Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

P64e69t26r 97S32k84á36c93e94l 6614919719

Věnujte 20 minut představení pana Černohorského a pokud v něčem s ním nesouhlasíte, přihlaste se jemu:

http://video.kurzy.cz/y/UqH8-awVc84/

Třeba ho přesvědčíte o jiném názoru....R^

0/0
29.6.2017 22:47

B95e81d41ř37i24c40h 36V22e39v29e44r42k87a 4690715491489

A proč bych to jako dělal, přesvědčovat tak zaťatého a hloupého nácka?

A pokud máte pocit, že to, co se zde ztrapňuje, není hlupák a primitiv, pak na tom budete zřejmě hodně podobně jako to ono:

http://www.evropsky-rozhled.eu/wp-content/uploads/2015/12/2015_12_12_Cernohorsky.wma

0/0
30.6.2017 9:59

P13e15t70r 87S90k80á63c34e74l 6954799709

Díky Vám, co nevěří nebo zesměšňuje myšlenky, poznatky adoporučení a píše své názory. Jen se tak doplňuje dualitavšeho zde na Zemi i ve Vesmíru. Proto díky za vytvoření harmoniei zde, mezi komentáři. : )

0/0
30.6.2017 23:20

B50e30d12ř84i98c84h 87V64e14v46e19r62k18a 4120455351829

Tak řekl hotentot Vyzvalbych Harmoniei alias Petr Skácel.

0/0
3.7.2017 9:55

B20e61d22ř86i55c91h 56V30e83v15e10r77k12a 4490435551519

Petr Hannig: >>Na diskutéra veverku nebudu reagovat. Každý ať si udělá názor sám.<<

Ano, každý nechť si udělá názor jak na mě, tak na vás. Jen bych chtěl podotknout,že tím, že i nadále spolupracujete s neonacistickou stranou "Národní demokracie" (ND) antisemity a neonacisty A.B.Bartoše, si zajisté každý,kdo vidí, že A.B.Bartoš skutečně neonacistou je, na vás udělá názor shodný s mým - že jste člověk, který se paktuje s neonacisty,tedy člověk jednoznačně inklinující k neonacismu. Měl jste dostatek příležitosti se zde k tomu vašemu spojenectví s neonacisty vyjádřit - a neudělal jste to. Po pravdě řečeno,ani se vám nedivím. Protože paktování se s neonacisty je skutečně neomluvitelné a vy nemáte nejmenší šanci to jakkoli obhájit. Nebo spíš "obhájit" - a proto mlčíte a doufáte,že tato skutečnost "zapadne". Ne,nezapadne. Petr Hannig, člověk, který se spolčil s A.B.Bartošem jen proto,že doufá, že tím získá pár hlasů navíc,je od teď spojen s malým zaprděným neonacismem té nejhorší spodiny, jakou strana ND bezpochyby je. Opravdu vám váš úděl nezávidím. A přeji nejen vám,ale i celé naší zemi, aby neonacistická scéna,do které jste se tím spojenectvím zcela nepochybně zařadil,byla i nadále naprosto marginální a neškodila této zemi víc než jen tím, že vy, A.B.Bartoš a vám podobní otravujete v této zemi vzduch - díky volebním preferencím,na které neonacisté A.B.Bartošova a vašeho střihu mohou dosáhnout,ovšem zcela okrajově. Pevně věřím,že lidé evidentní nácky nebudou volit a vy toho,že jste se ušpinil od A.B.Bartoše jednou budete hořce litovat. Nicméně to,že jste se spojil s neonacisty už vám pak nikdo "neodpáře" - ono je k něčemu tak odpudivému totiž nutná opravdu velká absence morálky a "zdravého rozumu", kterým se hochštapleři vašeho typu tak rádi ohánějí. Ale je vám to houby platné,tato země rozhodně zatím není natolik nemocná,aby neonacisté mohli získat nějaký reálný vliv,natož aby se dostali do parlamentu a škodili tam - a proto vaše preference navždy zůstanou tam kde jsou.

0/0
26.6.2017 16:43
Foto

P88e98t42r 57H87a84n82n83i43g 5656944185784

Dostal jsem několik dopisů od odborníků na svou stranickou adresu rozumní. Bohužel lidí, které potkal tento problém je daleko víc než tento příklad, na který jsem narazil. Nemluví se o tom, nebo respektive se o tom mluvit nemá. A proto ty názory, že přece si má každý shromažďovat údaje o svém zaměstnání jsou vyslovovány těmi, nejsou úplně relevantní. Prostě to někdy nejde. Myslím si, že každý pozná, zda je někdo člověkem poctivým, práce se neštítícím a pak s takovýmto člověkem je třeba soucítit a neodsuzovat, že je nepořádný či podobné odsudky. Snažme se vcítit do problémů svých bližních. Možná, že to zní příliš "pravdoláskařsky". Ale to není to ten agresivní směr, kterým nás stíhají ti, co mají jako vítězové Sametu ten jediný správný názor, není to, že kdo necítí s námi je xenofob, populista atd. Je to jenom to POKORNÉ zhodnocení. Rozhlédněme se kolem a vciťme se i do problémů svých bližních.

0/0
16.6.2017 12:50

B87e45d38ř51i63c43h 66V82e93v37e55r63k25a 4790875861119

>>Prostě to někdy nejde<<

Proč by to "někdy nešlo"?

>>Myslím si, že každý pozná, zda je někdo člověkem poctivým, práce se neštítícím<<

Jak? Např. podle barvy kůže? To by vám (a té vaší partaji, která se spolčila s neonacistou A.B.Bartošem) bylo hodně podobné. Samozřejmě byste to nikdy nepřiznal, ale vaše "ovečky", kterým je tato vaše formulace určena, moc dobře ví, co tím máte na mysli - a vy v tom vašem příšerném populismu se na to spoléháte, že to u nich zabere a budu vás za to podporovat.

>>Ale to není to ten agresivní směr, kterým nás stíhají ti, co mají jako vítězové Sametu ten jediný správný názor<<

Ano, tímto svým prohlášením jste se zařadil jednoznačně mezi "poražené Sametu". Tedy bolševiky Jakše a spol. A když tak čtu ty nesmysly, co píšete, řekl bych, že mentálně jste na tom hodně podobně, jako on (Jakeš v roce 1989, dnes jeho senilita zajisté o hodně pokročila a křivdit vám, že jste "Jakešem roku 2017" vám nebudu. Není to třeba. On úplně stačí i ten "Jakeš vzor 1989".

A co se týče "jediného správného názoru" - řekl bych, že z vaší strany zaznívá přesvědčení o vašem jediném správném názoru minimálně stejně intenzivně jako z té, kterou kritizujete. Takže další naprosto nesmyslný "argument".

0/0
16.6.2017 13:13
Foto

P96e74t16r 66H23a46n91n35i31g 5766394125214

Už jsem se lek, že vaši chlebodárci poznají, že jste zaspal a zapomněl napsat ty vaše nactiutrhovačné žlučovité reakci. Zasloužil jste si honorář.

0/0
16.6.2017 16:22

B36e60d22ř14i26c64h 48V60e85v98e88r67k93a 4700855921719

Výborně, a teď tu o Červené Karkulce.

0/0
16.6.2017 16:32
Foto

P14e94t96r 41H68a29n11n22i74g 5976454255414

Těmi agresivními jsem myslel vás a vám podobným, co nečtou, ale pouze haní, jedno zda-li je to v textu, či nikoliv.

0/0
16.6.2017 16:48

B66e37d80ř82i11c93h 51V21e62v33e47r50k21a 4740275981289

No, vidíte, myslel jste to na mě, ale sedí to beze zbytku na vás samotného. Viz vaše snaha hanit oponenta tím, že podle vás "nečte":

>>co nečtou<<

A na to jste přišel jak? Že jsem ten "co nečte"? No, prostě, zase jste si naběhl na své vlastní vidle a zase jste se jen usvědčil z toho, že na vás platí přesně to, z čeho obviňujete druhé.

0/0
16.6.2017 16:53

B74e16d41ř58i71c44h 15V78e66v40e21r91k51a 4650135441539

>>vaše nactiutrhovačné žlučovité reakci<<

Odhlédnu od toho, že "vlastenec" Hannig neumí česky a dovolím si tohoto pána upozornit na jeho nactiutrhovačnou a žlučovitou příčinu mé reakce ve stylu "na hrubý pytel hrubá záplata": >>Ale to není to ten agresivní směr, kterým nás stíhají ti, co mají jako vítězové Sametu ten jediný správný názor, není to, že kdo necítí s námi je xenofob, populista atd.<<

A tohle se nestydí psát o "nactiutrhovačných žlučovitých reakcích"... Bože, do čeho's to duši dal...

0/0
16.6.2017 16:41

P42e61t86r 21S69k91á51c60e50l 6714589899

Nevydávejte, pane autore, zbytečně energii. Stále platí:

“Pokoušetse učit toho, kdo má o svém rozumu vysoké mínění, je pouzeztráta času“. » Démokritos z Abdér.

0/0
18.6.2017 21:56

B57e54d82ř22i55c32h 39V83e82v93e92r74k13a 4430625391289

Ano, přesně, máte pravdu. Pan Hannig má o svém "rozumu" tak vysoké mínění, že na cokoli ho upozorňovat, je skutečně pouze ztráta času.

Takže tentokrát jste se trefil do černého. Jen by mě zajímalo proč píšete jako hotentot? To je jen nějaká vaše osobitá "stylizace" nebo jste skutečně "dělník ze šroubárny, který má ambice číst Vergilia v originále"?

0/0
19.6.2017 10:15

P21e66t44r 16S67k42á65c21e17l 6154239899

„Vyzvalbych vás k souboji důvtipů, avšak zřím, že jste neozbrojen“» William Shakespeare (1564 – 1616).

0/0
19.6.2017 22:44

B96e31d71ř55i87c19h 85V37e78v94e42r73k60a 4690475681219

Opravdu pan Shakespeare psal jako hotentot, že jste byl nucen v českém překladu napsat "vyzvalbych"? Nebo to jen pan Vyzvalbych neumí psát správně česky?

0/0
20.6.2017 9:36

P17e35t38r 21S42k39á14c24e83l 6884219279

Chybička se stala vlivem zkopírování, víte? I tak děkuji za upozornění.

Proč číst Vergilia v originále? Stačí se věnovat odkazu našeho velikána, např. dílko "Truchlivý" od J.A.Komenského. To je počteníčko, až se jím prokousáte, ozvěte se. Znám jednu stránku zpaměti. Začíná:

Chceš-litedy být zachován, ukážu ti k tomu tuto dokonalou cestu:

Přestaňsi vybírat, jaký by měl být tvůj osud nebo jaký by měl býtosud jiných lidí na světě a nechej to na starost mně. Přestaňsvým mozkem činit rozdíl mezi štěstím a neštěstím a pokládejza štěstí všechno, co pochází z mé ruky, byť by sejednalo i o žalář, šibenici, hranici apod. Přestaň se ohlížet,co v světě šustí a chřestí a hleď, abys jenom mně tišesloužil a se zavřenýma očima věřil, že tebe i jiné svévyvolené vedu přímou cestou k potěšení, byť by se ti tojevilo jako cesta k zármutku anebo alespoň jako nějaké divnémotání a okolkování.

-----------------

Pokusme se podle této výzvy žít a jednat, jste pro? Začít můžete sám a hned - třeba vysvětlit, proč pan Adam B.Bartoš nebyl coby neonacista souzen a odsouzen a trestán? Co Vám vadí na jejich programu - http://narodnidemokracie.cz/strana/program-ve-zkratce/

0/0
27.6.2017 23:49

B11e48d26ř25i92c84h 72V30e29v24e33r76k11a 4480255331709

1/2

Takovýchto "vlouděných" chybiček máte ve svých textech desítky - opravdu jste si jich doteď nevšiml? A poté, co jsem vás na to "musel" upozornit, jste jich opět v TOMTO příspěvku nechal "strašit" zase docela hodně... Inu, hotentot, pan Vyzvalbych.

Ano, vidím, že nic jiného než citovat nedokážete. Vymyslel jste vůbec někdy něco, co by stálo a řeč, sám? Nebo jen citujete a máte pocit, že vás za to lidé budou brát? Ne, opravdu nebudou. A čím víc to budete dělat, tím víc se budete ztrapňovat.

Co se týče programu té obskurní partaje ND:

Nejdříve obecně:

Volební programy většinou bývají velice líbivé. Přečtěte si volební program KSČ z roku 1946. Moc krásný, jen co je pravda. Povolební realita ovšem byla zcela jiná, jak jistě všichni víme.

Co se týče toho konkrétního programu ND: i ten se snaží být líbivý, nicméně jsou tam zvěrstva, která zcela jednoznačně ukazují, co je ND zač. Demokratická strana rozhodně nemá ve svém programu např. toto: >>přísný dohled nad tzv. občanskou společností<<, >>média nám nesmějí vládnout, ale sloužit<< - jistě, média mají ND sloužit - stejně jako sloužila média KSČ před rokem 1989. (Ne, děkuji, nechci, už jsme to tu jednou měli a opravdu to stačilo - slušní lidé - ale skutečně slušní, ne ti vaši "slušnočeši" - vám musí zabránit v nastolení nové totality.) A je tam toho mnohem víc, nebudu sem citovat všechny zvrhlosti z toho obskurního "programu".

... pokračování ve vlákně:

0/0
29.6.2017 17:15

B54e96d93ř96i10c98h 79V84e77v64e90r66k41a 4140295731209

2/2 - pokračování:

A co se týče členů a symaptizantů ND - opravdu "sympatičtí hoši" to jsou, jen co je pravda:

https://www.youtube.com/watch?v=MxJzx76XJc4

nebo též:

https://www.youtube.com/watch?v=a75jUxZc5ss (obzvláště "výživný" je Pavel Matějný, zhruba 4. minuta...)

https://www.youtube.com/watch?v=sGvgdRKyi6k

Ne, tohle je jednoznačně neonacistická partaj. A každá partaj, která se s takovýmihle neonacistickými sajrajty paktuje, je od neonacismu ušpiněna též. Hannig je pro mě proto dnes již stejný neonacista jako A.B.Bartoš nebo Pavel Matějný. Do pěkné společnosti ze tento pán zařadil, jen co je pravda. A zcela dobrovolně. Hanba mu. A hanba všem členům a sympatizantům těch všech neonacistických stran, které uzavřely ten volební holport. Hanba vám, neonacisté.

0/0
29.6.2017 17:17

P77e56t25r 57S66k84á74c47e90l 6914119609

K Vaší otázce JAK se pozná člověk poctivý, neštítící se práce. Položením takové otázky jste se profláknul, že nemáte ani špetku zkušeností z praxe. Totiž každý mistr ve výrobě či službách za tři dny pozná, jakého pracanta mu personální oddělení poslalo, víte?

Takže jděte do praxe se přiučit, nejlépe na několik roků. Potom přijďte vážně diskutovat o myšlenkách a skutcích.

0/0
18.6.2017 21:55

B19e92d23ř80i53c38h 91V27e30v10e48r46k39a 4250295801629

Jak jsem uvedl jinde k identickému příspěvku (neboli tapetování) pana S.:

Štěkáte snaživě, ale zbytečně.

>>každý mistr ve výrobě či službách za tři dny pozná<<

Opravdu? Zdá se, že máte ve všem jasno a nechápete, že vaše domněnky nemusí ve skutečnosti mnoho znamenat.

>>Potom přijďte vážně diskutovat o myšlenkách a skutcích.<<

Nic prázdnějšího a bezobsažnějšího než to, co tu píšete, jsem už dlouho neviděl. A nejhorší na tom je, že vy si zřejmě opravdu myslíte, že "diskutujete o myšlenkách a skutcích"...

0/0
19.6.2017 12:05

P87e20t13r 12S90k70á68c17e22l 6874219299

Opravdu? Zdá se...- čímž jste prokázal opět, jak jste od praxe vzdálen. Když se někomu něco zdá, stačilo by se probudit. To zanedbali Vaši vychovatelé.

„Sebevědomíse nejlépe upevňuje ponižováním druhých.“

"Kdyždochází argumenty, nastupují urážky."

VDillí je tabulka s lidskými slabostmi, proti nimž bojoval MóhamdásKaramčad Gandhí:

"1.Politika bez zásad. 2.Bohatství bezpráce. 3.Požitky bez kontroly svědomí. 4.Obchod bez morálky.5.Věda bez humánnosti. 6.Vědění bez charakteru. 7.Služba Bohubez obětí."

Společným jmenovatelem všech těchtonectností je využívat výhod dané situace bez odpovědnosti,která z ní plyne.

Vyberte si z uvedených odkazů, třeba bod 6/, což?

0/0
19.6.2017 22:50

B58e18d16ř77i33c67h 70V77e85v86e74r37k56a 4890775171789

>>Zdá se...- čímž jste prokázal opět, jak jste od praxe vzdálen.<<

Ne. Já jen na rozdíl od vás bolševiků slovem "zdá se" připouštím možnost, že to třeba může být i trochu jinak. Ale vy svou reakcí jen znovu dokazujete, že to nebylo nutné, protože vy se každým svým příspěvkem znovu a znovu usvědčujete z nebetyčné hlouposti a znovu a znovu mi dáváte za pravdu, že vás slovy "hloupost" apod. skutečně nijak neurážím, pouze poukazuji na vaše mentální limity.

A k tomu zbytku vašeho příspěvku - obávám se, že kdyby měl někdo nestranný rozsoudit na koho z nás dvou sedí, téměř jistě by označil vás.

A jen vypíchnu to vaše "Vědění bez charakteru" - ve vašem případě se tedy o nějakém obzvláštním "vědění", při vaší hlouposti, opravdu moc mluvit nedá, ale to "bez charakteru" sedí naprosto přesně - "kopat" za stranu, která se spojila s neonacistickou stranou ABBartoše, k tomu je potřeba opravdu velkého deficitu morálky a charakteru. Opravdu se ani trochu nestydíte?

0/0
20.6.2017 9:45
Foto

J28i51ř64í 92B84a13b81i96n58s28k32ý 7537729418501

při posledních povodních v Ústí nad Labem mi velká voda vzala nejen kus chaty ale s ní i celou minulost , dokumenty fotky hračky památky , to vše odplulo s velkou vodou do ztracena a tak budu makat do 68 než budu mít nárok podle sociálky na piďi důchod

0/0
29.8.2017 8:46

J79i96n71d90ř42i67š15k56a 58B13u75r10g45e75r54o10v92á 3615384938455

Nedávno jsem podávala žádost o penzi. V předběžném výtahu mých zaměstnání chybělo 21let. Hlavně ta z let 70. a 80. Dohledala jsem jen velmi obtížně chybějící zápočtové roky. Mám teď přiznaných 42 odpracovaných roků a čekám výměr. Docela s obavami...

0/0
16.6.2017 10:31

J55i35n72d15ř34i79c74h 48R48á33z23l 2551335561590

Čeká mne důchod a nedělám si žádné iluze, budu sice po celoživotní práci se považovat doma, ale také si budu užívat plnými doušky tkzv. důchodovou chudobu. Prostě při současných mých nákladech třeba jen na nájem( 1+1)jenž činí ,8600 Kč mi zbydou oči pro pláč a nohy, abych došel na louku za městem, kde se již popásají ti, co přišli přede mnou. Neva na to budoucnost mne nutí pokračovat v práci, jedno jakou, pokud ji seženu. Asi tak....

0/0
15.6.2017 12:27

B28e85d73ř20i22c93h 16V88e18v12e46r31k14a 4280385911439

Celé to je o zodpovědnosti každého člověka za svůj vlastní život. Nemyslím si, že by pravidla byla nastavena tak, aby člověk, který pracuje, poctivě platí daně a k životu přistupuje zodpovědně, se musel "na stará kolena chodit pást na louku". Tak tomu opravdu není. Jistě, může se stát ledacos, člověk může být dlouhodobě nemocný apod., ale i v těchto případech tu máme systém, který nikoho "na holičkách" nenechá. Jistě, v některých případech se člověk musí uskrovnit, přestěhovat se např. do jiného bytu apod., ale pokud se člověk chová zodpovědně, rozhodně nikdy neskončí "na ulici" ani živící se "pasením na louce". To jen různí populisté, jako např. tady pan Hannig (mimochodem předseda politické strany, která se spojila s neonacistickou "Národní demokrcií" antisemity a neonacisty ABBartoše) se snaží vyvolávat u lidí pocit, že "oni jediní" mají ten zaručeně správný recept na něco "lepšího" - a zneužívají toho, že svět nikdy nebude dokonalý - a že se (v jejich představách) najde dostatečný počet lidí, kteří jim na ten jejich populismus nejhrubšího zrna skočí a pomohou jim dostat se k moci. A nám ostatním nezbývá než doufat, že takto velcí političtí hochštapleři se k moci nikdy nedostanou, protože lidé snad i nadále budou mít rozum a neskočí na hloupé nesmysly těchto "zdravě rozumných" populistů (v případě pana Hanniga dokonce inklinujících k neonacismu!) Ne, populisty typu Hanniga rozhodně nebrat... a už vůbec ne je volit.

0/0
15.6.2017 13:26

P46e14t34r 70S97k85á18c86e40l 6174199799

Celé to je o zodpovědnosti každého člověka za svůj vlastní život.

Tak touto větou jste Vaše názory, pane Veverko, definoval dokonale. Po roce 1990 chlapci ve vedení státu postupují podle této Vaší věty a podle toho to zde vypadá. Takže asi těžko mohu od Vás chtít, aby jste doložil, podle čeho soudíte, že pan Hannig je populistou. Protože sám v roce 2002 založil Stranu zdravého rozumu? Protože se angažuje v politice a upozorňuje na nešvary způsobené neschopností chlapců ve vedení našeho státu (viz jeho články http://hannig.blog.idnes.cz/)?

Pokuste se alespoň o jedno:

"Rozhodljsem se, že nebudu zarputile lpět na svých názorech, nýbrž jeopustím a přejdu k jiným, když mi někdo ukáže rozumné důvody,kterých bych se mohl chopit. Nemám totiž jiný cíl, než sepřiblížit pravdě" » Antony van Leeuwenhock.

0/0
15.6.2017 22:45

B61e54d21ř29i94c81h 16V86e28v81e51r49k45a 4630125871589

Celé to je o zodpovědnosti každého člověka za svůj vlastní život.

>>Tak touto větou jste Vaše názory, pane Veverko, definoval dokonale.<<

>>Zde se diskutuje o myšlenkách a skutcích, víte pane Veverko?<<

Opravdu? Tak proč jste nezareagoval nějak smysluplně na mou větu "Celé to je o zodpovědnosti každého člověka za svůj vlastní život"? - místo toho jste napsal jen mnoho písmenek bezobsažného blábolení.

A co se týče těch vašich citátů, které máte tak v oblibě - řídit byste se jimi měl především vy. Možná pokud byste to dělal, pro vaše okolí byste blábolil o mnoho řádů snesitelněji. To, co píšete, opravdu nemá ani hlavu ani patu a číst to je naprosté utrpení. Vy opravdu máte pocit, že ty vaše nesmysly, co tu plodíte jsou "diskusí o myšlenkách a skutcích"? Opravdu máte pocit, že když naprostý blábol hodný pacienta po lobotomii mozku, ukončíte nějakým (v jiném kontextu zajisté zajímavým) citátem, budou vaše příspěvky působit jinak než jako by je napsal absolvent pomocné školy? I vy naivo.

0/0
16.6.2017 10:41

J70a30n 19L40u79n18g29a 7324876294105

Konečně článek, kde někdo nepíše jen kritiku na někoho, ale předkládá rozumné argumenty a snaží se prokázat, že je potřeba dělat i něco pro spravedlnost, i když se to mnohým nebude moc líbit. Pokud by kdokoli byl na straně postiženého, taky by velmi křičel a domáhal se svých práv nebo peněz.

0/0
13.6.2017 14:59

B65e32d81ř86i96c19h 56V57e34v12e18r45k32a 4140255641629

Co je rozumného na takhle velké míře populismu, jakou tu pan Hannig předvedl, to opravdu nechápu. Nicméně "proti gustávu žádný dišputát", jak se říká, že.

Ale jen by mě docela zajímalo zda víte, že pan Hannig vede stranu, která se teď před volbami spojila s neonacistickou stranou antisemity a neonacisty ABBartoše? Zajímám se jen čistě z důvodu zda jste tuto další Hannigovu "rozumnost" zaregistroval - pokud ne, dohledejte si to na stránkách té Hannigovy obskurní partaje. Google vám ji jistě velmi rád najde.

0/0
13.6.2017 18:29

B83e35d43ř83i30c38h 68V85e98v48e81r45k91a 4960165611169

Výborně, pane Hannigu, ještě si tuhle svou klaku nezapomínejte "olajkovávat"... No nic, ani to vám nepomůže, dostat se přes ty vaše obligátní zhruba dvě procenta... Jen tak dál - a hlavně zůstaňte tam, kde jste.

0/0
15.6.2017 13:30

J31i94ř98í 63H51a36d17r54a62v56a 7615833862362

Vážení přátelé, již po zavedení DPH jsem svým velmi slabým hlasem upozorňoval, anichž bych v té době tušil, že problém je již ve světě řešen na skutečnost výběru daní a sociálního, zdravotního pojištění v návaznosti na důchody a další sociální vymoženosti. Dnes je tato problematika velmi dobře řešena ve Švýcarsku a i v rámci EÚ exestoval návrh na vypsání referenda, kde by byl řešen tzv. nepodmíněný příjem. Pokud jste ochotni se zamyslet a připustit, že do ceny výroků, které nakupujeme se vždy musí promítnout všechny náklady, potom musíte dojít k otázce proč vlastně vybíráme peníze na provoz státu formou různých poplatků, daní, odvodů a podobných peněžních transakcí, které se již ze své podstay zdají zcela pochybné a mnohdy zcela diskriminační ať už vůči poctivým lidem a živnostníkům a nebo některým nepřizpůsobivým občanům. Já osobně tvrdím, že jakýkoliv odvod do státní pokladny by se měl provádět z realizovaného a spotřevovaho výrobku, nebo poskytnuté služby . Z toho tedy vyplývá, že touto daní by měla být DPH ve výši součtu všech dnes poplatků a vybíraných odvodů a daní. Výběr by byl tím pádem velmi jednoduchý a přehledný. Odpadla by tak obrovská mzdová agenda firem, které by vyplácely svým zaměstnancům plné mzdy, a firmy s vysokou mírou přidané hodnoty by byly nuceni platit tímto způsobem za práci strojů a nebo snižovat cenu této strojní práce.

Nejpodstatnějším přínosem podle mého by bylo razantní snížení administrativy zejména odstraněním černé pracovní síly, která by přestala existovat. Zahraničním dělníkům by byla mzda daněna při odjezdu domů procentem DPH. Stejně tak by museli být daněny všechny peněžní operace, což se zdaleka dnes neděje. Dále bych zavedl naprosto bezúročnou ekonomiku a tresty za držení peněz, které se neinvestují.

Za těchto podmínek, by nebylo vůbec nereálné vyplácet takzvaný nepodmíněný příjem. Jeho výše by odpovídala možnostem naší ekonomiky a v každém ohledu by převyšovala životní minimum a pobíral by ji každý člověk.

0/0
10.6.2017 20:19

E64v52a 65H47o62m84o26l45k93o22v10á 5963698730214

Jsem pro nepodmíněný příjem. Zachovává důstojnost lidí. Byla tu anketa napříč státy EU, podepsala jsem s vizí, že to lidem dochází, o čem se jedná. Bohužel, lidé jsou závistiví a zatrpklí..snad jindy. A co se týče ztracených lester. Pokud nemáte po hadrovce zaplacený byť jeden měsíc zdravotního pojištění, už po vás jdou. Dle mne to stačí na důkaz, že člověk byl zaměstnán. Pokud to stát neumí dohledat, tak proč platí 4násobek úředníků a co tito tedy mají na práci?

0/0
11.6.2017 18:18

J41i15ř11í 83Ř25e82z29n64í98k 4422972363395

.Tak vše nechat na DPH? A umíte si představit to kolísání příjmů státního rozpočtu?

0/0
11.6.2017 20:02
Foto

V66á80c17l12a22v 22C27h92u35c58h53m75a 6895851118866

Co, komu brání zajímat se vždy, když zaměstnanec mění místo o to, jak firma platila za zaměstnance pojistné? Proč bych já měl z daní platit důchod někomu kdo na něj celá léta kašlal a spoléhal se, že stát se nějak postará?

Ale měl bych jiný návrh. Postupně od současného důchodového a sociálního systému ustoupit a přejít na základní nepodmíněný příjem ve výši existenčního minima. Krom matriky není k tomu žádná další evidence zapotřebí. Ti s kladným vztahem k práci s tím nebudou mít žádné problémy, protože vždycky na tom budou lépe než ti, kteří žijí na úkor daňových poplatníků. Podpořila by se rodinná solidarita a občané by takto byli zase vedeni k odpovědnosti za svůj život. Oproti stávajícímu systému by těch kladů bylo docela dost.

0/0
10.6.2017 15:34

P62e53t65r 43S42k30á51c59e10l 6704539449

"Všeobecný základní příjem" v roce 2007 deklarovali pánové doc.Hrubec a Brabec.Navíc tehdy konstatovali, že ekonomické podmínky pro uplatnění jsou, ale kulturní a politické nikoliv. Za deset roků se ony bohužel nezměnily a tak bychom měli počkat na změnu ve vedení státu. Potom mohou přeměny nastat...R^

0/0
10.6.2017 16:53
Foto

V87á66c15l63a58v 86C77h22u15c97h84m57a 6555281158556

On jej kdysi navrhl u nás Tlustý a před ním v USA jej propagoval Charles Murray. Měl spočítáno, že při aktuálním zavedení by stál systém o 300 miliard víc než ten současný. V roce 2011 měl být na stejných nákladech a v roce 2020 měl už šetřit půl bilionu dolarů oproti stávajícímu systému.

Jenže státní moc by tak ztratila velmi silný nástroj na ovládání závislých voličů.

0/0
10.6.2017 18:56

J57i18ř35í 95H28a77d45r87a41v92a 7955453392562

Pane Chuchmo, rád bych s Vámi dokonce bezvýhradně souhlasil, ale je celá řada lidí, kteří si neplatí sociální a zdravotní pojištění a neplatí si už vůbec žádné daně. Pracují jako námezní síla na stavbách, a pokud by si všechny tyto odvody platili, tak jim zbude ani ne 10000,-Kč na živobití včetně poplatku na bydlení. Odstranění lhostejnosti těchto lidí je povinností každé vlády, která to chce někam dotáhnout a i pro Vás zajistit sociální jistoty. Máte pocit, že tomu tak není? Já osobně bych se rád zcela s Vašim názorem ztotožnil, ale daleko radši bych byl, kdybych nemusel platit žádné odvody, žádné daně a žádné poplatky, mimo jednu jedinou konečnou daň z toho co jako konečný spotřebitel nakoupím. DPH je jediná spravedlivá daň, neboť ji každý soukromník rád zaplatí nebo víceméně prokáže - soukromník totiž odvede pouze daň za konečné spotřebitele. Co se týká těch chudáků kteří vědomě, či nevědomě nic neplatí je to především chyba dosavadních garnitur, kterým tento stav zcela vyhovuje.

0/0
11.6.2017 20:14
Foto

V11á50c68l82a15v 68C53h89u27c13h17m88a 6815641688186

Z vašeho prvního příspěvku je patrné, že jste nakloněn myšlence, že stát má povinnost občany ke štěstí i blahobytu dohnat i kdyby je měl třeba okrást nebo pozavírat. Pro mě, coby svobodomyslného člověka je to nepřijatelné. V některých názorech bychom se možná shodli, ale v pohledu na svobodu to určitě nebude.

Ano, daň ze spotřeby(DPH) je i podle mě spravedlivá daň a mohla by nahradit všechny ostatní daně a poplatky, jenže to by bylo rázem jasně vidět kolik nás stát opravdu stojí a o to politici nemají zájem. A kdyby jen politici. Je i poměrně velká část běžných občanů voličů, kteří si nepřejí průhlednou ekonomiku, protože nějakým způsobem na té současné parazitují. Mezi lidmi je poměrně silně zakořeněn názor, že stát má povinnost se postarat o jejich blahobyt, o jejich práci, o jejich zdraví atd. atd. V takové společnosti je pak myšlenka základního příjmu nepoužitelná, neboť by vyvolala tlak na takovou výši ZP, že by to ekonomiku položilo. Systém základního příjmu je použitelný pouze za podmínky, že by např. Ústava bránila tomu aby se výše ZP mohla stát tématem volební kampaně a aby mohla být zvyšována bez ohledu na stav ekonomiky státu.

0/0
11.6.2017 21:47

J86i24n24d95ř12i90š45k56a 26B19u31r26g31e65r89o41v81á 3585954448875

Romové žijící z dávek celý život mají penzi počítanou z minimální mzdy tohoto státu.;-O

0/0
16.6.2017 10:36

J72i23n46d11ř66i90š32k87a 39B95u80r29g33e15r81o31v43á 3535204148215

Oprava - z průměrné mzdy!

0/0
16.6.2017 10:37
Foto

Z66d94e47n36ě67k 60M22a75t16u32š67k33a 7308236105776

to by zas byla voda na mlýn jisté etnické skupině, která by zase dojila státní kasu.

0/0
10.6.2017 9:24
Foto

P93e44t10r 23H67a85n23n50i96g 5976594185204

Odpověď panu Matuškovi je v článku: "

Samozřejmě jenom takoví lidé, kteří mají prokazatelně kladný vztah práci, práce se nikdy neštítili a nedá se u nich předvídat, že by lživě vypovídali o své zaměstnanecké minulosti.

Zdroj: http://hannig.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=608425

0/0
10.6.2017 13:23
Foto

Z48d14e85n39ě75k 16M27a98t73u98š39k19a 7228336725226

8-ojak se prosím prokazuje "kladný vztah k práci"???

0/0
10.6.2017 15:11

B94e12d91ř80i52c48h 18V19e90v52e79r80k95a 4390685111149

Obávám se, že pro někoho může být tím správným "kritériem" např. barva kůže...

0/0
12.6.2017 17:11

P64e66t27r 80S93k53á17c81e77l 6294459709

Jak jsem výše uvedl pro pana V.:

K Vaší otázce JAK se pozná člověk poctivý, neštítící se práce. Položením takové otázky jste se profláknul, že nemáte ani špetku zkušeností z praxe. Totiž každý mistr ve výrobě či službách za tři dny pozná, jakého pracanta mu personální oddělení poslalo, víte?

Takže jděte do praxe se přiučit, nejlépe na několik roků. Potom přijďte vážně diskutovat o myšlenkách a skutcích.

0/0
18.6.2017 21:58

B13e55d62ř50i37c12h 94V67e36v66e10r95k76a 4470325351469

Štěkáte snaživě, ale zbytečně.

>>každý mistr ve výrobě či službách za tři dny pozná<<

Opravdu? Zdá se, že máte ve všem jasno a nechápete, že vaše domněnky nemusí ve skutečnosti mnoho znamenat.

>>Potom přijďte vážně diskutovat o myšlenkách a skutcích.<<

Nic prázdnějšího a bezobsažnějšího než to, co tu píšete, jsem už dlouho neviděl. A nejhorší na tom je, že vy si zřejmě opravdu myslíte, že "diskutujete o myšlenkách a skutcích"...

0/0
19.6.2017 10:10

J12i44ř39í 37Č15u56m65p54e40l11í58k 5836976732281

Pane Hannigu,

my stávající a skoro dědkové, si toho moc nezasloužíme, především za to, v jakém stavu a v jaké situaci naše Česko-Slovensko předáváme současné a nastupující generaci.

My jsme připustili rozdělení Československa, my jsme bez zásadního odporu nechali našimi skvělými politiky zdevastovat a vytunelovat naše hospodářství a my jsme ve své naivitě se nechali zavést pod kuratelu EU, tedy Německa, které bohatne z práce našich levných pracovníků a které ovládá a bohatne z nadnárodních obchodních společností ovládajících náš trh, stejně, jako trh v dalších zemích EU.

My jsme nechávali a necháváme rozkrádat naši zem tím, že nesmyslně zvyšujeme náklady na správu země a předáváme našim potomkům zem se stále rostoucím obrovským dluhem a s téměř 70 000 bezdomovců.

Pokud chceme důchody měnit, tak jedině na rovný důchod pro všechny, omezený pouze na povinný počet odpracovaných let, který se bude postupně snižovat, tak jak se stále budou snižovat sociální odvody od vymírajícího Českého národa. Dá se předpokládat, že současný rovný důchod by činil 11 - 12 000,- Kč.

Pokud se nic zásadně nezmění,

nebudou žádné důchody a Český národ se nedožije konce tohoto století. Pokud sem pustíme Muslimské uprchlíky, bude ten konec národa, ještě mnohem rychlejší.

Naivita a hloupost, že máme upřednostňovat svá osobní lidská práva, před společnými zájmy národa, tedy starat se sami především o sebe a svoje zájmy, přinesly ovoce, bohužel plesnivé.

Změny musí přijít a doufám, že se na nich bude vaše Strana zdravého rozumu, který nám chyběl a chybí, bude podílet, ale nebude to vůbec lehké.

0/0
10.6.2017 8:32



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.