Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T74o72m75á34š 69R18ů64ž31i39č45k92a 8385835924686

Jak je vidět, v poslední době je úplně jedno, kdo je autorem blogu a jak je tento napsaný. Stačí zvolit to správné téma a postoj, čtenost a karma jsou tak zaručeny.

Každopádně jako politická agitka je tento blog dobrý, třeba se p. Hannigovi napoosmé (nebo už napodeváté?) podaří dostat do druhého kola senátních voleb... I když bych byl raději, kdyby ne.

0/0
8.6.2016 8:59
Foto

V87á27c61l94a29v 66C28h73u60c38h85m17a 6145221128136

Jakkoliv autor by nebyl mou volbou, byl bych potěšen, kdyby se tam dostal on místo parazitů jako je Sobotka, Babiš a spol.

+1/0
8.6.2016 9:03

T53o21m32á28š 42R70ů61ž68i45č52k93a 8765405744736

Z vašich příspěvků níže mi to přijde logické. Nicméně jsem demokrat (alespoň se o to snažím, není to vždy jednoduché) a tak to respektuji. Ale čím jsem si jist, že kdyby se p. Hannig do senátu nebo parlamentu dostal, hrany se brzy obrousí a stane se jedním z těch, které uvádíte. Zrovna on a jeho normalizačně-kulturní činnost mi nepřipadá jako záruka silné páteře.

+2/0
8.6.2016 9:23

J11i63r78k94a 38L43i72b87e21ň56s97k24ý 4942831114599

Západ právě potřebuje tyčí do hlavy, aby se probral.

0/0
8.6.2016 0:14

J19o36z42e49f 27K61o73s35t26e65l92a58n75s71k51ý 8425852649836

Súhlasím s každým slovom. Ale zase sa na Západe potvrdzuje, ľavičiari na Západe by sa spojili aj s čertom-diablom, len aby mohli podkúriť /zatopit/ kresťanstvu. A ten čert - v podobe moslimov a islamu - sa im potom peklom odmení. Ak by moslimovia niekedy na Západe získali väčšinu, tak prví, ktorých sa zbavia, budú tí, ktorí im teraz najviac pomáhajú. Jednak preto, že sú to moslimov neveriaci psi, a potom je to klasika: revolúcie požierajú svoje vlastné deti.

Nechápal som, ako ľudia po druhej svetovej vojne mohli byť tak nadšení pre myšlienky komunizmus. Teraz môžem sledovať opakovanie dejín, len trochu s iným nádychom. Ľavičiari už nemajú ako náboženstvo komunizmus, ale multi-kulti blúznenie...

+3/0
7.6.2016 16:22
Foto

L52i34b26u72š68e 79H32o20l71z44b55a65c83h44o92v83á 1499973355553

Díky za vaše moudrá slova. K tomu už není co dodat. R^

+1/0
7.6.2016 12:59

M48i89l53e77n72a 49N24o21v48a15n65s37k39a 4982577349919

"Cizí" náboženství nemůže pronikat na území, kde je dominantním náboženstvím jiné náboženství?... Tohle v kontextu historie myslí pan Hanig vážně? A co kokvista Amerik? Co násilné šíření křesťanství v Oceánii, v Africe,....

Co vytlačení tradičního vnímání kultu a vlivu bohů v antickém Římě právě křesťany?

Jakákoliv moc (a náboženství je nástroj moci) posiluje, dokud expanduje. Všemi prostředky i neetickými = násilnými. Jinak zaniká.

Křesťanská Evropa nezvratně zaniká za aktivní podpory a přispění vlivných evropských politiků. EURv

0/0
7.6.2016 7:44
Foto

P63e72t68r 93H51a12n90n69i98g 5196244825874

Poučili jsme se z historie. Proč tedy opakovat stejné chyby. Jinak v historických kontextech máte pravdu a i ta poslední věta je bohužel pravdivá.

Ovšem ještě pořád má naše civilizace sílu se bránit. A Vy jako žena, byste se už začít bránit měla.

