Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Péče o sociálno nepřísluší státu, ale obci. To je přirozené. Až to tak bude budou děti i my v bezpečí.

1 0
možnosti

Autore, koukám, že jste na tom podobně jako já - ještě pořád dovedou tzv. vyspělé státy překvapit...:-(

2 0
možnosti

P68e32t77r 69S20k72á62c73e59l

31. 5. 2015 12:08

<Já jsem naštěstí vyrůstal v době, kdy rodina byla táta, máma, děti. V době, kdy rodiče ani ve snu nenapadlo, dávaje svému zlobivému potomčeti pár téměř symbolických na zadek, ...>

Ano, i já dostával na zadek. Dodnes mám u letních kalhot nasunut řemen, se kterým jsme já a můj starší bratr dostávali. Pravý kožený, poctivá řemeslná práce. Nebylo to často, ty nářezy, ale zabíraly. Nejvíc ale na mne zapůsobil opak tělesného trestu.To když při "velkém" průšvihu otec sdělil, že mne řezat nebude (odpuštění), ale příště přitvrdí a mamka se rozplakala nad mým prohřeškem (šlo o účast a nevhodné chování v partě). Jednak od té doby nesnáším slzy u žen (jako většina mužů) a taky vím, že psychický trest působí stejně. Ne-li efektivněji. A tak jsme našim ratolestem např. zakázali týden se dívat na "Večerníčka". Měli by jste vidět, jak potom sekali dobrotu! I ve škole se v chování a učení zlepšili.

Jak zaostalí, tedy nevzdělaní jsou vychovatelé v Norsku a jinde, když musí stát řešit tak intimní a citlivé záležitosti rodiny, funkční rodiny. Po roce 1990 jsem se naivně domníval, že výchova našich dalších generací bude vedena podle odkazu našeho velikána J.A.Komenského. Ještě máme i my co dohánět.R^

2 0
možnosti

P16e79t20r 49S43k35á31c13e56l

31. 5. 2015 12:12

Jinak naše generace (1952 - 1960) byla zvyklá,  že ve škole běžně se za trest klekalo v koutě . Dokonce v první třídě jsme dostávali přes dlaň rákoskou vždy, když jsme se nespisovně vyjadřovali. Doma si mluvte jak je libo, ale zde ve škole budete mluvit spisovně - říkávala.

Totiž na Drahanské vrchovině se tehdy běžně mluvilo "hanáčtinou" a paní řídící chtěla nás do života vybavit co nejlépe. Díky paní ředitelko. Jako nákupčí firmy ČKD jsem později ocenil její snahu přimět nás, byť tělesným trestem, hovořit i psát v české jazyce perfektně. Komunikace s odbytáři firem mně šla hladce, i proto jsem měl úspěchy.

1 0
možnosti
Foto

P97e47t29r 58H87a77n80n69i89g

31. 5. 2015 10:23

Mělo být ..a tak ostošest nabíraly imigranty.... původně jsem myslel oni (lidé nabírali, ale nějak to pak vyplynulo ve větu s významem, státy nabíraly) Omlouvám se v rychlosti člověk nepřekontroluje češtinu.

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS