Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J33a59r83o39m46i74r 87H43o10b26l41i49k 1985567435

Ten kdo nerespektuje práva svých obětí (na život, na svobodu,..), nesmí mít právo se na ně odvolávat. Tj, jsem-li napaden, mám právo se bránit jakýmikoliv prostředky. Už proto, že jsem si nevybral ani čas, ani způsob, ani místo, ani cíl napadení.

0/0
11.7.2017 11:35

B22e19d43ř10i10c13h 76V36e80v14e45r91k91a 4460915921769

>>jsem-li napaden, mám právo se bránit jakýmikoliv prostředky<<

Ano, ale pouze v případě, že jste napaden. V případě, že se to pouze mylně domníváte a přesto střílíte, půjdete bručet.

A ještě si troufnu trochu zaspekulovat (pouhá spekulace, proto ty uvozovky) : "Stejně jako půjde bručet ten 'hrdina', který bez rozmyslu odpráskl pouhého výtržníka, nikoli útočníka-teroristu".

0/0
14.7.2017 11:57

J84i46n13d73ř63i96c67h 59R58á85z14l 2171955801200

Zcela souhlasím. Ovšem v zemi, kde podivný prezident pustí na svobodu dvojvraha, soudem nezávislým usvědčeného a lid tomu tleská.....nezlobte se, ale tento lid si nezaslouží nic, neb ještě nedospěl. A proto jakákoliv úprava zákona pro naprostou nedospělost této společnosti jest rizikem.

0/−1
15.6.2017 12:33

J36i14ř92í 68Ř33e12z31n13í56k 4332132343105

Je to sice možné, ale to bude platit až do momentu, kdy náhodou se střelec bude mýlit, jak se často děje v USA, nebo se dokonce špatně trefí.

0/−1
10.6.2017 8:43
Foto

J81a95n 96H17i32n64k 2647615534697

To se holt nesmí stát. Když použijete zbraň, musíte se vám podařit útočníka zabít. Jinak se on spolčí se svým protiprávníkem a bude se hájit nevinnými až dobrými úmysly.

0/0
10.6.2017 23:05
Foto

P58e21t75r 49H51a27n71n28i84g 5336344645864

Jenom bych chtěl zdůraznit, že s tím Veverkou nemám nic společného, že mi reklamu dělá sám od sebe.

+1/−1
9.6.2017 13:13

B52e33d69ř73i63c42h 55V49e59v72e66r76k61a 4870955831409

Jen neonacista může považovat za reklamu to, když někdo poukáže že se strana, které jste předsedou, spojila s evidentně neonacistickou stranou (Národní demokracie A.B.Bartoše). Ne, pane Hannigu, toto vám opravdu žádné volební preference nepřinese. Nikdo slušný nemůže volit člověka, který šel do holportu s neonacisty, tím spíš, že hlas pro vás kvůli tomu vašemu volebnímu holportu rovná se hlas pro neonacistu A.B.Bartoše.

Do té doby, než jste se spojili s neonacisty, vás mohli volit lidé, kteří ani moc netušili co jste zač. Teď, díky tomu vašemu spojenectví s neonacistou A.B.Bartošem, to je již více než patrné a na vás dnes proto zbývají už jen hlasy skutečně skalních neonacistických voličů. A víc než jedno dvě procenta to zcela jistě nebude. Tato společnost není ještě tak nemocná, tak jak byste si přál a doufal, aby v ní bylo více než dvě procenta lidí ochotných volit neonacisty.

0/−3
9.6.2017 13:49
Foto

P26e58t82r 44H44a56n57n62i78g 5856834155274

Adam Benjamin Bartoš není neonacista. Jste jím spíše svým urputným vyjadřováním Vy sám

+6/−1
9.6.2017 13:57

B11e75d26ř19i53c83h 62V90e11v29e96r30k97a 4480185711889

A.B.Bartoš je neonacista. A "obhajovat" ho, že není, může zase jen a jen neonacista. Obávám se pane Hannigu, že každý, komu je ta odpudivá neonacistická partaj pana A.B.Bartoše odporná, vás od teď, po tomto vašem prohlášení, musí považovat za člověka, který obhajuje neonacistu A.B.Bartoše a tudíž politika naprosto nevolitelného. A já k tomu jen dodávám, že tvrdit, že naprosto jasný neonacista není neonacista, může zas jen a jen neonacista. A je mi úplně jedno, když mi neonacista napíše "Jste jím spíše svým urputným vyjadřováním Vy sám".

Pan Petr Hannig, předseda politické strany, která se spojila do předvolebního holportu s neonacistickou stranou "Národní demokracie" A.B.Bartoše - seznamte se, vážení čtenáři blogů p. Hanniga, vy, kteří jste do dneška nevěděli, co je p. Hannig zač.

+2/−3
9.6.2017 14:10

J38i74n44d54ř17i75c81h 51R18á75z22l 2201835551710

Vůbec mi jméno Hannig nic neříká, to je kdo? Naposled si pamatuju na Hanniga a to byl velmi špatný muzikant. Jen doufám, že nejde o stejnou osobu, to by byl malér, pokud by dělal politiku jako hudbu, tak to potěš koště

0/0
15.6.2017 12:43

B43e42d71ř90i60c52h 44V22e30v48e24r38k85a 4240465181489

Já ho měl v hudbě zafixovaného jako spoluautora Města ER Michala Prokopa, což není vůbec špatná deska. Bohužel to je asi výjimka - dohledal jsem si teď na Youtube nějaké jeho jiné věci a všechno to je ta nejhorší šmíra, jakou si jen lze představit... Takže už se vůbec nedivím, že tenhle naprosto příšerný muzikant je i naprosto neschopný politik (resp. tím spojením s náckem ABBartošem se zdá, že zřejmě i "všehoschopný" - tak doufejme, že jim lidi na ty jejich "zdravě rozumný" nesmysly neskočej a zůstane bezpečně tam, kde je - hluboko pod pěti procenty preferencí).

S výjimkou Města ER - na co Hannig sáhne, to je naprosto neuvěřitelně blbý... fakt mu tenhle jeho úděl nezávidím... a on si ještě zřejmě myslí, jak je děsně skvělej... chudák...

0/0
19.6.2017 17:34

J89i88n57d18ř69i72c92h 10R44á66z45l 2171505791270

Tato společnost je nedospěla a hloupá natolik, že si neumí zvolit moudré politiky. Proto jest tu jistě nebezpečí, že si snad zvolí hnědouše, čili nácky. Ale povšimněte si, že jistě se tací najdou, ale když začne téct do bot, jako zázrakem lid poněkud zmoudří a ono to najednou vezme lepší směr. Lid má rád průměr, ne extrém.....

0/0
15.6.2017 12:39

J72o35s85e64f 76Š27o21l46t93e62s 8234158910463

Ehm, jak poznáte, že jde o řidiče teroristu a nejde o člověka, kterému se udělalo špatně, nebo má zdravotní potíže? Případně se auto rozjelo s dítětem za volantem? Nebo budete střílet preventivně?

+2/−1
8.6.2017 21:20

B95e37d71ř66i72c30h 93V97e62v73e68r77k89a 4250855981149

Ano, plébs na to slyší, tak populisté tohoto typu, jen aby se mu zavděčili, píší nesmysly ze kterých vyplývá, že ta (s největší pravděpodobností) de facto preventivní střelba v Chomutově byla "správná" a každý vrah střílející takto preventivně by měl být osvobozen.

+2/−4
9.6.2017 12:45

J79i68r96i 65D59v38o80r41a30k 5787520625553

Celkem snadno. Kdyz pritom couva a znova najizdi, tak to nedela v bezvedomi...:-P

+7/0
9.6.2017 13:57

B55e67d11ř63i48c39h 72V50e76v59e32r73k71a 4210945971369

A svědectví onoho pistolníka, že jeho oběť "coufala a znova najížděla" by se mělo brát v potaz automaticky a pokud toto někdo kdo kdo střílel prohlásí, okamžitě ho osvobodit bez jakéhokoli soudního procesu? Opravdu by nebylo lepší, přesně tak, jak se to děje dnes, u soudu prokázat jak to ve skutečnosti bylo - a na základě toho pak teprve rozhodnout o tom, zda se jednalo o nutnou obranu? On totiž např. i třeba opilý řidič může "ovládat" auto tak, že to může někomu připadat jako úmyslné najíždění do lidí - a ve skutečnosti ten člověk "jen" řídí to auto pod vlivem alkoholu... což je jistě zavrženíhodné jednání, nicméně nikdo nemá takového člověka právo odstřelit bez soudu - a pokud to udělá, je to jednoznačný vrah a měl by jít za vraždu do kriminálu.

0/−2
9.6.2017 14:04

J94i60n94d58ř43i46c93h 79R45á98z89l 2351525501500

Pokud někdo střílí na druhého, je to vždy krajní situace. Nejsme ve válce!! Došlo by to tak daleko, jako na Divokém západě, kde se střílelo pro křivý pohled. Střílet na druhé pro to, že mu štěká pes, nebo stíní strom, nebo překáží někomu něco.....no promiňte, kde to jsme? Zdravý rozum a pokora, dvě slova dnes skoro neznámá...kam bychom došli, skončíme jako Izraelci.

0/0
15.6.2017 12:50

B44e17d27ř11i75c36h 76V55e35v63e12r18k73a 4900875261849

Pan Hannig ve své hlouposti "má pocit", že kauza Chomutov je argumentem pro to, aby co nejvíc lidí chodilo po ulici ozbrojeno. Ne, pane "zdravě rozumný" Hannigu, je to přesně naopak. Na tom příkladu je naprosto zřetelně vidět, že pistolnické snahy o co největší zmírnění zákona o držení střelných zbraní, by byly cestou do pekel, pokud by se je hysterickým politikům podařilo prosadit.

0/−7
7.6.2017 13:29

P42e92t82r 91S67k96á22c31e16l 6824129409

Zde v diskuzi probíhá hodnocení myšlenek a skutků, nikoliv osob. To si ponechte do zařízení dříve označovaných jako V.cenová skupina. Dík.

Takže obhajujte, proč by zmírnění zákona o držení střelných zbraní bylo cestou do pekel?

+2/−1
7.6.2017 18:39

B82e25d34ř18i81c38h 63V93e93v32e10r27k14a 4680935411379

Pokud by se změkčily podmínky pro držení střelné zbraně, získali by ji zajisté ještě méně kompetentnější osoby než byl ten střelec z Chomutova - a bylo by proto pravděpodobné, že podobné "odstřely" výtržníků (nikoli teroristů) by se stávaly častěji.

A pokud se domníváte, že kdyby zbraň mohl nosit úplně každý, kdo by to "považoval za dobrý nápad", buď vymyslete, jak pak podobným excesům zabránit anebo uznejte, že to je hloupý nápad. A v každém případě uznejte, že vydávat Chomutov za argument "pro ještě větší vyzbrojování obyvatelstva" může opravdu jen člověk hloupý, slangem vaší strany možná "zdravě rozumný".

0/0
7.6.2017 19:38

S29t87a56n81i15s91l58a66v 57B75r20o15u79s68i53l 5746252525482

Veverko přestaň už prudit, diskutovat s tebou nikdo nechce.

0/−1
10.6.2017 18:53

B77e98d91ř61i33c31h 90V20e92v65e87r98k12a 4790925851939

Nemyslím si, že by zrovna pan Brousil byl ta pravá a povolaná osoba, která by měla "glejt" na to rozhodovat kdo s kým chce nebo nechce diskutovat a kdo prudí nebo neprudí. Od zdejšího "zdravě rozumného" Hanniga ten "glejt" možná má, ale to mi je upřímně jedno. Zatím máme demokracii a zatím zde žádné Hannigovy milice nedohlížejí na to, aby si tu nikdo nedovolil upozornit na fakt, že se Hannigova strana spojila s neonacistickou stranou antisemity a neonacisty A.B.Bartoše. Máme tu demokracii a pan Hannig a jeho klaka se proto bude muset smířit s faktem, že na to budu upozorňovat všude, kde to uznám za vhodné.

