Středa 24. února 2021, svátek má Matěj
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Středa 24. února 2021 Matěj

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

S15a17r30k59a 41F60l93i83d91r57o28v26a 2310240140257

Po revoluci se zrusili linky na vody do lahví,začala doba plastů, zlikvidovali přepravu zboží vlaky, zamořili nás tiráky.

Zlikvidovali zemědělství, teď tu baštime mrtvý mléko, sýry . Vše se nesmyslně dováží.

+1/0
24.1.2020 10:00

B36e64d41ř67i41c89h 79V83e65v19e53r13k90a 4590615381579

Úplně v tomto příspěvku slyším ono okřídlené "zlatí komunisti"...

0/0
24.1.2020 17:30

B35e87d26ř83i62c75h 85V61e77v15e42r15k26a 4580675221489

Dole v diskusi jsem se dočetl o experimentu zvaném "myší ráj" - a zde jsem nalezl zajímavý článek na toto téma:

https://dennikn.sk/blog/22911/mysi-raj-upadok-spolocnosti/

>>Komfort bytia sa stal našim mentálnym väzením. Je príliš ťažké z neho vystúpiť, lebo jednotlivci aj svetové politiky túžia po kontinuálnom raste. A ten tu bude iba dovtedy, kým nás nezastaví nedostatok zdrojov alebo celkové zrútenie sociálneho systému. Ten bude zložený s jedincov, ktorí vďaka blahobytu nebudú vedieť ani chcieť nič pre záchranu ľudstva urobiť. Dôležité pre nich bude prežitie ich samých.<<

Co mi to jen připomíná...? Lidi, kteří nejsou ochotni pro záchranu lidstva nic udělat - a dokonce se jim podařilo si vsugerovat i to, že žádné nebezpečí nehrozí - a že ti, kdo se např. snaží zabránit klimatické katastrofě, jsou "zelení totalitáři". A že nejrozumnější, co můžeme dělat, je nic na chování lidstva neměnit, dál si "pečovat o své vlastní kožíšky" - a ono to tak zůstane navěky. A když ne, tak co, že jo... po nás potopa, hlavně, že my se budeme mít ještě těch pár dalších let, které nám zbývají, dobře. A pak se to holt třeba všechno pokazí - ale co, my už u toho přece dávno nebudeme. A ono se to třeba ani nepokazí, když budou mít budoucí generace kliku. Ale to už nám může být jedno, že - myšky pečující si o své kožíšky, nemám pravdu?

>>Keď, Calhoun zistil, kedy to so spoločnosťou dopadne zle, začal pátrať po tom, čo urobiť, aby to dopadlo dobre. A zistil. Prinútil myši k záujmu o iných. Prinútil ich k interakciám a vzájomnej pomoci.<<

I toto mi cosi připomíná. Jen nevím co by tuto společnost mohlo přimět k tomu, aby většina nepovažovala nic špatného na tom, že vrcholní politici tvrdí, že nemůžeme pomoci ani pár desítkám válečných sirotků...

0/−2
15.1.2020 17:08

B34e29d96ř81i61c73h 26V50e75v75e50r50k79a 4100975661869

>>Chamtivost mocných ničí planetu a ne obyčejní lidé<<

Ne - planetu ničí chamtivost každého, kdo si sám sobě nechce přiznat, že lidstvo skutečně může narušit klimatickou rovnováhu a způsobit tak budoucím generacím (a zřejmě už i lidem dnes žijícím - ano, je otázka zda "jen" těm nejmladším nebo i např. lidem středního věku) velké problémy. Ono je to pro někoho strašně příjemné a pohodlné - věřit populistům, kteří tvrdí, že "lidstvo je jen mravenečkem na těle slona a proto nikdy a za žádných okolností nemůže způsobit změny klimatu vedoucí k celoplanetární katastrofě". Takže spíše než "chamtivost mocných" je to neochota každého, kdo není ochoten uvažovat o tom, že je třeba nutné i obětovat něco ze svého současného pohodlí, abychom nezpůsobili opravdu velké problémy našim potomkům, lhostejnost k problémům budoucích generací, uvažování způsobem "po mně potopa" - a toto vše pak vede k tomu "pohodlnému" vytěsnění onoho skutečně reálného rizika, že opravdu začíná docházet k nevratným a ničivým změnám v klimatické rovnováze - vytěsnění třeba tím, že takový člověk začne po populistech opakovat ty nesmysly o "nastupující zelené totalitě" apod. Takže spíše než "chamtivost mocných" ničí planetu docela obyčejná lidská lhostejnost k osudu druhých lidí, lhostejnost k osudu budoucích generací - takové to "no a co, já už tu nebudu, tak mi to může být jedno". Je to opravdu velmi smutné, že tak velké množství lidí je takto sobeckých a lhostejných k tomu, co svým současným chováním způsobí lidem budoucím. Opravdu velmi smutné.

+2/−1
14.1.2020 18:50
Foto

P72e88t25r 98H51a11n64n80i78g 5226744505594

Tento Váš příspěvek nechávám, protože je k tématu článku a i když vyjadřuje jiný úhel pohledu, než je ten, který prezentuji v článku, čili je polemický a dobrý. Proto Vám dávám plus. Ale nestrpím útoky na jiné diskutéry. Právě kvůli těmto útokům jsem smazal další Váš příspěvek

+2/0
14.1.2020 21:53

B92e94d44ř78i20c36h 18V59e53v36e51r66k22a 4100205211379

Není pravdou že bych v tom vámi smazaném příspěvku jakkoli útočil na jiné diskutéry. Vyjádření nesouhlasu není útok. A vás jsem se pouze slušně zeptal na váš názor na ty příspěvky, které byly, dle mého soudu silně za hranou. Napsal jsem toto (přesná citace toho, co jste teď naposledy smazal) :

>>Pan Hannig mě zde maže jen proto, že jsem zde poukázal na naprostou nesmyslnost konspirční teorie o "chemtrails", kterou zde hájila paní Filipová, zde v tomto příspěvku: https://hannig.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A200107_741617_blogidnes&vlakno=99193368 - a dále že jsem poukázal na antisemitismus pana Šimice a na naprosto bezprecedentní obhajobu zločinného komunistického režimu, který projevil zde v tomto příspěvku: https://hannig.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A200107_741617_blogidnes&vlakno=99231306 - Pane Hannigu - opravdu, když vás slušně požádám o komentář k těm dvěma příspěvkům těchto vašich dvou podporovatelů, "musíte" mě mazat? Opravdu nemůžete zareagovat - stejně slušně, jako já se vás ptám (nebo jsem vám v minulosti mnohokrát odpovídal, když jste se mě na něco - cokoli - zeptal) - tzn. naprosto slušně odpovědět? Věřím, že s tím mazáním již přestanete - a předem proto děkuji za vaši odpověď a přeji hezký den. S pozdravem Bedřich Veverka<<

A pane Hannigu - ruku na srdce: neútočí náhodou na mě pan Skácel mnohem hůř (oproti tomu mému příspěvku výše citovanému a vámi smazanému) v tomto jeho příspěvku z 13.1.2020 20:01, ve kterém napsal (opět přesná citace) toto? :

>>Škoda, že se s ukázkou neseznámím, dal jsem panu Veverkovi termín pro nápravu. Úplně nejlepší by bylo, kdyby akceptoval Váš návrh pane Hannigu, totiž aby si založil vlastní blog. Snad překoná strach a pokusí se...<<

... pokračování příspěvku ve vlákně ...

