Sobota 22. února 2020, svátek má Petr
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Sobota 22. února 2020 Petr

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P45e23t82r 87J19u62n48g61m14a63n30n 6603850268238

Když zde čtu některé komentáře, tak je mi z té nenávisti velice smutno. Mylně jsem se domníval, že po devadesátém roce už nikdy neuslyším a neuvidím ty projevy nenávisti typu "kdo není s námi je proti nám". Empatie a morálka jsou snad ztraceny??? Proboha lidi, co se to s vámi děje? To se neumíte radovat ze života? Mafie, trolové a podobné výlevy nenávisti. Tolik to připomíná nenávist, která stála mnoho životů!!! Proč to napadání druhého s jíiným názorem??? Je mi smutno z tohoto úpadku.

+3/0
25.11.2019 0:33
Foto

P88e66t50r 98H47a50n79n83i69g 5906594715944

Vážený pane Jungmanne. Stoprocentně podepisuji tato Vaše slova. Já sám jsem velmi vstřícný člověk, ale zdá se mi, že ti nenávistníci už ani vstřícnost nechtějí, že chtějí jasný, stoprocentní názor. Kdo ho nemá, je jejich nepřítel. Proto říkám, a ti, kdo zažili normalizaci mi to určitě dosvědčí, ta nenávist už nepřipomíná ani situaci mezi lety 1969 a 1989, kdy jenom málokdo režimu věřil a všechno se dělalo jenom tak na oko,

ale nenávist padesátých let, kdy mladí zavrhovali své rodiče a prarodiče a schvalovali, když je stalinistický režim zavíral, nebo popravoval a dokonce mi to z vyprávění pamětníků připomíná nenávist hitlerjugend ke všem, co nebyli ve shodě s nacistickou ideologií

+1/0
25.11.2019 8:07

B73e61d13ř86i55c80h 66V18e40v52e44r50k36a 4410265501819

Já, pane Hannigu, vidím největší nenávist ze strany neonacistických politiků, jako je např. pan Adam Bartoš. Shodou okolností váš politický spojenec, jednička vaší společné kandidátky v posledních několika volbách.

0/0
25.11.2019 10:27

J44i37ř22í 25Ř67e28z83n20í76k 4252962723125

Adam Bartoš je jednotlivec, nikoliv instituce.

0/−1
26.11.2019 19:54

B14e49d71ř87i88c19h 89V68e57v98e69r42k32a 4570195561139

Jistě, Adam Bartoš je jednotlivec - a kromě toho neonacista a zároveň jednička společné kandidátky Hannigových "Rozumných" a Bartošovy neonacistické Národní "demokracie" v minulých volbách. Čemu na tom nerozumíte, pane Řezníku?

0/0
11.12.2019 16:11

V10i52k51t52o49r 76N36á66r60o46ž45n67ý 3719702898

Víte, to máte tak. Od cca roku 1989 do první přímé volby prezidenta tato země nějak fungovala. Měla své dědictví a mouchy. Ale v podstatě nepamatuji se, že by někdo z politiků občany této země nějak záměrně rozeštvával. Klaus i Zeman byli svými odpůrci respektováni a snažili se o jakž takž nějakou politickou kulturu. Toto všechno skončilo první přímou volbou, kdy v předvolební kampaň ze strany Zemana byly hned ze začátku všichni konkurenti zliti fekáliemi od hlavy až k patě. Já nemám nic proti tvrdému, ale korektními souboji, ale toto bylo hodně za hranou nějaké korektnosti a slušnosti. Čekal jsem tedy, že všechny ty lži,pomluvy již demokracii zvyklý kultivovaný český volič Zemanovi spočítá a řekne takto ne . Ale ukázalo se,že nikoliv. A ukázala se ještě jedna skutečnost. Že Zeman cílí hlavně na lidi s minimálním vzděláním a na penzisty. Tudíž penzisti (generace s vymytými mozky z dob komunismu) rozhodli o tom, že se vracíme zpět. Dalším , kdo začal ve svém politickém boji cílit na stejné skupiny byl Babiš, který jak známo má politiku spíše jako podnikatelský projekt. Dnes zde máme totálně smrtící kotejl. Na hradě starce, usvědčeného lháře, hájícího zájmy Ruska a Číny a napojeného prostřednictvím svých kumpánů (řadu z nich aktivních exponentů minulého režimu) na kdoví koho. Jako premiéra máme usvědčeného estébáka, který je obklopen sobě rovnými lidmi z dob minulého režimu. Připadá mi to,jako když po roce 1989 zalezli soudruzi a estébácké bestie do děr, podnikali si, dbali ale o to, aby nebyli na očích. Ale v poslední době vylezli z nor a už nemají potřebu se skrývat. Vládne zde fízlovský režim a ochodně-mafiánské struktury . A jak vidno , starým spoluobčanům se po něčem takovém stýskalo. Oni nepotřebují svobodu. Oni neví, co s ní. Oni potebřebují tatíčky, které je budou ovládat.

+1/0
26.11.2019 20:27

V92i43k78t41o45r 86N69á37r60o72ž54n68ý 3649252968

V podstatě se nyní nacházíme ve válce. Na jedné straně staré struktury a zmanipulovaní spoluobčané se svými vůdci Zemanem a Babišem a na druhé straně ti ostatní. Zemanovo-Babišovská klika útočí dezinformačními weby a kampaní cílenou na penzisty. (Můj otec dostává každý mesíc do mailové schránky několik mailů z neznámých adres obsahujících profesionálně vyrobené propagační materiály Zemanovsko-Babišovské kliky) . Proto jsem ohromně rád a vděčný za to, že ještě někdo má sílu této mafii vzdorovat. Jsem hrozně rád za to , že se někdo nebojí vyrazit do ulic, jsem hrozně rád , že ještě dnes někdo bojuje za jedno z posledních nezávislých médií-Českou televizi.

Vím , že namítnete , že máme demokracii.A že Zeman i Babiš byli demokraticky zvoleni. Ano. Demokracii jsme měli i po válce , demokracii měli v Německu ve třicátých letech. I Hitler s Gottwaldem byli demokraticky zvoleni. Ale kdybych se dozvěděl , že někdo v Německu se odmítl smířít s výsledky demokratických voleb a měl odvahu bojovat s touto hydrou , měl by můj obdiv. To samé platí i pro Československo poválečných let. A to samé platí i pro současnost.

+1/0
26.11.2019 21:12

P85e60t61r 66N68e93d72o59m61a 4959317208620

Jsme slovansky stat. Nevim koho prekvapuje situace v justici. Cim vic slovansky stat, tim je situace horsi. Takove Rusko nebo Ukrajina, tam je mozne temer vse. Staci se podivat na Slovensko. Proto se vetsinou migruje pryc z techto zemi nez opacne. S vyjimkou migrace z vychodu, resp. ze zemi s vyssi koncentraci slovanskych genu

+1/0
23.11.2019 17:56

P51e38t31r 22S40k97á71c41e64l 6754769719

Když přistoupím na zajímavý termín "slovanský stát" (národ bych bral), tak před 100 lety náš stát nastartoval cestu k prosperitě. Tak razantně, že nás v roce 1938 museli naši tzv. "spojenci" přibrzdit, zastavit. Proto mně vadí, že za 30 let jsme tam, kde jsme. Cítíte ten rozdíl? Naši předkové za 20 let vynikli a my v "moderní" době za 30 let jsme dokázali jako co? Zdravého rozumu je nám třeba...

+3/0
23.11.2019 19:34

V63i64k81t25o88r 14N81á96r95o30ž48n81ý 3209182338

Kladu si otázku , zda jste tak hloupý , nebo Zemanovo-Babišovskou mafií placený troll ? V čem naši předci vynikali ? Dobře , byly zde fabriky. Nicméně většina z nich vznikla již za Rakouska a tím , jak se Rakousko rozpadlo se těmto fabrikám dost zkomplikoval život. Protože Rakousko bylo ve světě známou , uznávanou zemí ... na rozdíl od nějakého uměle vytvořeného Československa , které bylo jako země i dost nefunkční. To se nejvíce projevilo v době hospodářské krize , která v Československu měla ve srovnání v ostatními zeměmi dost ošklivý průběh.

Jinak pokud se podíváme do politiky , vládl tehdy možná ještě větší bordel než dnes. Megakorupce na denním pořádku. I proto si řada lidí myslela , že když bude po válce ve velkém volit KSČ , že přijdeme do ráje...

+2/−3
24.11.2019 9:37

B33e49d16ř80i82c90h 47V27e97v31e25r47k52a 4840975231299

"Á je správně".

0/0
25.11.2019 12:29

P96e90t91r 31S18k93á79c80e42l 6164809549

V něčem máte pravdu. V době (po roce 1994) kdy paní Klausová byla v dozorčích radách jeden pamětník připomněl, že i za I. republiky jeden moudrý politik pronesl: "Když už jsou politici u moci (koryta), tak ať žerou, ale ať nemlaskaj"! Též byly manželky vládnoucích politiků v dozorčích radách, ale ze zákona tam tehdy nesměl býti cizinec! Jak moudré opatření.