0/0
7.6.2016 16:44

J11i44ř60í 19V45a62v80ř48í98k 7294659205710

R^[>-]:-)

RvEU;-O

+5/−1
5.6.2016 7:48

P65e77t27r 36S83k86á68c90e85l 6344659609

" https://www.youtube.com/embed/cQf9U4TQa4c "

Vřele doporučuji všem si pozorně poslechnout projev pana Viktora Orbána. Je snad on velmi špatně informován a tak se dopustil chybných závěrů? Pokud s ním nesouhlasíte, uveďte v čem a současně sdělte nejlepší řešení, jak se má Evropa zachovat. Tak, aby všechny zúčastněné strany byly spokojeny. Určitě a vážně diskutujme...R^

+8/0
4.6.2016 22:59
Foto

V96á86c62l17a73v 40C98h38u60c13h31m76a 6305631938536

Nelze dosáhnout stavu, kdy všechny strany budou spokojeny.

Podstatné je si uvědomit nebezpečí a zároveň jeho hlavní příčinu. Tou je evropský sociální systém spojený s politickou korektností. Živíme parazity a bráníme slušným a pracovitým lidem, aby se k parazitům postavili zády. Nyní máme pocit, že se na nás valí vlna parazitů, která nás ohrožuje, ale nás víc ohrožuje armáda parazitů mezi námi. Ať už jsou to politici rozkrádající státní rozpočet, podnikatelé živící se čerpáním dotací či líní a neschopní závislí na sociálních dávkách. Chceme -li se zachránit, pak jedinou cestou je tento systém zrušit. Každý nechť je sám odpovědný za svůj život. Nemáš práci? Pak místo peněz dostaneš koště a půjdeš uklízet a za to dostaneš poukázky na večeři a zbytek vydělané hodnoty se použije na úhradu tvých závazků. Chceš podnikat v oboru, který tě neuživí? Pak si budeš muset najít něco jiného a ne že ti budeme platit za něco, oč nikdo nestojí. Jsi politik a způsobil jsi špatným rozhodnutím škodu státu, či obci? Pak půjdeš do tepláků s povinností škodu nahradit, pokud k uhrazení nebude stačit majetek tvůj a tvé rodiny.

Ve chvíli, kdy bude odkázán každý sám na sebe, příval migrantů značně poleví, protože živořit se jim bude lépe doma než v cizím prostředí. Zde zůstanou jen ti, kteří budou schopni se o sebe postarat. A pokud by s nimi byly náboženské problémy, pak pomůže jen stejný metr pro všechny.

+7/0
5.6.2016 12:23

J53a64n53a 12L83a78n45g22o51v72á 2345366240953

Jj, jenže do toho žádný politik nepůjde...

+1/0
5.6.2016 21:51
Foto

V25á19c93l57a47v 75C27h40u35c87h65m81a 6215621568506

Nepůjde, protože to voliči nechtějí. Chtějí parazitotvat jeden na druhém, chtějí silný stát, který jim určuje co mohou a nemohou a který se o ně postará. Pak se ovšem nesmí divit, že strající se stát láká další a další parazity a musí se smířit s tím, že je ta migrační vlna nakonec smete. Nyní tomu lze ještě zabránit, za pár let to již možné nebude.

0/0
6.6.2016 7:58

J15i29t92k25a 47J31a80n62ý76r27o50v50á 6658113150726

Pokud nám budou politici říkat jako se říká malým dětem: "Tomu nemůžete rozumět, to musíme rozhodovat my, protože o tom víme více.", tak máme smůlu. X let to slyším mezi řádky, vždy když se někdo ozve s tím, že na tu a tu záležitost by se mělo vypsat referendum. Je okolo toho spousta výmluv, že je to drahé, že je to zbytečné, že lidé k referendu stejně nepřijdou jako nechodí k volbám. A navíc se spousta politiků vyjadřuje ve smyslu, že lidé o tom nic neví, jsou vlastně hloupí a nevědí co chtějí. Samozřejmě vše obalené líbivými řečičkami, které vyjadřují právě jen to jedno. Jsme příliš hloupí, abychom byli schopni rozhodnout o tom co potřebujeme a co je dobré pro tento stát a jeho obyvatele.

Pamatuji si názor nějakého Čecha co už dlouho žije ve Švýcarsku. Prý nejsme schopni rozhodnout o důležitých věcech. Nezvládli bychom odpovídat na otázky v referendu. Zaobalil to hezky. Arogantní slova vyjadřovala pohrdání lidmi co žijí v zemi odkud pochází.

Skutečnost je jiná. Naučili bychom se rozhodovat o svém životě, naučili bychom se mít odpovědnost, za to co si odhlasujeme, naučili bychom se chodit k referendům, kdyby byla smysluplná a byla již od revoluce součástí zdejší politiky a vždy bylo lidem srozumitelně vysvětleno jaké důsledky bude mít každá varianta volby. V běžném životě se každý musí rozhodovat a vážit a přijímat důsledky svého rozhodování a také přijímat názory jiných lidí.

Je to stejné jako při výchově dětí. Když se dítě od malička učí, že za své jednání nese odpovědnost, že nemá jen práva, ale i povinnosti, je to jiné. Zatímco, když rodiče ještě 15 - 18-letému potomkovi umetají cestičku, žehlí každý průšvih, nedávají mu prostor k tomu, aby dospěl. Jako obyvatelé této země jsme ve stejné situaci. A nejen my. Týká se to celé Evropy.

Jsou lidé co už léta nechodí k volbám a mají několik důvodů. Jde o znechucení, deziluze, pocity marnosti. Dále je to lenost a vznikla i skupina, která kouká, aby z toho měla něco zištného.

+2/0
7.6.2016 8:34
Foto

V24á64c87l22a81v 71C25h27u35c23h38m64a 6465121678826

Zlatá slova. Odpovědnosti se člověk naučí, jen když k ní bude veden a když za své chyby ponese i důsledky. Kdysi se v tom smyslu vyjádřil Gandhi, když jej přesvědčovali že si Indové nebudou umět vládnout, že budou dělat chyby a upadnou do chaosu. Tenkrát řekl cosi ve smyslu že ano, budou dělat chyby, ale budou to jejich chyby a oni si ponesou následky.

0/0
8.6.2016 9:01

P65e11t66r 14S42k98á57c92e37l 6414809309

Souhlasím s Vámi skoro ve všem, díky za názor. "Zúčastněné strany" nemyslím strany politické. Ale máte pravdu, že v tomto rozporuplném světě se vždy najde nespokojený účastník. Takže opravuji: "...aby většina zúčastněných stran byla spokojena". Menšina časem dospěje k podobnému závěru. Podobně jako já mám poznatek z diskuzí a korespondence s lidmi, které jsem většinou přesvědčil o nesmyslnosti a škodlivosti od roku 1979 zaváděného přešupačení času. Nesprávně novináři označovaný jako tzv. "letní čas". Ten rozhodně nikomu nejde ani zrušit.

Pod tíhou argumentů lze dospět k souladu, protože stále platí:

"Rozhodljsem se, že nebudu zarputile lpět na svých názorech, nýbrž jeopustím a přejdu k jiným, když mi někdo ukáže rozumné důvody,kterých bych se mohl chopit. Nemám totiž jiný cíl, než sepřiblížit pravdě" » Antony van Leeuwenhock.

0/0
6.6.2016 19:40

J34o76s74e33f 81P92r67o56c73h44á67z43k14a 3740885334915

Problém je, že Váš "záchranný" člun nese jméno Putin, který zbrojí a snaží se obnovit sovětské impérium. Jiná reálná alternativa není. Takže já raději EU, která na tom není vůbec tak špatně, jak líčíte.

+5/−32
1.6.2016 18:36
Foto

J25a26r73o59s67l84a63v 43P11t39á24č16e93k 4832509901944

Nestačím se divit. Neodvádějte pozornost a diskusi na Rusko a Putina. Autor nic takového nepíše a ani vzdáleně se z textu nic takového nedá vydedukovat. Stačí jen neprodyšně uzavřít hranice EU po vzoru (všimněte si, že ne Ruska) USA, či Austrálie, žadatele o azyl, či přesídlení důkladně posuzovat, prověřovat a z žadatelů o pracovní víza pečlivě vybírat po vzoru (opět ne Ruska) Kanady, USA, Nového Zélandu, či Austrálie. Co je na takovém řešení putinovské, nebo do ruského područí nás nahánějící?

+35/−1
2.6.2016 8:40

V92l58a48s15t82i53m44i21l 19J31i42r33g10l 8674199346117

Pan autor nepíše o uzavření hranic, on píše o vystoupení z EU. Málokdo si to dovede představit, ale je nemyslitelné, aby ČR byla suverénní a nezávislá. Třetí cesta skutečně neexistuje. Jen naivní snílek, nebo člověk, který nemá kapku zkušeností a fantazie může věřit tomu, že tento malý národ s jeho socialismem vychovanými lidmi, bez vlastních surovin, bez tradice téměř v ničem, bez vlastního Know How, může existovat samostatně. V regionu máme pouze dvě možnosti. Buď EU, nebo Rusko. Obojí jsem zažil na vlastní kůži a mohu kvalifikovaně srovnávat. Trochu soudný, strašením nezaslepený člověk, který nebyl prominentem v minulém režimu, jako pan autor článku, musí poznat co je pro nás lepší.

+1/−5
4.6.2016 23:34

J21o24s16e69f 66M91i20k89i80n 5623524495784

Pokuď vím, tak Rusko neohrožovalo samotnou existenci našich národů jako tomu jsme svědky v EU.Ale nejsou pouze dvě cesty, je jich hned několik. Včetně té vámi zatracované suverénní či V4 atd. Kdo chce hledá způsoby kdo ne hledá důvody

+6/0
5.6.2016 9:46

V59l27a51s18t81i40m84i86l 42J72i39r48g57l 8634319206107

Já mluvím o reálných možnostech. A jestli někdy u nás zvítězí zdravý rozum (s malým z) tak lidé pochopí, že ať je EU jakákoliv, je to jasně nejlepší volba. Věřte zkušenému člověku. Nic nemá jen výhody, nebo nevýhody, ale to, co nám Unie přináší určitě stojí za pár imaginárních uprchlíků. Strašení pana autora a mnohých jiných nemá se zdravým rozumem nic společného.

+2/−6
5.6.2016 10:25

J71o15s80e92f 72M35i83k35i35n 5663384245114

Nestojí. A zdravý rozum znamená záchranu života i pro naše děti, hlavně dcery. To není možné budou-li sem proudit uprchlíci a měnit náš styl života. A reálné možnosti? Já si před pár roky vůbec nemyslel, že něco takového jako tato migrantská vlna, nesmyslné zásahy komise EU atd je vůbec možné a myslitelné.

+7/0
5.6.2016 10:37

V89l91a70s39t70i25m80i91l 84J78i49r24g77l 8514759316187

Vy si myslíte, že pár tisíc migrantů změní zničí 10 milionů Čechů? To o vašem zdravém rozumu pochybuji. A jak se vás konkrétně dotýkají ty nesmyslné zásahy? Když vystoupíme z EU, to se budete divit, co je všechno možné. To se bude teprve měnit životní styl.

+2/−7
5.6.2016 10:55
Foto

V38á88c79l80a89v 46C67h85u86c90h67m82a 6555731558716

Jste si vědom, že do roku 2004 jsme existovali mimo EU a že do roku 1997 naše země po pádu komunistů docela vzkvétala, dokud se k moci nedostali stejní hochštapleři jací řídí celou EU?

+10/0
5.6.2016 12:35

V41l81a47s76t28i91m15i38l 18J86i36r41g77l 8934839176137

Vážený pane Chuchmo. Vzkvétání naší země do roku 2004 bylo způsobeno pouze tím, že naše země usilovala o vstup do EU a podrobovala se všem přijímacím procedurám. Proto byla pro zahraniční investory atraktivní a byl zájem i o českou korunu, která vůči marce a dolaru posílila na takovou úroveň, jaká je dnes. Kdybychom deklarovali, že do Unie nevstoupíme, zůstali bychom na tehdejší úrovni. To znamená hranice, cla, neúnosně drahé zahraniční zboží, o naši slavnou korunu by neměl nikdo zájem, stejně jako za totality. Vy zapomínáte, já ne. Naše výrobky (bez vstupu zahraničních firem) ve vámi zmiňovaných letech byly k smíchu a také je nikdo ve světě nechtěl. Toto chcete zpět? A nezkoušejte na mě teorie pana Macha, že vystoupením z Unie si zachováme všechny výhody a zbavíme se jen nevýhod.

+2/−6
5.6.2016 15:02
Foto

V27á38c49l44a30v 98C54h12u53c83h34m23a 6185381158926

Zkuste číst pozornějí, naše země vzkvétala do roku 1997, pak jsme začali jít dolů z kopce a se vstupem do EU jsme teprve nabrali pořádnou rychlost. Po roce 1990 ještě nikdo netušil, že vstoupíme do EU a přesto se k nám investoři valili proudem. Jsme sice malá země, ale i malý trh je pořád trh a vzhledem k naší poloze není náš trh v Evropě až tak zanedbatelný jak si to nejspíš myslíte.

+5/0
6.6.2016 8:04

V51l46a68s38t53i89m45i82l 50J71i13r20g36l 8174919166597

Já nemusím nic číst, já jsem to tehdy pozorně sledoval a pamatuji si to.Vy nacionalisti se chlubíte cizím peřím. To se dnes už těžko dá dokázat, protože vzestup z nuly je úplně jiný jako vzestup ze sta procent. V naprosto panenském prostoru, kde byly všechny národní podniky ještě různě dotovány ze společného a potom zrušeny a všelijak zprivatizovány se nejprve ze zahraničních investorů pohybovali většinou hodně odvážní dobrodruzi typu Kožený, později, když si ověřili, že země směřuje do EU i solidnější firmy. Ty od nás ovšem utečou, pokud zjistí, že je tato země nedůvěryhodná a zůstanou tu jenom ti, kterým vykompenzujeme zkomplikování situace snížením koruny, čímž se možná staneme levnou pracovní silou, ale nic víc. Zdraží se nám suroviny a energie, veškeré zahraniční zboží, tím pádem i naše výrobky i když ne tolik. Lidi přestanou mít peníze, firmy začnou krachovat, začnou přibývat nezaměstnaní. Koruna bude dále klesat, veškerá kultura a sport zaniknou, protože nebudou peníze. Školství a zdravotnictví, ještě víc upadne, lidé budou naštvaní, ale muslimové tady nebudou.

+1/−3
6.6.2016 18:14

P78e38t44r 16S37k20á82c92e74l 6734179809

Jste vedle jak ta jedle. Víte, že ještě v roce 1990 díky Ing. Chalikovovi (byl náš občan) a spol. v Zetoru Brno vyváželi do 80. zemí světa traktory? O naše sklo a bižuterii byl stále zájem. Takže skutečně zaměstnanci uvedených firem a oborů byli k smíchu? Oni se smáli, pro ně byla radost tvořit hodnoty. Co jste vynalézali vy a Vaši spoluzaměstnanci v podniku tak, aby naše výrobky ve světě obstály? Totalita, netotalita. Výroba, potažmo průmysl nás živí, víte?

Nikdo nechce zpět vrátit "rudou šlechtu". Nyní ji máme "modrou" aj., velké strany si myslí, že mohou vše. Přitom neovládají toky peněz, viz jejich maléry.

K EU - ztráty způsobené vystoupením z EU nepřevýší škody, které by nám EU přineslo. Nebo žádné nevidíte od roku 2003? Doporučuji např.:

Cukrovarv Hrochově Týnci:

DoEU se hrnou státy podobně jako my v roce 2003 - ceniči zubůtehdy objížděli ČR a slibovali padání pečených kuřat do úst.Místo toho u nás padají cukrovary a další objekty, viz cukrovarHrochův Týnec:

http://zvedavec.org/komentare/2010/03/3584-zanik-cukrovaru-v-hrochove-tynci.htm

Nejsmutnějšíobrázek je nakonec, vydržte a poučte se, zda tohle chceme!?

+1/−1
6.6.2016 20:18

P25e98t57r 30S48k35á57c25e78l 6584379919

Naše země že usilovala o vstup do EU? Tak proč k nám v roce 2003 jezdili z Bruselu "ceniči zubů" a slibovali po vstupu do EU hory doly? My jsme vylepovali plakáty s "NE" pro vstup, nejsme připraveni pro takové "soužití". Měli jsme pravdu, žluté lány místo cukrovky a výsledek je zde:

Cukrovarv Hrochově Týnci:

DoEU se hrnou státy podobně jako my v roce 2003 - ceniči zubůtehdy objížděli ČR a slibovali padání pečených kuřat do úst.Místo toho u nás padají cukrovary a další objekty, viz cukrovarHrochův Týnec:

http://zvedavec.org/komentare/2010/03/3584-zanik-cukrovaru-v-hrochove-tynci.htm

Nejsmutnějšíobrázek je nakonec, vydržte a poučte se, zda tohle chceme!?

0/−1
6.6.2016 21:10
Foto

L66i93b57o95r 43V75y46k91o27u62p39i98l 9696855249357

Vyznačujete se krátkozrakostí většiny evropských politiků a já nechápu proč. Jistě, že pár tisíc migrantů nezničí 10 milionů Čechů. Jenže o to přece nejde. Milióny migrantů zničí Evropu a to se nás jako členů Evropy dotkne dozajista. Buď nám migranty dodá EU sama nebo se sem začnou drát, až jim zbytek Evropy nebude stačit. Že to nebude letos, ale za deset let, je z hlediska dějin irelevantní. Prostě muslimští imigranti jsou problém, protože se své víry nevzdají a budou ji vždy prosazovat proti křesťanství i ateismu. Obrana proti nim na úrovni dnešního přístupu neexistuje. Pokud jsme ochotni přijmout muslima, který nemíní pracovat, ale má tři manželky a 20 dětí, které má živit sociální systém Evropy, jak dlouho myslíte, že to vydrží? A o tom to je. Nedivte se tedy, že já na oplátku pochybuji o vašem zdravém rozumu.

+6/0
6.6.2016 9:57

V85l44a78s25t38i11m34i72l 54J88i86r80g44l 8904799296117

Vy toho víc nechápete. Já tady nepropaguji EU proto, že přijímá Muslimy, ale protože je pro nás životně nutná. Já mám s muslimy bohaté zkušenosti a žádné tak tragické, jakými nás propaganda úspěšně straší. Teroristé nejsou a nebudou jen mezi nimi. Nehledě na to, že tam, kam se všichni hrnou, protože si myslí, že je tam líp, odtamtud vy chcete utéct. Samozřejmě, že by bylo lepší, kdyby tady žádní Muslimové nebyli, stejně jako některé jiné skupiny obyvatelstva, ale to je prostě daň za to, můžeme využívat výhody elitní západoevropské společnosti.

0/−2
6.6.2016 17:37

P52e49t43r 61S86k58á97c37e25l 6634619689

Byli jsme před EU, budeme i po ní....R^

+2/0
6.6.2016 20:19
Foto

V58á60c61l21a31v 39C43h79u21c63h64m68a 6845501538876

"Elitní západoevropské společnosti" ;-D;-D;-D

Bože, vy jste se opravdu zapomněl někdy v 80 letech minulého století.

+2/0
6.6.2016 23:08

V64l56a36s82t19i96m26i46l 80J72i97r85g79l 8864229466717

Bože, proč já s vámi vůbec ztrácím čas. Kdo je potom ta elita, když ne společenství ekonomicky a kulturně nejsilnějších národů?

0/0
7.6.2016 16:09
Foto

V13á95c38l35a69v 22C60h45u49c89h87m83a 6735761468146

Každý máme své zkušenosti a každý je i jinak vnímáme. Mně jedna zkušenost se socialismem a souvisejícím úpadkem docela stačila. Zkuste nějak rozumně vysvětlit proč tolik stojíte o to, si to zopakovat.

Chápal bych to, pokud byste byl naivní mladík nemající se socialismem žádnou zkušenost a který je zcela odříznutý od medií a netuší nic o realitě a EU zná jen z propagačních brožur. Ale vy se přece považujete za zkušeného a se zdravým rozumem. Tedy do toho. Vysvětlete nám proč je lepší být otrokem ve vlastní zemi.

+4/−1
5.6.2016 12:32

V20l72a67s37t78i59m60i43l 24J39i58r40g57l 8984339506277

Právě proto, že mám zkušenosti se socialistickou totalitou, ve které byla svoboda nulová, tak si velmi vážím svobody, kterou máme teď a vadí mi, když někdo tuto svobodu podkopává tím, že nafukuje drobné nepodstatné věci a přesvědčuje, že je to nesvoboda, nebo dokonce totalita a otroctví. Já mám dobrou paměť a můžu srovnávat. Když za vlády jedné strany byla svoboda nulová, po jejím pádu byla svoboda u nás stoprocentní. Každý si dělal, co chtěl. Chytřejší, schopnější a silnější si všechno společné bezohledně rozebrali do svého vlastnictví. Džungle, Klondike, divoký západ, Československo počátkem 90. let, tam všude byla svoboda podle vašich představ. Já jsem ovšem zažil i socialismus západoevropský. O takovém se našim komunistům ani ve snu nezdálo, proto nás tady zadrátovali a báli se, že by lidi přišli na to, že tam je líp. Proto jsem byl šťastný, že jsme se dostali do jednoho spolku s těmi zeměmi, kde se všichni lidi měli dobře. A vy nás toho chcete opět zbavit a vrátit nás o 200 let zpátky.

+2/−6
5.6.2016 16:09
Foto

V95á80c53l25a61v 94C44h74u46c69h17m37a 6615161958616

Současná EU se již příliš neliší od tehdejšího totalitního československa. Že zaslepeně pořád vidíte západní Evropu v té podobě v jaké byla před 30 a více lety není můj problém. Já hodnotím aktuální svět a ten bohužel směřuje mílovými kroky k tomu, co jsme v roce 1989 opustili.

