Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

B13e80d62ř82i24c65h 26V59e62v91e92r93k16a 4440685731479

... zapomněl jsem do předešlého příspěvku doplnit text mezi >><<, tak to sem pro jistotu ještě dávám tak, jak jsem to původně zamýšlel napsat:

A jen pro jistotu podotýkám, že toto mnou předestřené téma vyhrožování smrtí politickým odpůrcům se "setsakra" dotýká tématu článku >>Kdo si nepřipomíná historii, bude ji muset prožít znovu<<.

0/0
9.8.2017 13:34

J48o16s23e13f 46P16a29v60e56l42k18a 5631737877462

Pane Veverka, myslím že jste v tomto omylu: A.B.Bartoš nenutí naši vládu, aby se chovala podle požadavku ND. Nutí naši vládu, aby se nechovala vlastizrádně. U nás není tradice trestat vlastizrádce třeba jako komunistického prezidenta v Rumunsku. Vraždění a války považuji za nepřípustné zlo. Ovšem odsoudit vlastizrádce řádným soudem třeba i na smrt může být spravedlivým trestem. Nejedná se tak o makety šibenic nebo střelbu startovací pistolí, ale o pochopení skrytých falešných kroků lidí, kteří mají jasně hájit své národy.

0/−1
10.8.2017 22:24

B25e83d58ř56i41c95h 30V45e61v12e78r65k17a 4620165411119

Nu, když už tedy mluvíte za pana Hanniga... pan Hannig zřejmě protiargumenty nemá... vy evidentně také ne.

Protože mluvit o současné české vládě jako o vládě "vlastizrádné" a dávat ji dokonce do souvislosti s "odsouzením 'řádným soudem' na smrt" může skutečně jen nacista nebo komunista. Vyberte si.

Ne, pokud by k nějakému takovému soudu došlo, rozhodně by to nebyl "řádný soud". Byl by to soud totalitního státu - a vy byste zřejmě takový totalitní stát zde rád měl. Nicméně smiřte se s tím, že takových skalních nacistů nebo komunistů, kteří by něco takového chtěli, je véto zemi mizivé množství. Uvidíte po volbách, kolik ten obskurní Hannigův volební holport zastřešující neonacistickou lůzu kolem ABBartoše získá hlasů - neonacistických voličů rozhodně není víc než 3% a všichni to Hannigovi s největší pravděpodobností nehodí, tak se předem smiřte max. s 2 procenty.

A co se týče těch maket šibenic - já nemluvil o maketách šibenic v rukou hloupých neonacistických podporovatelů ABBartoše. Já mluvil o SKUTEČNÉ oprátce, kterou třímal v ruce ABBartoš na tribuně na demonstraci během svého proslovu - mával s ní a vykřikoval při tom věty, ze kterých zcela jasně vyplývalo, že pokud se vláda nezačne chovat tak, jak si představuje on (a spolu s ním i jeho podporovatelé, ke kterým mluvil), bude ta oprátka "muset být použita". A já tvrdím, že takovéto otevřené vyhrožování smrtí lidem s jiným názorem je v demokratické zemi nepřípustné - a ABBartoš rozhodně není demokratický politik. Je to neonacista, který kdyby se dostal k moci, měli bychom tu totalitu srovnatelnou s tím, co tu bylo ve čtyřicátých nebo v padesátých letech. A já říkám: nikdy více. A stavte se třeba na hlavu, ale totalitu se vám tu instalovat znovu nepodaří. Dvě totality opravdu stačily.

0/0
11.8.2017 10:06

B58e45d73ř35i98c60h 94V26e87v94e77r49k42a 4100155601969

oprava: ...v této zemi...

0/0
11.8.2017 11:43

B73e70d81ř66i94c81h 41V53e17v71e44r57k83a 4850315431569

Pan Hannig je natolik neuvěřitelný, že se nestydí smazat můj příspěvek (první příspěvek ve vlákně), na který zde reagoval pan Pavelka a příspěvek pana Pavelky tady nechá a nikdo tak pak vůbec neví, na co pan Pavelka zareagoval. Nedomnívám se, že by v tom mém příspěvku, na který pan Pavelka zareagoval, bylo cokoli, co by odporovalo pravidlům diskusí zde na iDnes, proto ho sem kopíruji znovu, aby bylo patrné, na co pan Pavelka odpovídal:

Pane Hannigu, vy jste mě tu začal mazat na základě toho, že jste prohlásil, že jste "všechny mé dotazy zodpověděl" a já si pořád "melu svou".

Velice se mýlíte. Nezodpověděl jste vůbec nic, jen jste se snažil pro vás nepříjemné skutečnosti "zamést pod koberec". Já ale nejsem typ člověka, který by se nechal od nějakého nevstřícného politika jen tak odbýt a proto jsem v dalších příspěvcích své námitky naprosto slušně vysvětloval dál. Načež vy jste zareagoval způsobem naprosto nehodným "otevřeného politika" - nejen že jste se rozhodl na mé námitky již více nereagovat, ale dokonce jste mé vám nepohodlné příspěvky začal mazat. To se opravdu nedělá. Nicméně já jsem člověk trpělivý a zkusím vám teď dokázat, že jste mi na nic neodpověděl a jen jste se zbaběle rozhodl "problém Veverka" smést ze stolu tím, že jste začal mé námitky mazat.

Takže zde vysvětlím proč se domnívám, že místo odpovědi jste jen zbaběle uhnul:

Od Matějného jste se distancoval. Výborně, přičítám vám to k dobru. Nicméně nijak jste nekomentoval fakt, že Matějný nejen že spolupracoval s Bartošovou ND při organizování té demonstrace, ale navíc na ní i hovořil a sklízel bouřlivé ovace příznivců i vedení ND. A s touto ND vy spolupracujete. Opravdu vám nepřijde schizofrenní postoj to, když se distancujete od Matějného, který má evidentně k ND velice blízko a vy s ND spolupracujete?

... pokračování ve vlákně:

0/0
14.8.2017 12:47

B68e57d98ř51i47c44h 26V56e35v44e33r70k90a 4290215691349

pokračování předešlého příspěvku (2 / 2) :

A druhá věc: zcela jste pominul mou námitku, že nejen Matějný vyhrožuje svým názorovým odpůrcům smrtí, ale udělal to nedávno i A.B.Bartoš - během projevu na demonstraci ND zcela nepokrytě vyhrožoval členům vlády, že mohou také skončit pověšeni na oprátce, pokud se nezačnou chovat tak, jak ND požaduje. Je to dohledatelné na Youtube, pokud si to dohledat neumíte, dejte vědět, rád to pro vás udělám a ten odkaz znovu najdu a dám ho sem.

Takže OK, beru na vědomí, že jste se zásadně distancoval od Matějného - mohl byste prosím prohlásit i něco podobně zásadního k té kauze A.B.Bartoše, předsedy politické strany, se kterou spolupracujete, ve které tento Bartoš vyhrožoval během svého projevu na demonstraci smrtí členům vlády a potažmo všem, kteří by tu (podle něj "vlastizrádnou") vládu podporovali?

A jen pro jistotu podotýkám, že toto mnou předestřené téma vyhrožování smrtí politickým odpůrcům se "setsakra" dotýká tématu článku >><<

A věřím tedy, že si uvědomíte, že zametat nepříjemné otázky pod koberec není řešení a postavíte se čelem i k vám nepříjemným otázkám v diskusi. Děkuji.

0/0
14.8.2017 12:47

J61o34s39e24f 86P89a48v77e26l47k57a 5401947357112

Pane Hannig, tu historii s naším mistrem Janem máte špatně. Je to docela náročný historický případ, který je dnes osvícený falešným přitakáváním k názoru známých osobností. Máte-li k dispozici nějakého nezávislého historika, který nemá ideologické myšlení a zná spisy mistra Jana nebo např. uznávaný spis pana Sedláka, skuste proniknou hlouběji do duše našich národů. Jinak karma.

0/0
8.8.2017 7:48

J97o82s58e35f 61P49a98v90e46l82k21a 5161337547462

oprava jč: ne "skuste" ale "zkuste".

0/0
8.8.2017 13:58

P14e43t95r 95S81k65á40c31e98l 6684569229

Myslíte pana dr.Sedláka z Brna, autora knihy "Falzifikátoři a falzifikace českých dějin"? Díky za tip.

0/0
8.8.2017 20:00

J42o28s72e75f 19P71a30v90e38l73k86a 5231237387792

Dr. Sedláků je opravdu mnoho, ale žádný z nich nepsal Vámi odkazovanou knihu. Toto dílo, které doporučuji k četbě nezávislým badatelům je např. zde:http://www.ikatolici.cz/dr-jan-sedlak-m-jan-hus-1915/ .

0/0
9.8.2017 9:41

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

P92e19t53r 93H52a94n60n17i35g 5406364785884

Všechny smazané příspěvky jsou od B. Veverky

0/0
5.8.2017 9:59
Foto

P64e64t84r 58H51a77n78n98i18g 5196344925194

Protože plním svá slova, tak mažu vše co píše onen diskutér Veverka, který diskutuje v podstatě sám se sebou. Nechci, aby se tak dělo pod mými články, které (každý z nich mají svá specifická témata) jsou o konkrétních věcech a ne o kydání hnoje na někoho. Mazat budu jeho příspěvky i pod dalšími novými články a jestli se vrhne se svou grafomanskou náruživostí i pod starší články, budu mazat i tam. Jinak, každý, pozitivní i negativní názor k tématu článku vítám, kromě těch z pera superdiskutéra Veverky.

+1/−1
5.8.2017 9:52

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

P25e66t20r 33S51k11á39c70e78l 6244739379

Co dodat:

“Pokoušetse učit toho, kdo má o svém rozumu vysoké mínění, je pouzeztráta času“. » Démokritos z Abdér.

+2/0
19.7.2017 22:38

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

P29e42t52r 63S18k90á59c29e51l 6224389649

Vše podstatné již bylo vymyšleno, takže proč vynalézat vynalezené, že? Vše podstatné se vejde do dvou tří vět, ostatní jsou vysvětlivky k nejasným formulacím. Závěrem v každé podobné diskuzi poděkujte svým oponentům, neboť Vám dávají rozum zadarmo...

0/−1
22.7.2017 16:04

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

P76e88t30r 29S63k36á97c29e51l 6504649899

Vaše obavy jsou liché, neboť se též řídíme odkazem našeho velikána:

"Natisící podobu zla tisící najdeme lék" » J.A.Komenský.

Vždy se zdravým rozumem...R^

0/0
27.7.2017 22:49

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

B37e21d66ř97i58c56h 21V10e75v67e91r58k36a 4860795531569

... A přece jen mi to nedá a ještě se tedy zeptám: to, že zde píšete jako hotentot, to je nějaká vaše stylizace - anebo skutečně nejste schopen napsat větu, ve které by nebyl žádný prohřešek proti češtině? Když už se tedy tak rád zaklínáte mimo jiné i tím Komenským... Vlastenče, nedávejte si tak okaté "vlastence"... ;-)

0/0
28.7.2017 13:12

P14e88t95r 12S83k34á32c59e88l 6154889859

Jak jsem jinde sdělil - za prohřešky proti češtině se omlouvám. Jsou způsobeny snadným kopírováním, opravdu mně není třeba vydávat zbytečně energii...

0/0
7.8.2017 23:37

B61e69d30ř82i95c51h 17V24e90v37e92r85k50a 4840325411259

Že "opravdu nevydáváte 'zbytečně' energii" je patrné z vaší každé věty. A je to s největší pravděpodobností i důvodem, proč se projevujete tak, jak se projevujete. Inu, když člověk "'zbytečně' nevydává energii" na myšlení, jak jinak než hloupě se může projevovat, že.

Nu, škoda, že jste nezareagoval (před těmi zdejšími mazacími orgiemi) raději spíše na ten můj předešlý příspěvek zde v tomto vlákně k tématu článku, který pan Hannig svévolně smazal a znemožnil tak zde skutečnou diskusi (pochlebování za diskusi nepovažuji). I když chápu to - kde nejsou argumenty, nastupuje mezi lidmi Hannigova naturelu brutální síla (zde zcela neomluvitelné brutální mazání nesouhlasných příspěvků, na které nemáte, vy, "kluci, co spolu mluvíte", žádné protiargumenty - inu, každým smazaným příspěvkem - a bylo jich, pokud jsem dobře počítal 24, bravo pane Hannigu! - se ta "vaše parta" usvědčuje z morálního marasmu, jehož důsledkem je neschopnost relevantně argumentovat). Tušil jsem, že to zde bude v tomto ohledu hodně pokleslé, ale skutečnost překonala i ty nejhorší předpoklady. OK, vaše volba.

0/0
8.8.2017 9:55

B39e67d33ř24i93c29h 90V75e83v47e35r15k38a 4380725251589

... jo a kdyby pan Hannig "dostal rozum" (i když to je zřejmě u politika z politického uskupení, které si říká "Rozumní", asi hodně těžké), stačí když (pokud on sám smazané příspěvky vrátit do diskuse nemůže, protože mu to systém iDnes neumožňuje) se mi sem do zdejší diskuse ozve - a já na jeho výzvu velmi rád ty smazané příspěvky k tématu článku sem zkopíruji znova - a bude pak jen na vás, jak budete argumentovat - třeba mě vaše budoucí a zajisté velmi precizní argumentace i přesvědčí... Ale mazat příspěvky k tématu článku jen proto, že se mi nelíbí a neumím na ně argumentovat... to se opravdu nedělá, pane Hannigu opravdu to nevidíte, jak vedle jste šlápnul a ukázal všem, že vaše řeči o "svobodné diskusi" jsou jen prázdné fráze? Tak co, napravíte tento svůj přešlap? Tak schválně, je to na vás...

0/0
8.8.2017 10:33

B67e53d10ř31i42c11h 38V68e33v72e72r65k43a 4590205371409

... tak evidentně "rozum nedostal". Počet aktuálně smazaných příspěvků (zcela k tématu, jen jsou Hannigovi proti strsti) již není 24, ale 26. OK, každým smazaným příspěvkem se pan Hannig usvědčuje z argumentační neschopnosti... a tento pán chce kandidovat na prezidenta - když ani není schopen postavit se čelem ke kritice svých politických kroků a místo toho jemu nepohodlné příspěvky maže... OK, jeho volba. Nicméně rozum může dostat i nadále, kdykoli, já se diskusi s člověkem, který se takto poklesle chová, kdykoli v budoucnu nebráním. Já ne. Nejsem jako on.

0/0
8.8.2017 13:05

B97e39d14ř47i35c64h 91V54e33v36e58r55k47a 4360705521499

... a ještě dodávám: všechny smazané příspěvky mám zazálohovány a komukoli, kdo bude mít zájem zjistit co a proč pan Hannig mazal, jsem ochoten je zpřístupnit, resp. poslat mailem.

0/0
8.8.2017 13:10
Foto

P56e63t17r 52H66a12n89n63i82g 5906594765544

Mám rád svobodnou diskuzi k tématu. Ale jelikož B. Veverka nikdy nepíše k tématu článku a když s ním slušně diskutuji ne reaguje na diskuzní příspěvek a stále opakuje jedno a totéž, budu tímto mazat jeho diskuzní příspěvky až do té doby, než začne skutečně reagovat na obsah článků. I když mě těší velký počet diskuzních příspěvků, musím v tomto případě reagovat takto, protože kvůli množství jeho příspěvků se znepřehledňuje prostor pro relevantní diskuzní příspěvky k tématu článku. Všechny smazané příspěvky jsou z pera B. Veverky

+2/−1
19.7.2017 7:17

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

P43e86t78r 72H45a28n90n32i19g 5966624935714

Odpověď B. Veverkovi. Konečně jsem se dostal k tomu, abych si poslechl ten úsek, co hovořil mladý člověk evidentně podle přízvuku z Ostravska, pokud je to tedy ten pan Matějný, o kterém mluvíte. Je to krátký proslov začínající na stopáži 3,33. Nejdříve odpověď pana A.B. Bartoše, zda byl tento pán někdy členem ND: "NEBYL." Sám jsem v projevu slyšel slova "národní obroda", čili i v tom projevu to je obsaženo, že členem ND není.

Můj náhled:

Zásadně nesouhlasím se slovy "ocelová pěst" Tím se drtili lidé v padesátých letech. Naprosto zásadně nesouhlasím s tím, aby někdo byl stíhaný za svá slova (jako je pan Bartoš) natož, aby někdo visel. Se slovníkem tohoto vystoupení onoho pána z Ostravska nesouhlasím, neboť jsem zcela pevným odpůrcem násilných řešení a revolucí. Dokonce neschvaluji i adorování Velké francouzské revoluce, za které zahynulo mnoho lidí, natož už vůbec neschvaluji VŘSR. Nemyslím si však, že by onen člověk a kdokoliv jiný měl být státní mocí odsuzován a odsouzen, neboť dle platné judikatury by takový odsudek nenalezl oporu v zákonech (nebylo tam hanění národa rasy, náboženství atd.) Já sám jsem spíše člověk psaného textu, než nějakých demonstrací (ani na 1. máje jsem nechodil), klíči jsem necinkal v roce 1989, i když jsem na rozdíl od mnoha těch, kteří cinkali, nikdy nebyl v KSČ ani v žádném seznamu včetně toho od Petra Cibulky.

+2/−2
14.7.2017 9:16

B57e87d21ř68i64c29h 97V41e69v56e54r48k47a 4610595141479

>>Nejdříve odpověď pana A.B. Bartoše, zda byl tento pán někdy členem ND: "NEBYL."<<

A já snad někdy tvrdil, že byl členem ND? Já pouze poukázal na to, že spolu s A.B.Bartošem spolupořádal tu demonstraci na které hovořil. A byla to demonstrace, kterou organizovala ND. Nechala ho tam mluvit, jeho promluva se evidentně účastníkům demonstrace (a i organizátorům) nesmírně líbila, sklidil velký aplaus - a sklidil ho za slova, se kterými jste zde právě vyjádřil nesouhlas. Nepřipadáte si v trochu schizofrenní pozici, spolupracovat se stranou, která pořádá demonstrace, na kterých zní slova, se kterými zásadně nesouhlasíte - a členové a příznivci té strany, se kterou spolupracujete, těm slovům aplaudují?

>>Zásadně nesouhlasím se slovy "ocelová pěst" Tím se drtili lidé v padesátých letech.<<

Ano, vždyť jak z 50. let je ta partaj, se kterou spolupracujete, vystřižená.

>>Naprosto zásadně nesouhlasím s tím, aby někdo byl stíhaný za svá slova (jako je pan Bartoš) natož, aby někdo visel.<<

A souhlasil byste se stíháním člověka, který veřejně na demonstraci vyzývá k věšení svých názorových odpůrců, přesně jak to udělal Matějný? A pan Bartoš tomu celému proslovu (tedy i včetně té pasáže o věšení názorových odpůrců) nadšeně aplaudoval. Ano, za to bych Bartoše nestíhal (jen to hodně vypovídá o jeho myšlenkových pochodech), nicméně za jeho jiné výzvy k násilí (mávání oprátkou během proslovu na demonstraci a vyhrožování vládě, že když jemu a jeho nohsledům nepůjde na ruku, bude tu oprátku "asi muset použít") - za tyto jeho jiné výzvy k násilí rozhodně ano. A vy se člověka, který se dopouští takovéhoto jednání, tady takhle vehementně zastáváte. Opravdu se za to nestydíte? Opravdu cítíte potřebu se takto ponižovat a s takovouto lůzou nejen spolupracovat, ale ještě ji obhajovat a tvrdit, že její stíhání je "špatně"? Opravdu nemáte ani trochu pocit, že jste se od té lůzy naprosto devastujícím způsobem ušpinil a spoluprací s takovýmito lidmi se přiřadil do české neonacistické politické scény?

0/−3
14.7.2017 10:04
Foto

P84e28t19r 15H44a36n46n49i73g 5766804905674

Už s Vámi nebudu diskutovat. Na vaši žádost jsem se vyjádřil k tomu, co jste chtěl a vyjádřil jsem se zcela zásadním způsobem. Ale Vy pokračujete v invektivách neustále dál. Jste jako ti, v padesátých letech, komunističtí nebo za protektorátu nacističtí vyšetřovatelé, kteří měli za úkol člověka odsoudit, ať už vypovídal cokoliv. S takovýto Vaším totalitárním vyjadřováním a myšlením hluboce nesouhlasím a to je má poslední odpověď Vám. Už Vám na nic neodpovím.

+3/−2
14.7.2017 10:14

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.




Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.