Středa 24. února 2021, svátek má Matěj
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Středa 24. února 2021 Matěj

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

V70á90c17l53a36v 22J71e85l35í57n16e55k 6802778335237

Nejvíc nehod zůsobují právě mladí řidiči a řidičky,kteří buď koukají do svých mobilů,telefonují za jízdy,kouří a řídí jednou rukou,jezdí podnapilí nebo zfetovaní.Bylo by to vůči seniorům zásadní porušení lidských práv.Mladí jezdí v mnoha případech bez zkušeností rychle a riskantně,zatímco senioři mají za sebou tisíce najetých km bez nehod.

0/0
5.9.2019 12:49
Foto

P16e89t93r 48J83u17n85g33m62a98n83n 6583810448748

Hodnotit řidiče podle věku je hloupost. Schopnost k řízení vozidla u seniorů periodicky posuzuje lékař a je si při tom velice dobře vědom své odpovědnosti, kterou potvrzuje svým podpisem dokumentu. K pochybení při řízení vozidla může dojít u kohokoliv bez rozdílu věku.

+1/0
26.8.2019 11:24
Foto

J39i23ř34í 30N21á13p80r81a22v91n26í96k 1628807614

Pro ty mladé a sebevědomé mám dva postřehy jeden technický a druhý o životě

Kdyby nebylo Škody 120 a Favorita, tak by mladí konstruktéři nedostali šanci dělat Superb, Octavii, atd.

Když někdo navrhuje jak "zpřijemnit" život těm starším, tak by si měl přečíst básničku od Jana Nerudy - Dědova mísa - http://www.ceskaliteratura.cz/texty/neruda.htm

I ten nejmladší "odborník" jednou zestárne ;-D;-D;-D;-D

+1/0
10.8.2019 12:01
Foto

L33a80d21i20s45l62a16v 45S94t85r82n30a29d 7734231874378

"...je tento návrh z dílny Pirátů, Trojkoalice (STAN, TOP09 a KDU-ČSL) a Praha sobě

Zdroj: https://hannig.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=712364"

+1/0
7.8.2019 14:33
Foto

L53a22d40i26s66l53a13v 11S13t18r21n35a90d 7904881704808

sorry, omylem jsem sem reagoval mimo vlákno

0/0
7.8.2019 14:34
Foto

B47e59d76ř70i34c38h 76V16e87v34e35r30k60a 4610485781389

Nu, já bych řekl, že když se "prokoušete" zdejší diskusí, najdete tam docela dost argumentů proti té Hannigově demagogii zde v tomto blogu - a tudíž i argumentů podporující ten návrh. Obzvlášť pikantní bylo, když pan Hannig "argumentoval" tím, že se "kdysi v obci nepřipoutávalo a že to je diskriminace seniorů, po nich dnes požadovat, aby se striktně připoutávali". Inu předseda "Rozumných". Velice nerozumný člověk, který byl ve své nebetyčné pýše schopen nazvat svou stranu "Rozumní" - a naznačovat tím, že "on (a jeho ovečky) mají jediní patent na rozum". A zároveň se nestydí psát cosi o tom, že jeho oponenti se "považují za vykladače jediné možné pravdy" - což jednak není pravda - a druhak ve světle toho, že on se de facto, tím pojmenováním své strany, považuje za jediného rozumného, hodně... úsměvné...

0/−2
7.8.2019 14:52
Foto

L68u19k68á30š 17F24o67k17t 5444592969343

Lžete, SPD není pro zvyšování hranice odchodu do důchodu.

0/−1
5.8.2019 6:33
Foto

L69a93d90i41s58l91a75v 37S59t81r86n12a48d 7594641774748

Co to je za ********? To těm jednovokejm se šátkem opravdu už hrabe? PaneBože, vidíš to? Jak říkal Einstein: (pro adminy - volně cituji, možno dohledat v díle AE) "Existují dvě nekonečné věci. Vesmír a lidská blbost. Jen si nejsem jistej, které nekonečno je větší". U pirátů rozhodně prohrává ten vesmír na body.

+2/0
4.8.2019 19:28
Foto

B81e57d59ř85i22c62h 29V60e22v26e52r62k12a 4260935271199

Kde vidíte jakého "piráta"? Nepomátl jste se z toho nedávného horka?

Ale jinak s tím Einsteinovým výrokem máte zajisté pravdu. Jen bych řekl, že jste si popletl Piráty s Hannigovými "Rozumnými".

0/−1
7.8.2019 13:52
Foto

P63e64t41r 38H29a13n56n13i10g 5196364805284

Omlouvám se za slova, která normálně ve svém slovníku nepoužívám. Už mne ale vytočilo neustálé popichování B. Veverky, který snad tím dosáhl svého, že jsem ony vulgarity (byť vytečkované použil). Chtěl jsem ten příspěvek vymazat, ale už mne předběhli admini. Takže děkuji za vymazání. Už mě B. Veverka nevytočí, dám si pozor. Součástí toho mého výlevu byla i poznámka, že končím s politikou. Bylo to opět následkem vytočení B. Veverky z mého stoického klidu. Ne neudělám mu tu radost. Nebudu používat byť vytečkované vulgarity a nekončím s politikou (alespoň ne v mých článcích) Politického pohledu (který koresponduje s mým) je na blozích iDnes už pomálu, jak si mnozí všímají. Pokud by nebyl, bylo by to pro iDnes asi škoda. Jenom je mi líto, že kvůli B. Veverkovi neotvírám blogy (a nejsem sám). Možná, že by admini mohli vyřešit i toto. Kolik by asi bylo více diskuzí, nebýt B. Veverky. Nedalo by se to vyřešit, že diskutovat by mohli jenom ti, kteří blogy sami píší? Mimochodem bude nějaké setkání blogerů, tak jako bylo každý rok?