+7/0
6.6.2016 8:10

J80o69s24e54f 19M92i53k45i93n 5203394635304

Nevím jak u Vás, ale já do roku 89 jezdil do zahraničí na dovolené, chodil do kostela a říkal si co jsem chtěl (jasně že ne všude).

O 200 roků zpět? To bylo zrovna národní obrození.

+4/0
6.6.2016 8:24

P87e49t65r 47S65k77á94c91e87l 6574769339

Svoboda nulová? Znám lidičky, jejichž děti sice z kádrových důvodů (otec byl "baťovec") nemohli na některých školách u nás studovat, ale v zahraničí obstáli a dnes se pohybují v cestovním ruchu jako ryba ve vodě. Takže z moře můžeš nabrat jen tolik, kolik pojme tvůj džbán. Totalita, netotalita. Chytří, vzdělaní a pracovití lidé se měli dobře v celém minulém století, na politický systém se nevymlouvali. Zdravý rozum vždy vítězil, bude tomu i nadále.

+2/0
6.6.2016 20:23
Foto

V61á42c88l52a15v 62C32h61u77c75h38m18a 6945181138376

Jen otrok má potřebu mít pořád svého pána.

+2/0
5.6.2016 12:27

V17l31a51s64t79i54m58i29l 51J89i95r38g10l 8684919226467

Pane, já jsem nikde nepsal nic o potřebě. Tento stát prostě nemůže existovat samostatně i kdyby sebevíc chtěl. Prostě na to nemá. Nemá na to materiálně, ale hlavně lidsky. To je prostě smutné konstatování člověka, který si to dovede představit.

0/−5
5.6.2016 15:10
Foto

V31á57c59l63a92v 87C57h17u11c51h21m21a 6565511578746

Pravda je, že lidí jako vy tu máme hafo a že tedy máte částečně pravdu v tom, že na to nemáme lidsky. Já jsem si ale zvykl věřit v lidi schopné a remcání neschopných že to či ono nejde mě míjí.

+4/0
6.6.2016 8:07

V67l84a66s15t22i52m17i83l 69J11i25r65g92l 8614189836257

Fuj, že vás ústa nebolí. Kolik lidí bylo zavřeno za názor, nebo za to, že podnikali. Nutí vás někdo někoho povinně volit? Za dráty chceme my, ne EU. Je pravda, že spousta věcí se omezuje, ale srovnávat to s totalitou je silně přemrštěné. Bohužel tento nepříliš radostný trend, který není zásluhou západoevropských států je pořád daleko lepší, než džungle, která tady vznikne po našem vystoupení. Lidem vašeho typu to vyhovovat bude, ale většina těch, kteří chodí s plakáty "Pryč s EU" se nebude stačit divit. Musím opět konstatovat, že EU je nejmenší ze všech zel, ze kterých si můžeme zvolit. Vystoupit je jednoduché řešení ale pozor na jednoduchá řešení.

+1/−1
6.6.2016 16:49

V71l73a60s52t72i24m42i92l 56J78i12r46g18l 8934479476637

Tato reakce mi přeskočila o jeden váš příspěvek níž. To mělo být k těm mílovým krokům. Ale to vyjde na stejno. Já samozřejmě nejsem tak schopný, jako vy, ale jsem přesvědčen, že kdyby byli u nás všichni lidé, jako já, nebál bych se ani té samostatnosti. Bohužel tomu tak není. A kdyby byli všichni, jako vy pane Chuchmo, tak by se vzájemně povraždili, protože dobro, solidarita, láska, pochopení, odpuštění, porozumění, pomoc, jsou pro vás cizí sprostá slova. Naneštěstí nejenom pro vás. Howgh.

0/−2
6.6.2016 17:22

P42e83t34r 16S34k78á49c75e93l 6904729909

Proč se bavíte o panu Chuchmovi, když on a další diskutují o myšlenkách a skutcích. Strašit zmatkem po vystoupení umíte, ale víte, že naši lidé se jen tak nedají a po určitou dobu se uskromní?Protože pochopí, že musíme nabrat druhý dech. Proč by u nás měla vzniknout džungle, to nevím. Firmy budou dál exportovat do světa, pro potřeby našich lidí zde budeme dál vyrábět auta, kola. Zemědělci budou dál na jaře sít. Kde se bere ve Vás ten strach? Více sebedůvěry je třeba každému, potom můžeme delegovat ve volbách důvěru těm správným lidem. Zdravého rozumu je nám třeba...R^

0/0
6.6.2016 21:24

P23e49t43r 36S94k84á77c96e31l 6934709349

Souhlas. Pan Jirgl asi neví, že stát je mocný a blahobytný podle výkonného průmyslu. No a náš bude silný, neboť např. v Novém Bydžově vynalezli šikovní chlapci zařízení ke spalovacímu motoru, kterým se sníží o třetinu spotřeba paliva. Mám jmenovat další (?) - textiláci v Liberci, vývojář v Brně, jehož zařízení za 8 minut přemění kejdu v pitnou vodu, atd.

Před malostí varoval i T.G.Masaryk. Náš národ se uživí bez 5 000 pracovníků gen. sekretariátu EU v Bruselu a dalších agentur na něj napojených. Až se člověk diví, jak to všechno 503 milionů občanů z 28. států Evropy uživí. Dlouho to trvat nebude a sesype se tento nefunkční spolek jako domeček z karet. Myslím EU. Až se nabízí paralela s RVHP. A to nám vůbec nenařizovalo produkci cukru, brambor, apod.

Zdravéhorozumu je nám třeba.

"Užaby nám slova přešla do rukou" - K.H.Borovský.

0/0
6.6.2016 21:17

V22l64a73s15t46i60m16i76l 27J39i29r33g58l 8194469946207

Pokud náš stát funguje, nechme ho fungovat a nedělejme žádné revoluce. Já jsem jich zažil již několik a viděl jsem, jak se ti naši šikulkové chovali. Nepřipadá mi příliš rozumné bourat něco, co už je zaběhlé, kvůli nějakému imaginárnímu nafouknutému nebezpečí.

0/−1
7.6.2016 5:22
Foto

L75i78b32u68š11e 43H38o67l19z22b19a69c50h42o47v23á 1109933685143

Vážený pane, islamizace Evropy není "nějaké imaginární nafouknuté nebezpečí". To je setsakramentsky reálné nebezpečí a pokud vám to nedochází, je mi vás líto.

+1/0
7.6.2016 13:09

V44l39a42s84t95i72m83i29l 19J77i85r47g82l 8854549256477

Nemusíte mě litovat, já vím přesně, co můžu od koho očekávat. V životě jsem toho zažil a viděl již dost a mohu porovnávat. A právě proto píšu, že je to nafouknutá bublina. Já jsem si nevšiml, že by islamizace několika čtvrtí evropských velkoměst byla nějak výrazněji nebezpečná pro zbytek Evropy. S výjimkou teroristů, ale ti u nás žádné atentáty nedělají, ale ani nemusí. I bez toho jsou naši lidé podělaní až za ušima, což vy sama potvrzujete. Mě se samozřejmě také nelíbí ten loňský příliv uprchlíků, ale skutečně nestojí za to kvůli tomu z Evropy utéct. Není vůbec náhoda, že největší strach z islamizace mají ti, kdo v životě muslima neviděli. Já z nich strach nemám, já mám strach z těch, kteří pod sebou sami podřezávají větev na které s nimi bohužel musím sedět. Ještě se musím omluvit některým marginálním politickým stranám, které vydatně živí a nafukují strach a paniku, za to, že jim kazím předvolební kampaň. Ale prostě jsem se na to nemohl dívat, aniž bych projevil SVŮJ názor.

0/0
7.6.2016 15:52

S65y20l31v44i46e 36D48v96o16ř76á96k80o20v58á 7244772898752

Možná pane Jirgle, kdybyste byl žena, tak byste naši současnou situaci viděl jinak. Jako muži vám toho při případné islamizaci hrozí podstatně méně. I v mírumilovném islámu má žena poloviční hodnotu co muž, a musí chodit tu více, tu méně zahalená. Zkuste si představit takovou situaci pro své dcery, či vnučky a třeba se budete víc bát. Netvrdím, že nám to hrozí za rok, ale naším potomkům moc radostnou budoucnost nechystáme. Vy se pořád oháníte tím, že jste toho hodně zažil. Já tedy také. A navíc jsem měla možnost nejen "vidět živého muslima", ale procestovat hned několik muslimských zemí. Takže se u mne rozhodně nejedná o strach z něčeho neznámého, ale naopak z něčeho známého. A co se vás týče, já mám přesně stejný pocit. "Že vy patříte mezi ty, kteří si z naivity sami podřezávají větev, na které s nimi bohužel musím sedět".

0/0
8.6.2016 1:26



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.