V třicátých létech min. století u nás krize neměla až tak ošklivý průběh, stejně jako v roce 2008 u nás, tak i tehdy "kdo chtěl, ten si práci našel" - odposlechnuto od našich předků, pamětníků oné doby. Kdo chce, hledá metody, kdo nechce, hledá důvody. Tohle platí stále. Mno a jak níže uvádím, myšlenky našich vynálezců byly využívány nekalým způsobem a proto soudy většinou rozhodovaly v jejich, tedy náš prospěch. Tohle se ve škole neučí, takže Vás to omlouvá. A nejen v průmyslu oni vynikali. Bylo by zajímavé, kolik peněz přiteklo do ČSR od roku 1927 za píseň pana Jaromíra Vejvody "Škoda lásky".

Rakousko se samo nerozpadlo, světové mocnosti (naši "spojenci" na Východ i Západ, aby bylo jasno) potřebovaly rozbít říši uprostřed Evropy a potom snadno ovládat malé státy. Podobně "moudře" v USA mlčely, když k nám v roce 1968 přijely tanky. I M.Allbrichtová přiznala, že se nás USA tehdy nezastaly. Pamětníci "zlatých" šedesátých let dosvědčí, jak se uvolňovala tuhost režimu, k naplnění touhy občanů po svobodě však nedošlo.

0/−1
25.11.2019 21:50

P42e11t72r 58S86k63á18c41e36l 6694899809

Stejně jako po roce 1990, kdy nám "spojenci" slibovali jak nám pomohou je dohnat ekonomicky. Výsledek? Krachy světově proslulých značek - Poldi, Tatra, ČKD, Zetor. Metra, Tylex, OP Prostějov, sklárny a výrobci bižuterií. Aby bylo jasno, jsem za přeměny politického systému rád, ale pokuste se někdo obhájit a prokázat, jak nás 30 let vedli neschopní chlapci správným směrem, jo? Ale vážně, legrácek bylo již dost. Začít můžeme touto informací:

https://www.hoppner.cz/sokujici-analyza-17-listopadu-89-jak-to-vlastne-cele-bylo-pozoruhodna-exkurze-do-zakulisi-moci-hra-svetovych-velmoci-a-temna-vize-budoucnosti-opravdu-nas-jen-tahaji-za-nos/#.XdwqEdThCt8

0/−1
25.11.2019 21:56

V73i44k96t89o82r 65N59á53r45o49ž67n90ý 3219422408

Vážený. Firmy skončily, protože se změnila doba.Nikoliv proto,že by je někdo chtěl záměrně zlikvidovat. Ono se těžko konkuruje čínským dovozům v textilu. I v Německu krachovaly sklárny. A to ne proto,že by je někdo záměrně likvidoval, ale proto,že o sklo nové generace nemají takový zájem jako měly předchozí generace. Jinak pro Vaši informaci, v Zetoru jsem byl někdy v devadesátých letech, protože se naše firma ucházela o zakázku pro tuto firmu a divil jsem se , že někdo v takovém bordelu ještě dokáže něco vyrobit. To, že řada fabrik ukončilo svoji činnost je naprosto logické. Ono obstát na plně konkurenčním trhu není nic jednoduchého. A výrobek, který byl z českého pohledu kvalitní, nemusel být kvalitní ze západního pohledu. Spousta firem skončila proto, protože i ti Rusové měli jiné nákupní možnosti a radši si koupili výrobek ze západu, než z Čech.Můžete oponovat, že řada firem vyvážela na západ. Ale opravdu se ty výrobky na západě prodávaly pro jejich kvalitu? Anebo proto, protože byly prodatelné a soudruzi je nabízeli za pakatel, jen aby získali valuty , kterých se nedostávalo ?

Jinak ten Váš odkaz- to je typický dezinformační , lživý web. Apropos , kdo jej provozuje? Tato informace je nedohlatelná. Kdo jej financuje ? Taktéž.

+1/0
26.11.2019 20:01

V27i97k85t13o20r 14N20á26r76o82ž45n78ý 3359212598

Sorry, ale vy nejste troll, vy jste jenom hloupý.To je konstatování faktu nikoliv nějaký projev nenávisti, jak píše Váš spolu soudruh výše. Zkuste si něco o krizi ve třicátých letech přečíst...viz například zde: https://www.idnes.cz/ekonomika/domaci/ceskoslovensko-sledovalo-velkou-krizi-z-dali-pak-se-v-ni-temer-utopilo.A091104_151250_ekonomika_spi

Možná Vám dojde, že krize v roce 2008 byla pouze slaboučkým odvarem.10,5% nezaměstnanost v roce 2009 byla srandou oproti 30% nezaměstnanosti ve třicátých letech. Navíc v roce 2008 měla naše země rozvinutý sociální systém, kdy každý nezaměstnaný obdržel podporu. Zkuste si něco nastudovat. Tedy jestli na to máte. A on byl Vejvoda vlastnictvím země ? Takže on napsal písničku, ze které přišel balík do českého státního rozpočtu ? Myslím, že Vejvoda v roce 1927 byl někde jinde, než takový Gott za komančů. Ano, z Gotta komanči profitovali obrovsky. Ale z Vejvody ? V roce 1927 byla i v umění trochu jiná doba. Když někde napíše dnes světový hit, zbohatne na něm. Zbohatl ale někdo z nějaké písničky v roce 1927 ?

+1/0
26.11.2019 19:46
Foto

J20a64n 63H32o40r37n30í45k 6823517335247

Možná byste měl uvést nějaká srovnatelná čísla, jak to bylo tenkrát a teď. Jestli si to moc neidealizujete.

+1/0
25.11.2019 10:46

P93e88t65r 33S89k94á51c75e10l 6184719139

Od roku 1918 do roku 1938 sice nebyl na politickém poli pořádek, ale průmysl a zemědělství se jen rozvíjelo. V třicátých létech minulého století byla ČSR pátá v hrubé výrobě na kojence. V době krize firma Baťa nepropouštěla svoje zaměstnance. Fitrma Baťa ovládala celý světový trh obuví. Firma Roučka byla úspěšná s měřícími přístroji, později Metra Blansko. Výrobky našich sklářů se platili zlatem. Ještě i v šedesátých letech. Naši vynálezci do roku 1938 vyhrávali spory u mezinárodních patentových soudů a svět jim/nám musel platit ve velmi tvrdých měnách. I proto byl kurz koruny k marce 1 : 3. Po příchodu Němce byl ze dne na den opačný! Občany ČSR nashromážděný "zlatý poklad" nemá v historii lidstva obdoby.Takže pokud by ČSR nebyla trnem v oku našich tzv. "spojenců", proč by ji jinak zlikvidovali předhozením Hitlerovi? My za 30 let jsme ve srovnání s našimi předky kde?

0/0
25.11.2019 21:25

V77i62k40t86o72r 16N82á23r73o19ž37n17ý 3809552778

Kde jsme ? Šestnáctí v HDP na hlavu na světě . To je málo ? Z nějakých 190 zemí šestnáctí.

+1/0
26.11.2019 20:04
Foto

P18e85t70r 65H67a37n61n86i12g 5816924795544

To odsuzování všeho slovanského zavání hanobením rasy, národa nebo skupiny obyvatel, nezdá se Vám?

0/0
25.11.2019 8:13
Foto

J45a26n 17H43o64r54n59í36k 6593667155957

Mluví o státech, ne o národech a národnostech.

+1/0
25.11.2019 10:41
Foto

J77a27n 41H80o24r56n94í81k 6233957975907

Slovanské krve je u nás tak 35%. Daleko větší roli zde hraje společná nedávná minulost.

+1/0
25.11.2019 10:44

P32e11t47r 20S35k77á98c70e33l 6884439299

Ano, minulost byla trudná. Ale ve smyslu níže uvedeného doporučení s tím nic moc neuděláme. Slovanství v našem národě stále žije, připomínají je různé aktivity. Jedna z nich: https://kruhrodu-moravy-slezska.estranky.cz/

"Jsou dva dny v roce, se kterými nic neuděláš. Včerejšek a zítřek". Carpe diem.

0/0
25.11.2019 22:05

T72o21m98á46š 89K32u57c58h20a97ř 3617401828691

Koho by bavilo půjčovat pro pár procent zisku? Získat nemovitosti dlužníka za zlomek ceny, to je to zlaté vejce, po kterém tyto společnosti pasou. Jak píšete, zákonodárci na objednávku vyrobili tento zločinný systém, díky kterému lichváři a soukromí exekutoři získali veškerý majetek tisíců lidí a poslali je na dno, ze kterého není návratu, a to často pro bagatelní dlužné částky na počátku. ( I fikce doručení je jednou z mnoha uzákoněných kulišáren, která tomu napomohla. )

Smutné je, že stát se o to nezačíná zajímat kvůli křivdám a nespravedlnostem, ke kterým dochází, ale protože zaregistroval nárůst lidí, kterým se díky nesplatitelným dluhům nevyplatí pracovat.

+4/0
23.11.2019 8:50

P69e10t78r 33S58k62á12c20e45l 6724329589

Máte pravdu, druhá specifická vlastnost funkčního státu je "regulace". Okamžitě po přijetí signálu o závadném stavu by měl stát reagovat, adekvátně reagovat. Ombudsman je jen slabá náplast na křivdy, vlastně jen na ty, které páchá na občanovi stát. O povinnostech a dvou vlastnostech fungujícího státu viz kniha "Prolomení hradeb" od Petra Hampla (https://www.nastvanematky.cz/), vydaly "naštvané matky" z Olomouce. Ženy oplývající zdravým rozumem.

0/0
23.11.2019 19:39

A88l49e41n36a 95F17i92l51i47p94o82v83á 1814752166749

Máte pravdu.LICHVÁŘI,EXEKUTOŘI A REALITNÍ MAKLÉŘI VYDĚLÁVAJÍ MILIONY NA MAJETKU, KTERÝ SEBEROU TOMU, KDO DLUŽÍ PÁR TISÍC. VÍM JAK TO UKONČIT. ALE NEJSEM VE VLÁDĚ. Ministerstvu spravedlnosti jsem předala mnoho případů jak se dělají podvody aby si určití občané vydělali miliony. Bohužel, nic s tím nedělali. Proto říkám, že je potřeba vyměnit vládu, kterou nezajímají chudí občané. Jim ale pak z našich daní platíme různé příspěvky. Proto jsem pro změnu vlády. Bez PIRÁTŮ, KDU-ČSL, TOP09, STAN, a podobných podvodníků. Je potřeba myslet na budoucnost našich dětí a vnoučat.

+2/−2
24.11.2019 21:21

B42e72d89ř48i57c93h 94V39e10v32e20r20k69a 4200185881119

>>Proto jsem pro změnu vlády. Bez PIRÁTŮ, KDU-ČSL, TOP09, STAN<<

Vámi jmenované strany nejsou strany vládní, ale opoziční. Ano, i já jsem pro změnu vlády. Bez ANO, ČSSD a KSČM. A SPD, která současnou vládu podporuje a moc ráda by nahradila ČSSD. Takže trochu jste si to popletla, paní Filipová. Místo těch vámi jmenovaných čtyř stran jste měla spíše uvést ty mnou jmenované čtyři strany.

+1/0
25.11.2019 10:31

V26i98k98t69o70r 66N35á44r75o75ž28n62ý 3839492738

Piráti nikdy v žádné vládě nebyli , ostatní strany už tam také dost dlouho nejsou. Co udělali Vaši miláčci za těch x let co vládnou ? Nic.

+1/0
26.11.2019 21:15

S79t35a14n69i40s59l68a49v 91L46á41t66a16l 8698407371341

;-D;-D;-D Kde vzít a nekrást ;-D;-D;-D.

Podle volebního zákona (a peněz) moc šancí na změnu nemáte :-P.

0/0
27.11.2019 6:35

H72e74l92e74n88a 75Š43e13m28b80e31r59k29o62v81á 8696369694

Myslím, že zamezení takto tíživé situace je také v tom, aby se neposkytovaly půjčky nikomu, kdo evidentně nebude schopen půjčku splácet. Kdo přesto půjčí někomu takovému, tak by měl být smířen s tím, že zapláče on a ne dlužník... Navíc by měli rodiče vychovávat děti tak, aby neměli tendenci utrácet víc než si vydělají, a aby si z každé výplaty tvořili rezervu.

+10/0
22.11.2019 19:48

A95l39e82n83a 40K85ř49e39h29o78t30o93v76á 8687162874350

Dokud budeme "oslavovat" lidi jako je pí Moučková (viz https://krehotova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=725292), kteří do určité míry vlastně "těžili" v 50. letech ze své pozice..., pak musíme přehodnotit situaci : svoboda projevu vs. svoboda ekonomická. Je príma, že každý si můžeme jezdit po světě, kam nám dají vízum... Teda 35 000 bezďáků nemůže; téměř 0,5 mega dlužníků taky ne. A k tomu tu máme další mega lidí na hranici chudoby... Ale všichni si to můžeme říct , svobodně si postěžovat.

+1/−1
22.11.2019 13:50

B59e76d98ř85i59c25h 93V95e55v49e68r69k85a 4220135341109

Co byste tedy navrhovala, paní Křehotová? "Každému podle jeho možností, každému podle jeho potřeb?" Jistě, bylo by to moc krásné - bohužel ale zatím nikdo nenašel nějaký reálný způsob jak to zrealizovat.

A vaše plivání špíny na paní Moučkovou - to raději ani nebudu komentovat.

