Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AN

Já jsem na stará kolena začal chodit. Ještě s jedním dědkem. Občas na nás troubí a ukazují, asi co ti dva staří chudáci lezou na krajnici. Doporučuji. Mimochodem, troubí většinou ti mladší, kteří asi zapomněli, že mají nohy. Jinak mám naježděno a nadále jezdím,jen ne všude.

5 0
možnosti
Foto

Dobré doporučení. Také musím chodit. (Kila dolů)

4 0
možnosti
EH

Nic proti seniorům. Nicméně včera jsem se dočetla, že slavná oslavenkyně JB (88 let) zvládla nadělat za chvilku jízdy přestupků, jako by se celebrit předpisy netýkaly. Možná je tak namyšlená, ale podle mě to bude z 80% věkem.

7 2
možnosti
AN

Řekl bych spíše to první. Asi si přijde beztrestná.

7 0
možnosti
MS

Petře Hannigu. Asi jezdíte po jiných silnicích než já. Poté, co nám 90-letý řidič v přehledné křižovatce zrušil auto, potom, co vídám v silničním provozu za starší zmatence, po mně nechtějte, abych byl vůči seniorům za volantem schovívavý.

4 16
možnosti
PS

To je mi líto, že máte špatnou zkušenost s přestárlým řidičem. Jeho rodina a okolí jemu měli včas rozmluvit řízení, stačí vysvětlit, jaké škody může napáchat. Má opačnou zkušenost, vezl mne nedávno 200 km senior ve věku 78 roků a ve většině křižovatkách více či méně dával pozor i na vozidla z vedlejších silnic. Podle mne opatrný až moc. Já zase mám špatný zážitek z křižovatky s mladým řidičem, který se domníval, že nedám přednost pomalu jedoucímu vozidlu autoškoly na hlavní (proč bych žáka stresoval?) a plynule jsem zastavil. On za mnou nedobrzdil. Takže nemůžete házet do jednoho pytle všechny seniory, neboť jsou mezi nimi i tací, kteří třeba zítra v křižovatce zareagují ve Váš prospěch, napraví za Vás chybičku.

26 1
možnosti
VF

Dobrý den, pane Hannigu. Měl jsem připravený delší příspěvek, ale byl jsem omezen počtem písmen povolených k napsání příspěvku. To podstatné jsem tedy zkrátil viz další můj vstup. Hezký den.

0 0
možnosti
VF

Doprava a dopravní zákony, bodování a s tím související chování a věk řidičů. To je téma, na které je zde, zdá se, každý odborník - a každý podle své zkušenosti a svého věku. Výsledkem je začarovaný kruh. Ale jsou tady také jiná zajímavá témata, která hýbou zdejší společností, například migrace, cikáni, zdravotnictví, korupce, byrokracie, sociální politika, neziskové chobotnice a mnoho dalších. Nejprve k tomu původnímu - 12 bodů pro všechny - vyjadřuji naprostý souhlas a domnívám se, že návrhy na diskriminační změny neprojdou.

Nyní pár slov obecně například k situaci na silnicích. Jezdím, od svých 17 let, mám celý život oprávnění skupiny C a jezdil jsem skoro se všemi náklaďáky a traktory vyjma autobusů. Za celých 56 let co mám řidičský průkaz jsem neměl jedinou dopravní nehodu. Nyní musím každé dva roky na lékařskou prohlídku - stále bez problému. Zastávám názor, že i když se kvalita našich silnic za posledních 30 let zlepšila, stav v dopravním chaosu se dá přirovnat k džungli arogance, bezohlednosti a aréně chyť jak můžeš. Stejně je tomu pak například ve vztazích automobilistů, cyklistů, chodců, majitelů psů a v mnoha jiných oblastech života. Zastávám názor, že takový stav je odrazem celkového stavu ve společnosti, která je posedlá chamtivostí úspěchu, ohloupená idiotskou reklamou a zmasírovaná propagandou stříbrných obrazovek. To není jen otázka EU, to je problém celé takzvané euroatlantické civilizace. Mám vážnou obavu, že vy jako osoba a vy jako politická strana (nebo skupina) nemáte nejmenší šanci nějakým způsobem ovlivnit běh věcí.

Mimochodem, díval jsem se na vaše web stránky a zastávám názor, že jsou ve velmi špatném stavu, značně nepřehledné. Kromě kandidátů do EU jsem tam vůbec nenašel informace, kdo jsou, kromě vás, další reprezentanti vaší strany. Takže, přes veškeré sympatie, zůstanete asi vy i vaše strana na vedlejší koleji. Možná je to škoda, ale voliči, pokud vůbec půjdou k volbám, budou usilovat o to, aby jejich hlasy nepropadly.

9 1
možnosti
PS

Další reprezentanti "Rozumných" jsou lidé se zdravým rozumem. Přidejte se, seznamte se a budete mile překvapen. Hlasy voličů, které dali NEparlamentním stranám chybí "velkým" stranám, které volí jejich příbuzní a přátelé stále dokola. Takže nepropadají, jak nás ohlupují tzv. "nezávislá" média. Pokud totiž chceme opravdu změny, měli bychom se změnit i my, voliči. A volit jen NEparlamentní strany, protože za 30 let nás chlapci z "velkých" stran tam, kde jsme. Zdravého rozumu je nám třeba...R^

1 2
možnosti
Foto

Spousta seniorů řídí autobusy protože řidiči zkrátka nejsou. Nejvíc smrťáku ale beztak způsobí spíše opilí a zfetovaní řidiči anebo mladí co myslí, že řídí pendolino.

22 2
možnosti
MS

Ačkoli nemám rád kloboučkáře, tak souhlasím, že jde o diskriminaci. 12 bodů neposbírají pouze mladí nezkušení řidiči, ale právě i senioři. Pokud politikům vadí vysoký počet řidičů na silnicích, tak ať sníží laťku 12 bodů všem řidičům a po dovršení laťky ať se vytvoří systém jako mají v Německu. Tam po odebrání řidičáku máte neuvěřitelně těžkou cestu pro jeho nové získání. Kolik řidičů by zvládlo německé MPU? U nás bohužel máte po roce (nebo ježdění na polygonu) nesmyslný výmaz, takže za dva tři roky máte čistý rejstřík. Kde je v tomhle výchovný efekt? V Německu máte flastr 15 let, když potřebujete jezdit tak flastr 5 let a podmínka 10 let). U nás se po roce vymaže část bodů.

5 1
možnosti
Foto

Budu odpovídat na příspěvky, teď však odcházím na přednášku. Nebudu nemluvnou sfingou. Odpovídat budu zítra odpoledne. PH

1 0
možnosti
Foto

to je moc, ale jsem pro, aby od jistého věku, který neumím určit, byla povinnost kontroly zorného pole, dioptrie jsou jenom část vidění.

3 0
možnosti
SN

:-).......Myslím, že se na to návrhu projevuje vliv halucinogenů v množství menším než malém!

Narodil jsem se před druhou světovou, běžně jezdím 700 km za den s nějakou hodinovou přestávkou. Zajímala by mě statistika dopravních nehod podle ročníků! U opilců je to snad 5 %, 95 % havárek dělají řidiči střízliví! Není to k zamyšlení? S těmi pásy máte pravdu. Popojedu 100 m od obchodu k obchodu, chytnou mně, finito! R^R^R^

5 0
možnosti
MK

Před druhou? Můžete to upřesnit? 700km za den,omlouvám se,ale jsem dost skeptický...

1 0
možnosti
  • Počet článků 280
  • Celková karma 47,29
  • Průměrná čtenost 8328x
předseda politické strany

ROZUMNÍ - za spravedlnost a životní jistoty 

Absolvent 1. střední umělecko - průmyslové školy v Turnově obor umělecký kovář, 2. Konzervatoř v Praze obory varhany dirigování a skladba, 3. Hudební akademie múzických umění obor skladba.

kandidát na prezidenta ČR 2018

Mgr. Petr Hannig nová fb stránka (page)

Twitter - @petr_hannig

Petr Hannig FAN KLUB

www.rozumni.net

http://www.petrhannig-rozumni.cz/

http://www.facebook.com/budmehrdi/

http://www.facebook.com/Rozumni2017/

Mé motto: Je třeba naslouchat, nejenom mluvit,

ale nikdy se nevzdat

 

Seznam rubrik