0/−1
15.1.2020 10:22

B34e42d17ř59i70c93h 33V32e35v77e94r26k79a 4930145751349

... pokrčování předešlého příspěvku (2/2) :

A na závěr mi, pane Hannigu, prosím poraďte. Poraďte mi prosím jak slušně nazvat člověka, který u svých příznivců toleruje horší věci, než za jaké své odpůrce maže - a měří proto nade vši pochybnost "dvojím metrem". Já osobně se domnívám, že naprosto slušným označením takového člověka je slovo "pokrytec". Souhlasíte se mnou? Předem děkuji za odpověď a zároveň si velmi cením, že jste se opět začal snažit diskutovat věcně - a i přes tu zjevnou nepravdu, že bych "útočil na jiné diskutéry" a naprosto nesmyslně zdůvodnění smazání mého zcela korektního příspěvku, ke kterému jste se opět snížil, dávám tomuto vašemu příspěvku také plus a přeji hezký den.

0/−1
15.1.2020 10:22

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

J25a56n 54H44o31r87n39í77k 6223457885567

A je to tu zas.

"Evropou obchází strašidlo... (Marx & Engels 1948)"

Že si nedáte pokoj, jednou stačilo.

+2/0
14.1.2020 9:54

V83i87k64t70o67r 83N49á18r52o43ž33n50ý 3549862118

Ono to opět přijde znovu. Poněvadž lidstvo je nepoučitelné.

+1/0
14.1.2020 18:52

P40e64t36r 55S56k62á46c74e94l 6634819889

„Ochota, a tedy i schopnost porozumět světu, který nás obklopuje, je čím dál menší..." > J.A.Komenský.

0/0
14.1.2020 23:17

A20l28e30š 91W81o86l43k77e92r 6179619194369

Titulek je líbivý, ale populistický a nepravdivý. Planetu ničí chamtivost všech lidí nejen mocných. Své si odvede i pasáček koz, když v Africe napomáhá rozšíření Sahary. Hlavním problémem je populační exploze a následuje touha mít se individuálně dobře jako v rozvinutých zemích Evropy či USA.

+2/0
14.1.2020 9:02

P29e35t26r 71S23k31á93c75e10l 6374479579

Na světě jsou dvě tragédie. Jedna, že člověk stále něco chce a druhá - až toho dosáhne. Ale jen určitá vrstva obyvatel planety Země rozhoduje a ve vlastním zájmu. Má k tomu armádu byrokratů, kteří jsou vždy připraveni manipulovat novodobými "poddanými". Zaměstnance EU nevyjímaje.

„Nikdo není tak beznadějně zotročený, jako ti, kteří falešně věří, že jsou svobodni.“ » Johan Wolfgang von Goethe.

+1/0
14.1.2020 23:26

B19e43d98ř31i51c88h 74V13e12v59e96r33k23a 4400685661539

"Nikdo není tak zotročený jako ten, kdo bezmezně věří tomu, že někdo tahá celý svět za drátky jak loutky."

A už ani nevím který moudrý člověk to řekl, tak pod tímto citátem bude ono slavné jméno absentovat.

0/−2
15.1.2020 10:53

B33e46d56ř73i45c30h 42V20e58v32e50r60k93a 4430275911549

Ajajaj. "Potrefená husa" se (mínusem) ozvala. Paní Filipová, já vím, že vás ty všechny nesmyslné konspirační teorie, kterým tak bezmezně věříte, zotročují jako nikoho jiného - ale mínusováním se toho zotročení nezbavíte, to mi věřte...

0/0
30.1.2020 16:11
Foto

L33e77o10n77t70ý65n72a 43C33h27v75á28t47a98l89o35v18á 1563135106

Samozřejmě že to všechno má vést k ujařmení obyčejných lidí, rudou totalitu vystřídá zelená totalita.

+3/−1
14.1.2020 0:46
Foto

J10a44n96a 78B88í40l39k52o62v51á 1643621152307

Když vezmu v potaz, jak vypadá jen obyčejné třídění odpadu v bohatých čtvrtích, a jak vypadá binec na chodbách a kolem domů ve čtvrtích "obyčejných lidí", pak nabývám dojmu, že nemáte pravdu.

0/−2
13.1.2020 20:45

P85e44t88r 53S55k74á90c10e11l 6954259449

Jen dojem to je. Totiž jaký pán, takový krám. Znám čtvrtě okresních měst s nemajetnými lidmi, jsou upravené. Ve čtvrtích boháčů ale též žijí lidé, kterým třídění odpadu nic neříká, hážou vše do jedné nádoby. A jsou "rádoby" ekologové. Jako jeden náš ministr školství, když byl na návštěvě základní školy a děvčátko ze 4.B mu položilo otázku: "Jak ve Vaší domácnosti separujete odpady"? Ministr odpověděl: "Zeptám se doma". Což svědčí o tom, jak neschopní chlapci nám zde 30 vládnou a kam nás za tu dobu jako přivedli, že?

+1/0
13.1.2020 21:00

V40i83k50t69o68r 35N70á88r54o32ž42n12ý 3979812348

To nemusí být důsledek neschopnosti, ale zaneprázdněnosti. Pokud budu makat každý den 14 hodin , budu chodit se domů pouze vyspat a o chod domácnosti se bude starat manželka , tak také nebudu všechno z běhu domácnosti vědět.

0/0
14.1.2020 18:55

P43e90t70r 74S20k64á42c78e14l 6904299139

Co k tomu sdělit - pan Baťa se rozloučil s pracovníkem, který nestíhal plnit dané úkoly v normální pracovní době. Delší čas než 8 až 10 hodin vyčerpá člověka natolik, že dělá chyby. No a když ministr neví nic o chodu domácnosti, dříve nebo později se jemu rozpadne. A co s takovým ministrem, který neuřídí ani svoji rodinu? Znali jsme čtyři takové vejlupky, kteří neuřídili ani svoje rodiny, rozpadli se jim. Natož aby pánové Paroubek, Topolánek, Nečas a Sobotka bezchybně řídili svoje vlády. Proto byli odejítí...

+1/0
14.1.2020 23:31
Foto

P56e34t18r 44H94a82n72n94i98g 5676214805954

B. Veverku budu mazat. Není tu vítaný. Je to jediný smazaný příspěvek v diskuzi. Nikoho jiného jsem zde nesmazal pod tímto článkem. Myslel jsem, že se už nezúčastní diskuze pod mými články, ale už tu zase napadá ostatní diskutéry.

+3/−1
13.1.2020 11:59

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

P37e44t41r 40H22a55n50n57i92g 5666664205354

Jsou to jediné smazané příspěvky.

+1/−1
13.1.2020 14:16

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

A49l34o74i51s 70N65e76r15u66d41a 4294238976161

Mě se to, že cílem celosvětově vládnoucích vrstev je návrat k době, kdy si cestování a všech dalších příjemných požitků užívali pouze páni a kmáni byli nevolníky na panských latifundiích nezdá. Jsem o tom přesvědčen.

+6/0
13.1.2020 10:32

P24e18t39r 43S32k58á93c23e37l 6964479729

Potvrdil to již před léty pan Paseka, léčitel a vizionář ze Svratouchu. Pro mocné světa stačí na Zemi "jen" 600 milionů lidí, aby se udržel hospodářský chod - pěstování zemědělských produktů, výroba předmětů a služby. Náš národ se ale ubrání, pokud se k moci dostanou lidé, kteří povedou tento stát v intencích Koruny české. Každá vláda, která nedbá principů vládnutí podle Koruny české, nadělá více škody jako užitku. Tudíž je neúspěšná!