0/0
22.11.2019 14:50

A14l66e37n42a 91K19ř43e13h35o14t83o49v60á 8377812594560

Na paní Moučkovou neplivu, a už vůbec ne špínu. Spíš jsem proti tomu, jak 90letou paní dnes využívají mediální prostředky ke svým účelům. Což nicméně neznamená, že bych byla fanynkou někoho, kdo 20 let využíval svého postavení (ausgerechnet v 50. letech) a pak prozřel.

+2/−1
22.11.2019 16:39

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

A93l43e76n91a 95K52ř32e68h46o89t92o88v60á 8187432814730

Ne nezatáhla jsem sem nikoho - ani Vás. Jen jsem ukázala na něco, co souzní s tím "ukradená spravedlnost".

+2/−1
22.11.2019 20:48

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

B44e16d83ř67i31c44h 16V76e26v21e67r91k71a 4100175421149

... a na tom, že jste sem paní Moučkovou zatáhla naprosto bez jakékoli souvislosti jen proto, abyste na ni mohla kydat špínu, na tom, paní Křehotová, trvám.

0/0
25.11.2019 12:32

B61e56d40ř65i36c73h 41V88e69v50e96r22k42a 4240335401279

Proč, pane Hannigu, nepřipustíte, aby bylo zřejmé na co paní Křehotová odpovídala? Můžete prosím sdělit kvůli čemu konkrétně můj příspěvek mažete? Otázku "Co na to pan Hannig?" v souvislosti s kydáním špíny na starého člověka, paní Moučkovou, ze strany paní Křehotové, jsem v druhé verzi vypustil. Snažím se tedy přijít na to, co vám v tom příspěvku i nadále vadilo... a jedinou spornou věc, kterou jsem tam v té druhé verzi nechal, byla ta, že jsem to kydání špíny na paní Moučkovou, ze strany paní Křehotové, nazval "sprosťárnou". OK, použiji "politicky korektnější" slovo "nekorektnost" - a trochu jsem i přepracoval a doplnil ten závěr - čili aby zde bylo zřejmé, na co paní Křehotová odpovídala, zde je ten můj naprosto korektní příspěvek, ze kterého jsem odstranil veškeré náznaky "politické nekorektnosti" - a pokud bude smazán, obávám se, že jen z důvodu, že nesnesete odlišný názor, pane Hannigu:

Takže místo toho, abyste, paní Křehotová, odpověděla co byste tedy navrhovala vy ohledně těch sociálních nerovností, chytla jste se jen té své špíny na paní Moučkovou. A že to je špína na tom trvám - teď dokonce naznačujete, že ji v jejím starém věku "zneužívají". To je ovšem nekorektnost nejhrubšího zrna - paní Moučková rozhodně nepůsobí dojmem, že by ji někdo "využíval" nebo "zneužíval". Kydáte špínu na staré lidi - a to zásadní, o čem tu byla řeč, než jste sem tak nesmyslně zatáhla paní Moučkovou (tzn. co byste navrhovala vy ohledně těch sociálních nerovností), naprosto ignorujete. No nic - co také čekat od někoho, kdo evidentně souzní s "Rozumnými". Ale stále ještě máte možnost odpovědět, co byste tedy navrhovala vy ohledně těch sociálních nerovností. Předem děkuji a přeji hezký den.

0/0
25.11.2019 13:36

A54l18e24n49a 20K74ř55e57h89o75t16o56v78á 8977312874520

Je to Váš názor a i já jsem ráda, že ho můžete veřejně sdělovat (jako pí Moučková v televizi v 50. a 60. letech). A opakuji: pí Moučková byl jen příklad k páně Hannigovu příspěvku Ukradená spravedlnost. Jestli, pane Veverko, nechápete souvislosti pak to fakt není můj problém.

0/0
26.11.2019 11:09

B75e39d29ř26i14c49h 56V93e88v54e46r36k28a 4980355761479

>>A opakuji: pí Moučková byl jen příklad k páně Hannigovu příspěvku Ukradená spravedlnost.<<

Jak s tím blogem Ukradená spravedlnost souvisí paní Moučková? Nijak - vy jste pouze měla nutkavou potřebu si kopnout do paní Moučkové - tak jste si kopla. Opravdu velice ubohé.

>>Jestli, pane Veverko, nechápete souvislosti pak to fakt není můj problém.<<

Vy asi těch problémů budete mít docela hodně, když ani nechápete tak jednoduchou, že paní Moučková s tím blogem opravdu ani trochu nesouvisí.

0/0
11.12.2019 16:15

B69e89d86ř94i46c16h 30V90e79v26e50r22k62a 4920285241209

Oprava:

Vy asi těch problémů budete mít docela hodně, když ani nechápete tak jednoduchou VĚC, že paní Moučková s tím blogem opravdu ani trochu nesouvisí.

0/0
11.12.2019 16:18
Foto

P35e79t64r 86H35a91n20n10i62g 5806654125524

Smazal jsem pana B.Veverku reagujícího na paní Křehotovou už podruhé i při opakování, neboť diskutérku obviňuje slovy: "je to sprosťárna..." . Pokud používá B.V. bez záporně emotivního náboje "viz má reakce na pana Jungmanna a jeho následná reakce na reakci mou, kde označuje Adama Benjamina Bartoše za neonacistu, při čemž vím, že jím není", tak jeho reakci nechávám, neboť je to jeho názor. I když mám sto chutí i ten příspěvek smazat, protože A.B. Bartoš nebyl dosouzen za neonacismus, i když se jeho projevy i soukromé hovory zachycené odposlechy detailně probíraly u soudu, soud jej za neonacistu neshledal. Výrok soudu je jiný.

0/0
25.11.2019 13:21

B49e86d57ř52i30c82h 28V62e87v43e81r19k83a 4580755761489

Tento váš příspěvek jsem si přečetl až teď - nicméně tu mou teorii, že jste to mazal kvůli slovu "sprosťárna", jste tedy potvrdil, tak pevně věřím, že ten můj přepracovaný příspěvek bez slova "sprosťárna" již mazat nebudete. Nicméně velice mě překvapuje, jak jste útlocitný, resp. jak v některých případech tak striktně vyžadujete, aby diskutující byli tak velmi "politicky korektní"... Já osobně se domnívám, že vaše přirovnávání vašich oponentů k "hitlerjugend", kterého jste se dopustil v jiném dnešním příspěvku - a to jen proto, že si dovolují vyjádřit ostrý nesouhlas s něčím, co považují za nehoráznosti, je dle mého skromného soudu mnohem norší, než použít slovo "sprosťárna" místo slova "nekorektnost". Já opravdu, pane Hannigu, nemám pro toto vaše chování jiné vysvětlení, než že se chováte naprosto neuvěřitelně pokrytecky. A pevně věřím, že mě za tento můj názor opět nesmažete.

A co se týče Adama Bartoše - je to člověk, který zpochybňoval holocaust, napsal mnoho antisemitských článků, které nikdy veřejně neodvolal - takže mé tvrzení, že to je neonacista, je podložené těmi jeho antisemitskými výroky (spolu s jeho rasistickými výroky o "černotě valící se do Evropy" apod, které také nikdy neodvolal). Tak se obávám, že vaše prohlášení o tom, že "víte, že není neonacistou" je (pokud nedodáte nějaký hmatatelný důkaz, že by ty své antisemitské a rasistické názory veřejně odvolal) docela na vodě. Na rozdíl od toho mého názoru, že skutečně je neonacistou, který je podložen tím, co v nedávné minulosti opakovaně a soustavně prohlašoval. Proč to, pane Hannigu, už konečně neuznáte? Že aby neonacista přestal být neonacistou, musel by nejdřív své předešlé neonacistické antisemitské výroky veřejně odvolat?

0/0
25.11.2019 13:47
Foto

J41a82n 42H10o83r24n50í67k 6143127615137

Jak je stanovena hranice chudoby, že se dotýká pětiny obyvatelstva?

+1/0
25.11.2019 10:48

V36i16k66t19o24r 23N97á72r75o45ž74n93ý 3379172278

Exekuce pokládám za jeden z největších problémů a největší ostudu, jakou tato země má. Na druhou stranu země , která by neměla žádný problém ve světě neexistuje. Za třicet let svobody se něco povedlo dobře a něco se nepovedlo vůbec. Každopádně si myslím , že i přes všechna ta negativa jdeme správným směrem.

+1/−1
21.11.2019 19:39

P75e52t52r 82S36k51á85c13e27l 6694689169

Tak jestli považujete za správný směr, kdy naše vlády i po roce 1990 nařizují vládním nařízením že všichni naši občané musí dvakrát ročně pootočit hodinami vpřed a vzad, tak to je kudla do zad. Protože zvláště po roce 1990 si každý může ulehat a vstávat kdy a jak chce, že? Takže proč musí děti školou povinné od března do října denně vstávat o hodinu dříve? A to je jen taková "prkotina", jsou důležitější věci (viz článek), které se neřeší. Např.:

https://video.info.cz/strunc/korporace-z-ceska-odvadeji-biliony-a-politici-to-neresi-jde-i-o-vase-mzdy-varuje-svihlikova-43664.html

+2/−1
21.11.2019 21:57

V86i73k37t79o25r 24N59á36r40o55ž12n26ý 3489612638

Řešíte blbosti. Střídání zimního a letního času bylo již za komančů a odehrává se v celé západní Evropě , jejímž jsme členem. Apropos , variantu , kdy v okolních zemích bude jiný čas si nedovedu vůbec představit.

+1/−1
22.11.2019 17:04

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

P50e68t17r 96S34k88á86c43e49l 6384589189

Mno právě - za vlády KSČ se snadno vše nařídilo a po roce 1990 jsme doufali, že zvítězí zdravý rozum a demokraticky zvolené vlády od nesmyslného nařizování svým občanům upustí. Byl to omyl.

Okolní země v Evropě - tak zajeďte do USA, kde 16 států nešílí s tzv. "letním časem" a vše funguje. Tam si podle federálního zákona z roku 1966 každý stát USA může referendem zvolit zda LČ chce či nikoliv. A v EU? To jsme jako stát nesvéprávní? Stále se skoro ve všem dává za vzor USA a v tomto nikoliv. Próóč?

A proč by měl být ve státech Evropy jiný čas než-li ten, který v roce 1884 mezinárodními dohodami všichni přijali? Tedy podle poledníků. My máme ten 15. pěkně a skoro uprostřed ČR. Prochází např. Jindřichovým Hradcem.

Podle Vás není blbost, že od konce března denně musí děti školou a školkou povinné vstávat o hodinu dříve? Vždyť od roku 1990 si každý, tedy i Vy a Vaši přátelé, může vstávat a ulehat kdy a jak chce. Tak na co čekáte na jaře, až vám naše vláda potažmo EU nařídí termín, kdy musíte ve dvě ráno pootočit všemi hodinami? Kam jsme došli...

+1/0
22.11.2019 20:59

P30e98t64r 80S15k95á52c38e66l 6884719469

Když došly argumenty, diskuze ustává. Ale někdy se dočkám alespoň částečného doznání, podle tohoto moudra:

"Rozhodl jsem se, že nebudu zarputile lpět na svých názorech, nýbrž je opustím a přejdu k jiným, když mi někdo ukáže rozumné důvody, kterých bych se mohl chopit. Nemám totiž jiný cíl, než se přiblížit pravdě" » Antony van Leeuwenhock.

+1/0
23.11.2019 23:33

V23i21k91t67o49r 22N96á79r20o12ž34n49ý 3769112618

Vážený pane, já nejsem nudící se penzista, který si může dovolit být na této diskusi 24 hodin denně. A když se podívám na problémy současného světa , Evropy a ČR vidím miliony mnohem důležitějších problémů než je nějaké střídání zimního a letního času.

Jinak jak je Vám jistě známo diskuse v EU na toto téma se vede. Dokážete si představit tu absurdnost , že kdybyste jel vlakem z Berlína do Budapešti jedním vlakem , v ČR by mohl být jiný čas než v Německu , Na Slovensku jiný čas než v Čechách , v Maďarsku jiný než na Slovensku. To by byl guláš co ? Poradím Vám jedno , zkuste se podívat do mapy světa. Zkuste se podívat na to , jaká je obvyklá velikost země, patřící do USA. Zkuste se podívat i na samotnou velikost USA a srovenejte to s Evropou. To je trochu neporovnatelné, co ? . Vždyť jenom kolik časových pásem prochází USA.

+1/0
24.11.2019 9:26

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Prodáváte rasistické zákusky, tvrdí zákazníci. Tradiční, brání se výrobce

Čokoládová pusinka, zákusek populární hlavně během německých únorových karnevalů, narazila na odpor kvůli svému...

Všichni jste krásní, říká modelka. Předávání cen moderovala zcela nahá

Modelka Ibi Støvingová (45), která moderuje dánskou verzi americké show Naked Attraction, vyvolala pozdvižení...

Výrobce největšího mobilního propadáku definitivně zavírá krám

Po třech letech od uvedení prvního neúspěšného pokusu prorazit na smartphonový trh značka Essential od spoluzakladatele...

PRVNÍ DOJMY: Co až tvé nahé fotky uvidí mamka? I herečky V síti pláčou

Vít Klusák zažívá věk zralosti. Zatímco v debutu Český sen ubližovala mystifikace neškodným zástupům toužícím po...

Nenáviděla jsem se za svá prsa, říká Fialová. Poprsí si nechala zmenšit

Herečka Kateřina Marie Fialová (22), známá ze seriálu Ordinace v růžové zahradě či show Tvoje tvář má známý hlas, šla...