Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

B98e13d10ř53i45c51h 66V63e50v14e45r52k88a 4970865701799

Nu - vidím, že Petr Hannig diskuse pod svými články zřejmě již nikdy neotevře - OK, beru na vědomí, jeho věc.

Hannigův nejnovější blog s opět uzavřenou diskusí:

https://hannig.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=651408

Hannig v tom blogu: >>Nepovoluji pod svými články diskuze, protože jsem zastáncem toho, že bychom měli být svorní a jak tak čtu diskuze pod články, rozdmychávají pouze vášně a málokdo se zamýšlí nad názory toho druhého, ale jenom na druhého útočí.<<

Ne, pane Hannigu, to není "o svornosti". To je o vaší neochotě diskutovat. A neochotě čelit i nepříjemným otázkám - a VY JAKOŽTO POLITIK jste tím, že poté, co se v diskusích pod vašimi blogy neobjevovaly jen samé pochlebovačské příspěvky vašich příznivců, jste tím uzavřením diskusí ukázal, že nemáte nejmenší zájem o zpětnou vazbu a pokud vám všichni diskutující nemažou med kolem úst, raději diskuse zcela uzavřete, než abyste se podíval na sebe na ten nehezký obrázek v zrcadle, který jste v diskusích pod vašimi blogy tak nerad spatřoval.

OK, vaše věc. Tímto se tedy s vámi ZDE DEFINITIVNĚ LOUČÍM a doufám, že když sem na iDnes pod tuto vaše blogy přestanu chodit, už o vás nikdy neuslyším.

... pokračování ve vlákně: ...

0/0
28.2.2018 15:15

B70e36d10ř39i24c80h 76V16e77v74e80r12k95a 4340795571119

... pokračování předešlého příspěvku (a zároveň můj zde ZCELA DEFINITIVNĚ POSLEDNÍ PŘÍSPĚVEK) :

Udělejte to prosím nejen pro mě, ale pro celou tuto zemi. A uvidíte, že i vám se uleví, když se přestanete veřejně angažovat - a možná, že po pár letech, pokud se do veřejného prostoru vrátíte, již se zapomene na vaši spolupráci s neonacisty (Národní demokracie, strana antisemity a neonacisty A.B.Bartoše, která kandidovala pod hlavičkou vašich "Rozumných" v nedávných parlamentních volbách zcela jistě neonacistická je) - možná, že když si dáte tu několikaletou přestávku, zbavíte se té špíny, která na vás tou spoluprací s neonacisty ulpěla - a pak, když se nebudete neonacistů zastávat (a už vůbec s nimi nebudete, tak jako teď nedávno, spolupracovat), možná přestanete být spojován s českou neonacistickou scénou a bude vás možné brát opět vážně. Do té doby rozhodně ne. Udělejte to tedy prosím nejen pro tuto zemi, ale hlavně pro sebe, abyste se očistil. Uvidíte, že se vám uleví.

Takže ZDE DEFINITIVNĚ SBOHEM - a pevně věřím, že o vás už v souvislosti s neonacisty nikdy neuslyším. Děkuji.

0/0
28.2.2018 15:17

B51e84d20ř30i62c13h 20V47e41v46e36r23k71a 4420475971719

PROTOŽE PANE HANNIGU JSTE SRAB, který se bojí nesouhlasného názoru tak, že ZAKÁZAL DISKUTOVAT pod svými novějšími blogy a tato diskuse je poslední (zde pod vašimi blogy na iDnes), kde se ještě diskutovat dá, reaguji na váš včerejší blog >>Kdo je lepší Churchill nebo Chamberlain – Zeman nebo Drahoš?<< zde, v této diskusi.

A nezbývá mi než konstatovat, že jen ubohý sprosťák může přirovnávat pana Drahoše k Chamberlainovi.

Už jsem zde chtěl tuto diskusi "nechat umřít", tzn. již sem nevkládat další příspěvky (dá se zde teď do ní přispívat jen proto, protože sem čas od času vložím nový příspěvek - kdybych to nedělal, již dávno by byla uzavřena jako "stará") - OK, pane Hannigu - když máte potřebu psát takové sprosťárny a být tak zbabělý, že pod nimi ani neumožníte diskutovat, rozhodl jsem se, že tuto diskusi "umřít" nenechám. Jste zbabělec a já vám to zde budu znova a znova připomínat - dokud budete znova a znova psát takové nehorázné sprosťárny. Že se nestydíte. Inu, nestydíte, jste Hannig.

0/0
24.1.2018 10:37

B44e97d10ř71i84c31h 32V46e67v76e85r61k54a 4780655941869

Pane Hannigu, napsal jsem >>Jste zbabělec a já vám to zde budu znova a znova připomínat - dokud budete znova a znova psát takové nehorázné sprosťárny.<<

Rozhodl jsem se, že od teď už sem nic nenapíšu, pokud vy sem na iDnes nepřidáte další nehorázný blog, na který bych musel (zde, protože jinde to již pod vašimi blogy na iDnes nejde) reagovat - OK, připouštím tedy i tu možnost, že vy si počkáte, až bude tato diskuse uzavřena (když sem nic nebudu přidávat, systém ji zřejmě po určité době automaticky uzavře) - a zbaběle až poté napíšete další nehorázný blog, pod kterým ale (jak máte ve zvyku, tzn. zbaběle) nepovolíte diskusi. OK, pokud jste tak neuvěřitelný zbabělec a rozhodnete se problém této (pod vašimi blogy jediné dodnes) neuzavřené diskuse "vyřešit" tímto způsobem, jak se říká "proti gustu žádný dišputát". Nicméně znova opakuji - DOKUD NEUMOŽNÍTE POD SVÝMI BLOGY DISKUTOVAT, NIC JINÉHO NEŽ ZBABĚLEC NEBUDETE. Protože "politik", který pod svými blogy zakazuje diskuse, je prostě naprosto neuvěřitelný zbabělec- chápu ovšem, že tak velkému mimoňskému exotovi, jakým jste vy, při vaší argumentační impotenci, nic jiného nezbývá, než diskuse zakazovat. Vaše věc - nedivte se ale, že budete i nadále naprosto nevolitelným exotem. Nevolitelným, protože TAK hloupí voliči přece jen nejsou a nikdy nebudou, aby někoho tak neuvěřitelně mimo, jako jste vy, mohli někdy v budoucnu do jakékoli funkce zvolit. Čili pokud se ve své zbabělosti rozhodnete s dalším blogem počkat do doby, než bude tato diskuse automaticky uzavřena a pod novými blogy budete diskuse i nadále striktně zakazovat, tímto se s vámi loučím. A doufám, že o vás už nikdy neuslyším. Zmizte v propadlišti dějin a laskavě se už nikdy nevracejte. Děkuji.

0/0
6.2.2018 14:39

B55e11d59ř58i18c33h 89V91e81v43e50r92k15a 4410435131349

Již dříve (11.12.2017 10:24) jsem napsal:

>>Ale můžeme se teď skutečně vsadit - o jednu dvanáctiletou Tulamorku - vy mi ji dáte, když v 1. kole dostanete méně než 1% hlasů oprávněných voličů, já vám ji dám, když budete mít více než to jedno procento. Tak co, pane Hannigu, věříte si "natolik", že v prvním kole dostanete víc než jedno procento?<<

Pan Hannig tehdy sázku nepřijal. Zřejmě moc dobře věděl proč - tušil, že nepřeleze ani přes to jedno procento. Takže pane Hannigu, gratuluji vám k správnému odhadu vašeho výsledku v prezidentské volbě. Výsledek 0.56% je opravdu famózní a ještě jednou vám k němu gratuluji!

Zbývá jen odpovědět na otázku proč vůbec kandidoval člověk, který moc dobře věděl, že nezíská ani jedno procento...

0/0
15.1.2018 17:41

B89e81d57ř38i66c63h 87V82e93v35e33r85k86a 4670705281849

Zde si, pane Hannigu, můžete přečíst, co si o vás lidé myslí mimo vaši náckovskou sociální bublinu:

https://volby.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A180102_070400_domaci_pmk&razeni=tip

0/0
12.1.2018 18:18

B85e46d47ř23i36c73h 19V79e12v87e80r53k62a 4440525581299

Tak tohle mě fakt "rozsekalo":

Petr Hannig: >>Já jsem druhý nejpopulárnější bloger na iDnesu, tak tam mi píšou lidi... třeba na moji adresu... kterou oni znají...<<

Zdroj - Hannig v úvodním videu: https://www.novinky.cz/domaci/459875-hannig-jsem-kandidat-venkovske-hospody.html

Jasně, pane Hannigu. Jste druhý nejpopulárnější bloger na iDnesu - a lidi vám musí psát "na vaši adresu, kterou oni znají" - do diskusí pod blogy vám psát nemohou - protože jste zbabělec - a odlišného názoru se bojíte natolik, že jste veškeré diskuse pod svými blogy zakázal.

Na tom videu je až "dojemné", jak pan Hannig bájil o tom, jak mu na iDnes lidi píšou, jak ho mají hrozně rádi - a jak si pak záhy uvědomil,že mu do diskusí na iDnes psát nemohou,protože diskuse zakázal - a jak zoufale hledal způsob,jak to zamluvit... po odmlce zablekotal "třeba na moji adresu...", po další odmlce "... kterou oni znají..." - pane Hannigu, opravdu máte zapotřebí se takhle ztrapňovat? Proč neotevřete pod svými blogy diskuse - a nedáte svým příznivcům v nich možnost, aby vám tam psali, jak hrozně jste skvělý? Proč to neuděláte? Odpověď je nasnadě - bájíte o neexistující podpoře - jistě,několik vašich přátel by vás v těch diskusích do roztrhání těla podporovalo,jak se to dělo v době,než jste diskuse zakázal. Ale vždy se našlo pár lidí,kteří vám oponovali - a protože měli pravdu,vaše klaka jim nedokázala jejich názory vyvrátit. Tak proto jste zakázal diskuse pod vašimi blogy. "Druhý nejpopulárnější bloger na iDnesu", prý - pokud byste jím skutečně byl,neměl byste nejmenší důvod zakazovat diskuse. Vy ale moc dobře víte,že ve svobodné výměně názorů nemáte nejmenší šanci obstát. Proto jste ty diskuse zakázal. A doufáte, že se to "neproflákne". Proflákne, pane Hannigu - profláklo se to už dávno. Co jste zač a že jste naprosto nevolitelný. Viz všechny vaše volební "úspěchy" v uplynulých patnácti letech. A naposled 0.7% vaší straně "Rozumní", která se snažila propašovat do parlamentu neonacistu A.B.Bartoše. Styďte se.

0/0
8.1.2018 17:18

B88e82d46ř58i88c46h 71V74e23v96e65r15k94a 4750795731309

Další Hannigův blog (7.1.2018) - a opět uzavřená diskuse. Zbabělec. A pokrytec - prý "hájič" "absolutní" svobody slova. S uzavřenými diskusemi pod svými blogy. Pokrytectví nejhrubšího zrna.

0/0
8.1.2018 13:40

B55e95d65ř21i63c17h 48V58e64v75e16r39k41a 4900805371669

Postoj pana Petra Hanniga (a jeho tiskového mluvčího zde v této diskusi pana Petra Skácela) k roku 1968 je postojem samolibých šmoků. Jinak Skácelovy a Hannigovy příspěvky, zde v této diskusi (týkající se jejich teze, že "nebýt zlého Západu, který "umožnil" Brežněvovi provést v roce 1968 invazi, mohlo v té době Československo ukázat světu "třetí cestu" a být "vzorem pro celý svět"), opravdu nazvat nejdou.

Václav Havel: >>budeme-li si namlouvat, že země, která chtěla zavést svobodu slova – cosi, co je ve většině civilizovaného světa samozřejmostí – a která chtěla zabránit zvůli tajné policie, stanula kvůli tomu ve středu světových dějin, nestaneme se vážně ničím jiným než samolibými šmoky, směšnými se svým provinciálním mesianismem!<<

https://cs.wikipedia.org/wiki/Diskuse_o_%C4%8Desk%C3%A9m_%C3%BAd%C4%9Blu

0/0
5.1.2018 12:55

B78e86d80ř35i96c98h 75V47e22v75e52r73k16a 4210115781429

Nejnovější blog pana Hanniga:

>>Nejenom penězi je možné dobýt Hrad<<

Ano. Ale to byste nesměl být zbabělec, který se bojí nesouhlasných příspěvků natolik, že zakázal diskutovat pod svými blogy. Tato diskuse, pod tímto blogem, je poslední, kde se pod Hannigovými blogy na iDnes ještě dá komentovat páně Hannigova zbabělost - a zdá se, že dokud sem dám čas od času příspěvek, tato diskuse se zde neuzavírá, z důvodů, že je již stará. Proto v tom budu i nadále pokračovat. Do doby, než po prvním kole prezidentské volby budete beznadějně poslední - anebo pokud byste dostal rozum a otevřel diskuse pod novými blogy, samozřejmě bych zde tuto diskusi nechal "zestárnout" natolik, aby byla natolik stará, aby ji systém uzavřel. Do té doby to ale neudělám - a budu vám zde, pane Hannigu, i nadále připomínat, co jste za pokrytce. Prý "absolutní svoboda slova je pro Hanniga nade vše". Se zakázanými diskusemi pod jeho blogy. Výborně, dobrý vtip. Bylo by to k smíchu, kdyby to nebylo tak smutné, kam až jste se ve svém pokrytectví a zbabělosti dostal.

0/0
28.12.2017 16:17

B87e55d92ř18i35c75h 97V10e34v70e64r45k81a 4160845771379

Výborně. Pan Hannig zde již jedenáct (!) dní nesmazal žádný příspěvek. Tleskám vám, pane Hannigu. A pevně věřím, že přes Vánoce budete zpytovat svědomí - a třeba si do Nového roku dáte předsevzetí, že přestanete strkat hlavu do písku před kritickými názory - a nejen že zde již žádný příspěvek nesmažete, ale otevřete i diskuse pod novými blogy. Pokud to neuděláte, budete coby "bojovník za absolutní svobodu slova" se zakázanými diskusemi pod svými vlastními blogy jen k smíchu. Tím, že jste zakázal diskuse a mazal jste zde brutálně nesouhlasné příspěvky, jste se s důvody ke kritice nevypořádal - naopak, jen jste ukázal jak velký jste pokrytec. "Bojovník za absolutní svobodu slova" se zakázanými diskusemi pod svými vlastními blogy. Směšné.

0/0
22.12.2017 18:05

B96e91d92ř93i58c96h 88V72e50v40e94r83k57a 4630145591989

Reaguji zde, protože pod svým nejnovějším blogem jste diskusi zakázal, protože se (dle mého názoru, pokud s ním nesouhlasíte, oponujte - ale nebuďte, tak jako v minulosti, zbabělec - a nemažte) bojíte nesouhlasných příspěvků.

https://hannig.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=639170

>>A na Novinkách.cz se objevil velkými písmeny titulek: „Migranty poznáte tak, že mluví cizím jazykem, řekl Hannig v debatě kandidátů“<<

A vy jste, pane Hannigu, řekl k tomu, jak "migranty poznat" ještě něco dalšího, co by nějak zásadně změnilo smysl toho, jak o tom Novinky.cz referovaly? Pokud ano, je jistě velmi nepěkné, že to Novinky.cz zatajily. Ale pokud vezmu v potaz i z jiné zdroje (a to i ty, o kterých mohu předpokládat, že jsou vám nakloněny), vypadá to tak, že nijak jinak jste to, jak "migranty poznat" nespecifikoval. Opravdu se za těchto okolností domníváte, že k vám média byla "nespravedlivá"?

Proč nepřiznáte, že jste řekl něco, za co jste oprávněně kritizován? Nebo se opravdu domníváte, že na větě "Migranty poznáte tak, že mluví cizím jazykem" - když nic víc jste k tomu neřekl - není nic kritizovatelného?

0/0
18.12.2017 19:38

B12e34d43ř57i53c21h 81V35e71v37e20r12k40a 4690665941789

1/2

Snažím se, pane Hannigu, dobrat k nějakému závěru, jak je možné, že tvrdíte, že podle vás A.B.Bartoš "není radikální". Protože mou snahu hatíte buď tím, že vy, prezidentský kandidát, zbaběle mlčíte - nebo ještě hůře a zbaběleji mé příspěvky, kde se vás na to slušně táži, mažete, nezbývá mi, než zde na toto téma dedukovat bez vašich korigujících vysvětlení - a doufat, že snad přece jen dostanete rozum, přestanete strkat hlavu do písku a začnete normálně komunikovat - tak, jak by se na rozumného (ale skutečně rozumného, ne "Rozumného") člověka slušelo a patřilo. Takže jsem si dnes na vás našel opět trochu času, zadal jsem do Google v různých variantách heslo Petr Hannig a zde je má dnešní dedukce na toto téma, ke které jsem, díky dnes nalezeným datům z internetu, dospěl:

>>Nedávno Hannig uvedl, že Bartoš "kvůli útokům médií" oficiálním rádcem nebude. Pomáhat mu bude po technické stránce či s kontakty na média. "Nemám chuť neustále médiím vysvětlovat, že pokud byl někdy radikální, už tomu tak není," řekl Hannig.<<

https://www.irozhlas.cz/volby/petr-hannig-hrad-prezident-profil-kandidatura-volby_1711240955_mis

To mnou již dříve uvedené video, na kterém A.B.Bartoš vyhrožuje názorovým odpůrcům smrtí oběšením je z 1.7.2015:

https://www.youtube.com/watch?v=9IBx6d6_tmI

Takže, jestli tomu dobře rozumím, vy se, pane Hannigu domníváte, že člověk, který před dvěma roky a pěti měsíci nenávistně veřejně vyhrožoval svým názorovým odpůrcům smrtí oběšením, pokud se nezačnou chovat podle jeho představ (resp. podle představ davu, ke kterému onen člověk hovořil) - vy se tedy domníváte, že za dva roky a pět měsíců se může člověk natolik změnit, že se z radikálního extremisty neváhajícího vyhrožovat odpůrcům smrtí, stane demokrat? Je to tak? Opravdu se domníváte, že A.B.Bartoš sice byl k 1.7.2015 nenávistný extremista schopný veřejně vyhrožovat smrtí - ale dnes to je, podle vás, slušný člověk, snažící se prosazovat své názory striktně nenásilnými metodami?

... pokračování ve vlákně:

0/0
13.12.2017 16:36

B24e19d85ř47i39c58h 13V45e83v44e12r25k75a 4170605841829

2/2 - pokračování předešlého příspěvku:

... Zatím jen mlčíte (a zbaběle mažete) a já zde proto musím takto spekulovat. Pokud se k této mé teorii vyjádříte (ať už že ji potvrdíte nebo vyvrátíte), bude možná na toto téma další diskuse - a já vám pak budu moci říci své argumenty, proč se domnívám, že se mýlíte - a vy mně pak budete moci říci protiargumenty své. TAKTO se, pane Hannigu, diskutuje. TOTO je, pane Hannigu, svobodná diskuse. A ne brutální cenzorské zásahy, k jakým jste se uchyloval dosud. Začněte se už prosím konečně chovat jako slušný člověk, který nepříjemné dotazy nezametá pod koberec tím, že je maže. Když už se tedy přihodila ta neuvěřitelná bizarnost a člověku vašich politických kvalit bylo podpisy několika politiků umožněno kandidovat na prezidenta této země. Vězte, že kdyby k této bizarnosti nedošlo, rozhodně bych si svého času cenil natolik, že bych nad vámi již dávno zlomil hůl a odpověď na toto téma bych po vás nepožadoval. Bohužel ale kandidujete na prezidenta a mně proto nezbývá, než po vás tuto odpověď, i přes vaši nechuť (asi moc dobře víte proč se vám do toho nechce) žádat. Tak prosím, pane kandidáte na prezidenta, odpovězte. Děkuji.

0/0
13.12.2017 16:43

B14e59d43ř78i52c80h 20V67e85v68e77r70k19a 4700385871779

Takže jste se, pane Hannigu, od A.B.Bartošova antisemitismu distancoval? :

http://www.info.cz/volby/prezidentske-volby-2018/seznamy-zidu-mi-vadi-adam-b-bartos-mi-jen-pomaha-s-internetem-rika-petr-hannig-20543.html

Nebo jak jinak si vysvětlit vaše slova, že vám ty jeho ostudné seznamy Židů vadí? Pokud jste se od tohoto distancoval, proč se tedy odmítáte vyjádřit (resp. zbaběle mi ho tu mažete) k tomu videu, na kterém A.B.Bartoš nenávistně vyhorožuje svým názorovým odpůrcům smrtí? :

https://www.youtube.com/watch?v=9IBx6d6_tmI

- v části mezi 28:00 - 29:30 Hannigův politický partner A.B.Bartoš (jednička na kandidátce Hannigovy strany "Rozumní" v ústeckém kraji v nedávných volbách) názorovým odpůrcům nenávistně vyhrožuje, že "příště už ta oprátka nebude jen symbolická". Proč se k tomu již několik týdnů odmítáte vyjádřit? Opravdu nemáte pocit, že jako kandidát na prezidenta byste neměl před tímto strkat hlavu do písku?

0/0
12.12.2017 19:38

B48e94d73ř60i71c75h 40V22e68v75e78r20k95a 4300595271579

Petr Hannig: >>Mluvit pravdu zakázáno aneb mladí nám rozumí<< : https://hannig.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=627273

Opravdu vám, pane Hannigu, "mladí rozumí"?

Nevysmáli se vám náhodou teď nedávno? Psali o tom DOKONCE i na Parlamentních listech:

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Prezidentsti-kandidati-pred-studenty-v-Plzni-Hannigovi-se-smali-kvuli-Havlovi-Drahos-s-Topolankem-se-predhaneli-kdo-vic-nalozi-Zemanovi-Ale-nejvetsi-uspech-mel-Horacek-514408

0/0
12.12.2017 10:49
Foto

P65e16t60r 10H70a38n74n79i53g 5886354735734

Promiňte, že Vás okamžitě, pane Veverko

0/0
9.12.2017 11:49
Foto

P72e73t36r 97H67a65n20n31i41g 5836134655834

nemažu.

0/0
9.12.2017 11:50

B14e40d57ř89i48c27h 53V61e15v31e37r77k76a 4660975791289

Mazejte si kdy chcete a co chcete - já vám to sem pak vždy stejně znova vrátím. Vaše zbabělost,kdybyste nebyl kandidátem na prezidenta této země, by opravdu nestála ani za jedno jediné kliknutí - protože ale máte tu drzost "kandidovat" na prezidenta,budu vám zde znova a znova tu vaši nadutou nehoráznost připomínat - minimálně do doby, kdy tu volbu "slavně" prohrajete. Takže znova opakuji - mažte si kdy chcete a co chcete - a každým smazaným příspěvkem (každý vámi smazaný příspěvek se zobrazuje jako smazaný autorem blogu) jen ukazujete jak velký jste pokrytec a jak na tom jste argumentačně špatně,když máte to mazání zapotřebí.

A ještě sem vrátím dva příspěvky již dříve SMAZANÉ "OBRÁNCEM absolutní SVOBODY SLOVA" Petrem Hannigem:

1. smazaný příspěvek:

>>Pokud skutečně nechcete s hájením svobody slova mlátit prázdnou slámu, nestačí jen přestat s mazáním nepohodlných příspěvků zde na tomto posledním místě,kde se na iDnes pod vašimi blogy ještě dá diskutovat. Protože pokud budete i nadále zakazovat diskuse pod svými novějšími blogy, nic než mlácení prázdné slámy vaše "hájení" svobody slova není. Čili umožněte diskutovat i pod všemi blogy novějšími než je blog, pod kterým je tato diskuse - do doby,než toto uděláte,nic jiného než mlácení prázdné slámy vaše bájení o "hájení" svobody slova Petrem Hannigem není.<<

- TROCHU JSEM PANA HANNIGA PŘECENIL (NEBO PODCENIL?) - DOMNÍVAL JSEM SE, ŽE SE ZA CENZURU, KTEROU ZDE PROVOZUJE ZASTYDĚL - A DÍKY TOMU ŽE PŘESTAL MAZAT JEMU NEPOHODLNÉ PŘÍSPĚVKY - A PROTO JSEM MU JEŠTĚ PORADIL, ŽE POKUD TO MYSLÍ S TOU SVOU "ABSOLUTNÍ" SVOBODOU SLOVA VÁŽNĚ, MĚL BY POD SVÝMI BLOGY ZNOVU UMOŽNIT DISKUTOVAT. MYLIL JSEM SE - PŘÍSPĚVKY NEPŘESTAL MAZAT - A ŽE BY OTEVŘEL DISKUSE POD SVÝMI NOVÝMI BLOGY? CO VÁS NEMÁ - "HÁJIČ" "ABSOLUTNÍ" SVOBODY SLOVA PETR HANNIG TO MÁ PŘECE NA HÁKU A ŽÁDNÉ DISKUSE POD SVÝMI BLOGY NEPŘIPUSTÍ, PROTOŽE BY V NICH S NÍM MOHL NĚKDO NESOUHLASIT. POKRYTEC. NO NIC - KAŽDÝM SMAZANÝM PŘÍSPĚVKEM JEN DOKAZUJETE, CO JSTE ZAČ, PANE HANNIGU.

0/0
11.12.2017 10:04

B86e15d47ř93i13c15h 82V96e61v93e16r35k34a 4320565431869

2. smazaný příspěvek:

Proč, pane Hannigu, kandidáte na prezidenta ČR, si nejste ochoten své názory a činy obhájit v diskusích zde pod vašimi blogy? To si tak málo věříte, že si musíte pomáhat tím nejbrutálnějším cenzurováním diskusí, tzn. tím, že diskuse (pod novějšími blogy než je tento) striktně zakazujete? Vy, obránce "absolutní" svobody slova? Máte to zapotřebí, pane "obránče"? Asi máte - pokud své jednání nezměníte, nic než směšnou karikaturou na "obránce" absolutní svobody slova nebudete. Vaše volba. Je to jen a jen na vás, zda se pokusíte zachovat si poslední zbytky důvěryhodnosti. No, ve vašem případě dnes už spíš jen "důvěryhodnosti"...

A ještě mě teď napadlo:

Víte co, pane Hannigu, nabízím vám sázku, když se tak rád sázíte o "láhev dvanáctileté irské", když tu předešlou jste tak "slavně" prohrál, když nejen, že se ta vaše obskurní strana zaštiťující neonacisty nedostala do Parlamentu, ale navíc ani Okamura nebyl druhý. Ale moc hezky jste to napsal, jen co je pravda:

https://hannig.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=628302

>>Jenže a to je teď velmi závažné. SPD dostane velice mnoho hlasů. Dle mého úsudku bude druhá.<<

>>Už se těším na tu dvanáctiletou Tulamorku, ale rád bych si ji vypil ve Sněmovně a přiťukl si s Tomiem. Byla by to paráda - rozumná svoboda s přímou demokracií ruku v ruce. Je to velmi zdařilé finále. Jenom proboha, aby to nedopadlo jako s Úsvitem, Věcmi veřejnými, nebo s mým oblíbeným Litvínovem v hokeji (jsem původně Severočech). Jeden rok mistr, další v neustálém ohrožení sestupu, a v ještě dalším beznadějně poslední a propad. Rozum do hrsti a nepřemýšlet prvoplánově. Myslet na zadní kolečka.<<

... pokračování ve vlákně:

0/0
11.12.2017 10:17

B33e44d32ř62i49c17h 30V22e67v52e98r29k90a 4980215511229

... pokračování:

Ano, moc hezky jste to napsal, moc jsem se zasmál, když jsem si to přečetl. Ale nic si z toho nedělejte, že jste tu Tulamorku prohrál - já vám teď nabízím tuto gentlemanskou nabídku: Když se stanete prezidentem, dám vám celý karton dvanáctiletých Tulamorek. Je mi jasné, že i vám je jasné, že se prezidentem nestanete, proto vy mi ten karton, až se prezidentem nestanete, dávat samozřejmě nebudete. Dám ho jen já vám, kdybyste teď (prvně ve svém životě v politice) zabodoval. Takže zase žádná sázka. A navíc ten karton nedostanete, protože prezidentem zcela určitě nebudete. Ale můžeme se teď skutečně vsadit - o jednu dvanáctiletou Tulamorku - vy mi ji dáte, když v 1. kole dostanete méně než 1% hlasů oprávněných voličů, já vám ji dám, když budete mít více než to jedno procento. Tak co, pane Hannigu, věříte si "natolik", že v prvním kole dostanete víc než jedno procento? Pokud ano, zajisté tu mou sázku přijmete. Už se na tu Tulamorku těším. Tak co, přijmete tu sázku? Nebo přiznáte, že je velice pravděpodobné, že v prvním kole nedostanete ani jedno procento, tím, že tuto nabídku budete ignorovat?

0/0
11.12.2017 10:24

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

P96e97t28r 89H11a35n73n91i86g 5336474355804

Nečtu to.

0/−1
7.12.2017 22:09

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

B98e79d44ř89i42c63h 57V64e46v96e27r80k44a 4610835771699

1/2

Ano, vím, že se bojíte pravdy a skutečné diskuse (pochlebování od pana Skácela za skutečnou diskusi opravdu považovat nelze) natolik, že si zacpáváte oči a uši, abyste nemusel být konfrontován s pro vás nepohodlnými skutečnostmi. Vaše věc, jestli zareagujete jako slušný člověk nebo arogantně veškeré relevantní námitky smažete a vyštěknete "Nečtu to." Sám sobě tím děláte vizitku a jen tím ještě víc dokazujete jak nekompetentním člověkem na jakoukoli významnější (o funkci prezidenta republiky nemluvě) politickou funkci jste.

Vaše neochota, pane Hannigu, uznat, že na argumentech oponenta může něco být, je skutečně naprosto neuvěřitelná. Resp. je zcela zřejmé, že jste si vědom, že vaše "argumenty" by stejně byly, ve světle mých protiargumentů, neobhajitelné - a proto jste veškerou snahu o to obhájit si svůj názor vzdal. A klidně tuto mou domněnku nějak smysluplně vyvraťte - budu jedině rád, když se vám to podaří. Obávám se však, že moc šancí to dokázat nemáte. Protože jak jinak vysvětlit to, že jste do tohoto vašeho novějšího blogu:

https://hannig.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=627273

pod kterým už jste veškerou diskusi (zcela účelově) zakázal (zcela účelově proto, protože byste své věty v tom blogu uvedené zcela evidentně nebyl schopen obhájit), napsal toto:

(...pokračování ve vlákně)

0/0
11.12.2017 9:55

B94e93d83ř21i34c58h 25V96e32v18e57r70k62a 4820825851869

... 2/2 - pokračování:

>>Při mé cca půlleté spolupráce s A.B Bartošem jsem nezaznamenal ani jeden náznak, že by se jakkoliv extremisticky vyjadřoval.<<

- a zároveň zcela zbaběle ignorujete (a mnohokrát jste to smazal, aniž byste se obtěžoval jakkoli zareagovat - tedy jinak než slovy "Pane Veverko, nečtu, rovnou mažu, zbytečně se namáháte") toto mnou sem mnohokrát vložené a vámi smazané video:

https://www.youtube.com/watch?v=9IBx6d6_tmI

A protože "opakování je matka moudrosti" - a budu to zde opakovat pořád znova a znova, dokud to vy budete znova a znova mazat - ptám se vás ZNOVU: Tvrdíte, že jste "při vaší cca půlleté spolupráci s A.B Bartošem nezaznamenal ani jeden náznak, že by se tento pán jakkoliv extremisticky vyjadřoval", takže se vás znovu ptám:

Opravdu? Když v části mezi 28:00 - 29:30 váš politický partner A.B.Bartoš (jednička na kandidátce vaší strany "Rozumní" v ústeckém kraji v nedávných volbách) svým názorovým odpůrcům nenávistně vyhrožuje, že "příště už ta oprátka nebude jen symbolická" - a pokud na tomto A.B.Bartošově prohlášení opravdu nic "závadného nevidíte", resp. máte pocit, že se A.B.Bartoš "nikdy, tzn. ani zde, extremisticky nevyjadřoval" - pokud byste OPRAVDU chtěl diskutovat a OPRAVDU byste zde chtěl vysvětlovat své názory, postoje a činy,zajisté byste i zdůvodnil proč si to myslíte - resp. proč se domníváte, že na vyhrožování smrtí politickým odpůrcům "není nic extremistického". Můžete se k tomu prosím vyjádřit? - a přestat už konečně s tím zbabělým mazáním vám nepohodlných příspěvků? A umožnit diskutovat i pod novějšími blogy, abyste (při vašem bájení o tom, že "hájíte" absolutní svobodu slova) nebyl za toho nejhoršího pokrytce? Přestaňte s tím zbabělým mazáním a zakazováním diskutovat pod novějšími blogy už konečně, uvidíte, že se vám uleví. Děkuji.

(Anebo si klidně dál "budujte image" naprosto nekompetentního politika,tím, že toto všechno smažete a znovu vyštěknete "Nečtu to" - je mi to už vcelku jedno, zlomil jsem nad vámi již dávno hůl.)

0/0
11.12.2017 9:57

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

P53e28t84r 11H65a57n92n56i60g 5106104185654

Pane Veverko, nečtu, rovnou mažu, zbytečně se namáháte. Už jsem absolvoval před necelým týdnem jeden pokus o dialog s Vámi, ale zase jste opakoval jedno a totéž. Bohužel. Nelze.

0/−1
20.11.2017 10:19

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

B73e89d24ř26i38c52h 51V68e73v31e29r92k19a 4540985931829

>>Už jsem absolvoval před necelým týdnem jeden pokus o dialog s Vámi, ale zase jste opakoval jedno a totéž.<<

A co si,pane Hannigu,představujete pod tým hentým volakým slovem "dialog"? Jo aha,vy si asi myslíte,že "dialog je", když oponent něco napíše,vy "milostivě" odpovíte - a když oponent na vaši odpověď reaguje způsobem,který se vám nelíbí (např. poukáže na nějaký rozpor ve vaší odpovědi), tu jeho reakci smažete. Takže jestli tohle je ten "dialog" podle Hanniga,co pak asi podle Hanniga znamená ta jeho "absolutní svoboda slova", za kterou on do roztrhání těla "bojuje"?

A opravdu se nestydíte mazat i mé odpovědi na příspěvky jiných diskutujících - a všechny ty příspěvky jiných diskutujících zde nechat - a myslet si,že "je vše v pořádku",když mé vám nepohodlné příspěvky dosud zmizí?

A ještě jedna věc: Přečetl jsem si dnes váš nejnovější blog "Výsluní a stíny" - pod kterým jste diskusi opět neotevřel. A velice mě pobavilo,že jste napsal tak dlouhý blog v reakci na článek pana Ondřeje Leinerta: "Topolánek to rozvířil, ale Zemana neporazí" - pan Leinert se v docela dlouhém článku o vás zmínil pouze touto větou: >>Koho chce oslovit skladatel osmdesátkových odrhovček Petr Hannig, který osmkrát neúspěšně kandidoval do Senátu, to asi neví ani on sám<< - a zbytek článku o vás vůbec nepojednává. Zajímavé. Řekl bych,že byste udělal mnohem lépe,kdybyste místo na toho "skladatele osmdesátkových odrhovaček" zareagoval na to,jaké voliče chcete oslovit a proč se domníváte, že máte sebemenší šanci nejen "stát se prezidentem", ale dostat se alespoň do 2.kola? Tak co,pane Hannigu,zkusíte se "pochlapit" a přestat,vy, "hájič absolutní svobody slova",mazat nepohodlné příspěvky - a místo toho mazání začít diskutovat?

A ještě jedna "aktualita": Dočetl jsem se,že vaším mluvčím již není A.Bartoš. Znamená to,že se "pomalu" začínáte od tohoto neonacisty distancovat?

A znova opakuji:každým smazaným příspěvkem jen dokazujete,jak nedemokratický a pokrytecký "hájič" absolutní svobody slova jste.

0/0
8.12.2017 9:36

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

B23e43d93ř56i18c64h 91V68e38v45e89r64k73a 4570245871659

Opravdu se pane Hannigu domníváte, že prezident nemusí umět mluvit "spatra"? Že všechno, co by snad v budoucnu chtěl sdělovat, může číst - tak jak jste to "předvedl" zde v tomto videu?:

https://zpravy.aktualne.cz/domaci/prvni-debata-prezidentskych-kandidatu-nemela-viteze-jako-div/r~cde08fdcc4b911e7a08cac1f6b220ee8/

Ale to by nebylo zdaleka to nejhorší,co vám vyčítám. Mnohem horší je následující:

Jak vám vůbec může někdo věřit,že (cituji vás) >>... prezident se má snažit o sjednocování slov a činů. Já chci být garantem svobody slova. ... V poslední době se ovšem svoboda slova postupně oklešťuje. A právě tak,jako za dřívějšího režimu,je nezbytné uvažovat zda mluvit pravdu - anebo obecná nic neříkající klišé.<<

- jak vám toto vůbec někdo může uvěřit,když zde mažete vám nepohodlné příspěvky? Příspěvky slušně napsané, příspěvky s konkrétními podněty (jak se ostatně zde všichni mohou přesvědčit u příspěvků, které jste "milostivě" nesmazal - ty smazané byly buď identické s těmi, co tu zůstaly, nebo ve velmi podobném duchu). Jak vám vůbec může někdo věřit,že chcete být "garantem svobody slova", když dokonce i pod svým blogem (navíc naprosto marginálním! - jak byste se asi tak choval, kdyby o něco skutečně šlo?) - dokonce i pod svým marginálním blogem svobodu slova oklešťujete a vám nepohodlné příspěvky v diskusi masivně mažete? Opravdu máte pocit, že "mluvíte pravdu" - anebo říkáte "obecná nic neříkající klišé" tím, že tlacháte o "Petrovi Hannigovi - garantu svobody slova" a zároveň tentýž Petr Hannig neunese odlišný názor - a pod svým blogem tento odlišný názor naprosto neuvěřitelně brutálním způsobem, mazáním, cenzuruje? Opravdu nemáte ani v nejmenším pocit, že se chováte jako pokrytec, který káže vodu a pije víno? Předem děkuji za odpověď a věřím,že vám snad už došlo,že brutální cenzurou odlišné názory nepotlačíte a začnete se konečně chovat podle toho,co o sobě tvrdíte - a jako "garant svobody slova" nepohodlný příspěvek nesmažete. Přeji hezký den a těším se na odpověď.

0/0
9.11.2017 17:09
Foto

P44e66t55r 46H54a39n44n27i79g 5966654175564

O.K. Je to slušné. Odpovídám. Bylo zadání, že ten první příspěvek může být pouze 1a půl minuty dlouhý. Tak jsem si to tak přesně připravil. A jak to tak bývá, nikdo (kromě pana Fischera) tento limit nedodržel. Viz markantní časovou disproporci u pana Hilšera. Máte pravdu, časově limitované speaches mě stresují. Daleko raději mluvím bez časových omezení a to zcela volně, jak jste určitě zaznamenal i dále. A nemluvil jsem naučené fráze. Politicky se s Vámi neshodnu, ale musíte uznat, že odkazy na Ústavu a její doplňky USA nejsou mlácením prázdné slámy.

+1/−1
10.11.2017 17:44

P12e92t61r 76S85k66á23c19e64l 6354319569

Díky pane Hannigu, jen jste potvrdil, že jste slušným člověkem. Tím správným kandidátem na prezidenta České republiky. Co mohou nabídnout ostatní kandidáti voličům? Akademické proměnné výsledky, zkušenosti ze sázek, zoufalci, jimž se rozpadlo manželství a další figury, za nimiž trčí peníze jiných majetných.

Pane Vaverko, příspěvky do diskuze nejsou pohodlné a/nebo nepohodlné. Takto jednoduše si je označují jen ti, kdož nechápou smysl a podstatu odpovědi na ně nebo záměrně omílanými tvrzeními jen obtěžují. Doufám, že Vy nepatříte mezi první skupinu a nejste tudíž bezcharakterním diskutérem. Jehož posláním je jen nesmyslně odvádět pozornost od věcí podstatných. Stačí si dát tvrzení do logické rovnice a výsledek je nasnadě. Nevěřte mně to, ověřte si to.

0/−1
12.11.2017 16:21

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

P98e16t60r 14S98k72á14c14e53l 6204419489

Od několika prvních příspěvků v diskuzi Vám jistě bylo jasné, že se názorově neshodneme. Takže jak jsem již uvedl, až za rok dospějete, můžeme pokračovat. Jinak jde o ztrátu času, energie. V jiné diskuzi jsem četl tohle:

Pokud pro vás zmíněný text a uvedená fakta nejsou dostatečným argumentem, už vám nic nepomůže a já s vámi nemůžu ztrácet čas zbytečným dohadováním, při kterém byste ignoroval logiku a rozum.

Další Vaše příspěvky jen prokáží pravdivost shora uvedených premis.

0/0
15.11.2017 22:48

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.








Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz