Pátek 24. ledna 2020, svátek má Milena
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Pátek 24. ledna 2020 Milena

Postavit znovu zeď, ale nejméně o tři metry vyšší

5. 08. 2019 15:15:15
Tak jsem v letošním parném létu zatoužil znovu se ponořit do vod chladného Baltu. Zajel jsem do bývalé NDR, prošpikované kamerami na každém kilometru silnic. Ještě, že je na dálnicích leckde ještě neomezená rychlost.

V minulé větě jsem použil dvakrát slovo ještě. Není to řečeno jen tak, z ničeho nic.

Zelení, kterým v Německu závratně stoupají preference díky médiím, která jim nepokrytě fandí, (zatímco je týmiž médii odsuzovaná Alternativa pro Německo), chtějí v Německu světovou raritu, neomezenou rychlost na dálnicích, zrušit, právě tak jako pracují vehementně na budoucí zkáze německého rodinného stříbra, automobilového průmyslu.

Chtějí zakázat spalovací motory pod, na první pohled krásným sloganem „Evropa uhlíkově neutrální“. Tu musela do svého programu zařadit i nová předsedkyně Evropské komise, při lísání se zelené evropské frakci, která ji stejně nevolila.

Tato „Uhlíkově neutrální“ strategie může navíc způsobit smrtící ránu lesům na celé planetě. Evropská směrnice počítá s tím, že dřevo je uhlíkově neutrální zdroj, takže nás čeká masivní kácení lesů.

Všechny tyto „dobré“ zelené myšlenky vedou ve svém důsledku k neodvratné zkáze. Proč musí právě Evropa, která je pouze nepatrným znečišťovatelem světa v porovnání s Asii a Afrikou, která čelí nebývalé populační explozi, omezovat kde co. Všechny ty evropské plánované zákazy plastů, které znečišťují světové oceány mají nulový efekt, protože 78% řek, ze kterých se do oceánů splachují plasty je v Asii a 20% v Africe a v Jižní Americe a zbytek na 2% je v Severní Americe a Evropě (v Evropě nejméně). Evropa se stává svým sebemrskačstvím sebevražedným kontinentem.

Všechny tyto ekologicky a hlavně ideologicky nařizovaná omezování mají ve svém důsledku jediný efekt. Ještě více rozevřou nůžky mezi extrémně bohatou elitou a zbytkem obyvatelstva. Do chudoby se stále více propadající střední vrstva nebude mít na drahé a nepraktické elektromobily. Je též snaha zvyšovat letenky ekologickými přirážkami tak, aby řadový občan na letenku nedosáhl.

Vrátíme se tak do doby, kdy cestovali pouze páni a kmáni na ně robotovali, v dnešní době pracovali za minimální mzdu.

V bývalé NDR jsem navštívil také lázeňské místo na břehu Baltu, Heiligendamm (https://www.grandhotel-heiligendamm.de/), které bylo dříve střediskem, kde se zotavovali pracující. Dnes je to rezort pro ty nejbohatší, kde parkují ta nejdražší vozidla, většinou se západoněmeckými poznávacími značkami. Viděl jsem tam parkovat i jednoho Rolls-Royce.

A zatím běžní občané ze severu bývalé NDR jezdí za prací do Hamburku, protože téměř veškerý průmysl po sjednocení ze severu východního Německa zmizel k západním bratřím. V bývalém okresním městečku Ueckermünde, kde je jedinou pracovní příležitostí práce v nemocnici, jsem na mou otázku: „Jak se vám žije v nové době?“, slyšel rozhořčenou odpověď: „Nejlepší by bylo postavit znovu zeď, ale nejmíň o tři metry vyšší.“. To je podobné, jako jsem slyšel při loňském 50 výročí 21. srpna větu: „Alespoň se s tím rozkradením republiky 21 let počkalo“.

Abych nekončil tak negativně. Výhodou nové doby je možnost cestování. Kdyby předlistopadoví vládci nechali lidi cestovat a pracovat v zahraničí, tak by lidé poznali, že je všude chleba o dvou kůrkách, byli by ostražitější po převratu a neservírovali by vše na zlatém podnosu těm ze západu. A ještě pro budoucí diskutéry dodávám. Nikdy jsem nebyl členem ani KSČ, ani SSM či ČSM, ba dokonce ani moji rodiče v žádné takové organizaci nebyli.

Mgr. Petr Hannig, předseda ROZUMNÝCH a bývalý prezidentský kandidát

Autor: Petr Hannig | pondělí 5.8.2019 15:15 | karma článku: 48.81 | přečteno: 15341x

Další články blogera

Petr Hannig

Chamtivost mocných ničí planetu a ne obyčejní lidé

Nůžky mezi těmi nejbohatšími, jejichž majetky vznikly z lichvy a dalších neprůhledných aktivit v devadesátých letech a střední třídou, se rozevírají stále rychleji. Ne dost na tom. Faktem se stává zelené šílenství Evropské unie.

7.1.2020 v 11:36 | Karma článku: 48.90 | Přečteno: 12140 | Diskuse

Petr Hannig

Pomníková válka

Myslím si, že o pomník Vlasovců Pavlovi Novotnému vůbec nejde. Slovy Jiřího Paroubka bych to charakterizoval: Kdo na to má, aby vystupoval v hodinovém pořadu jedné z hlavních televizí v Rusku.

3.12.2019 v 15:45 | Karma článku: 48.64 | Přečteno: 11430 | Diskuse

Petr Hannig

Bojím se otevřít ledničku

Potkal jsem jednoho známého, který mi řekl. Tak jsem se těšil, že to až přehnané omílání třicátého výročí Sametu po 17. listopadu skončí a ono to pokračuje dál. Leze ti to taky na nervy?

26.11.2019 v 21:25 | Karma článku: 48.61 | Přečteno: 12137 | Diskuse

Petr Hannig

Ukradená spravedlnost

Při oslavách 30. výročí Sametu jakoby nebylo vhodné zmínit negativa dosavadního vývoje. Například téměř milion lidí postižených exekucemi. V našem státě byla do legislativy totiž zavedena lichva.

18.11.2019 v 15:27 | Karma článku: 48.79 | Přečteno: 12862 | Diskuse

Další články z rubriky Politická aréna - pro politiky

Tomáš Zdechovský

Nenechme klimatickou debatu ovládnout radikály

Neustálé zdůrazňování škodlivosti aut se spalovacími motory a letecké dopravy se stalo pomalu nejzásadnější součástí boje s klimatickými změnami. Unikají nám tak objevy nadějných zelených technologií a další důležitá fakta

24.1.2020 v 7:58 | Karma článku: 35.25 | Přečteno: 2031 | Diskuse

Alena Gajdůšková

Realita versus zákon

Loni na podzim mi přišel do sněmovny mail od spolku Nedoklubko s dotazem, zda neuvažujeme o úpravě otcovské dovolené. Řada ustanovení se totiž dostala do rozporu s realitou.

24.1.2020 v 7:55 | Karma článku: 8.50 | Přečteno: 290 | Diskuse

Petr Machovský

Cena elektřiny do elektromobilů letí nahoru - a co bude dál?

Tak již začíná být zcela zřejmé, že experiment v podobě protlačování elektromobility ze strany euroelitářských politických kruhů má své hmatatelné dopady v podobě výrazného nárůstu ceny elektřiny na nabíječkách pro tyto vozy.

23.1.2020 v 20:03 | Karma článku: 33.55 | Přečteno: 913 | Diskuse

Antonín Fryč

Neschopnost ministra nesmí být tolerována

Zrušení výběrového řízení na elektronické dálniční známky je jediným správným rozhodnutím. Výběrové řízení proběhlo nestandartně.

22.1.2020 v 20:00 | Karma článku: 14.25 | Přečteno: 258 | Diskuse

Antonín Fryč

Další zpoždění ve výstavbě Pražského okruhu již není možno tolerovat

Další zpoždění ve výstavbě Pražského okruhu již není možno tolerovat. Není možno svádět vinu za zpoždění výstavby okruhu jen na chybu jednoho úředníka.

22.1.2020 v 7:28 | Karma článku: 22.60 | Přečteno: 436 | Diskuse
Počet článků 197 Celková karma 48.73 Průměrná čtenost 8086

předseda politické strany

ROZUMNÍ - za spravedlnost a životní jistoty 

Absolvent 1. střední umělecko - průmyslové školy v Turnově obor umělecký kovář, 2. Konzervatoř v Praze obory varhany dirigování a skladba, 3. Hudební akademie múzických umění obor skladba.

kandidát na prezidenta ČR 2018

Mgr. Petr Hannig nová fb stránka (page)

Twitter - @petr_hannig

Petr Hannig FAN KLUB

www.rozumni.net

http://www.petrhannig-rozumni.cz/

http://www.facebook.com/budmehrdi/

http://www.facebook.com/Rozumni2017/

Mé motto: Je třeba naslouchat, nejenom mluvit,

ale nikdy se nevzdat

 

Najdete na iDNES.cz