Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Plně souhlasím s autorem.Myslím,že svět se musel úplně zbláznit,včetně madame Merkel,kterou již dávn měli vyšetřit odborní lékaři.

1 0
možnosti
Foto

P42e77t97r 15H95a96n38n60i53g

21. 2. 2017 15:15

Zde se v debatě občas zmiňují turecké záchodky. Na to přidávám do diskuze: Máte ovšem hlubokou pravdu, že ne vše čeho civilizace v euroatlantickém prostoru dosáhla, je ku prospěchu zdravého životnímu stylu, by práva naopak. Ale zdraví nezdraví - jak by se nám pánům četly na tureckém záchodě noviny, to mi povězte.

1 0
možnosti

Pěkný článek, karma.

Jen jedinému se mi nechce věřit - že by pekárna zavřela kvůli EET? To je jistě jen fabulace....

0 0
možnosti
Foto

P17e41t50r 33H12a76n15n61i69g

21. 2. 2017 15:05

Není to fabulace. Jedná se o podnikovou prodejnu hostivařské pekárny. Pokud jste z Prahy, můžete se přesvědčit.

0 0
možnosti

Hlavní středisko genderovců je fakulta sociálních studií MU Brno kousek od pomniku TGM na Kom.nám.

0 0
možnosti
Foto

Genderová vyváženost bude, až přijdete na pánské toalety a tam budou v polovině záchodů splachovací WC a v druhé polovině tzv. turecký záchod. ;-)

2 0
možnosti

To není genderově vyvážené, ale multikulti. Dámské toalety budou v druhé budově někde úplně jinde. Ale taky rozdělené na turecký a evropský.

2 0
možnosti

Je ale pravda, že nejvýznamnější rozhodnutí padají na pánském záchodku, kam ženy nechodí a proto se řeší tzv. skleněný strop.

0 0
možnosti

P57e34t26r 81S14k33á49c25e91l

18. 2. 2017 21:21

„Ochota,a tedy i schopnost porozumět světu, který nás obklopuje, je čímdál menší..." > J.A.Komenský.

Když už v 17. století tohle náš velikán pronesl, nedivme se proto ve století 21.

1 0
možnosti

skutečností je, že se v naší době vše zprůměrovává a že ten průměr neustále klesá.....to již někdo řekl přede mnou....ale nyní se to děje pekelně rychle.............

5 0
možnosti

P47e87t23r 75S15k13á86c73e53l

18. 2. 2017 15:32

Já bych, Vaším dovolením, dodal jen tohle:

Jižstréček Křópal, jehož pořady byly v rozhlase vyhledáványnašimi předky, říkával:

"Bodóse dit věce, že to hani pravda nebode!" Byla ještě tetičkaKřópalka a Jozéfek Melhoba (Václav Šindler). Je pochován naÚstředním hřbitově v Brně.

0 0
možnosti

Já jsem Tvoje máma, Já jsem Tvůj táta

Já jsem Tvoje máma ale mám dvě koule

Já jsem Tvůj táta ale nahoře mám dvě boule

A nesmí Ti vadit přece, že navštěvujeme stejné WéCé

A říkej pouze "těhotná osoba",

platí to totiž pro nás pro oba

Stejné platy dát se nám bojí

prý jeden fárá a druhý jen kojí

Kdo chce rovnost, toho prostě zvolit

Táta má mít krámy, máma se holit.

25 0
možnosti

Tak tohle mě po ránu opravdu od srdce rpzesmálo. Fakt dobré ;-D

0 0
možnosti
  • Počet článků 280
  • Celková karma 47,29
  • Průměrná čtenost 8328x
předseda politické strany

ROZUMNÍ - za spravedlnost a životní jistoty 

Absolvent 1. střední umělecko - průmyslové školy v Turnově obor umělecký kovář, 2. Konzervatoř v Praze obory varhany dirigování a skladba, 3. Hudební akademie múzických umění obor skladba.

kandidát na prezidenta ČR 2018

Mgr. Petr Hannig nová fb stránka (page)

Twitter - @petr_hannig

Petr Hannig FAN KLUB

www.rozumni.net

http://www.petrhannig-rozumni.cz/

http://www.facebook.com/budmehrdi/

http://www.facebook.com/Rozumni2017/

Mé motto: Je třeba naslouchat, nejenom mluvit,

ale nikdy se nevzdat

 

Seznam rubrik