Ve školách se totiž učí pokřivená historie, skoro stejně jako před 60 lety. V tomto ohledu doporučuji knihu "Falzifikace a falzifikátoři českých dějin" od dr. Staňka z Brna, k dostání zde: https://www.agapebrno.cz/Knihy/Katalog/Falzifikace-a-falzifikatori-ceskych-dejin.aspx

+2/0
13.1.2020 19:56

M77i73r62o98s41l51a76v 83Š57i33m69i34c26e 7492242281312

A mohla by s sebou vzít i tu další bláznivou holku, co vyzývala k pojídání našich dětí či toho profesora, co zase by rád pojídal nebožtíky! Vše výkvět země švédské! A existuje už i organizace mladých, kteří se chtějí dobrovolně vzdát dětí a představují si, že tak lidstvo dovedou k vymření a za čas Zemi oživí jiný druh života...

+4/0
13.1.2020 4:37

M77i98r20o97s57l43a42v 83Š36i32m87i75c54e 7212462541332

A kdo na tom nese největší vinu? USA se svojí rozvratnou činností, které zavinily pád SSSR a návrat do kapitalistického středověku! Pár židovských rodin, co ovládá vše a zbohatlo na dvou světových válkách i na těch dalších teroristických akcích!

+1/−1
13.1.2020 4:27

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

B92e98d41ř13i42c87h 70V30e31v66e84r68k19a 4160195791939

Pan Hannig mě zde smazal příspěvek jen proto, že jsem kritizoval názor pana Šimice, že sovětský systém snad byl lepší a "modernější" než ten současný "středověký"... a taktéž jsem zde kritizoval zřejmý antisemitismus v tom příspěvku pana Šimice obsažený... Takže pan Šimice má právo na tento svůj názor (to ale vůbec nezpochybňuji, zcela jistě ho má) - ale já, podle pana Hanniga zřejmě tento jeho názor nemám právo (zcela slušně) zkritizovat.... Pane Hannigu - opravdu máte pocit, že mě mažete "právem"? - a opravdu máte pocit, že to, že zde tím de facto hájíte tento nehorázný příspěvek pana Šimice, se chováte moudře?

0/−1
14.1.2020 16:15

M15i28r47o61s79l26a28v 66Š56i25m54i95c80e 7772582861712

Na www.osel.cz jsou k dispozici i články o vývoji nových zdrojů el. energie, mj. i na biologickém principu. Problém ovšem je, že mocní mají dost dlouhé prsty, aby zabránili praktickému využití vynálezů tak jako zmizely v tajných sejfech FBI patenty a vynálezy Nikoly Tesly. Mj. i způsob bezdrátového šíření elektřiny. (Na pokusem s tím tehdy zkrachoval, zadlužil se právě u takových lichvářů!)

+2/−2
13.1.2020 4:22

S26t31a29n89i73s66l32a36v 36J21e74l98e66n 8222815666

Bezdrátově se šíří elektřina dodnes. Poblíž Českého Brodu je z obrovských věží do vzduchu posíláno přes půl megawattu. Před rokem 1989 se podobně ve velkém posílala elektřina do vzduchiu dokonce i v Praze ze Strahova. A to ani nepočítám výkon všech malých vysílačů v mobilních telefonech, kterými posílá elektrickou energii do okolí skoro každý.

+2/0
13.1.2020 9:27

P74e26t41r 35S84k40á28c25e84l 6754419559

Copak elektřina vzduchem, možná by nám tohle poškozovalo zdraví. Vždyť vysokonapěťové vedení zvláště v Německu nesmí být v blízkosti obydlí, apod. Ale - zplodiny z aut by vyřešil vynález páně Tesly dokonale. U Niagarských vodopádů (žeby proud vody?) totiž dal do auta vestavět elektromotor, napojil k němu svoji skříňku a auto jelo 100 km/hod. bez paliva! A hlavně, bez škodlivého odpadu. Pan Tesla vzkazuje - všímejte si vesmírných energií.

+1/−1
13.1.2020 14:49

B75e35d84ř16i20c32h 44V91e58v73e24r53k80a 4390525881169

Když jste toto zmiňoval posledně, napsal jste, že ta "krabička" čerpala "energii z Vesmíru" - konkrétně jste, pane Skácele napsal přesně toto: >>Např. samotným autorem, Nicola Teslou, realizované vynálezy.....je známo, že u Niagarských vodopádů vložil k elektromotoru v automobilu (z něhož vyndali spalovací motor) krabičku a tak automobil jel závratnou rychlostí bez použití jakéhokoliv paliva. Na energii získanou z Vesmíru.<< - více viz zde v toto vlákně v diskusi pod jedním starším páně Hannigovým blogem: https://hannig.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A190918_728398_blogidnes&vlakno=97766225

A můj komentář toho, kterým se tady již nebudu opakovat, je zde:

https://hannig.blog.idnes.cz/diskuse.aspx?iddiskuse=A190918_728398_blogidnes&vlakno=98027119

+1/−1
13.1.2020 15:00
Foto

P90e57t57r 41H24a24n13n42i54g 5456404895104

Nechávám jako ukázku diskuzních příspěvků pana Veverky k tématu článku

+1/−1
13.1.2020 18:47

P74e88t90r 89S80k59á85c88e91l 6564899479

Škoda, že se s ukázkou neseznámím, dal jsem panu Veverkovi termín pro nápravu. Úplně nejlepší by bylo, kdyby akceptoval Váš návrh pane Hannigu, totiž aby si založil vlastní blog. Snad překoná strach a pokusí se...

+1/−1
13.1.2020 20:01

B73e26d51ř26i80c14h 11V75e35v77e83r82k97a 4440205701139

>>Škoda, že se s ukázkou neseznámím, dal jsem panu Veverkovi termín pro nápravu.<<

Pouze se vymlouváte, protože moc dobře víte, že mé argumenty nejste schopen vyvrátit - a nikdy toho schopen nebudete.

>>totiž aby si založil vlastní blog<<

Proč bych to měl dělat? - pokud se chci vyjádřit k blogu pana Hanniga, je nejpřirozenější a nejpřehlednější to udělat přímo v diskusi pod tím blogem.

>>Snad překoná strach a pokusí se<<

Strach opravdu nemám. Na rozdíl od "udatných" diskutérů, kteří na mé příspěvky nemají protiargumenty a vykazují mě proto z diskusí, ve kterých by nejraději jen vedli řeči o ničem a poplácávali své oblíbené politiky po ramenou, jak jsou "skvělí". To ale opravdu není diskuse.

Koneckonců - v této diskusi, v příspěvku z 13.1.2020 11:59, napsal pan Hannig toto: >>B. Veverku budu mazat. Není tu vítaný.<< - čili opravdu to nejsem já, kdo by měl "strach". Spíše bych řekl, že strach - a sice strach z diskutérů - má ten, kdo maže kritické (ale slušné) příspěvky - a vykazuje nepohodlné (ale slušné) diskutující z diskusí pod svými blogy tím, že o nich píše, že v jeho diskusích "nejsou vítáni". Jako pan Hannig, například. Takže, pane Skácele, tu radost vám ani panu Hannigovi neudělám - a i nadále budu na blogy (nebo příspěvky, vždy ale k tématu - blogu nebo příspěvku) pana Hanniga (vždy zásadně slušně, jako např. teď) reagovat v diskusích přímo pod těmi blogy. A pokud budu i nadále panem Hannigem mazán a pan Hannig bude o mě psát, že v jeho diskusích "nejsem vítán" - pak bude nade vši pochybnost právě pan Hannig ukazovat, že to je on, kdo má strach z diskutérů pod svými články. A vám pane Skácele, děkuji, že jste tak bezelstně upozornil na to, kdo má ve skutečnosti strach z diskutujících. Ne, já to rozhodně nejsem. Spíše vy - a hlavně pan Hannig.

0/−1
14.1.2020 15:58

B76e77d97ř61i67c72h 49V64e88v48e70r39k30a 4110655101509

Pane Hannigu - já VŽDY reaguji BUĎ k tématu článku NEBO k tématu příspěvku na který reaguji. Čili pokud mě kritizujete za to, že napíši příspěvek, který není k tématu článku, měl byste zkritizovat i diskutéra, který napsal příspěvek na který reaguji - protože ten pak zcela jistě také není k tématu článku. To vy ale nikdy neuděláte - obzvlášť pokud to je diskutér, který vás podporuje, nikdy nepoukážete na nesmyslnost (a že jsou mimo téma článku) jeho příspěvků - i kdyby ta nesmyslnost byla sebezřejmější. Čili naznačovat zde, že mé příspěvky jste smazal protože "nebyly k tématu článku" je čiré pokrytectví.

Ne, pane Hannigu - vy se tímto způsobem jen vymlouváte - rozhodně mě nemažete ani z důvodu, že bych "nepsal k tématu" - a ani z důvodu, že by mé příspěvky byly "neslušné", jak jste mazání mých příspěvků "zdůvodňoval" již dříve. Vy mě mažete jen a jen proto, že mé příspěvky "míří do černého" - ukazuji, ve vší slušnosti - ale naprosto přesně a nesmlouvavě, co jste vy a vaši podporovatelé zač - a vy mě mažete, protože moc dobře víte, že mám pravdu - a zároveň vám je proto i zřejmé, že ty pro vás nepříjemné věci, které vám sem píšu, nejste schopen nijak vyvrátit - a proto mažete.

0/−1
14.1.2020 15:59

P76e50t85r 89S37k63á36c87e34l 6484219169

Osvojil jsem si schopnost nečíst do určitého data jisté příspěvky. Pro jejich autory platí:

"Kdo ví, kde se poučit, je již poučen."

+1/0
14.1.2020 23:34

B17e82d24ř74i28c88h 78V21e48v22e57r77k76a 4260245621149

Ano. Na vás zase platí: "Kdo ví předem jaká je jediná možná pravda, nepřemýšlí o žádných jiných možnostech a neomylně jde tím jednou pro vždy vytyčeným směrem".

0/0
15.1.2020 10:27

P95e57t82r 27S96k92á43c30e26l 6864499439

???

0/0
17.1.2020 22:53

B35e78d48ř10i53c82h 41V87e24v54e82r75k30a 4380375371389

Ano, nechápete. Je mnoho naprosto triviálních věcí u kterých se naprosto nechytáte, já vím. Ale veškeré možnosti jak vám pomoci jsem již vyčerpal, takže mi nezbývá než konstatovat, že člověku, který se zde chlubí tím, že "nečte jisté příspěvky" se pomoci opravdu nedá.

0/0
20.1.2020 10:26

P21e60t47r 21S35k29á52c63e33l 6884849319

Nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu. Pokuste se zaregistrovat coby bloger a psát bez emocí. Pod Vašimi články budeme diskutovat, věcně. R^

0/0
20.1.2020 21:46

B41e97d72ř91i71c14h 86V77e39v75e72r41k31a 4260805121989

Ano, nezdar není hanbou, hanbou je strach z pokusu - nebojte se, pane Skácele, proto přečíst si můj příspěvek o pár příspěvků výš v tomto diskusním vlákně (je z 14.1.2020 15:58) - v něm jsem vám velice podrobně vysvětlil důvody proč mám-li nějakou připomínku k nějakému konkrétnímu článku nějakého blogera, např. pana Hanniga, nejúčinnější způsob reakce je zareagovat v diskusi pod tím konkrétním blogem. A stejně tak když mám nějakou námitku k něčemu, co do oné diskuse napíše nějaký jiný diskutující - zareaguji přímo tam - je to naprosto přirozené a opravdu nechápu, co vy na tom pořád nechápete, pane Skácele.

A pokud to myslíte s tou věcnou diskusí skutečně vážně, můžete ji předvést zde - např. tak, že budete konkrétním způsobem reagovat na konkrétní námitky oponenta. Což vy, pane Skácele (stejně jako pan Hannig) dost často neděláte. Zkuste proto přestat mít strach z otevřené diskuse a začněte zde konečně diskutovat - přestaňte s průhlednými výmluvami proč diskusi odmítáte. Takže ano, přestaňte mít, pane Skácele, strach z pokusu věcně diskutovat. Já na vaše věcné připomínky odpovím zajisté stejně věcně, jako zde věcně reaguji celou dobu - což se vám podle všeho nelíbí tak hrubě, že se mě snažíte odsud vykázat. Vězte ale, že dokud je zde svobodný diskusní prostor (sice omezovaný cenzurními zásahy pana Hanniga), budu zde diskutovat svobodně, věcně a důsledně - a vaše zupácké pokusy mě odsud vykázat budu zcela samozřejmě vždy ignorovat. Už se s tím, pane Skácele, jednou pro vždy konečně smiřte. Děkuji a pěkný den vám přeji.

0/0
21.1.2020 10:43

B50e75d63ř15i91c87h 74V88e95v23e53r29k57a 4890585511129

... mimochodem - tuto vaši poznámku:

>>Pod Vašimi články budeme diskutovat, věcně.<<

beru jako uznání faktu, že zde věcně nediskutujete. Což je ale i naprosto zřejmé z vaší dřívější poznámky: >>Osvojil jsem si schopnost nečíst do určitého data jisté příspěvky<<

Takže má jediná rada, kterou vám již zde mohu dát, je ta, abyste už konečně začal diskutovat věcně i zde. Hezký den, slunce v duši a hlavu vzhůru, pane Skácele - vy to zajisté dáte. Jen musíte chtít.

0/0
21.1.2020 10:50

B92e23d84ř13i38c66h 33V50e59v81e84r73k79a 4140135701609

Mohli by mi "odborníci přes fyziku" pan Šimice nebo pan Skácel už konečně vysvětlit to, jak je možné, že pan Nikola Tesla "vynalezl" před zhruba 80 lety něco, co se dodnes daří FBI "tajit" před zbytkem světa - a dodnes, za těch 80 let, když jsou k dispozici mnohem modernější technologie, než jaké měl pan Tesla tehdy, se ten jeho "objev" nikomu nepodařilo zopakovat?

Jistě, existuje jistá pravděpodobnost, že skutečně něco takového vynalezl- a že na to dodnes ještě nikdo znovu nepřišel. Ale troufám si tvrdit, že pravděpodobnost, že by tomu tak bylo, je velmi zhruba podobná situaci, kdy si zítra pan Skácel a pan Šimice půjdou oba koupit los - a alespoň jeden z nich vyhraje milión Kč. Jistě, stát se to může. Ale šel by nazvat rozumným člověk, který by tvrdil "ano, to se opravdu stane"?

0/0
23.1.2020 18:56
Foto

M33i47c19h66a36l 15H83u26š82á18k 2727346205285

Reseni:

- bojkot výrobku ze zemi, kde se pri vyrobe pouzivaji ekologicky nesetrne postupy

- prechod z nafty a benzinu na CNG, ktereho je jeste dost a neni to termodynamicky nesmysl jako elektromobily

- elektrickou energii z jadra. Pri havariich chemickych tovaren zahynulo X krát více lidí než u JE - a vyrábí se dá. Věřím že havárie JE spíše pomohly dotáhnout jejich bezpečnost

- stop vývozu odpadů, odpad se dá spálit s výřevností cca hnědého uhlí a spaliny vyčistit

- volit polititiky podporujicí body viz výše

+1/0
12.1.2020 19:43

P82e81t78r 23S87k88á24c47e47l 6964819519

Volbu jiných politiků podporuji, nabádám aby všichni šli k volbám. Jinak se přeměn nedočkáme a stále budeme koukat na tváře neschopných chlapců, kteří nás za 30 let přivedli tam, kde jsme. Zdravého rozumu je nám třeba...R^

+1/0
13.1.2020 0:11

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz