Sobota 22. února 2020, svátek má Petr
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Sobota 22. února 2020 Petr

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P81e59t56r 35S48k19á40c58e65l 6174539249

Oprava:"...to mají v rukou..."

0/0
21.7.2019 23:12

D54á45š25a 18Ž92a64l43u87d25o24v58á 5905352254755

To já právě je tím blogem nechci otravovat.

+1/0
22.7.2019 0:29

P71e35t39r 35S49k83á75c49e17l 6284899709

Byť neuvádíte důvody proč známé neinformujete, nezbývá než spolu se St.Římany konstatovat: "Bojím se čtenáře jedné knihy". S tímto mám též zkušenost při doporučování knihy "Prolomení hradeb" od Petra Hampla (viz:https://www.nastvanematky.cz/). Nevěřte mi to, ověřte si to, třeba u Vašich přátel. Pak zjistíte přátele skutečné, nebojte se...R^

+1/−1
22.7.2019 22:20

A27l78e73n72a 36F58i34l94i39p76o28v49á 1624902326959

Nestydím se za to, že jsem měla radost ze SAMETOVÉ REVOLUCE než jsem pochopila že to byl podvod, který zničil mnoha občanům život v ČR. Pokud chcete vědět více, napište si o zajímavé zprávy na veselo12345@seznam.cz. Nemám právo nechávat si je pro sebe.

+1/−1
23.7.2019 10:28

B66e45d97ř43i23c93h 63V85e40v76e27r74k70a 4690755101749

Bože, do čeho's to duši dal...

0/−1
1.8.2019 11:01

P73e72t70r 45S49k84á64c76e90l 6794429579

Rouháním se nudy nezbavíte...R^

+1/0
1.8.2019 23:10

B21e85d85ř91i53c52h 50V81e91v36e14r84k19a 4850955801169

Ale no tak, pane Skácele. Nesmysly, které sem píše paní Filipová, jsou opravdu tak nesmyslné, že má replika - ač ji bigotní "věřící" může považovat za "rouhání" - je naprosto trefná. (A propos - proč jen mi ty vaše příspěvky, ve kterých používáte slovo "rouhání" tak silně připomínají projevy vřících jiného náboženství, které vy tak nenávidíte, přestože ve své bigotnosti jste vy za osmnáct - a oni bez dvou za dvacet.) No nic, no, když už jste tedy po immámském způsobu "zaargeumentoval" slovem "rouhání" - já zase na to zareaguji slovy, že i vy se psaním nesmyslných příspěvků "nudy nezbavíte".

0/−1
2.8.2019 12:12

P30e68t17r 52S48k87á27c58e35l 6304949229

Vaši vychovatelé rezignovali na výuku o Bibli, když už jste nenavštěvoval hodiny katechismu. Jinak by jste se nezostudil neznalostí Desatera Božích přikázání, první dva body:

Desatero Božích přikázání:

Nebudeš mít jiné bohy mimo mne. (Neuctívej jiné bohy)

2. Nevezmeš jména Božího nadarmo. (Nezneužívej Boží jméno). Potom se vysvětluje Váš postoj k migraci, k řízené migraci.

+1/−1
2.8.2019 20:59

B78e45d13ř82i53c81h 65V41e87v77e26r32k59a 4910815461669

A vaši "vychovatelé" vám zas nevštípili, že se nemá lhát, manipulovat a křivě osočovat.

0/0
5.8.2019 18:09

A60l39e98n68a 94F83i59l72i50p68o46v97á 1744932276299

Pane Veverko, chápu Vás. Pan Hannig a pan Skácel jsou lidé, kteří myslí na hezký život občanů ČR. Takové lidi Vy nemůžete pochopit, ani s nimi souhlasit. Vy zřejmě patříte k PIRÁTŮM a ti jsou ochotni pro peníze "prodat i peřinu z umírající matky.

Jeda rada pro Vás: Založte si svůj blog a poznáte kolik lidí s Vámi bude souhlasit.

KDO JSOU PIRÁTI ? JE TŘEBA SI TO STÁLE PŘIPOMÍNAT !!!!!

Pirátská Internacionála byla založena v roce 2010 v Bruselu. Podporu vzniku hnutí zajistil miliardář George Soros. Sdružuje všechny pirátské strany na světě. Vůdcem hnutí je muslim narozený ve Švýcarsku Guillaume Saouli.

0/−1
4.8.2019 17:08

B85e78d57ř67i81c36h 41V23e25v74e42r89k90a 4290885941459

>>Pan Hannig a pan Skácel jsou lidé, kteří myslí na hezký život občanů ČR<<

Řekl bych, že na "hezký život občanů ČR" myslí p.Hannig podobně, jako na něj "mysleli" komunisté v roce 1948. (A pro vás, protože si opravdu nedělám iluze, že byste to určitě pochopila, dodávám, že to je míněno ironicky. Komunisté v roce 1948 opravdu nemysleli na "hezký život občanů". Stejně jako na něj dnes nemyslí nacizující politici, např. p.Hannig.)

A v tom, že bych "patřil k Pirátům", jste opravdu "vedle jak ta jedle". Stejně tak, jako v tom vašem hodnocení Pirátů.

0/0
5.8.2019 18:18

P22e68t69r 65S23k20á50c28e33l 6794419959

Díky paní Filipová za osvěžení těchto informací, některé obíhají i na internetu. Doposud mi nikdo nevyvrátil vážnými argumenty fakt, že nás naši tzv. "spojenci" v min. století třikrát hodili přes palubu. Počtvrté (roky 1938, 1968 a 1990) se napálit nenecháme.

Milí voliči, pan Hannig je jeden z těch, kdo tento postoj dokáže v politice naplnit. Pokud skutečně chceme přeměny,všichni k volbám a dát hlas jen NEparlamentním stranám. "Rozumní" je jeden z několika tipů na změny, koho doporučíte vy ostatní? Hlavně vážné a určité důvody uveďte...R^

+1/−1
21.7.2019 22:50

B94e88d13ř31i14c39h 16V12e88v97e77r13k66a 4540785181279

Že rok 1990 se nedá srovnávat s roky 1938 a 1968 jsem vám v diskusích na iDnes vysvětlil již mnohokrát - toto, s těmi třemi letopočty, je totiž váš zdejší evergreen - a příležitostí vám k tomu napsat docela pádné protiargumenty jsem již měl v minulosti tudíž docela dost - vy jste ale vždy všechny mé argumenty "cudně" ignoroval - opakovat se zde proto již nebudu a spokojím se s konstatováním, že člověk, který "háže do jednoho pytle" roky 1938 resp. 1968 s rokem 1990 o sobě vypovídá co je zač opravdu velmi mnoho - a vaše plusování těch neuvěřitelných žvástů paní Filipové to jen potvrzuje.

0/−1
1.8.2019 11:12

P81e59t48r 57S12k39á81c58e59l 6304649469

Vaše přání je otcem myšlenky, potažmo Vašeho názoru. Určitě jsem neházel ony tři roky do jednoho pytle, zapomněl jste, že uvádím: "...hodili přes palubu, pokaždé jinak, aby nás zastavili...".

Takže kdo zde "cudně" ignoruje názory druhého. Trochu respektu je třeba se doučit....ale to Vy víte do kdy. Do té doby Respekt, Úsměv a Lítost.

+1/−1
2.8.2019 21:02

B26e62d13ř61i80c29h 78V52e86v68e24r58k88a 4420335691919

Do jednoho pytle je házíte tím, že je všechny tři považujete za negativní. Přitom konec roku 1989 byl jednoznačně pozitivní - a i rok 1990 - protože jsme si konečně mohli uspořádat své věci tak, jak většina této společnosti chtěla - aniž by hrozilo, že se zde opět objeví tanky vámi dnes adorované "spřátelené" mocnosti.

0/0
5.8.2019 18:10

A61l56e64n71a 19F15i96l81i57p47o85v72á 1494552796849

Závist mnoha lidí je dost velká. Gottovi závidí někteří lidé jeho oblíbenost, proto že o ně se nikdo nezajímá a málo kdo je zná. Panu Hannigovi vytýkají že kandidoval na prezidenta proto, že ho neznají a nevěděli že kandidoval jen proto, že měl obavu aby nebyl zvolen Drahoš, který je podporován MUSLIMI a západními státy, které chtějí zničit náš stát. To ví Petr Hannig od roku 2009 a chce tomu zabránit. Bohužel, sám to nezvládne a jak sleduji názory mnoha občanů, tak se přesvědčuji že jim na budoucnosti svých potomků nezáleží. Už v roce 2009 se v EU domlouvali jak zlikvidují ČR. ZATÍM TOMU BRÁNÍ PREZIDENT ZEMAN. On ale nebude dlouho prezidentem. Je tady mnoho stran a hnutí, které nechtějí skákat jak se v Bruselu píská. Bohužel se nedokáží dát dohromady a proto se do sněmovny nedostanou. Stačilo by jedno: V příštích volbách se spojit do strany ROZUMNÍ a zvolit jí. Pak si budeme vládnout sami.

+1/−1
20.7.2019 21:11

B46e51d81ř24i98c14h 73V59e38v74e94r89k33a 4970235951579

Pane Hannigu, opravdu se nestydíte za to, že vás zde podporují takto nevzdělaní a zaslepení lidé?

0/−1
1.8.2019 11:05

A87l66e67n18a 81F54i53l96i63p98o70v41á 1654232286679

Pane Veverko, vidím že se Vám nelíbí názory lidí, kteří mají vlastenecké názory. Zřejmě patříte k PRÁTŮM. Založte si svůj BLOG a uvidíte jak a kolik lidí si s Vámi budou psát. Až se budete za své názory stydět, tak snad pochopíte více. My už víme co je to za společnost a kam nás vede. Urážkami vyjadřujete své myšlení.

KDO JSOU PIRÁTI ? JE TŘEBA SI TO STÁLE PŘIPOMÍNAT !!!!!

Pirátská Internacionála byla založena v roce 2010 v Bruselu. Podporu vzniku hnutí zajistil miliardář George Soros. Sdružuje všechny pirátské strany na světě. Vůdcem hnutí je muslim narozený ve Švýcarsku Guillaume Saouli.

0/−1
3.8.2019 15:34

B77e13d95ř81i86c76h 61V51e89v22e79r40k12a 4900335481729

Lidé jako vy opravdu nemají "vlastenecké názory". A pokud na tom trváte, pak ze slova "vlastenec" děláte urážku.

V tom, že bych "patřil k Pirátům", jste opravdu "vedle jak ta jedle". Stejně tak, jako v tom vašem hodnocení Pirátů.

0/0
5.8.2019 18:14

V76l91a67d22i27m37í68r37a 70B12o50š74k87o96v18á 3807709654293

O V. Havlovi napsal výbornou knihu p. Žantovský: nezastíral některé Havlovy stinné stránky, ale učinil tak s nesmírným citem, měl ho rád pro jeho nesporné přednosti, které bohatě vyvážily některé jeho slabiny. Havel si od bolševiků nechal zničit zdraví, neohnuli ho. Jako prezident nás reprezentoval ve světě tak, jak to ani trochu nedokázali Klaus či Zeman. Opakovaně podporoval u nás zakrnělou občanskou společnost s poukazem, že málo angažovaní občané velmi vyhovují našim korupčníkům. Byl to "pravičák", ale pochopil chvíli, kdy bylo nutné podpořit mj. socdem, aby se dostali od vesla jedinci, kteří moc zneužívali (p. Zeman se pak zasloužil o rozložení socdem, takže vlastně nahrál dalším korupčníkům). Vážení, neznám nikoho, kdo by v sobě neměl nějakou tu slabší stránku, záleží však na tom, zda si ji umíme přiznat, bojovat s ní a vyvažovat ji svými lepšími stránkami. Hlavně se mi nelíbí, když někdo kope do někoho, kdo se už nemůže bránit (např. odsudky p. Zemana vůči už zemřelému Havlovi). A pokud jde o Gotta, nejspíš mu někteří závidí jeho stále silné charisma. Docela by mě zajímalo, co by se stalo v rodinách strejců z ÚV KSČ, kdyby se Gott v Divadle hudby vzbouřil: mužská část komunistických rodin by se po něm dosti vozila, ženská část - manželky, dcery a milenky by za Gotta orodovaly, jenže v politice tehdy (i dnes) vládli jedinci mužského pohlaví (nebyli to muži, ale spíš třasořitky, ovšem měli bohužel značnou moc). Tehdy se vyhazovali naši občané ze zaměstnání i z hodiny na hodinu, mého kolegu takto vyhodili pro to, že chodil do knihovny britské ambasády - tajní si ho dali na seznam "přítele kapitalistů"). Gott tohle věděl, nechtěl riskovat ztrátu své profese, kterou dělal jedinečně dobře a neuměl si představit život bez ní. Soudruzi nám tehdy vzali Havla, Kubišovou, Wericha, na určitý čas i Hrušínského atd. Na koncertech Gotta se lidé mohli nadechnout pocitu svobody, za to mu většina z nás zůstává vděčná.

+1/−1
20.7.2019 12:25

P19e10t75r 10S89k15á65c90e41l 6724669609

Nic proti Vašemu názoru, ponechejte si ho. Ale jak uvádíte:

Opakovaně podporoval u nás zakrnělou občanskou společnost s poukazem, že málo angažovaní občané velmi vyhovují našim korupčníkům.

Takže podle Vás podpořil angažované občany svojí informací, že "...nitky StB vedou do JZD Slušovice..."? Nebo tím, že dal rázný impuls ke zrušení zbrojovek, aby díry na světovém trhu po nich rychle a elegantně ve vší tichosti zaplnily zbrojovky našich"spojenců"? Po pravdě - za co jemu v USA odhalili bustu?

Sám se jako občan/dědic neangažoval, neboť nechal zchátrat Barrandovské terasy. Uvedli to "Reportéři ČT".

Neodsuzuji, jen konstatuji, do nikoho nekopu. Ale historie by se měla sestavovat podle pravdy a skutků. Skutky přesvědčují a těch bylo jaksi v jeho stopě pomálu. Ani slůvkem nekritizoval naši vládu, které po roce 1990 krachovaly světově proslulé značky - ČKD, Poldi, Tatra, Adast, Zetor, Tylex, a další. O pozdějších aktivitách EU ani nemluvě, viz:

Cukrovar v Hrochově Týnci:

Do EU se hrnou státy podobně jako my v roce 2003 - „ceniči zubů“ tehdy objížděli ČR a slibovali padání pečených kuřat do úst až z Bruselu. Místo toho u nás padají cukrovary a další objekty, viz cukrovar Hrochův Týnec:http://zvedavec.org/komentare/2010/03/3584-zanik-cukrovaru-v-hrochove-tynci.htm

Nejsmutnější obrázek je nakonec, vydržte a poučte se, zda tohle chceme!??

0/−1
21.7.2019 23:10

P17e47t91r 91S46k36á10c65e85l 6674229599

I zde jste mi neodpověděla na otázku, jak moc duchovně pan Havel naši společnost obohatil? Když už nerozuměl průmyslu, řízení firmy, apod. Stále hledám důvod, proč bych si pana Havla měl začít vážit za jeho skutky. Za ně ho prozatím odměnili bustou v USA. Proč asi?

0/−1
21.7.2019 23:16

B16e59d11ř25i33c82h 31V31e29v67e29r62k76a 4250665321219

Kdyby si člověk jako vy vážil pana Václava Havla, bylo by opravdu něco hodně špatně...

0/−1
1.8.2019 11:16

P70e76t94r 97S45k88á66c49e14l 6254449449

Ono je vždy potřeba vědět a znát, pro jaké skutky bychom si měli člověka vážit. Do 6.10.2019 máte spoustu času shromáždit o panu Havlovi kladné skutky, za které si ho občané ČSFR a ČR mohou vážit, děkovat jemu. Prozatím jemu odhalili bustu kdesi za mořem. Proč asi?

+1/0
1.8.2019 23:19

B64e63d33ř41i62c50h 82V55e64v74e18r88k44a 4390865791729

Proč si vážit Václava Havla? Nastudujte si např. tento odkaz:

https://cs.wikipedia.org/wiki/V%C3%A1clav_Havel

>>Prozatím jemu odhalili bustu kdesi za mořem. Proč asi?<<

Nejen "za mořem". My např. máme Letiště Václava Havla, náměstí Václava Havla (jestlipak víte, bez podívání se na mapu strýčka Googla, kde v Praze je?)

Takže my, pane Skácele, kdož nejsme pohlceni iracionální nenávistí, zajisté víme, proč si pana Václava Havla vážit. Zkuste aplikovat svou křesťanskou víru nikoli "na oko", tak jak jste evidentně doteď činil, ale tak, aby z vás pan Ježíš Kristus mohl mít radost - tzn. od srdce. A možná pak pochopíte, že vaše nenávist k Václavu Havlovi je naprosto iracionální - a vaše snaha ho dehonestovat, je i zcela jistě pohříchu nekřesťanská.

A pročpak operujete tím datem 6.10.2019? Chystáte snad na jeho narozeniny (má je 5.10.) na něj nějakou dehonestační kampaň? Pokud ano, zkuste se zachovat jako pravý křesťan a tohoto zavrženíhodného skutku se nejen nezúčastněte, ale zkuste ho i svým spolustraníkům rozmluvit. Uvidíte, že se vám uleví. Anebo to datum má jiný význam? Jaký? Odpovíte mi, pane Skácele? Když já vám vždy tak precizně odpovídám - a vy jste si sám teď nedávno stěžoval, že jiní vám neodpovídají? Zkuste jako první krok odpovědět na tuto mou konkrétní otázku - proč pořád operujete tím říjnem (resp. 6.10.) 2019? A až tak učiníte, zajděte do kostela a tam se nikoli "na oko", ale upřímně vyznejte ze svých hříchů, přestaňte iracionálně nenávidět - a nekřesťansky kopat do pana Václava Havla. Když to všechno uděláte, uvidíte, že se vám najednou bude lépe dýchat - a i ten váš strach, kvůli kterému tak iracionálně nenávidíte, postupně zmizí. Moc vám přeji, pane Skácele, jen to nejlepší - a aby se vám to opravdu podařilo.

0/−1
2.8.2019 12:55

P39e68t20r 43S42k73á95c44e63l 6184249219

Na Wikipedii jsem se mrkl, nenašel jsem tam jeho výzvu k likvidaci JZD Slušovice, k likvidaci našeho zbrojního průmysl (už dochází, proč má bustu za mořem?) a další skutky. O úpadku Barrandovských teras jeho vinou informovali jemu naklonění "Reportéři ČT". Doplnit informace je třeba a nebát se četby ostatních knih.

Pokud jste nepochopil datum Vámi uvedené, je mi líto. Do něho nehodlám více již s Vámi ztrácet čas. Pokud ani tohle nepochopíte, nechť Vám to vysvětlí Vaši přátelé, pokud máte takové, jak se níže uvádí:

„Přátelství je tichý soulad mezi dvěma citlivými a čestnými lidmi“ » Voltair.

0/−1
2.8.2019 21:10

B58e83d78ř16i86c84h 12V64e38v45e61r25k48a 4650165121869

>>Na Wikipedii jsem se mrkl, nenašel jsem tam jeho výzvu k likvidaci JZD Slušovice, k likvidaci našeho zbrojního průmyslu<<

No, to zřejmě bude tím, že Wikipedie je relativně spolehlivý zdroj, u kterého se její editoři snaží, aby každé tvrzení bylo ozdrojováno ze spolehlivého zdroje. Takže nesmyslné bláblolení, které tvoří 99% vašich příspěvků na Wikipedii nemá místo. A když se přece jen najde nějaký "fake-news-maker", který se tam snaží propašovat tvrzení, která nejdou jednoznačně dokázat, jsou takovéto neozdrojované fake news mazány. Inu, Wikipedie není Aeronet, Sputnik, Protiproud ani Parlamentní listy. Ale to vám asi nikdy nedojde - že to, že když něco zrovna vy chcete slyšet, není to důkaz pro to, že to tak skutečně je.

>>Pokud jste nepochopil datum Vámi uvedené, je mi líto. Do něho nehodlám více již s Vámi ztrácet čas.<<

Ano. Petr Skácel se nestydí si (jinde) stěžovat, že mu jeho oponenti všechny jeho bláboly nevyvracejí - ale když on, aniž by to jakkoli vysvětlil, operuje (řekl bych, že již přes rok) jakýmsi "říjnem 2019" - a jeho oponent se ho pomnohokráte slušně ptá, co má to datum znamenat, nestydí se místo odpovědi napsat >>Pokud ani tohle nepochopíte, nechť Vám to vysvětlí Vaši přátelé<< - ne, pane Skácele, já opravdu nemám přátele, kteří by mohli vědět, co si jeden hloupý pomatenec myslí, že se v říjnu 2019 stane. A nejen hloupý, ale i veskrze neslušný - takto ignorovat konkrétní dotaz oponenta může opravdu jen člověk, který vůbec nechápe, co slovo slušnost obnáší.

0/0
5.8.2019 18:12

V18i11k59t79o69r 40N85á74r33o31ž30n59ý 3459282868

Docela jste mne rozesmál. Tvrdit, že Miloše Zemana miluje většina národa...to je lež jak věž. Pokud se nemýlím, v prezidentské volbě těsně přesáhl 50% a volební účast nebyla 100%.Lze tedy spíše předpokládat, že Zeman je spíše většině národa naprosto ukradený. Spousta lidí volila MZ z toho důvodu, že byl "jednookým mezi slepými". Nikoliv proto, že by jej milovala. Že zkrátka jiná výraznější postava k dispozici nebyla. A ke Karlu Gottovi. Já nechci v žádném případu bagatelizovat jeho pracovitost a pokoru. Aby někdo dosáhl toho, čeho dosáhl on, tak musel hodně tvrdě dřít. Ale zároveň si kladu otázku. Kdyby se dnes narodila stejně talentovaná a stejně pracovitá osobnost, dosáhla by stejného úspěchu ? Já si myslím, že nikoliv. Vedle toho, že KG byl nemírně pracovitým a houževnatým člověkem , měl také obrovskou kliku na lidi kolem sebe. Na špičkového skladatele Karla Svobodu , na špičkové muzikanty typu Steidla a podobné, kteří se vzdávali svých hudebních vizí a proudů ve prospěch cestování na západ a vydělávání tvrdých valut. I jak známo, KG uvažoval jeden čas o emigraci. Traduje se ,že tuto myšlenku zavrhl po rozhovoru se svým německým producentem, protože by pro německé publikum ztratil punc jedinečnosti. Zpěvák ze země za železnou oponou se zkrátka prodával lépe,než domácí zpěvák. Jinak ohledně pop music a minulého režimu . Celá generace tehdejších zpěváků může být komunistům hodně vděčná, neboť jim soudruzi zajistili monopol na trhu. Žádná muzika ze zahraničí se zde nehrála a soudruzi rozhodovali o tom , co se bude hrát. A komu bude zakázáno hrát. No a tak publikum poslouchalo Gotta, Zagorovou, Vondráčkovou a další, protože nikdo jiný zkrátka nebyl. A tito umělci se jim tak zaryli pod kůži, že je poslouchají dodnes. Apropos...jak význační lidé jsou Karel Gott a Miloš Zeman..to ukáže teprve budoucnost.A já si myslím, že za takových 50 let nebude 95% národa vědět nic ani o Gottovi , ani o Zemanovi. Ale filmy "nicky" Svěráka se hrát budou vesele dále.

+1/−2
19.7.2019 16:22

V74l40a53d26i33m20í38r52a 11B77o18š10k33o57v27á 3927189894423

Tak ještě jednou: Mnoho našich občanů, kteří chodili v r. 1989 na demonstrace, je zklamáno dalším vývojem, kdy do státu obratně pronikla česká i další mafie, kdy vrcholní politici - kromě Havla, nedělali nic pro duchovní život naší společnosti, spousta veřejných peněz se masivně rozkradla. Část těch, kteří chtěli odstavit děduly z ÚV KSČ, chtěla jen volný výjezd na Západ (za materiálním blahem) a osobní prospěch, nikoli kultivaci našeho státu a řádnou správu věcí veřejných, a bohužel stále se znovu vynořují jedinci, kteří nás chtějí izolovat od světa, abychom nemohli srovnávat jejich "schopnosti" se Západem. Osobně jsem ráda, že vzniklo hnutí Milion chvilek pro demokracii, naše společnost potřebuje nový impuls, nikoli nové strany, ale občanskou kultivaci tradičních evropských stran nebo stran, které se k nim chtějí skutečně blížit. Jako občané - voliči zkoušejme oslovit ty, kteří se nám aspoň relativně zdají jakž takž únosní v civilizované Evropě a vymáhejme od nich dobrou práci podle západních vzorů (tam se neřeší platy lékařů či učitelů, ale řeší se jednotlivé resorty primárně pro uživatele služeb, teprve sekundárně či paralelně se samozřejmě zlepšují i podmínky pro profesní pracovníky, ale na prvém místě mají při reformách být vždy občané, jimž má daná oblast dobře sloužit; u nás ale moc reforem ještě neproběhlo, zastavili jsme se na samém začátku a v něčem se vracíme před r. 89). Co vědí naši straničtí činovníci o průběžných reformách v západních zemích? Kdo si kdy zajistil nezávislou analýzu - bez komerčních či osobních tlaků zúčastněných? Kdyby to šlo, dnes bych radši emigrovala tam, kde dvě a dvě jsou čtyři, nikoli tři (např. Rakousko, Švýcarsko...).

+1/−2
19.7.2019 14:11

P75e98t23r 61S78k24á47c29e21l 6614799439

I já jsem zklamaný vývojem u nás po roce 1989. Např. nevím, proč se ve školství alespoň částečně nevyučuje podle odkazu našeho velikána. Např.:

„Všeobecné porušení světa se začíná hned v kořenech...“ » J.A.Komenský.

Chtěl bych si dát do mozaiky skutků pana Havla další dílek. A tak mi sdělte, co pan Havel dobrého a záslužného pro duchovní život našich občanů udělal? Skutky, nikoliv slova, přesvědčují.

I jemu např. pan Pecka, pekař z Chrudimy, psal a žádal jej o podporu v jeho činnosti za zrušení nesmyslného "letního času". Bez odezvy. Logicky - pan Havel neměl děti a tudíž nemohl chápat škodlivost LČ, kdy děti školou povinné již 40 roků (od roku 1979 trvale) od března do října vstávají denně o hodinu dříve!

0/−1
19.7.2019 23:37

P78e98t43r 38S73k34á61c84e62l 6964719169

Až jsem přečetl Váš níže uvedený příspěvek:

V. Havel neměl dostatečné vzdělání pro správu státu, ale nahrazoval to jinými svými přednostmi, uměl si zajistit odborné poradce, naslouchat jim a měl velký cit umělce i člověka.

To jsou jen vlastnosti, k nim bych přidal, že se jako dědic nedokázal postarat o Barrandovské terasy, zchátraly. Uvedli to "Reportéři ČT".

Takže jaké skutky pana Havla v duchovní oblasti uvedete? Když už nerozuměl průmyslu a zemědělství vůbec.

+2/−2
19.7.2019 23:47

D77á90š32a 84Ž50a74l14u36d51o54v84á 5205742274915

Jen tak na okraj - zem spravuje vláda, nikoliv prezident.

+1/0
21.7.2019 22:38

P46e19t72r 18S40k49á96c73e30l 6334249889

Na druhý okraj - kdo jmenuje vládu?

0/−1
21.7.2019 23:14

B29e82d37ř56i23c11h 50V54e11v32e25r43k69a 4850755171379

>>pekař z Chrudimy<<

Vi vlastency ste fak neuvěřitelně kreatyvní - obzvlášť f opravopisu...

A propos - víte, čeho se "vlastenci" jako vy bojí ještě víc než diktátu z Bruselu? Diktátu z češtiny. ;-)

0/−1
1.8.2019 11:23

P54e58t28r 98S16k69á47c52e34l 6634749379

Jéé, tak to se Vám omlouvám za chybu. Vy jistě nikdy nechybujete v pravopisu, ale Vaši vychovatelé nadělali spoustu jiných chyb. Začněme třeba tímto moudrem:

“Pokoušet se učit toho, kdo má o svém rozumu vysoké mínění, je pouze ztráta času“. » Démokritos z Abdér.

+1/0
1.8.2019 23:24

B93e58d63ř27i60c25h 17V67e26v38e95r72k76a 4460455861579

>>Jéé, tak to se Vám omlouvám za chybu.<<

Mně se neomlouvejte - místo zbytečných omluv se sebevzdělávejte, abyste tak příšerné hrubky příště nepsal. Vaše texty se jimi totiž opravdu jen "hemží" - což pro vás není zrovna lichotivý "obrázek".

>>Vy jistě nikdy nechybujete v pravopisu<<

Zajisté chybuji. Ale řekl bych, že zdaleka ne tak příšerně, jako vy.

>>Vaši vychovatelé nadělali spoustu jiných chyb. Začněme třeba tímto moudrem: “Pokoušet se učit toho, kdo má o svém rozumu vysoké mínění, je pouze ztráta času“. » Démokritos z Abdér.<<

Ano. Vaše texty zde v diskusích opravdu ukazují na to, že máte o svém rozumu opravdu velmi vysoké mínění. Bohužel však zároveň ukazují i na to, jak velmi nevzdělaný jste. Proto se domnívám, že (přestože to vámi citované moudro by si měl brát k srdci opravdu každý, včetně mě) jste vy opravdu jedním z prvních lidí, kteří by toto moudro měli mít přišpendlené na monitoru svého počítače, který používáte k psaní diskusních příspěvků - a vždy, před odesláním každého svého příspěvku, byste si ho měl přečíst a zamyslet se např. nad tím, zda náhodou kvůli svému iracionálně vysokému mínění o svém rozumu náhodou neignorujete některé relevantní argumenty oponenta - a zda byste tedy náhodou ten svůj příspěvek přece jen neměl, po zamyšlení se nad těmi argumenty, přepracovat. Berte to jen jako přátelskou radu - je samozřejmě jen na vás, zda se zde budete i nadále prezentovat jako nevzdělanec, který se ale o sobě domnívá, že "snědl Šalamounovo cosi" - anebo zda s pokorou uznáte, že ve škole jste zřejmě většinu času nedával pozor, dostalo se vám proto jen velmi nízkého vzdělání - a následně jste ve svém životě nikdy neprojevoval žádnou obzvláštní snahu po nějakém dalším sebevzdělávání se - a proto s tím svým sebevzděláváním začnete alespoň teď - a do doby, než v tom alespoň trochu viditelně pokročíte, přestanete do diskusí plodit jeden hloupý příspěvek za druhým. Je to na vás, pane Skácele. Nikdo jiný než vy za vás toto rozhodnutí udělat nemůže.

0/−1
2.8.2019 12:53

V73l70a63d30i66m92í78r64a 69B29o75š67k18o69v76á 3857789734373

Panu Skácelovi: TG Masaryk byl prezidentem na nejvyšší mezinárodní úrovni, za jeho života by nás západní spojenci "nehodili přes palubu", p. Beneš na to neměl. Masaryk byl mj. vzdělán ohledně správného fungování státu (tak jako je dnes na to připraven bývalý kandidát na prezidenta Pavel Fišer - prestižní zahraniční školy pro úředníky na nejvyšší úrovni, a prokázal, že to studium nebylo nadarmo, jenže většina našich občanů ho v době voleb dostatečně neznala). Masaryk předvídavě chtěl "společnou Evropu", nechtěl se ani za každou cenu trhnout od Rakouska (kdyby tehdy bylo schopno státních reforem, modernizace státu, zůstali bychom v něm patrně jako jedna ze spolkových zemí Rakouska, k založení nového státu se Masaryk rozhodl, když mu bylo jasné, že Rakousko-Uhersko v dané chvíli není připraveno na žádoucí změny). Ale nerušil funkční věci vytvořené Rakouskem: dokud neměl na stole nový zákon s důkazy, že patří v Evropě k těm nejlepším, pak nechal běžet věci ve státu podle Rakouska, aby to nebylo pak v praxi horší než za Rakouska, resp. uznával, že nebylo v Rakousku vše špatné. Nikdy by se nedopustil takových pochybení jako nynější prezident Zeman, který vyšplhal do vrcholné politiky po zádech socdem a pak tuto stranu zradil a doživotně se jí hodlá mstít bez ohledu na její členy či voliče, o jeho útocích na novináře ani nemluvě atd. Masaryk byl holt vzdělaný, kultivovaný, jemný člověk (např. nechlastal), byl to zásadový a pevný člověk, komunisty (bolševiky) a jim podobné totality měl prokouknuté už na začátku 20. st. - kolem r. 1920 napsal vynikající článek na téma bolševismu v Rusku. V. Havel neměl dostatečné vzdělání pro správu státu, ale nahrazoval to jinými svými přednostmi, uměl si zajistit odborné poradce, naslouchat jim a měl velký cit umělce i člověka. Až budou nové volby, rozhodně budu pro Pavla Fišera - podle Masaryka mu nejde o osobní prestiž, ale o službu veřejnosti, věřím mu.

0/−1
19.7.2019 13:55

P66e78t52r 35S60k98á69c37e29l 6314359399

Díky za slušnou a jasně formulovanou diskuzi.

Ale - když se pan Masaryk nechtěl za každou cenu trhnout od Rakouska, proč nakonec tak učinil? Měl odstoupit, když se nenaplňovala jeho zásada - tak to má v politice být. Jistě víte, kdo a jak ho v drobení středu Evropy na malé státečky podporoval. Kde žil a pobýval (i v USA), komu tedy sloužil.

Západní spojenci by i pana Masaryka převálcovali, naši předkové tehdy zbudovali mocný a na tu dobu blahobytný stát. A to bylo trnem v jejich oku, víte?

0/−1
19.7.2019 23:43

P32e12t65r 76S88k14á73c73e90l 6704479949

Pane Michalko, lepší by bylo uvést proti-argumenty. Ale vážné, legrace a fabulace bylo a je již dost z tzv. "nezávislých" médií.

0/0
21.7.2019 23:18

P54a86v90e57l 29Š36u95n89d67a 7716592908939

Lepší nadšené nedochůdče s vizí, než zapšklý geront, pane Hannigu. Souhlasím ovšem s Vaším názorem na pana Gotta - čest a sláva mu.

+1/−1
18.7.2019 16:16

P27e37t68r 66S33k50á45c48e92l 6464459169

Jenže ony vize zapadají až moc podezřele do proudu, který nás vede opět do pekel. Nebo si myslíte, že naši tzv. "spojenci" (Východ i Západ) to s námi mysleli v min. století dobře a myslí to i nyní tak? Třikrát nás hodili přes palubu (roky 1938, 1968 a 1990), počtvrté se napálit nenecháme.

Podle čeho soudíte, že pan Hannig, prosazujíc zdravý rozum do politiky od roku 2002, je pesimistou a/nebo škarohlídem? Všem je nám potřeba zdravého rozumu...R^

+2/0
18.7.2019 22:19

V14i98k96t74o98r 62N74á18r14o39ž16n21ý 3779782988

Mě se hrozně líbí jak o sobě někdo prohlašuje , že má zdravý rozum. Já si to tedy vůbec , ale vůbec nemyslím , že pan Hannig má zdravý rozum.

+1/−1
19.7.2019 16:24

P93e39t49r 63S39k16á85c93e85l 6454149339

Kdo a kde o sobě prohlašuje, že oplývá zdravým rozumem? Uvedl jsem přeci, že všem je nám potřeba zdravého rozumu.

Uveďte spíše názor k podstatě příspěvku - jak hodnotíte pomoci našich "spojenců" Východ i Západ) v min. století?

+1/0
19.7.2019 23:50

P47a95v59e15l 93Š54u22n23d32a 7966922918719

Reagoval jsem na adoraci pana Zemana (viz článek), ne na pana Hanniga.

0/0
21.7.2019 14:08

V95l25a85d22i96m61í55r55a 71B45o54š63k96o80v75á 3967229124873

Na okraj diskuse bych podotkla, že K. Gottovi v r. 1977 zemřela jeho maminka, kterou měl určitě velmi rád; i kvůli našim blízkým jsme v některých případech nedokázali emigrovat ani se víc vzepřít režimu - např. s ohledem na staré rodiče nebo na děti (mému příteli StB vyhrožovala, že ho uvězní a jeho matka zemře, protože se o ni nikdo nepostará, jiným zase sebrali děti, takže to byla velmi těžká a nejistá doba, přesto Gott právě v tom blbém roce nazpíval píseň o Palachovi).

0/0
18.7.2019 12:43

V63l58a50d70i18m79í11r27a 32B66o85š71k42o56v71á 3667199694183

Mne osobně trochu mrzí, že Karel Gott pominul fakt, že nemáme v současnosti dobrého prezidenta, který by byl na určité úrovni, nicméně K. Gott to zřejmě bere tak, že to ocenění dostává především od svých příznivců, byť z rukou hlavy státu. Gott i my ostatní si jsme vědomi toho, že český národ - až na výjimky - má o seriózní prezidenty nouzi.

+1/−2
18.7.2019 12:32

P72e47t51r 77S91k34á23c60e39l 6574409479

Není na světě ten, kdo by se zavděčil lidem všem. A které prezidenty seriózní máte na mysli? Na každé cosi vyplouvá a obávám se, že ještě vypluje. Ale pan Zeman je nejlepším řešením, které se při volbách nabízelo. Nyní bychom měli hledat dalšího kandidáta (máme na to dva roky), podobně jakým byl v roce 1968 Ing. Jiří Hanzelka. Znali ho v 80. zemích světa! Mj. i proto se naši tzv. "spojenci" tehdy zalekli jeho kandidatury, protože by převálcoval všechny šéfy vlád Evropy, jak na Východě, tak i na Západě. Proto se dohodli na příjezdu tanků a na určitou dobu na otevřených hranicích. Těmi od nás utíkali mozky, lemplové dobře věděli, že by je šupem vrátili opět a/nebo že by se v zahraničí neupichli. A to nás ničí...

0/−1
18.7.2019 22:24

P34e83t89r 14S18k47á74c24e14l 6274609379

Pane Michalko, uveďte v čem se mýlím, ano? Doposud mně totiž nikdo neuvedl hodnověrné podklady pro změnu uvedených stanovisek. Jinak i pro mne platí:

"Rozhodl jsem se, že nebudu zarputile lpět na svých názorech, nýbrž je opustím a přejdu k jiným, když mi někdo ukáže rozumné důvody, kterých bych se mohl chopit. Nemám totiž jiný cíl, než se přiblížit pravdě" » Antony van Leeuwenhock.

0/0
21.7.2019 23:21
Foto

P32a14v59e82l 31D49v19o18ř87á52k 5939245254160

I já mohu klidně provolat "Ať žije pan president!" A to někde na své milované Vysočině v kruhu rodiny. ;-D

+2/−5
17.7.2019 12:59

P71e78t82r 65S49k86á74c36e47l 6464589659

Ono taky i dnes platí:

„Nesouhlasím s tím co říkáte, ale až do smrti budu hájit vaše právo to říkat » Voltair.

Víte?

0/0
17.7.2019 19:49

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Prodáváte rasistické zákusky, tvrdí zákazníci. Tradiční, brání se výrobce

Čokoládová pusinka, zákusek populární hlavně během německých únorových karnevalů, narazila na odpor kvůli svému...

Všichni jste krásní, říká modelka. Předávání cen moderovala zcela nahá

Modelka Ibi Støvingová (45), která moderuje dánskou verzi americké show Naked Attraction, vyvolala pozdvižení...

Výrobce největšího mobilního propadáku definitivně zavírá krám

Po třech letech od uvedení prvního neúspěšného pokusu prorazit na smartphonový trh značka Essential od spoluzakladatele...

PRVNÍ DOJMY: Co až tvé nahé fotky uvidí mamka? I herečky V síti pláčou

Vít Klusák zažívá věk zralosti. Zatímco v debutu Český sen ubližovala mystifikace neškodným zástupům toužícím po...

Nenáviděla jsem se za svá prsa, říká Fialová. Poprsí si nechala zmenšit

Herečka Kateřina Marie Fialová (22), známá ze seriálu Ordinace v růžové zahradě či show Tvoje tvář má známý hlas, šla...