Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BV

>>Tak v tom případě se Vám někdo naboural do Vašeho účtu na iDnes, pokud jste to nebyl Vy.<<

Takže důkaz jste nepředložil a opět osočujete bez důkazu. Přitom stačilo vložit odkaz na mé vámi lživě prezentované podlé chování kdekoli v diskusi. No nic, pane Skácele. Každým takovýmto příspěvkem jen dokazujete, jak podpásové metody v diskusích používáte.

>>A vězte, že zde nyní nepoužívám Vámi oblíbené Ctrl + "C" a Ctrl + "V"<<

To zde napíše "nedovtipník", který do velké části svých příspěvků kopíruje moudra proslulých osobností, které má zřejmě uložené ve svém "archivu mouder". A některá do (všech) diskusí zde na iDnes vložil identicky možná stokrát, možná dvěstěkrát, možná i vícekrát. Inu, jak se říká: "komu není shůry dáno, v apatyce nekoupí" (jen pro jistotu dodávám, že toto je sice také "citát", ale nejsem si vědom, že bych ho do diskusí na iDnes již dříve vložil - a Ctrl+V jsem také nepoužil). No nic. "Nedovtipník" Skácel se nestydí psát >>Vámi oblíbené Ctrl + "C" a Ctrl + "V"<< - když to je bezpochyby on, kdo do diskusí identické texty vkládá opakovaně v řádech desítek, v některých případech zřejmě i stovek. Co k tomu říct? Snad jen to, že "nedovtipnost" jistých lidí je vskutku grandiózní.

0 0
možnosti

Inu, znám ho jenom jako blogera. A ve svém blogu odsuzuje jak na běžícím páse, ale když se někdo na něho obrátí byť i jen s kritikou, hned má plnou klávesnici keců o nenávisti. Jako bloger soudí ukvapeně a měří dvojím metrem. Takže při svém psaní na biblické principy zkrátka zvysoka kašle. Jinak to samozřejmě může být dobrý křesťan(a to myslím bez jakékoli ironie a současně to nemíním nijak zkoumat

MMCH s kolegou Veverkou jste to tu pěkně rozjeli;-D,

1 0
možnosti
BV

>>Takže při svém psaní na biblické principy zkrátka zvysoka kašle. Jinak to samozřejmě může být dobrý křesťan(a to myslím bez jakékoli ironie a současně to nemíním nijak zkoumat<<

Nedomnívám se, že by mohl být "dobrým křesťanem" člověk, který na "biblické principy zvysoka kašle". S tím, že na ně kašle s vámi souhlasím - a proto se domnívám, že dobrým křesťanem rozhodně být nemůže.

>>MMCH s kolegou Veverkou jste to tu pěkně rozjeli;-D<<

Já jsem člověk trpělivý a vzhledem k tomu, že si pan Skácel zde v diskusi stěžoval, že mu někteří jeho oponenti na jeho otázky neodpovídají, dal jsem si tu práci a všechny jeho repliky na mé příspěvky jsem důkladně rozebral. Což je věc, kterou činím běžně a za kterou jsem si od Petra Hanniga a jeho oveček, které ho následují, vysloužil nadávku "tapetář".

0 1
možnosti

Pokud by jeho jediným hrichem bylo, že si kolikrát nevidí do klávesnice, klidně dobrým křesťanem být může, lidé nejsou andělé.

No vzal jste to opravdu důkladně8-o

1 0
možnosti
BV

>>Pokud by jeho jediným hrichem bylo, že si kolikrát nevidí do klávesnice, klidně dobrým křesťanem být může, lidé nejsou andělé.<<

Ano, to máte zajisté pravdu. Nicméně já se domnívám, že to rozhodně není jeho jediným a už vůbec ne největším hříchem. Za jeho největší hřích považuji jeho nenávist - konkrétně k uprchlíkům a muslimům.

Zde je jistý všeobecně známý citát, který Petr Hannig svými dlouhodobě prezentovanými názory naprosto popírá:

>>Ježíš jim řekl: “Hladověl jsem, a dali jste mi jíst, žíznil jsem, a dali jste mi pít, byl jsem na cestách, a ujali jste se mne, byl jsem nahý, a oblékli jste mě, byl jsem nemocen, a navštívili jste mě, byl jsem ve vězení, a přišli jste za mnou.“ Odpověděli mu: „Pane, kdy jsme tě viděli hladového, a nasytili jsme tě, nebo žíznivého, a dali jsme ti pít ...?“ On jim odpoví: „Cokoliv jste učinili jednomu z těchto nepatrných, mně jste učinili“<< (Mt 25,42-40).

A je toho, řekl bych, mnohem víc, kvůli čemu Petr Hannig (a zcela jistě i Petr Skácel) nemůže být dobrým křesťanem. Bylo by to ale na "disertační práci", proto se omezím pouze na tento jeden výše uvedený příklad.

>>No vzal jste to opravdu důkladně8-o<<

No, já jsem zvyklý dělat věci buď pořádně anebo vůbec. Ale vzhledem k nulové sebereflexi jak pana Skácela, tak pana Hanniga je možné, že v jejich případě časem přejdu do režimu "vůbec" - házení hrachu na stěnu se časem občas docela začíná zajídat. Nicméně pro pana Hanniga zde ještě zdůrazňuji, že tímto svým prohlášením jsem mu nic neslíbil a k ničemu jsem se ani nijak nezavázal ;-)

0 1
možnosti
PS

Do října 2019 jsem panu Veverkovi termín, kdy nebudu reagovat na jeho příspěvky. Mám jiné aktivity, omlouvám se. Jen jeho názory budu respektovat, usmívat se a litovat. S Vámi bych diskutoval raději, jsem rád za Vaše sdělení výše..... <(a to myslím bez jakékoliv ironie)>.

K autorovi článku - protože jej znám o trošku déle a jinak než-li Vy, jako bloger mi nepřipadá popudlivý a na kritiku podle mne reaguje shodnou intenzitou, úměrnou její síle. Pokud budete mít chvilku, konkrétně uveďte kdy a jak měřil dvojím metrem a ve kterém bodě kašle na biblické principy. I on patří mezi lidi, kteří se neuzavírají jiným názorům, pro něž platí:

"Rozhodl jsem se, že nebudu zarputile lpět na svých názorech, nýbrž je opustím a přejdu k jiným, když mi někdo ukáže rozumné důvody, kterých bych se mohl chopit. Nemám totiž jiný cíl, než se přiblížit pravdě" » Antony van Leeuwenhock.

0 2
možnosti
BV

Nevymlouvejte se na "jiné aktivity" když zcela evidentně neumíte uvést žádné protiargumenty - a tam, kde "odpovídáte" se o žádnou odpověď nejedná - tam jen mlžíte a snažíte se svou argumentační neschopnost zamluvit.

0 0
možnosti
  • Počet článků 280
  • Celková karma 47,18
  • Průměrná čtenost 8328x
předseda politické strany

ROZUMNÍ - za spravedlnost a životní jistoty 

Absolvent 1. střední umělecko - průmyslové školy v Turnově obor umělecký kovář, 2. Konzervatoř v Praze obory varhany dirigování a skladba, 3. Hudební akademie múzických umění obor skladba.

kandidát na prezidenta ČR 2018

Mgr. Petr Hannig nová fb stránka (page)

Twitter - @petr_hannig

Petr Hannig FAN KLUB

www.rozumni.net

http://www.petrhannig-rozumni.cz/

http://www.facebook.com/budmehrdi/

http://www.facebook.com/Rozumni2017/

Mé motto: Je třeba naslouchat, nejenom mluvit,

ale nikdy se nevzdat

 

Seznam rubrik