Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P44e93t26r 13N85e72d64v18ě22d

17. 12. 2022 23:18

Je dobře, že pan Diviš je zase ve hře. Jen je škoda, že nemá takové prostředky na zviditelnění se.

2 0
možnosti

U tří panu ministerstvo odstranilo nečitelné a neúplné záznamy. Nerudová je odstranila sama,než archy na ministerstvo donesla. Resp. diky metodixe, kterou pouzila,takove záznamy prakticky nemohly vzniknout. To je celá statistická záhada.

3 0
možnosti
Foto

P27e10t19r 66H74a35n95n95i89g

18. 12. 2022 1:14

Prostě tomu vůbec nerozumíte. Není možné 14 tisíc. Diviš si takhle sám vyřadil 3000 na první pohled vadných zápisů. Taktéž to bylo u Janečka.

Jedná se o rozdílné věci. Na první pohled chybné zápisy. A zápisy, které je možné vyřadit pouze s asistencí registru obyvatelstva, ty, které vypadají na první pohled správně.

Já nevím, o co vám tady všem jde. Já nejsem volič ani Diviše, ani Janečka, pouze poukazuji, na základě pochybností statistiků na nekalosti. Jde o to, co nešikovně prohlásila Nerudová. Vyřazení 14 tisíc. Podle mne i proto se na ni Pavel zlobil, že nevědomky poukázala na rozdíl v rovnosti před volbami.

5 0
možnosti

J65a45n 17R19á65ž

17. 12. 2022 12:17

Nespravedlnost spočívá především v tom, že máme přímou volbu prezidenta, čili hlavní slovo by měli mít občané i při vyjádření podpory jednotlivým kandidátům, ale není tomu tak. Některým kandidátům stačí podpisy pár kamarádů ze Senátu, či Sněmovny, kdežto jiní musí za značných nákladů a úsilí mnoha dobrovolníků shánět podpisy 50 000 příznivců. Jinak řečeno, jeden má vše vyřízeno za chvilku v teple u kávičky a jiný musí sehnat dobrovolníky, kteří v zimě musí po ulicích a náměstích shánět podporu pro kandidaturu svého favorita.

Je to prostě nefér!

PS. Sice mne to vůbec netěší, ale už jsem se smířil s tím, že prezidentem bude jeden z těch tří, co vedou průzkumy s obrovským náskokem a mudrovat o tom, že ten či onen možná něco udělal špatně, dnes už nemá žádný význam.

4 0
možnosti

Notabene když vám to podepíší jen vaši podřízení z firmy ;-)

2 3
možnosti

Vy ani nevíte, v čem ty vady spočívaly, ale hned máte jasno, že někdo přestoupil zákon. Pokud vím, z petičních archů toho geniálního matematika byl vyřazen i jeho podpis, kde vadou byla možná záměna dvou číslic v čísle dokladu. Prostě to bylo nečitelně zapsáno. Tohle mohli odstranit klidně sami, na to nepotřebuji nahlížet do registru.

Pokud je mi známo, podepisování petiční archů pro Nerudovou probíhalo tak, že asistentky vzaly občanský průkaz podporovatele, údaje pečlivě přepsaly do archů a dotyčný arch podepsal. Tím se vyhnula riziku, že ji budou vyřazeny podpisy pro nejednoznačnou identifikaci podepsaných. Proto měla tak nízký podíl vad. Jak to bylo u gen. Pavla, nevím.

3 2
možnosti

Tak nejak nechapu jak je mozne, ze kdyz podepisovani pro pani Nerudovou probihalo jak pisete. Bylo nutno podle jejich slov nutno vyradit 14 000 podpisu.

3 0
možnosti

Říká se tomu: přemýšlení nad nesmrtelností chrousta.

1 0
možnosti

J11o23s78e43f 69N21i29k53l

17. 12. 2022 10:50

R^R^R^ Danuše Nerudová je taková "rychlokvaška", taková pro "některé" neškodná, něco jako Čaputová...proto "někteří" dělají všechno pro to, aby ve volbách uspěla...

5 6
možnosti
Foto

Jj, paní Nerudová je pro mě neškodná, zatímco Babiš škodná. A o tom to je.:-)

4 2
možnosti

Je zajímavé se vrátit v čase zpět o pár měsíců. Kde jsou petiční archy Bureše? Proč nekonec museli podepsat kandidaturu Burešovi pouze jeho v parlamentu?

https://www.novinky.cz/clanek/volby-prezidenta-babisovi-fanousci-uz-sbiraji-podpisy-pro-boj-o-hrad-40379955

2 2
možnosti

Jeho zaměstnanci v parlamentu...

1 3
možnosti

Ti vámi jmenovaní zpochybnění kandidáti měli stejně mizivé šance na zvolení, jako svého času vy. Takže při sporu o uznání podpůrných hlasů jim jde jen o jejich zviditelnění. Jména jako Diviš či Březina nikomu nic neříkají, a Janeček se stihl ztrapnit svým entrée při zahájení loňského Českého slavíka. Vám alespoň nelze upřít, že jste mohl sázet na svoji někdejší popularitu (i když vám to nijak extra nepomohlo).:-)

5 3
možnosti
Foto

P77e10t89r 95H91a22n76n43i15g

17. 12. 2022 10:00

Snad si pamatujete. Před pěti lety jsem byl stále v prognózách na posledním místě. Do kampaně jsem nedal, oproti jiným, skoro nic. Pouze 25 tisíc za volební klip a nějaké další tisíce za sbírání podpisů na ulicích a to jsem po mé kontrole těch. co sbírali podpisy nakonec ukončil, protože jsem poznal, že lidé neuvádějí správně místo bydliště a někdy i datum narození. Jak jsem to poznal, po podpisu jsem přišel k danému petentu a poprosil jsem jej, jestli bych nemohl zkontrolovat zápis trvalého bydliště s údajem v OP. Po této namátkové kontrole, která vyšla 50 na 50, jsem se rozhodl sbírání podpisů od občanů zastavit. Nakonec jsem se umístil předposlední a to jenom díky mým diskuzím v různých médiích, přičemž poslednímu kandidátovi bylo dáno do kampaně 6 milionů. Podle měřitka investice / výnos jsem se umístil na druhém místě za Markem Hilšerem, takže vůbec žádný průšvih to nebyl.

3 1
možnosti

To je opravdu neuvěřitelné! Jak mohla?

0 1
možnosti

jestli to nebude spiknutí neočehosi a v softwaru počítačů je předem nainstalován vítěz voleb. pane Hanningu jděte na to po Trumpovsku....

1 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS