Diskuse

Chlouba Prahy

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BG

Teda pane Hannigu, respektuji Vás jako osobu činnou v hudbě, na jejíž tvorbě se v některých žánrech podílíte (konkrétně Město Er od Michala Prokopa je fantastické). A taky si Vás za to vážím. Ale je mi smutno z toho, že jste napsal něco takového. Opravdu jsem čekal, že jako člověk vystupující za Stranu zdravého rozumu, budete ten zdravý rozum v tomto ohledu mít.

To, že nic nemáte proti LGBT a tak dále, je fajn, ale každý má možnost si uspořádat, co se mu zachce, pokud to neodporuje zákonům. Přesto mám pocit, jako kdyby tento pochod bylo to nejhorší, co se v republice pořádá. Navíc už několikrát bylo řečeno, že nikdo z účastníků není hrdý na svou sexuální orientaci a ani se to kvůli tomu nepořádá. Ale stále se objevují tací, kteří to nedokážou pochopit.

I když to tak vypadá, reprodukce s homosexualitou fakt nesouvisí. Měl byste si vzít na paškál spíš ty, kteří děti mít nechtějí. Před pár lety se psalo o potratové pilulce. Přece to, že jsem gay, nutně neznamená, že nebudu a nemůžu mít děti. Spousta gayů a leseb na světě potomky má.

Příklady táhnou. Něco na tom bude. Ale takhle se mladý člověk může zhlédnout ve všem: zjistí, že krást je pohodlnější, že bít holku je normální, že kouření je taky normální, že mít dluhy je v pořádku, protože je má každý druhý. Ale nikdy jsem nezažil, že by se kluk nebo holka staly homosexuály jen proto, že to viděli v televizi. Já se taky nestal popelářem jen proto, že jezdí každý týden okolo nás.

4 9
možnosti
Foto

Děkuji za reakci. Četl jste článek až do konce? Jde mi hlavně o to, co píši na konci. Snad jste z mého článku nevycítil jakoukoliv aroganci nebo nechuť k vaší komunitě. Mám stále mnoho přátel, kteří jsou tzv 4% a velmi zavrhují pochod Prague Pride, právě z těch důvodů, o kterých píši. To znamená, že tento pochod vytváří negativní odezvy u většinové společnosti - tento pochod a některé exhibice s ním spojené. Ne fakt, že se jedná o příslušníky jiných sexuálních orientací. Prosím, přečtěte si článek ještě jednou pozorně. Děkuji. PH

12 2
možnosti
BG

...k vaší komunitě..., sám bych se takhle nezařadil. LGBT není nějaký klub, kam bych chodil jednou týdně poslechnout si, co je u nás nového. Ale budiž.

Nechuť jsem nevycítil, to ani náhodou. Jen mě zaráží to, jak se k průvodu někteří staví a opakují stále stejné omyly. Vždyť normální fanoušek fotbalu se taky nebude řadit mezi ty chuligány, kteří demolují stadion. Jestli se v průvodu někdo producíruje ve spoďárech a exhibuje, je to jeho problém a nemám za něj zodpovědnost. Ono ani není jednoduché uhlídat 20 tisíc lidí, v čem kdo přijde. Navíc exhibicionisté se realizují i mimo pochod během celého roku. Jestli si jako záminku vybere pochod, to Vám nikdo nezaručí.

Negativní odezvy vytváří spousta věcí. Vlastně neznám jedinou věc, na kterou by se nenadávalo. :-)

Já mám taky hromadu přátel mezi heterosexuály, je jich víc než gayů nebo leseb (s mnohými si nemám moc co říct). Některým se Pride nelíbí, některým je to jedno, jiní se ho zúčastní se mnou. Třeba má kamarádka s manželem nebo jeden můj známý se svou rodinou.

3 1
možnosti
Foto

Pokud se divíte pane Bárto, že jsem dal panu Gabryšovi plus, je to proto, že diskutuje k věci. Děkuji , pane Gabryši, za komunikaci.

1 0
možnosti
BG
Foto

Jsem asi v této diskuzi jediný, kdo se může p. Hanniga zastat a podat relevantní svědectví. V 80. letech jsme totiž několik roků spolupracovali a nikdy se nestalo, že by se PH projevil negativně k homosexuálům / dnes se říká gayům/. Ani nemohl, mnoho kolegů ze showbyznysu patřilo ke komunitě LG a byli jeho blízkými kolegy / jak ostatně sám píše /. A nečinil tak přesto, že tehdy posměch, urážení nebo izolace gayů byla veřejně přijatelnou normou. Článku jsem rozuměl a většina diskutujících, myslím, také - přehnaná exhibice na Prague Pride může zkrátka působit kontraproduktivně.

4 0
možnosti
BG

Už jsem panu Hannigovi napsal, že jeho vztah k homosexuálům neřeším. Jen mě mrzí, že k této akci má zrovna takový postoj. To je vše.

A homosexuálům se tak říká pořád. :-)

1 1
možnosti
PS

Jsem vždy rád, když se slušně a hodnověrně diskutuje. Pan Gabryš až dospěje, tak dospěje k jinému názoru. Za život by se měl změnit názor několikrát, jasný znak vývoje...R^

1 0
možnosti
VM

Ten konec jste si přidal, to vám nevěřím ani náhodou.

0 1
možnosti
BG

Nepřidal. Ale věřit mi to samozřejmě nemusíte. :-) Tak jako já nemusím věřit Vám. :-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 280
  • Celková karma 47,29
  • Průměrná čtenost 8328x
předseda politické strany

ROZUMNÍ - za spravedlnost a životní jistoty 

Absolvent 1. střední umělecko - průmyslové školy v Turnově obor umělecký kovář, 2. Konzervatoř v Praze obory varhany dirigování a skladba, 3. Hudební akademie múzických umění obor skladba.

kandidát na prezidenta ČR 2018

Mgr. Petr Hannig nová fb stránka (page)

Twitter - @petr_hannig

Petr Hannig FAN KLUB

www.rozumni.net

http://www.petrhannig-rozumni.cz/

http://www.facebook.com/budmehrdi/

http://www.facebook.com/Rozumni2017/

Mé motto: Je třeba naslouchat, nejenom mluvit,

ale nikdy se nevzdat

 

Seznam rubrik