Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Souhlas. A mimochodem to Město R v Lokti bylo excelentní. Díkes.

24 0
možnosti
Foto

P86e31t58r 69H34a60n15n88i63g

5. 12. 2016 15:30

Jirko, vydáváš ještě romány. Havárie byla skvělá, být americkým autorem, tak je to světový bestseller

9 0
možnosti
EE

E41v82a 13E64r38t86l57o61v64á

5. 12. 2016 14:03

Velmi výstižně napsáno. Media si už asi nepamatují, co by se dělo za komunistů, kdyby někdo řekl nejenom proti prezidentovi jen zlomek toho, co si dovolují dnes. Asi by chtěli na hrad Horáčka a nebo podobného kšeftaře.

16 0
možnosti
JZ

J79i24ř56í 67Z75i94m48a

5. 12. 2016 13:16

Když jsem se seznámil s některými texty p. Bangy, v souvislosti s aférkou "Ortel" (oba mi jsou ukradení) jsem si vzpomněl na Krylovo "na rohu ulice vrah o morálce káže". Stejně tak mi vyskočil Kryl, když jsem se dočetl o aktuální iniciativě paní ministryně školství: "a bylo jim to málo, poručili dětem modlit se jak si přálo Veličenstvo Kat". Celkovou současnou atmosféru dokonale vystihuje Nohavicovo " v komunismu jsem se narodil, v komunismu zemřu"

61 1
možnosti
Foto

Veřejnoprávní televize slouží jen jedné skupině občanů, o tom mě přesvědčila poslední dvě zhlédnutá vysílání.

V sobotu se na Bohemce nehrálo, tak jsem přepnula na tanečky. Stále tam zápolí Ondřej Bank, tak proč nepodpořit sportovce.

Byla jsem však znechucena, jak se snažili komentátor a soutěžící Zach během přenosu zviditelnit zpěváka Bangy, který byl přítomen a to nejen narážkou na jeho bývalé působení v této soutěži. Překvapilo mě, že někdo jako M.Eben se k tomu propůjčil, a vyzdvihoval toho, jehož vulgární texty pohoršily veřejnost, on který se snaží celý život udržovat vysokou kvalitu svých vystoupení. Tady se mu to však nepovedlo, bylo to neprofesionální.

Další postřeh byl včera večer. Při kontrole hokejových výsledků na teletextu, jsem narazila na pořad 168hodin a znovu jednostranně řešený problém a osočování lidí, kteří si dovolili říci jiný názor, než je pro ČT a jejich skvadru přístupný. Pěkně mě to před spaním rozhodilo.

Proto mi udělalo velkou radost, když jsem si zde mohla přečíst Váš článek. Karma to je můj dík za dobrý úsudek a odvahu ho vyjádřit.:-)

68 0
možnosti
LP

Pro vás, kteří jste reportáž v pořadu 168 hodin neviděli - najdete ji zde: https://www.youtube.com/watch?v=qExtyZsm81A

0 0
možnosti
MS

Myslím, že srovnání s obdobím totáče hodně kulhá. Co to ve vašem pojetí znamená, že se něco "nesmí říkat?" On snad po jejím vyjádření vystoupil předseda vlády a prohlásil "Taková Lucie Bílá, je to pěkná holka, každý rok bere milióny a přesto protestuje", a zakázal ji činnost ?:-) To, že ji za její projevy zkritizují novináři, ještě neznamená, že se "něco nesmí říkat".

6 24
možnosti
ED

E55v27a 20D97u93d76k23o33v41á

5. 12. 2016 14:58

Jste mimo mísu, buď si nepamatujete, jak to tehdy chodilo, nebo jste nedávno narozený. Tehdy (ani předseda vlády, kterým Jakeš mimochodem nebyl) se zpravidla nevydávaly zákazy, to jen tak nějak ten dotyčný zpěvák nebo herec zmlkl, nebyl viděn, zmizel ...

12 3
možnosti
AM

Tak určitě.

Hlavně neřešit, že jsou Ortel nácci. Vždyť jsou populární, tak co...

3 13
možnosti
Foto

Velmi pěkně, kultivovaně a výstižně napsáno R^

21 0
možnosti
JN

J98i28ř64í 25N50o96s82e54k

5. 12. 2016 11:49

Děkuji, pane Hannigu.

26 0
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
28 0
možnosti
AM

Ortel a zpívat? To má být nějaký vtip? Každá okresní cajdáková tancovačková kapela toho umí víc.

Minimálně pokud jde o muzikanty, je Banga o pět levelů výš.

4 16
možnosti
  • Počet článků 280
  • Celková karma 47,18
  • Průměrná čtenost 8328x
předseda politické strany

ROZUMNÍ - za spravedlnost a životní jistoty 

Absolvent 1. střední umělecko - průmyslové školy v Turnově obor umělecký kovář, 2. Konzervatoř v Praze obory varhany dirigování a skladba, 3. Hudební akademie múzických umění obor skladba.

kandidát na prezidenta ČR 2018

Mgr. Petr Hannig nová fb stránka (page)

Twitter - @petr_hannig

Petr Hannig FAN KLUB

www.rozumni.net

http://www.petrhannig-rozumni.cz/

http://www.facebook.com/budmehrdi/

http://www.facebook.com/Rozumni2017/

Mé motto: Je třeba naslouchat, nejenom mluvit,

ale nikdy se nevzdat

 

Seznam rubrik