+2/−2
31.5.2019 12:05
Foto

B67e63d12ř39i68c76h 49V74e82v80e38r21k97a 4790585831969

>>následkem vytočení B. Veverky<<

Každého vytáčí něco jiného. Mě zas vytáčí,že jeden z prezidentských kandidátů spolupracuje s neoddiskutovatelnými neonacisty a sám se tak neonacistou stal.

>>nekončím s politikou<<

Pane Hannigu - řekl jste někdy ve své politické "kariéře" něco,o čem by bylo zřejmé,že to druhý den nemůžete změnit?

Petr Hannig 30.5.2019: "Končím s politikou"

Petr Hannig 31.5.2019: "nekončím s politikou"

>>Jenom je mi líto, že kvůli B. Veverkovi neotvírám blogy<<

Ne kvůli B.Veverkovi,ale kvůli své neschopnosti uznat omyl,když oponent předloží pádné argumenty - společně s tím,že neumíte prohrávat - a vaše drtivé debakly v diskusích pod vašimi blogy společně s argumentační prázdnotou vaší a vašich podporovatelů vás iritují natolik,že byste byl nejraději,kdybyste si mohl vybírat kdo pod vašimi blogy "diskutovat" bude a kdo ne.

>>Kolik by asi bylo více diskuzí, nebýt B. Veverky<< To vám řeknu naprosto přesně: o dvě. Jen dva blogeři na iDnes jsou tak velcí zbabělci,že zakazují pod svými blogy diskutovat kvůli tomu,že mi nedokázali v diskusích pod svými blogy oponovat: vy a pan Nožička.

>>Nedalo by se to vyřešit, že diskutovat by mohli jenom ti, kteří blogy sami píší?<< Pročpak? Abyste se mohl "tlouct v prsa" že nejste zbabělec,že diskusi (jen pro další blogery) pod svým blogem otevíráte? Já mám naopak jiný,dle mého soudu lepší nápad: NEMOHLA BY ADMINISTRACE iDnes NEDOVOLIT ZÁKAZ DISKUSÍ POD BLOGY NA POLITICKÁ TÉMATA? Anebo ALESPOŇ U BLOGERŮ,KTEŘÍ JSOU POLITIKY a napíší POLITICKÝ blog? Jaký význam má blog na politické téma,který napsal POLITIK,když všichni ostatní občané (de facto zaměstnavatelé VŠECH politiků) pod ním nemohou diskutovat? Pane Hannigu - jděte na setkání s ostatními blogery,poplačte si jim tam na rameni jak jsou na vás vaši oponenti "zlí" - a zkuste popřemýšlet,zda POLITIK,který zakázal diskutovat pod svým POLITICKÝM blogem,na sebe tím ZÁKAZEM DISKUSÍ náhodou "nenabonzoval",že je POLITIKEM ze své podstaty ŠPATNÝM,když AKTIVNĚ zakázal diskuse.

0/−2
31.5.2019 13:10
Foto

B78e69d18ř30i50c11h 22V43e53v38e55r38k19a 4610205331409

P.S.: Dal bych vám, pane Hannigu, za tu omluvu za tu vaši předešlou vulgární urážku mé osoby plus - ale opět jste se zde vymlouval, že za to, že zakazujete diskuse, můžu já, takže opět bohužel převážilo to mínus.

0/−2
31.5.2019 14:42
Foto

B97e84d97ř10i86c34h 50V68e88v81e59r98k17a 4140765531269

Pane Hannigu - gratuluji k vašemu dnešnímu rozhodnutí skončit v politice. Po pravdě je to jediná možná reakce na tak vulgární příspěvek, kterého jste se dnes zde v diskusi dopustil. A já si tohoto vašeho dnešního velice moudrého rozhodnutí opravdu velmi vážím. Plus vám k tomu příspěvku tedy nedám, protože jste mě v něm opravdu velmi hrubě urazil, ale kdybyste se tam vyvaroval těch vulgarit a ponechal tam pouze to vaše rozhodnutí o vašem konci v politice, dal bych tomu vašemu příspěvku (zřejmě prvně za celou dobu, kdy tady s vámi diskutuji) s radostí plus. Takže vám alespoň takto k tomuto vašemu dnešnímu moudrému rozhodnutí gratuluji - a jak jsem již napsal - opravdu si toho vašeho velice moudrého rozhodnutí vážím.

