Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

P26e33t41r 55H52a46n20n69i14g

25. 9. 2018 19:33

Nečtu příspěvky BV. Okamžitě mažu.

0 1
možnosti
Foto

P85e95t39r 64H55a49n13n42i84g

19. 9. 2018 15:15

Pane Veverko, zcela slušně Vám píši: Nejste v diskuzích pod mými články vítán. Chtěl jsem Vás nechat tapetovat, ale členové Rozumných mi důrazně vyčinili ( a já je chápu), že jako předseda respektované strany ROZUMNÍ a bývalý prezidentský kandidát si nesmím tyto nepravdivé a sprosté invektivy od Vás nechat líbit. Mé články nejsou nenávistné a já jakoukoliv nenávist z JAKÉKOLIV strany pod svými články v diskuzích nestrpím. Kvůli Vám neotevřu ani pod dalšími články diskuze, neboť momentálně nemám čas Vás neustále mazat. Vaše příspěvky nečtu!

0 1
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

P43e46t88r 73H76a55n82n25i22g

13. 9. 2018 11:54

Všechny smazané příspěvky jsou z počítače B. Veverky, ale na to, abych smazal všechny jeho výlevy nemám čas. Tak alespoň něco. Přátelé, omlouvám se, že nemám čas smazat všechno z jeho artilérie.

1 1
možnosti
Foto

P84e20t92r 12H53a23n24n96i89g

13. 9. 2018 11:47

Za dobrotu na žebrotu. Nechal jsem Vás tady B. Veverko diskutovat. Moji přátelé mi důrazně navrhují buďto Vám odpovídat stejným metrem, to jest sprostě, jako Vy to děláte, nebo mazat. Jelikož jsem slušný člověk a nechci se nechat vyprovokovat Vámi k něčemu, co není mou podstatou - mažu všechny Vaše příspěvky, nechávám své odpovědi.

1 1
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

P32e83t88r 31H20a29n64n35i47g

10. 9. 2018 13:22

Najděte, kde jsem nadával slovy pseudohumanisté. Všichni, kdo mne znají, vědí, že já nejsem zbabělec (nebojím se zastat někoho, se kterým nesdílím stejné názory, ale jako obhájce svobody slova, musím protestovat proti porušování svobody slova), a jsem, na rozdíl od mnohých, skutečným humanistou

0 1
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

P44e66t35r 79H91a28n53n78i53g

10. 9. 2018 13:19

Pod minulým blogem jsem chtěl diskuzi otevřít a napsal do kolonky diskuze ANO. Pokud byste psal blogy, tak byste věděl, že je možnost buďto povolit diskuzi ANO, či nepovolit. Pane Veverko, nelžu!!!!, neurážejte.

1 1
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

  • Počet článků 280
  • Celková karma 47,18
  • Průměrná čtenost 8328x
předseda politické strany

ROZUMNÍ - za spravedlnost a životní jistoty 

Absolvent 1. střední umělecko - průmyslové školy v Turnově obor umělecký kovář, 2. Konzervatoř v Praze obory varhany dirigování a skladba, 3. Hudební akademie múzických umění obor skladba.

kandidát na prezidenta ČR 2018

Mgr. Petr Hannig nová fb stránka (page)

Twitter - @petr_hannig

Petr Hannig FAN KLUB

www.rozumni.net

http://www.petrhannig-rozumni.cz/

http://www.facebook.com/budmehrdi/

http://www.facebook.com/Rozumni2017/

Mé motto: Je třeba naslouchat, nejenom mluvit,

ale nikdy se nevzdat

 

Seznam rubrik