Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
BV

Tak tohle mě fakt dostalo:

Petr Hannig: >>Měl jsem nabídky, abych v minulosti kandidoval za jiné strany jako celkem významná osobnost, ale vždy jsem to odmítal.<<

Zdroj: https://zpravy.aktualne.cz/domaci/chci-absolutni-svobodu-slova-ted-ji-nemame-za-popirani-holok/r~faaa1cbce4bd11e7b6a9ac1f6b220ee8/

Vy a "významná osobnost"? Pane Hannigu, proč si už konečně nepřiznáte, že jste naprostá nula?

0 4
možnosti
PS

https://www.novinky.cz/zahranicni/evropa/clanek/vychod-vystavi-berlinu-kruty-ucet-40294946

Oběma hrozí v nedělních zemských volbách ztroskotání: kvůli nespokojenosti, naštvanosti až vzteku voličů na východě Německa.

......................................

Další informace, která potvrzuje jak moc se autor přiblížil pravdě.R^

0 1
možnosti

Anebo spíš kvůli tomu, jak dalece je autorův blud rozšířen

1 0
možnosti
BV

Je mi to líto, ale nezbývá mi než konstatovat, že Petr Hannig patří mezi ty arogantní politiky, které zajisté všichni moc dobře známe, jejichž jedinou snahou je získat mandát jakýmikoli (třeba i těmi nejpodlejšími) prostředky - a vůbec je nezajímá jak působí na své okolí - a že tím, že odmítají odpovídat na nepohodlné otázky, předvádějí aroganci hodnou těch nejhorších papalášů z naší nedávné i dávnější minulosti. Je mi to opravdu líto, ale je to tak. Protože jinak by se Petr Hannig již dávno vyjádřil k tomu, jak je možné, že své odpůrce za nahlašování nevhodných příspěvků přirovnává k práskačům z padesátých let - a sám přitom v nedávné minulosti mé naprosto slušné (ale pro něj i tak zajisté nepříjemné) příspěvky také nahlašoval jako nevhodné. Nebudu se na toto téma již znova opakovat, proto sem dám již jen odkaz, kde se dá dohledat můj příspěvek zde v této diskusi, kde jsem to rozebral poměrně důkladně - a jedinou reakcí páně Hanniga na to zatím bylo to, že nejdřív oba ty příspěvky smazal - a když jsem je (s trochu, ale ne moc, opravdu to ani moc nešlo, "obroušenějšími hranami") vložil znovu, smazal opět "alespoň" ten druhý. Nu, vložil jsem ho tam zase znovu - přestože žádné "obrušování hran" již možné nebylo. Tak si to tam, pane Hannigu, laskavě už konečně přečtěte - a jestli nechcete být přirovnáván k těm "nejpapaláštějším" politikům, kteří kašlou na vše, co jim není příjemné, laskavě se k tomu vyjádřete. Děkuji. Ty dva příspěvky, ve kterých to je rozebráno, jsou zde:

https://hannig.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A190805_723283_blogidnes&vlakno=97416224

0 1
možnosti
Foto

Mažu příspěvky B.V. kde napadá jiné diskutéry, nebo používá pejorativní výrazy vůči mé osobě.

0 1
možnosti
BV

Nikoho nenapadám. Když někdo napíše nesmysl, já zdůvodním proč to je nesmysl a nazvu to nesmyslem, není to napadání. A vy to mažete prostě jen proto, protože se vám nelíbí, že jsem na to upozornil.

0 0
možnosti
Foto

P32e48t83r 40H53a29n97n28i90g

27. 8. 2019 17:54

Bedřichu Veverko. Vaší reakci "Petr Hannig >> bolševik je ten... atd nechávám, protože je relevantní, další, kde napadáte pana Skácela mažu. Nechci, abyste zde napadal jiné diskutující.

1 0
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

BV

Pane Hannigu, zde v tomto vlákně:

https://hannig.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A190715_721013_blogidnes&vlakno=97117222

v jiné diskusi jste napsal toto:

Petr Hannig: >>Tak už jsem měl obavu, že se B. Veverka ztratil z éteru a mé články budou mít méně diskuzních příspěvků, neboť celý měsíc na můj článek nereagoval. Ale už je zde a počet příspěvku zdárně narůstá. Jak řekl přibližně Palacký: "Kdyby nebylo Rakouska, museli bychom si ho vymyslet", tak říkám já: Kdyby nebylo Veverky, musel bych si ho stvořit.<<

Pročpak jste zase tak najednou změnil názor a začal mé příspěvky mazat? Jako např. tento - místo abyste zareagoval na naprosto pravdivé informace v něm obsažené, jste ho smazal - pročpak? :

PETR HANNIG: >>Po roce 1948 byli mladí nadšení z komunismu a s radostí udávali vlažné spoluobčany, tak jako nyní mladí udávají třeba hostince, kde se přes zákaz kouří (jsem nekuřák, ale nikdy bych nikoho neudával), jako hlídači té správné ideologie hlídají a nahlašují nevhodné příspěvky na facebooku atd.<<

Toto výše citované jste, Petře Hannigu, napsal zde v této diskusi v tomto vlákně: https://hannig.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A190805_723283_blogidnes&vlakno=97178150

A obávám se, že jste tam tímto svým prohlášením opět sprostě lhal. Napsal jste totiž: >>nikdy bych nikoho neudával<<. To je ale evidentní lež. Anebo snad chcete popřít, že jste mě v minulosti nahlašoval administrátorům? Jen za to, že se vám nelíbilo, co jsem vám do diskusí psal? Tak udával jste nebo neudával? ... pokračování příspěvku ve vlákně ...

0 1
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

P62e14t64r 55H21a44n21n25i85g

26. 8. 2019 18:00

Za toho "bolševika" zase mažu. Nikdy jsem jím nebyl. Bolševik, mimochodem je od slova bolšoj, čili ten, kdo je členem toho většího (většinou vítězného). Na rozdíl od "menševika" což bylo v Rusku také levicové, spíše sociálně demokratické směřování, které bylo bolševiky potlačeno. Čili přeneseně, bolševik je ten, který souzním s tím, právě vítězícím. Ti, kteří mě znají dlouhá léta, vědí, že jsem se vždy zastával těch utlačovaných a zastávám se i nyní.

1 1
možnosti
BV

>>Nikdy jsem jím nebyl.<< (míněno bolševikem) - no, zřejmě jste bolševickou rudou knížku neměl, nicméně za vaše současné názory by se nemusel stydět žádný současný bolševik - Semelovou počínaje a Skálou (hrdě se hlásí k tomu, že vítal okupační armádu v roce 1968) konče.

>>Bolševik, mimochodem je od slova bolšoj, čili ten, kdo je členem toho většího (většinou vítězného).<<

Ano, tak to bylo v Rusku během revoluce.

>>bolševik je ten, který souzním s tím, právě vítězícím.<<

Tak to je opravdu nesmysl. Význam slova bolševik se od doby, kdy se bolševici sami pojmenovali jako bolševici, nezměnil - nehledě na to, zda bolševici zrovna "slavně" vítězili - anebo to na konci 80. let neslavně "zabalili". A vy dnes prostě naprosto prokazatelně zastáváte názory, které byly běžné např. v Rudém právu např. v 80. letech - čili zastáváte prostě naprosto neoddiskutovatelně názory bolševické. Je mi líto, ale je to prostě tak. A mazáním nepohodlných příspěvků tento fakt nezměníte. Naopak - každým smazaným příspěvkem, ve kterém vám dokazuji, že vaše myšlení je naprosto příšerně bolševické, jen dokazujete, že jste si té skutečnosti vědom - a že vám proto nic jiného než mazat "nezbývá".

0 1
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

BV

... vše, včetně šedivého políčka po smazaném příspěvku, je k dohledání zde: https://hannig.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A190805_723283_blogidnes&vlakno=97176484

0 1
možnosti
Foto

P18e63t17r 75H58a62n12n55i40g

26. 8. 2019 15:15

B. Veverkovi budu mazat reakce, pokud v nich bude napadání mé osoby nebo jiných zde diskutujících. Už nemíním zde jeho činnost tolerovat. A't píše sám články a nepřiživuje se na jiných takovým nenávistným způsobem jako zde.

1 1
možnosti
BV

Pane Hannigu - vy považujete za "napadání" to,když se někdo zachová hodně "nechytře" - a někdo jiný na to "nechytré" chování upozorní? To přece opravdu není žádné napadání,pokud někdo jen konstatuje něčí "nechytrost".

A abych byl konkrétní: Jeden z příspěvků,které jste mi teď naprosto svévolně smazal,byl ten,ve kterém jsem vám odpověděl na tento váš nedávný příspěvek >>Kde jsem napsal, že "ČKD patřilo nám" ?<< - a já vám tam odpověděl - bylo to ve vašem příspěvku, na který jsem pak následně odpovídal (a ve kterém jsem se nad tím, že jste tam napsal "ČKD patřilo nám", podivil), napsal jste tam doslova >>Zásadní bylo, že ČKD patřilo nám.<< a vy jste si to tam v tom vlákně ani nebyl schopen dohledat,že jste to tam 9.8.2019 v 18:46 napsal. A teď jste to mé vysvětlení smazal. Proč jste nesmazal i ten svůj "nechytrý" příspěvek,ve kterém se ptáte kde jste to napsal,přestože to je v tom vlákně krásně dohledatelné? Zřejmě proto,že autor blogu má oprávnění mazat příspěvky všech běžných uživatelů (tzn. ne administrátorů) - tzn. všechny příspěvky,ale kromě příspěvků svých. Tak aspoň že tak - aspoň to tam bude vidět - že vy jste se takhle "nechytře" zeptal - a když vám bylo odpovězeno,za svou "nechytrost" jste se natolik zastyděl, že jste to vysvětlení smazal. Ale ta vaše "nechytrá" otázka tam bude navěky - stejně jako to šedivé políčko po té mé vámi smazané odpovědi. A abych byl naprosto konkrétní - vše je dohledatelné zde v tomto vlákně: https://hannig.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A190805_723283_blogidnes&vlakno=97176484

A s ostatními mými vámi smazanými příspěvky je to podobné. Ve všech jsem pouze vystihl nějakou hodně velkou "nechytrost" - ať už vaši nebo některého vašeho příznivce. To ale není chyba moje,ale těch, kdo ty "nechytrosti" píší. A vy,místo abyste se "chytl za nos" a uznal chybu,mé příspěvky,ve kterých poukazuji na příliš velké "nechytrosti", mažete. Vězte proto,že každý můj vámi smazaný příspěvek na vás žaluje: "Já,P.Hannig,nemám argumenty a proto mažu".

0 1
možnosti
Foto

Souhlasím s Vámi, žijeme v době paradoxůR^

4 0
možnosti
BV

Souhlasím, opravdu žijeme v době paradoxů. Protože co může být větším paradoxem, než to, že člověk, který se dnes vyjadřuje jak bolševický redaktor Rudého práva z 80. let, se dnes považuje málem za "disidenta". Více viz v těchto vláknech:

https://hannig.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A190805_723283_blogidnes&vlakno=97178150

https://hannig.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A190805_723283_blogidnes&vlakno=97175458

0 0
možnosti
  • Počet článků 280
  • Celková karma 47,30
  • Průměrná čtenost 8328x
předseda politické strany

ROZUMNÍ - za spravedlnost a životní jistoty 

Absolvent 1. střední umělecko - průmyslové školy v Turnově obor umělecký kovář, 2. Konzervatoř v Praze obory varhany dirigování a skladba, 3. Hudební akademie múzických umění obor skladba.

kandidát na prezidenta ČR 2018

Mgr. Petr Hannig nová fb stránka (page)

Twitter - @petr_hannig

Petr Hannig FAN KLUB

www.rozumni.net

http://www.petrhannig-rozumni.cz/

http://www.facebook.com/budmehrdi/

http://www.facebook.com/Rozumni2017/

Mé motto: Je třeba naslouchat, nejenom mluvit,

ale nikdy se nevzdat

 

Seznam rubrik