0/−2
30.5.2019 15:53
Foto

B21e56d20ř19i46c22h 11V26e35v32e20r28k54a 4710755101739

Aby můj příspěvek, na který teď reaguji, dával smysl, musím sem teď ještě vložit toto DOPLNĚNÍ:

Administrátoři ten příspěvek pana Hanniga (zmíněný v mém příspěvku, na který teď reaguji) ve kterém včera (30.5.2019) prohlásil, že končí v politice, smazali. Oprávněně, protože se v tom příspěvku dopustil opravdu velmi hrubých vulgarismů, kterými mě napadl. Přesto jsem zde v diskusi prosil administrátory, aby ten příspěvek nemazali - aby zde bylo názorně vidět, co je bývalý prezidentský kandidát a současný spolupracovník neonacisty Adama Bartoše zač - jak vulgárně je schopný se ve veřejném prostoru vyjadřovat. Chápu nicméně, že příspěvek musel být smazán, protože byl neoddiskutovatelně vulgární - tak vulgární, že výjimku zřejmě udělat opravdu nešlo - a musel být proto smazán. Přesto se ale domnívám, že je ve veřejném zájmu, aby páně Hannigovo prohlášení, že končí v politice, bylo někde zdokumentováno a dohledatelné. Proto sem vkládám bitmapu s dvěma posledními diskusními vlákny (v tom druhém se to jeho prohlášení dá dohledat) - tak, jak ta vlákna vypadala včera odpoledne (30.5.2019 v 15:53:34 - přesně v tento čas jsem pořídil printscreen diskuse). Zde ta vlákna jsou:

http://bedrich.veverka.sweb.cz/Hannig/Petr_Hannig_dne_30_5_2019_ohlasil_svuj_konec_v_politice.jpg

(Technická poznámka: Pokud se po přejití na výše uvedený odkaz zobrazuje nečitelná "nudle", mělo by stačit na ni kliknout a zobrazí se čitelná - a dá se v ní pak rolovat nahoru a dolů. Nebo si tu bitmapu můžete stáhnout ve formátu jpg a prohlížet v jakémkoli prohlížeči bitmap - aby byla čitelná, je třeba ji nazoomovat na 100% velikost.)

0/−2
31.5.2019 10:41
Foto

B48e59d98ř97i78c82h 82V79e80v21e40r82k53a 4300505611649

Pane Hannigu - takže opět se bojíte odlišných názorů a opět jste proto neotevřel diskusi pod svým novým blogem. Smutné, opravdu velmi smutné, že bývalý prezidentský kandidát může být tak velký zbabělec.

No nic. Vrátím se ještě k jednomu vašemu staršímu blogu, pod kterým jste také zbaběle neotevřel diskusi:

>>Jaromír Soukup asi ovládne volby do EU<<

- blog pana Hanniga z 17. 01. 2019 7:31:18

https://hannig.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=696717

Vy asi nebudete dobrý "prognostik", viďte, pane Hannigu? ;-D

Nu, podívejme se na to, jak si ten váš "horký" favorit vedl... ajajaj... on vůbec nekandidoval... - a více si o té straně Lidé Inteligence Spíše Tristní můžete přečíst např. zde:

https://www.idnes.cz/zpravy/domaci/list-jaromira-soukupa-hnuti-politika-box-pripravny-vybor.A190319_133951_domaci_iri

A to mi, pane Hannigu, připomnělo ještě jednu věc: kolipak jste v právě proběhlých volbách dostali vy, nacizující "vlastenci" hlasů? Ajajaj... "výborný" výsledek, jen co je pravda... celých 18 715 hlasů - není to zhruba počet vašich příznivců, kteří vám zde klikají vaši "hvězdnou" karmu, kterou se tak rád chlubíte? Opravdu grandiózní množství lidí, jen co je pravda... z hlediska karmy na iDnes to je skutečně hodně - stačilo to však na zisk pouhých 0,78% všech odevzdaných hlasů... schválně, zkuste zapátrat v paměti, kolipak jste dostali procent v minulých parlamentních volbách? Plus mínus to samé, viďte? Výborný výsledek, jen co je pravda...

No nic, pane Hannigu. Co kdybyste trochu více poslouchal, co vám zde vaši kritici sdělují a pokusil se z toho vyvodit ponaučení? - a nezabedňoval se v ohrádce vašich pochlebovačů, kteří vám plácají po ramenou a ujišťují vás, že "příště už to zceala určitě jistojistě vyjde". Opravdu nechápete, že když se takto zabedňujete, jste pak všem kromě těch několika "skalních" jen pro srandu králíkům - s tou vaší stabilní voličskou podporou, která nikdy nepřeleze ani jedno procento? Já vím, nechápete. Smutné, velmi smutné.

+1/−2
30.5.2019 11:39
Foto

M45i98c75h29a87l 47T84e98s69a98ř 4288582700361

Asi to musí být frustrující, makat na poctivé politice (asi, těžko soudit) a pak dostat polovinu hlasů ve srovnání s nějakými srandisty. Ale zároveň by to mělo být i poučení. Ale myslím že nebude. V jeho textu mi chybí zamyšlení nad voliči, kteří ani nezvládnou přečíst název strany kterou volí, ale zároveň se cítí kompetentní spolurozhodovat o politice EU.

+2/−3
30.5.2019 11:49
Foto

P87e32t17r 40H38a93n27n22i77g 5376364665404

A to jim chcete sebrat volební právo?

+3/−1
30.5.2019 12:31
Foto

M88i85c51h77a88l 76T92e16s40a11ř 4978282700601

Ne. Koneckonců, voličů, kteří nemají potuchy co vlastně dělají, je řádově více. Ale asi sám uznáte, že takový hlas má kvalitu, řekněme, náhodného losu.

+2/−2
30.5.2019 12:37
Foto

B23e79d22ř83i61c32h 50V13e94v30e23r20k33a 4700275851969

Přesně. A jen bych k tomu dodal, že to opravdu není o starých lidech. Velmi hloupí lidé jsou v populaci zastoupeni i mezi mladými. A pan Hannig si tu urážku seniorů, ve které předpokládal, že (zřejmě) drtivá většina těch vytrolených byli senioři, opravdu mohl odpustit.

+1/−2
30.5.2019 12:48
Foto

M91i61c80h53a19l 83T56e49s68a92ř 4438802900151

Pan Hannig svojí rétoriku vůbec staví na paušalizaci a na stavění lidí proti sobě. Staří-mladí, Praha-venkov... Vypovídá to o cílové skupině, na kterou cílí. Nic nového, jistý prezident s tím slaví úspěchy. Ale potvrzuje se, že když dva dělají totéž, není to totéž. Originalita se cení i v oboru špinavých triků:-)

+2/−1
30.5.2019 19:45
Foto

B41e19d32ř65i98c97h 25V51e14v18e48r82k56a 4560745651699

Dovolím si oponovat s tou "originalitou". Zeman není opravdu ani trochu originální. Většinu svých špinavých triků se naučil u svého předchůdce Klause. "Jen" je bohužel dovedl k "dokonalosti". K velké smůle všech slušných lidí v této zemi...

0/−2
31.5.2019 11:43
Foto

J45a23r24o10s36l18a79v68a 69K38a37n21i63o56k68o23v38á 3187785235485

Bolí paranoia ?

0/0
1.9.2019 21:40
Foto

B61e86d98ř76i20c75h 45V70e11v10e91r92k36a 4730455771909

Tak na tohle byste se měla zeptat pana Hanniga - to je (v souvislosti s tímto vámi nadhozeným tématem) člověk zajisté nejpovolanější.

0/0
2.9.2019 13:16
Foto

B40e81d23ř85i40c37h 85V24e92v53e90r23k42a 4270665861559

Chtít vzít volební právo a polemizovat s blogem jsou dvě diametrálně odlišné věci, pane Hannigu. Jakpak vás to napadlo, že by snad pan Tesař chtěl "brát volební právo"? Inu, řekl bych, že je docela možné, že v této vaší reakci se zrcadlí některé myšlenkové pochody vlastní vám, nacizujícím politikům. Jasně, zatím to natvrdo neřeknete. Stejně jako komunisti před volbami v roce 1946 nikomu nesdělili, že hodlají provést kolektivizaci. To začali dělat až poté, co se jim po úspěšných volbách v roce 1946 povedl udělat totalitní puč v roce 1948. A obávám se, že minimálně s neonacisty, ze kterými spolupracujete, pane Hannigu, je to dnes v mnohých ohledech velmi podobné, jako s komunisty v roce 1946.

0/−1
30.5.2019 13:04
Foto

B96e61d37ř10i59c97h 14V32e97v36e36r29k69a 4290945771609

Oprava: A obávám se, že minimálně s neonacisty, SE kterými spolupracujete, pane Hannigu, je to dnes v mnohých ohledech velmi podobné, jako s komunisty v roce 1946.

0/−1
30.5.2019 15:38
Foto

B27e47d41ř34i75c56h 70V89e94v82e90r79k86a 4660735351499

Na politice pan Hannig zcela jistě maká - co se ale týče poctivosti, nacizující politiku, která se neštítí spojit i se zcela neonacistickou stranou Národní"demokracie" jednoho z nejhorších neonacistů v ČR Adama Bartoše - to bych opravdu za poctivou politiku neoznačil. P.Hannig "maká" asi opravdu docela "tvrdě" - ale bohužel způsobem, který rozvrací tuto společnost a vyvolává v lidech zášť a nenávist. Ale naštěstí to dělá způsobem,který opravdu může vést k zisku do jednoho procenta u voleb. A ano, zcela jistě to i je frustrující,makat na rozeštvávání lidí - a volební výsledek mít poloviční oproti srandistům,kteří chtěli (a nutno podotknout že velmi úspěšně) ukázat,jak "inteligentní" lidé jsou mezi voliči A.Babiše. Škoda, že p.Hannig tam pod tím novým blogem neotevřel diskusi - moc rád bych mu tam za ten blog poděkoval - lépe poukázat na to,jak "prudce inteligentní" jsou někteří voliči A.Babiše,opravdu nemohl. Nicméně já si myslím,že to zamyšlení tam ani nebylo potřeba - každý,kdo netrpí "inteligencí" houpacího koně snad vidí, že volič,který ani není schopen najít mezi 39 lístky lístek své oblíbené strany,je skutečně voličem,u kterého lze předpokládat,že dokáže jen velice těžko rozlišit lživé volební sliby od reality. A podotýkám,že to není vůbec nic proti starým lidem,jak se p.Hannig snaží ve svém blogu sugerovat. Já osobně se domnívám,že ti,kdo se v tomto konkrétním případě nechali vytrolit,byli voliči "napříč všemi generacemi". I mladý člověk totiž může být (a není to jev nijak řídký) mnohem méně inteligentní,než leckterý senior. A p.Hannig, v konečném důsledku,de facto uráží seniory,když u nich předpokládá,že nějaká jejich velká část je na tom tak špatně, že "skočila na špek" těm recesitům. A já naopak tvrdím,že urážet takto seniory, jako to udělal p.Hannig,je opravdu velmi nepěkné - opravdu nemám pražádný důvod se domnívat, že i mnozí mladí, inteligencí méně obdaření, na ten "špíček" "skočili". PANE HANNIGU - omluvíte se seniorům za tuto jejich implicitní urážku?

0/−1
30.5.2019 12:46
Foto

B28e48d26ř62i39c32h 25V80e17v39e58r86k72a 4830705281649

Oprava: opravdu nemám pražádný důvod se domnívat, že i mnozí mladí, inteligencí méně obdaření, na ten "špíček" "NEskočili"

0/−1
30.5.2019 12:59
Foto

B66e49d48ř23i71c84h 79V39e69v12e30r40k28a 4490695541449

>>Na Hradě by podle svých slov dal práci i Adamovi B. Bartošovi, který sepisoval seznamy českých Židů a popíral existenci plynových komor. Z téhle etapy už je venku, šikovně pracuje a umí elektronická média, dodává Petr Hannig.<<

Zdroj:

https://video.aktualne.cz/dvtv/antisemita-adam-b-bartos-z-tehle-etapy-uz-je-venku-praci-na/r~929e6b22f0a811e786cf0cc47ab5f122/

PANE HANNIGU - postavíte se někdy čelem k tomu faktu, že zatímco veřejné antisemitsky nacistické žvásty Adama Bartoše jsou snadno dohledatelné, nedá se nikde dohledat žádné jeho prohlášení ze kterého by vyplývalo, že by "z té etapy už byl venku"? Můžete zde prosím to své tvrzení, že by z toho "byl venku", nějak doložit - anebo už konečně uznat, že jste "vařil z vody" a nic, čím by vaše slova šla podložit, nemáte? Předem DĚKUJI - a to v každém případě: když odpovíte, budu za odpověď rád - a když budete opět srabácky mlčet, budu vám zcela jistě moci poděkovat i za to, že jste má slova svým mlčením také potvrdil. Takže DĚKUJI V KAŽDÉM PŘÍPADĚ.

0/0
16.5.2019 13:01
Foto

B79e75d38ř43i63c17h 19V19e93v48e41r40k17a 4190175181689

PANE HANNIGU - ti vaši "mozkoví chirurgové" a "jaderní inženýři" tady zas včera ale perlili... opravdu "výkvět" "Rozumných", jen co je pravda... jeden nejmenovaný "duševní gigant" se zde dokonce svěřil se svým "výzkumným úkolem" zjistit zda dvouleté nepřipoutané dítě při prudkém zabrzdění spadne ze sedadla či nikoli... člověk tedy, pane Hannigu, opravdu žasne, kam až jsou ti vaši chovanci ve své "rozumnosti" schopni zajít. Vy se za tu svou zdejší zoologickou zahradu opravdu ani trochu nestydíte? Jo, já vím, nestydíte - jinak byste se nemohl chovat podobně jako oni a vaše názory by mezi ty jejich tak krásně nezapadaly... jsem zvědav, čeho se zde ještě člověk naděje...

0/0
15.5.2019 16:15
Foto

O12t16o 84S10t14r75á40n81s10k61ý 1221590768215

Veverko, ty jsi ale grafoman, to se nedá číst, diskuze zaplevelená jedním diskutérem, to už není diskuze, ale monolog, navíc úplně o ničem. Prostě, někdo velmi rád velmi obšírně sděluje svoje výblitky do diskuze. Jdu někam jinam, tohle je fakt grafologický mimoň.:-(

0/0
16.7.2019 13:13
Foto

B19e27d28ř48i90c51h 35V33e85v41e14r62k90a 4410965381949

>>někdo velmi rád velmi obšírně sděluje svoje výblitky<<

Např. pan Hannig ve svých blozích? V tom s vámi naprosto souhlasím.

0/0
31.7.2019 18:13
Foto

J21a32n19a 79S67t47e58h78l71í62k12o80v16á 6568961435718

Bože, to jsou zase blbosti...

+2/−2
12.5.2019 11:41
Foto

P89e90t68r 27S26k75á82c98e68l 6104239499

Politika státu směrem k občanovi jsou skutečně blbosti a o politiku je třeba se zajímat. Pro zemědělce - až vám budou vyvádět kravičku ze chléva, je pozdě nadávat na politiky. Pro nynější občany - až vám nařídí další revize čehokoliv v domě (nyní kotel, komín, el. rozvody u staveb), je pozdě nadávat na zákony, potažmo na ty, kdož je schvalují a vytahují Vám peníze z kapsy.

0/−1
14.5.2019 22:44
Foto

T48o53m12á38š 59G79ü89r21t79l72e30r 3157345568658

Tak snad poprvé v životě jsem na základě jedné věty nedočetl článek. Ale po té obhajobě nepřipoutání se opravdu považuji za zbytečné číst od autora něco dalšího.

+2/−4
11.5.2019 17:15
Foto

P57e68t76r 18H14a30n63n90i63g 5906644585204

Co se Vám na té zmínce o nepřipoutání zdá tak negativního. Za nepřipoutání jsou opravdu 3 trestné body a dřív se nepřipoutávalo, takže senioři se někdy zapomenou. Je to takové ohrožení plynulosti a bezpečnosti silničního provozu?

+2/−2
11.5.2019 23:31
Foto

B70e49d62ř39i13c33h 79V94e28v28e91r40k20a 4770155461129

Senior, který se zapomene připoutat nemá za volantem co dělat.

Ono dřív také auta nedávala chodcům na přechodu přednost - a co když i v tomto případě "senior zapomene", že chodci dnes mají na přechodu přednost? Čili senior, který se zapomíná připoutávat je potencionálně nebezpečný nejen sobě, ale i svému okolí, protože povinnost připoutávat se platí mnohem déle než přednost chodců na přechodech. A opravdu nechápu, jak DNES může někdo VÁŽNĚ "argumentovat" tím, že "DŘÍV se NEPŘIPOUTÁVALO" - zde jsem dohledal, že povinnost řidiče připoutat se vstoupila v platnost dne 1.1.1967:

https://zpravy.aktualne.cz/ekonomika/auto/pripoutejte-se-prosim-bezpecnostni-pasy-v-cesku-slavi-50-let/r~d79f9c8ace6e11e6a8cb002590604f2e/?redirected=1557740525

Pane Hannigu - opravdu jste tento "argument" myslel vážně - anebo to bylo jen pro pobavení vašich čtenářů? Nezlobte se na mě, ale pokud se někdo za celých 52 let nenaučil, že když sedne za volant, musí se automaticky připoutat... - řekl bych, že taková osoba nejen že nemá za volantem co dělat, ale s největší pravděpodobností je (podle mého názoru) nesvéprávná a měl by jí být řidičský průkaz rovnou okamžitě odebrán (pokud skutečně zapomněla, protože před 52 lety to nebylo povinné). A to samé platí i o člověku, který 52 let po zavedení "novinky" že je řidič povinen se připoutat, píše nesmysly o tom, že ti, kdo si pamatují, že se poutat nemuseli, mohou i po 52 letech "zapomenout". Pane Hannigu, to co jste teď zas předvedl je opravdu něco tak nehorázně nerozumného... nerozumného asi tak stejně, jako když se autor takových "velemyšlenek" rozhodne, že se jeho strana bude jmenovat "Rozumní". Nezlobte se na mě, ale já když už si opravdu myslím, že větší hloupost napsat nemůžete, vy vždy dokážete, že to možné je... a vy jste chtěl být prezidentem... opravdu máte pocit, že kdyby se tak stalo, nedělal byste republice ještě větší ostudu než Zeman?

+1/−1
13.5.2019 11:58
Foto

P61e93t43r 52H56a90n81n36i25g 5226274885204

MIMO OBEC !!!! Je vidět B. Veverko, jaký jste demagog. Nějak jste si nevšiml, že v tom článku je napsáno: ..." museli se poprvé povinně připoutat. Tedy ne všude. Stačilo pouze na předních sedadlech, a jen pokud jeli mimo obec". Mimo obec. A právě v tom tkví čertovo kopyto. Připoutávání v obci, když senior (málo pohyblivý) jede od např. pošty domů a je to jenom třeba 500 metrů, chytnou ho policisté a má hned 3 body pryč. Neohrozil nikoho, ani sebe, zvláště , když je v obytné zóně, s omezením rychlosti na 30 km/hod. Takovému člověku byste okamžitě chtěl brát řidičák. A co tomu, v nejlepších létech, který v té zóně jede např. 60km/hod. To je přece ohrožení. Přátelé, všímejte si, jaký vztah mají takoví lidé k seniorům. V europarlamentu chci zajistit zamezení diskriminace seniorů plošně celoevropskou směrnicí. Volte proto koalici ROZUMNÍ a ND č. 12. V naší koalici právě Rozumní budou hájit práva seniorů na evropské úrovni celoevropsky závaznou směrnicí proti diskriminaci podle věku.

+1/−3
13.5.2019 14:01
Foto

B74e67d25ř40i11c18h 33V67e74v30e33r84k62a 4500575261739

Povinnost připoutat se i v obci je platná také již mnoho a mnoho let. Od kdy to bylo zavedeno se mi zjistit nepodařilo, ale řekl bych, že to platí plus mínus třicet let, možná víc (ví to někdo přesně?) Čili naskýtá se otázka: Jaký je v tomto případě rozdíl mezi třiceti a padesáti dvěma lety? Kdo na to, že se automaticky má připoutat, i po třiceti letech "zapomene", je dle mého názoru nesvéprávný (pokud skutečně zapomněl z důvodu, že na to se nepoutat byl před třiceti lety zvyklý) a za volant by rozhodně usednout neměl. Protože pokud někdo i po zhruba třiceti letech zapomene, že se má připoutat, je velmi pravděpodobné, že zapomene, že dnes chodci na přechodu mají přednost (přestože v době, kdy si dělal řidičák, tu přednost neměli). A pokud srazí chodce i "jen" v rychlosti 30 km/h, je jisté, že ten chodec neodejde po svých (byl jsem svědkem situace, kdy auto, které jelo rychlostí chůze, člověku zpřelámalo obě nohy). A pokud vy, pane Hannigu, hájíte nezodpovědné lidi, kteří nerespektováním dopravních předpisů ohrožují sebe i druhé, je vidět, jak velmi nezodpovědným jste i vy sám. A znova opakuji - kdo si ani po cca 30 letech neosvojil automatické připoutání se, když usedne za volant, je zřejmé, že nemá za volantem co dělat. Zrovna tak jako nemáte co dělat vy v politice (a nepochybuji, že vám to voliči zanedlouho při volbách dají opět najevo) - zoufalec, který se snaží "lovit" voliče na takhle laciné populistické žvásty o tom,jak je "nespravedlivé" když senior přijde o 3 body "jen" proto,že se nepřipoutal. Protože pokud je nesvéprávný a ani za 30 let se to nenaučil, jsou i ty 3 body málo. A jen naprosto nezodpovědný politik může lákat hloupé voliče na takhle neuvěřitelné nesmysly. Znám vás už delší dobu,ale že klesnete až na takhle hluboké dno,jsem opravdu nečekal. Ale co taky čekat od člověka, kterému nepřijde nic nemravného na tom spolupracovat s nacistou, který prohlásil, že "2.sv.válku rozpoutali Židé" a dodnes to nevzal zpátky natož aby se za to omluvil. Styďte se.

+1/0
13.5.2019 14:43
Foto

J20a85n84a 27S88t12e64h75l28í91k70o57v76á 6188661765388

Ano, tak se senior vystaví dobrovolně smrti, protože stačí náraz a zabije ho airback..

+1/0
15.5.2019 8:48
Foto

B17e26d71ř93i46c14h 37V78e93v28e22r29k70a 4380405771989

PETR HANNIG: >>Za nepřipoutání jsou opravdu 3 trestné body a dřív se nepřipoutávalo, takže senioři se někdy zapomenou. Je to takové ohrožení plynulosti a bezpečnosti silničního provozu?<<

Pokud se někdo, komu už dost možná "klepe senilita na rameno" zapomene připoutat když jede 500 metrů po městě, je možné, že se zapomene připoutat i před tím, než vjede na dálnici. A tam může být rozdíl mezi životem a smrtí daný právě tím, jestli se připoutal nebo nepřipoutal. Vzpomeňte si na Alexandra Dubčeka. Kdyby se tehdy připoutal, mohl mít místo funusu jen bouli na hlavě a možná ani to ne. Takže shrnuto podtrženo: Pokud se senior "vyboduje" tím, že se dvakrát zapomene připoutat a přijde tím o všechny své body, může mu to v konečném důsledku i zachránit život. A na úplný závěr zde již jen napíšu, že jen naprostý omezenec zde může obhajovat nezodpovědná individua, která ohrožují sebe i ostatní řidiče tím, že si ani za mnoho a mnoho let nezvykla na to, že když sednou za volant, první věc, kterou udělají je, že zašátrají pravou rukou za levým ramenem, nahmátnou pásy a zacvaknou je vpravo dole. Operace na půl vteřiny. Kterou dnes mohou nedělat jen naprostí hlupáci, kterým nezáleží nejen na životě vlastním, ale i na životech druhých řidičů. A Petr Hannig, samozřejmě, se na tomhle celém nesmyslu snaží nahrabat volební body, to by nebyl Petr Hannig, kdyby to "nezkusil". Nutno podotknout, že zcela zbytečně - lidé nejsou hloupí a takovéhle nesmysly mohou demagogovi Hannigovi "papat" jen lidé inteligence houpacího koně. Inu, zkrátka, "Rozumní", že. Absurdní komedie, kterou může skutečně napsat jen sám život ve "spolupráci" s hlupáky - žádný dramatik zcela jistě nemá tak velkou invenci, aby se do tak velké lidské hlouposti dovedl vžít a tudíž nemůže ani takovouto neuvěřitelnou "zápletku" vymyslet... Prostě absurdní drama, které jeho aktérům přijde naprosto "normální"... Aneb PETR HANNIG v kostce, prosím seznamte se s ním.

+2/−1
14.5.2019 17:10
Foto

J48a17n13a 35S57t78e22h75l34í89k41o95v26á 6538241285848

R^

+1/−1
15.5.2019 8:49
Foto

P22e50t98r 11S25k48á80c88e20l 6184459629

V roce 1969 jsme s příbuzným přepravovali ve Škodě Š 110 na zadním sedadle dvouroční dítě a chtěli jsme si vyzkoušet, jak fungují kotoučové brzdy na předních kolech. Při razantním zabrždění k našemu překvapení dítě ze sedadla nespadlo. Nynější vozidla vybavená různými brzdícími systémy zastavují ještě plynuleji, že?Samozřejmě, při nárazu do jiného vozidla jsou děti ohroženi nejvíc, ale z jakého vážného důvodu nemohu po "okresních" silnicích a/nebo v obci přepravit v autě pro pět dospělých osob např. jednoho dospělého a čtyři děti? Na dálnici a/nebo silnici I.třídy, prosím, ať jsou sedačky tvrdě vyžadovány. Nic se nemá přehánět, neboť zanedlouho nám všeobjímající stát a EU nařídí mít v autě helmy, auta vyztužené střechy, atp. Stát je organizované násilí, podpořený byrokraty z Bruselu se násilí jen vyztužuje. Zdravého rozumu je nám třeba...R^

+1/−1
14.5.2019 22:42
Foto

B98e30d41ř27i98c19h 28V69e34v81e68r91k81a 4690785471469

>>Při razantním zabrždění k našemu překvapení dítě ze sedadla nespadlo.<<

Ano, inteligence houpacího koně, nemusíte to zde pořád a pořád připomínat, pane Skácele. Jen houpací kůň může testovat, zda při razantním zabrzdění dvouleté dítě ze sedačky spadne nebo nespadne a předpokládat, že asi holt spadne, ale "test je test", že ano - a jak jinak zjistit tak "zásadní věc" než se smířit s tím, že dítě možná bude zmrzačeno... Inu, houpací kůň, co k tomu dodat...

>>Nynější vozidla vybavená různými brzdícími systémy zastavují ještě plynuleji, že?<<

Ano, nechápete ani, že pro míru rizika zda se člověk zraní či nikoli, je rozhodující okamžité zrychlení (resp. abych speciálně vás zbytečně nemátl, tak v tomto případě mám na mysli zrychlení se záporným znaménkem, tedy zpomalení) - a pokud dopravní situace vyžaduje "dupnout na brzdu", automobil s platnou technickou prohlídkou musí být schopen zastavit velmi rychle a o "plynulosti" zastavení v takovém případě nemůže být vůbec řeč bez ohledu na jakékoli systémy v autě nainstalované. Řekl bych, pane Skácele, že jste zhruba tak v šesté třídě obecné školy, když se probíralo zrychlení, asi chyběl - nechte si to vysvětlit např. od svých vnuků, když sám, na stará kolena, máte evidentně tak velké mezery v tom nejzákladnějším vzdělání...

>>Zdravého rozumu je nám třeba<<

Ano. Vám by ho bylo třeba skutečně velmi. Bohužel když ho Pánbu rozdával, také jste asi "chyběl".

0/−1
15.5.2019 14:49
Foto

P96e12t68r 14S52k53á28c36e98l 6464909639

Škoda, do 6.10.2019 máte ještě čas změnit způsob diskuze zde - diskutuje se jen vážně a jen o myšlenkách a skutcích. O lidech přejděte diskutovat do podniků dříve označovaných jako V. cenová skupina. Do uvedeného termínu Vám dám volno...R^

+1/−1
19.5.2019 19:01
Foto

B53e67d68ř14i40c71h 89V21e64v98e53r15k98a 4250865671409

Ano, i toto jsem si zde od vás přečetl již mnohokrát. Proč zrovna 6.10.2019? Chystáte, vy neonacisti, na to datum nějakou obdobnou levránu jakou provedli komunisti v únoru 1948?

0/0
20.5.2019 10:22
Foto

B18e43d78ř11i51c72h 21V43e92v94e76r87k97a 4710195811779

... a navíc já v tom příspěvku, na který jste reagoval, jsem o "myšlenkách a skutcích" nade vši pochybnost diskutoval. Diskutoval jsem o "skutku", ke kterému jste se se svým příbuzným přiznal - a sice, že jste zkoušeli, jak fungují kotoučové brzy - a proto jste razantně zabrzdili, přestože jste měli na zadním sedadle dvouleté dítě. Opravdu odporný skutek, jen co je pravda - kdyby brzdy "zafungovaly" trochu jinak, mohli jste to dítě zmrzačit. A navíc jste se přiznal i k tomu, že jste s tím, že to dítě z toho sedadla spadne, počítali - jinak byste se nemohli podivovat nad tím, že nespadlo. No, prostě "myšlenka a skutek" dvou lidí, kteří nemohli v době toho "experimentu" vykazovat inteligenci vyšší, než jakou disponuje houpací kůň. A vykazujete ji takovou i dnes - jinak byste se tímto svým úletem (možná v mladické nerozvážnosti) nemohl teď tady chlubit. To už ale ve vašem případě nemůže být mladická nerozvážnost - a nabízí se tedy v tomto vašem případě jen cosi "stařeckého". Pane Skácele, máte to opravdu zapotřebí, psát takové nesmysly - a pak ještě blábolit o "vážné diskusi o myšlenkách a skutcích"? Ano, diskuse, ve které se kdosi přiznává k "skutku", který mohl skončit zmrzačením dítěte, opravdu nemůže být "vážná". Ale to rozhodně není chybou mou, že není, ale vaší. Nicméně o vaší "myšlence" a "skutku" to celé je - o skutku bezmozka, který se zde chlubí tím, že v mládí "experimentoval" způsobem, který mohl vést ke zmrzačení dvouletého dítěte. A ještě se "podivoval", že "dítě ze sedadla nespadlo". Bože, do čehos to duši dal...

0/0
20.5.2019 15:53
Foto

T70o37m10á33š 76K39u17c56h35a42ř 3127251978531

V paušálním snížení počtu bodů také smysl nevidím. Ale byl bych pro zodpovědnější přezkušování toho, že jsou stále ještě schopni bezpečně řídit. Něco jako minizkoušky v autoškole, např. jako STK každé dva roky 15 minut jízdy s komisařem (ono by to nebylo od věci cca každých 5..10 let i u ostatních řidičů, ale to by bylo křiku ;-)). Argument, že těch pár set Kč za přezkoušení by bylo tahání peněz z lidí neberu, náklady na samotný provoz auta jsou řádově vyšší a z hlediska bezpečnosti to má minimálně stejný smysl, jako STK.

+4/−2
9.5.2019 8:02
Foto

M38a40r68t68i37n 57K84l52í25m94e91k 1969777941432

O vašem návrhu by se dalo diskutovat třeba v případě prodloužení platnosti STK na 4roky....a bylo by ušetříno....

+2/0
9.5.2019 18:17
Foto

J75a10r81o94s26l46a26v 39H39e84j65n48a 4937941479

Když mi to, pane Kuchaři, zaplatíte, svezu zkušebního komisaře třeba každý měsíc.

+3/0
11.5.2019 18:50
Foto

D78a40n77i95e33l 59M66a13g50n54u30s 4843845834377

Proč? Chcete mít právo řídit auto, tak se s tím holt bude pojit povinnost dokázat, že na to ještě máte.

0/−1
12.5.2019 12:05

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz