Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Uživatel požádal o vymazání
2 1
možnosti
Foto

P86e43t32r 32H54a67n49n30i63g

16. 12. 2022 22:08

Jsou tam i další konstanty - trvalé bydliště ve správném formátu a někdo třeba schválně změnil jedno číslo OP, lidé jsou opatrní a nechtějí sdělovat své údaje, ale chtějí třeba podpořit toho či tu a prostě jenom změní jednu číslici, jako že se to nepozná. Sám jsem to zažil. Kandidoval jsem před pěti lety a byl jsem při podpisování v Třebíči ( a to ještě nebyly občanky nutné) . Mým sběračům to podepisovali a já jsem k tomu přistoupil a protože jako volební zmocněnec znám jak jsou trvalé adresy v různých městech organizované, tak se mi to nezdálo a poprosil jsem petenta, aby mi ukázal OP. Bylo tam úplně něco jiného. Řekl mi, ale já bydlím tam, co jsem uvedl, ale trvalé bydliště mám jinde a tam nebydlím. Jenže kontroluje se to podle trvalého bydliště.

1 0
možnosti
AT

A to máme brát jako polehčující okolnost? Tak buď kandidáta podpořím se vším všudy, nebo vůbec nic nepodepisuji. Snad sběrači podpisů každého upozornili na přesnost údajů. Pokud ne, je ti chyba kandidatova týmu.

3 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 1
možnosti
Foto

Jj, opatrný byl i Janeček, že napsal nečitelně číslo svého OP. ;-D

2 1
možnosti
Foto

P12e40t65r 58H81a87n24n59i86g

17. 12. 2022 9:03

To udělal i Diviš. vyřadil cca 3000 viditelně vadných podpisů.

1 0
možnosti
  • Počet článků 280
  • Celková karma 47,29
  • Průměrná čtenost 8328x
předseda politické strany

ROZUMNÍ - za spravedlnost a životní jistoty 

Absolvent 1. střední umělecko - průmyslové školy v Turnově obor umělecký kovář, 2. Konzervatoř v Praze obory varhany dirigování a skladba, 3. Hudební akademie múzických umění obor skladba.

kandidát na prezidenta ČR 2018

Mgr. Petr Hannig nová fb stránka (page)

Twitter - @petr_hannig

Petr Hannig FAN KLUB

www.rozumni.net

http://www.petrhannig-rozumni.cz/

http://www.facebook.com/budmehrdi/

http://www.facebook.com/Rozumni2017/

Mé motto: Je třeba naslouchat, nejenom mluvit,

ale nikdy se nevzdat

 

Seznam rubrik