0/0
12.6.2017 16:49
Foto

L54a57d77i32s74l51a33v 61V53ě88t23v62i55č52k87a 4263556634375

Ano, nedá se nesouhlasit... R^

+8/−1
6.6.2017 21:56
Foto

P37e35t32r 60H23a80n65n11i69g 5766184345864

Když diskutér (zřejmě profesionální) dá hlas i takovému blogerskému esu, jako je L. Větvička, tak si nemohu pomoci, že je pracovníkem nějaké té ze zahraničí financované neziskovky, a má za úkol znemožňovat jakoukoliv snahu o napravování nespravedlností a chce, aby vše zůstávalo při starém: Pracující pracujte a živte ze svých výdělků lehkoživky všeho druhu a HLAVNĚ MLČTE a nezvedejte hlavu.

+1/−1
10.6.2017 8:35
Foto

P81e59t29r 67H73a25n12n57i67g 5986794425764

Myslím tím mínusový hlas

0/0
10.6.2017 8:36

B57e46d22ř98i81c55h 26V64e58v67e32r95k63a 4500185491629

Pan Petr Hannig - člověk tak neskonale hloupý, že pokud (podlě něj) "bloggerské eso Větvička" napíše >>Ano, nedá se nesouhlasit...<<, nikdo s tímto názorem nesmí nesouhlasit tím, že mu dá mínus. S názorem na pana Větvičku s vámi hluboce nesouhlasím, ale to není podstatné. Podstatné je to, že podle hlupáka se "nesluší bloggerskému esu dávat mínus". Výborně, pane Hannigu, jen tak dál, pokračujte v ztrapňování se zde - a zajisté se vám podaří se dostat i pod to jedno procento, které jste zatím měl téměř vždy jisté.

0/0
12.6.2017 16:43

B45e63d36ř79i95c33h 30V51e40v60e78r68k36a 4520275461339

1/2

>>Ve válečné době a četnost teroristických útoku tomu naznačuje, je třeba větší razance<<

Opravdu se nacházíme "ve válečné době"? Na našem území probíhá "válka", pane Hannigu?

>>Zrušme zákon o nepřiměřené obraně. Každá obrana, týkající se ohrožení našeho života je totiž přiměřená.<<

Zde prokazujete naprostou neznalost zákona o nepřiměřené obraně. Protože pokud je váš život skutečně ohrožen, je vaše obrana (i podle tohoto zákona) zcela jednoznačně přiměřená. Nicméně každý rozumný člověk chápe, že samotné střelcovo tvrzení, že se "cítil skutečně ohrožen na životě" nemůže postačovat - a o tom, zda byl skutečně ohrožen na životě musí rozhodnout soud. Nebo se domníváte, pane Hannigu, že každý "pistolník", který na ulici někoho "odpráskne", smí prohlásit "byl jsem ohrožen na životě" - a na základě toho být "považován za hrdinu"?

Zajímavé je, že toto skutečně "každý rozumný člověk chápe", ale pan předseda Strany "zdravého rozumu" má s takhle přirozenou a zřejmou věcí zřejmě problém. Opravdu velice zvláštní. Stejně jako je zvláštní, že Strana "zdravého rozumu" je schopna se spojit s neonacisty. Opravdu "zajímavý" je ten váš "zdravý rozum"....

>>Upravme zákon o krajní nouzi tak, aby umožňoval odvážným jednotlivcům zasáhnout účinně a razantně proti útočníkům na nevinné lidi.<<

On ten zákon neumožňuje odvážným jednotlivcům zasáhnout účinně proti útočníkům? ... (pokračování ve vlákně)

+2/−3
6.6.2017 18:15

B28e87d70ř94i61c17h 31V33e90v96e70r20k73a 4920185151249

2/2

... pokračování předešlého příspěvku:

Máte pocit, že když občan zastřelí (evidentního) sebevražedného atentátníka, bude za to "popotahován"? Opravdu si to myslíte? Není to náhodou spíš tak, že vy si spíše přejete, aby i v případech, kdy má někdo "odvážný" (naprosto evidentně) jen hysterický a ničím neopodstatněný pocit, že je svědkem nějakého "útoku", aby i takový člověk byl osvobozen, přestože bude u soudu prokázáno, že k žádnému útoku nedošlo - a že má být osvobozen pouze na základě jeho pocitu, že se jednalo o teroristický útok, při kterém byli lidé ohroženi na životě? Resp. vy byste nejspíše chtěl, aby k žádnému takovému soudu vůbec nedošlo - aby každý, kdo na ulici někoho zastřelí a pak prohlásí, že "zabránil teroristickému útoku", nebyl vůbec "popotahován" a aby mu naopak při nejbližší příležitosti byl za jeho "odvahu" udělen "metál". Nic jiného mi z vašeho hysterického blogu nevychází, než toto. Nicméně možná se mýlím a možná, když vezmete "rozum do hrsti", uznáte, že někdo střílel v sebeobraně (nebo ve snaze zabránit teroristickému činu) musí rozhodnout soud - což je přesně stav, který tu dnes máme a proti kterému "brojíte". Pročpak?

Víte, pane Hannigu, já si o vás do teď myslel, že jste jen neobyčejně hloupý člověk. Nicméně po přečtení tohoto blohu vás podezírám ze zcela záměrné snahy vyprovokovat v této zemi (resp. zřejmě i v celé Evropě) co největší konflikt. Přesně podle hesla "čím hůř, tím líp". A to jen a jen proto, aby se extremisté vašeho a A.B.Bartošova (jednoznačně neonacistického) střihu dostali k moci. Nebo aby se ty vaše bídné volební preference zvedly alespoň tak, abyste se prvně v životě dostal do Parlamentu. Domnívám se tedy, že jste člověk naprosto bez skrupulí, schopný jít doslova přes mrtvoly. Což se s tou hloupostí vůbec nevylučuje, jsou to dvě na sobě zcela nezávislé vlastnosti. Takže s největší pravděpodobností člověk nejen neobyčejně hloupý, ale i zlý. Takže mi nezbývá než na závěr prohlásit: velmi vámi za to pohrdám, pane Hannigu.

0/−5
6.6.2017 18:17

V44l77a50d77i50m88í77r 39T25e65m84l89í41k 1785787261277

...to spíše vaše příspěvky, pane Veverka,svědčí o vaší, velmi těžko definovatelné hysterii....[>-]

+2/−1
9.6.2017 9:36

B89e61d91ř88i82c56h 15V55e14v36e59r40k65a 4660705631219

Pokud je něco "těžko definované", je dost možné, že to je "těžko definované" právě proto, že to vůbec neexistuje. Na rozdíl od zcela prokazatelné hysterie populistů typu Petra Hanniga, který se nestydí obhajovat tezi, že by zcela automaticky měl být zproštěn veškerých obvinění každý, kdo po střelbě prohlásí, že ho (nebo někoho jiného) ten zastřelený ohrožoval. TOTO je skutečná hysterie, ke které se tento odpudivý typ populistů propůjčuje - a to jen kvůli pár desetinkám voličských preferencí, víc jim to stejně nevynese. A stejně tak se kvůli těmto mrzkým preferencím ani nestydí spojit se s naprosto evidentními a neoddiskutovatelnými neonacisty. Opravdu velmi odporné a zavrženíhodné jednání. Opravdu, pane Temlíku, hodláte svými příspěvky zde, tyto odporné a k neonacismu inklinující politiky podporovat?

0/0
9.6.2017 12:57

V18l49a95d54i77m98í91r 64T46e51m45l43í59k 1275917931567

...domníval jsem se, že zde probíhá prostá diskuze a výměna názorů, jenže vaše příspěvky, pane Veverko, jsou jen plné hněvu, nenávisti a právě těžko definovatelné, ale existující hysterie. Řeč zde není o ničem jiném, než že zatímco násilníci, feťáci, opilci a gauneři se nemají čeho obávat, slušný člověk, plátce daní se prozatím musí jenom krčit v koutě, a TO je špatně. Pokud toto nepochopíte, pak vám není pomoci. A jen můžete doufat, že až podobného šílence potkáte, aby se objevil zase jeden z těch statečných, aby vám pomohl....[>-]

+5/0
9.6.2017 14:15

B13e56d23ř35i60c31h 45V31e45v61e28r97k59a 4970245351309

>>domníval jsem se, že zde probíhá prostá diskuze a výměna názorů<<

A ona zde diskuse neprobíhá? Řekl bych, že to bude nějaká chyba na "vašem přijímači", když za diskusi nepovažujete něco, kde zaznívají názory, které se vám nelíbí.

>>vaše příspěvky, pane Veverko, jsou jen plné hněvu, nenávisti<<

Zajímavý názor. Já bych spíše za projev nenávisti považoval A.B.Bartoše třímajícího na tribuně oprátku a hřímajícícho do davu nenávistných lidí to své "Buď bude vláda jednat tak, jak chceme my, nebo budeme muset vzít spravedlnost do vlastních rukou". A pokud se vám zdá, že když něco takového odsuzuji a zároveň i odsuzuji p. Hanniga, že se s takovým nenávistným člověkem a jeho neonacistickou stranou spojil do předvolebního spolku a vydáváte to za "hněv a nenávist" z mé strany, pak se obávám, že toto může myslet vážně jen buď člověk neobyčejně hloupý, kterému nedochází triviální souvislosti - anebo naopak člověk, který to chápe, ale je stejný jako p. A.B.Bartoš nebo p. Hannig.

>>slušný člověk, plátce daní se prozatím musí jenom krčit v koutě<<

Slušný člověk se v koutě nekrčí. Krčit by se začal až v okamžiku, kdyby se k moci dostali neonacisté typu A.B.Bartoše nebo Hanniga.

>>zase jeden z těch statečných<<

Jedním z těch "statečných" máte na mysli toho vraha z Chomutova?

No nic, pane Temlíku. Shrnu to takto: to vy obhajujete hněv, nenávist a naprosto jasně definovanou hysterii. A věřme, že lidí jako jste vy, A.B.Bartoš nebo Hannig není v této zemi až tak mnoho, jak se někdy může zdát. Věřím, že není - tato země zatím není tak nemocná, aby se neonacisté mohli dostat do parlamentu. Možná to brzy pochopí i p. Hannig - až na podzim dostane svých obligátních 1 - 2 procent.

+1/−2
9.6.2017 15:10

P70e38t30r 71B21ü61r98g33e46r 4147686227540

O Vaší hysterii pane Veverko svědčí mj. i to, že střelce z Chomutova nazýváte vrahem - a priori - bez toho, že byste nechal doběhnout vyšetřování a řádný soudní proces. Stejně tak je totiž namístě titulovat jej "Zachránce z Chomutova" - neboť svým činem zabránil dalšímu neštěstí. !

0/−1
12.6.2017 14:32

B19e67d46ř18i63c24h 49V84e56v27e60r33k42a 4460735661869

Já pouze reagoval na existující hysterii lidí, pro které je střelec z Chomutova hrdinou.

OK, měl jsem místo "vrah" napsat "pravděpodobně vrah".

Nicméně pokud bude odsouzen, kdopak asi bude kvičet, že "slušní lidé nemají zastání, zatímco násilníci, feťáci, opilci a gauneři se nemají čeho obávat"?

A pokud bude osvobozen, zajisté bude osvobozen na základě pádných důvodů, které já rozhodně nebudu zpochybňovat.

Tak si počkejme a uvidíme zda se v případě jeho osvobození budou všude po diskusich ozývat příspěvky "že byl osbovozen vrah" - anebo zda se v případě jeho odsouzení budou všude po diskusích ozývat příspěvky "slušní lidé nemají zastání, zatímco násilníci, feťáci, opilci a gauneři se nemají čeho obávat". Tak schválně, počkejme - a uvidíme, kdo tu je a bude hysterka.

0/0
12.6.2017 16:35

P53e31t17r 38B56ü62r72g84e91r 4937246117240

Výborně!R^

0/−1
12.6.2017 14:27

M27i75r19o89s52l60a61v 50K44u98l84h44a23v20ý 5699482781

R^ Zjednodušme to: každý útočník musí dopředu dobře vědět, že může být zastřelen.

I ten, který útočí jen pěstí, může zabít, ale zákon by to považoval za nepřiměřenou obranu.

+3/0
6.6.2017 14:45

V25o34k66o59u59n 47V14l25a61d14i72m33i71r 8302358829428

Jen bych se zeptal, jste take mimo jine ridic?

+2/−1
5.6.2017 22:41

B10e83d23ř51i92c23h 14V45e19v31e31r93k42a 4520135451229

On není v podstatě nic. Ani politik (dle vlastních slov - přestože je předsedou politické stranu) není... Tak na něj nechoďte s řidičem, to byste ho zmátl ještě víc... ;-)

0/−3
7.6.2017 13:09

B77e88d44ř64i66c38h 14V74e90v55e87r26k71a 4780595601799

oprava: "politické strany"

0/−1
7.6.2017 13:10

B19e84d34ř36i32c21h 61V23e50v25e81r31k28a 4610685861589

Mínus k příspěvku, který jen opravuje překlep, může dát opravdu jen hodně velký... (nebudu raději jmenovat), pane Dane Bidermane... Děkuji, že jste se mi takto krásně představil. ;-)

0/0
9.6.2017 13:57

V52á46c48l77a43v 55K18o76p12ř66i26v29a 1464520715421

Tohle by chtělo dělat zákonodárce, když nemá anung o zákonech vlastní země?8-o

+6/−3
5.6.2017 22:19

P62e42t28r 21S85k54á77c81e51l 6254229319

Tento Váš dotaz mi připomněl:

Před jedněmi volbami na ČT v besedě s kandidáty byla debata. Paní Toušlová položila panu Ing. Dřímalovi (Moravská národní strana) otázku, co po volbách změní. Pan Dřímal odpověděl, že i mj. Policejní zákon. Okamžitá otázka oné paní: "A jaké má číslo Policejní zákon"? Samozřejmě pan Dřímal není chodící encyklopedie, nevěděl. A to stačilo oné paní na jeho zostuzení v přímém přenosu. Nejen za tohle byla potom povýšena v ČT a se zastřeným hlasem (nevhodný k poslechu) přežívá. Nic osobního, ale ukazuje to na praktiky v molochu zvaném ČT.

Takže závěrem:

Dirigent orchestru sice umí zahrát na sedm nástrojů, ale není povinen na ně zahrát mistrovsky. Na to má jím vybrané členy orchestru. Stačí?

Pokud ne, tak jiný příklad:

Trenér kopané mořil na tréninku střelce tak, až mu jeden řekl, ať mu způsob střelby předvede on sám. Trenér odpověděl: "Krotitel lvů jim taky nepředvádí, jak se proskočí hořícím kruhem".

Úplně nejvystižněji:

Lékař nabádal pacienta, aby v zájmu svého zdraví nekouřil. Pacient jemu namítl, proč se tímto doporučením neřídí a sám kouří. Lékař na to: "Směrovka má sice uhnilý podstavec, ale směr ukazuje správný".

+2/−2
6.6.2017 18:53

B52e71d93ř29i38c23h 36V22e22v11e75r39k25a 4580305531459

>>Směrovka má sice uhnilý podstavec<<

Velmi výstižné. Řekl bych, že lépe jste Stranu "zdravého rozumu" charakterizovat nemohl.

+1/−3
7.6.2017 9:49

P92e13t72r 20S87k65á28c49e75l 6714969679

Hlavně, že rozumíte nadsázce a vtipům vůbec. Zdravého rozumu je třeba...R^

+2/−1
7.6.2017 18:43

B65e36d27ř42i85c33h 39V72e95v89e33r26k58a 4300605661889

"Zdravého rozumu" s kterým se Strana "zdravého rozumu" spojuje s neonacistou A.B.Bartošem a jeho "Národní stranou"?

+1/0
7.6.2017 19:40

B94e36d34ř34i46c57h 22V49e21v64e15r74k78a 4620505381539

Pane Kopřivo, omlouvám se, překliknul jsem se, mělo to být plus : - /

0/0
7.6.2017 9:58

B55e74d57ř95i38c35h 89V79e48v13e79r55k60a 4670145611609

>>Tohle by chtělo dělat zákonodárce, když nemá anung o zákonech vlastní země?8-o<<

Chtělo, hrozně moc by to chtělo, ale nějak to furt a furt ne a ne a nejde...

Wikipedie:

>>V roce 2002 založil Stranu zdravého rozumu a v dubnu 2002 byl zvolen jejím předsedou.

Zatím osmkrát se zúčastnil voleb do Senátu PČR, ale ani jednou nepostoupil do druhého kola. Poprvé kandidoval ve volbách v roce 2002 v obvodu č. 33 - Děčín. Získal 2,19 % hlasů a obsadil poslední 6. místo.[1] Podruhé se účastnil voleb v roce 2004, a to v obvodu č. 31 - Ústí nad Labem. Obdržel 1,78 % hlasů a obsadil poslední 8. místo.[2] Potřetí se pokoušel uspět ve volbách do Senátu PČR v roce 2006 v obvodu č. 17 - Praha 12. Získla 1,43 % hlasů a skončil na předposledním 8. místě.[3] Počtvrté kandidoval ve volbách do Senátu PČR v roce 2008 v obvodu č. 27 - Praha 1. Se ziskem 0,79 % hlasů obsadil poslední 9. místo.[4] Pátý pokus se uskutečnil ve volbách do Senátu PČR v roce 2010, kdy kandidoval v obvodu č. 28 - Mělník. Se ziskem 7,21 % hlasů získal předposlední 5. místo.[5] Pošesté se o zisk senátorského křesla pokusil ve volbách do Senátu PČR v roce 2012, kdy kandidoval v obvodu č. 41 - Benešov. Tentokrát získal 3,50 % hlasů a obsadil 10. místo.[6] Ve volbách do Senátu PČR v roce 2014 kandidoval za Stranu zdravého rozumu v obvodu č. 24 – Praha 9.[7] Se ziskem 1,32 % hlasů skončil na 9. místě a nepostoupil tak ani do druhého kola.[8] Ve volbách do Senátu PČR v roce 2016 kandidoval za stranu Rozumní v obvodu č. 19 – Praha 11.[9] Se ziskem 2,34 % hlasů skončila na 11. místě a do druhého kola nepostoupil.[10]

... pokračování ve vlákně:

0/−2
7.6.2017 13:16

B80e45d71ř43i29c78h 15V91e74v68e33r96k27a 4370815861159

... pokračování:

Zatím čtyřikrát kandidoval ve volbách do Poslanecké sněmovny PČR, ale ani jednou neuspěl (subjekty, za něž kandidoval, se nikdy do Sněmovny nedostaly). Poprvé byl ve volbách v roce 2002 lídrem Strany zdravého rozumu v Královéhradeckém kraji.[11] Podruhé při volbách v roce 2006 vedl kandidátku Strany zdravého rozumu v Hlavní městě Praze.[12] Potřetí kandidoval ve volbách v roce 2010 jako dvojka Suverenity - bloku Jany Bobošíkové, strany zdravého rozumu ve Středočeském kraji.[13] Zatím naposledy počtvrté byl při volbách v roce 2013 lídrem Suverenity - Strany zdravého rozumu ve Středočeském kraji.[14]

Ve volbách do Evropského parlamentu v roce 2004 kandidoval jako lídr Strany zdravého rozumu, ale neuspěl (strana získala pouze 0,27 % hlasů a do EP se nedostala).[15] O deset let později ve volbách do Evropského parlamentu v roce 2014 opět kandidoval jako lídr Strany zdravého rozumu, která si za tímto účelem v únoru 2014 pozměnila název na Strana zdravého rozumu – NECHCEME EURO – za Evropu svobodných států a používá zkratku "Rozumní".[16] Ve volbách však opět neuspěl ("Rozumní" získali pouze 1,63 % hlasů a do EP se nedostali).<<

0/−2
7.6.2017 13:17

P73e85t18r 91S65k11á43c53e96l 6534419929

Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu. Sám se pokuste založit stranu, vést ji bezproblémově 15 let jako pan Hannig. Potom kritizujte, poučujte. Čujte, skutky přesvědčují, ne slova, ta Vaše...

+1/−1
10.6.2017 0:49

B95e11d22ř27i80c14h 66V19e36v94e52r14k63a 4650655811319

Takže on je nakonec, podle vás, pan Hannig úspěšný politik, protože 15 let vede "bezproblémově" zcela marginální stranu, která se v záchvatu strachu, že bude marginální i nadále, spojila s neonacistickou stranou antisemity a neonacisty A.B.Bartoše. Pane, vy jste komik...

0/0
12.6.2017 16:38



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.