Neděle 24. ledna 2021, svátek má Milena
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Neděle 24. ledna 2021 Milena

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

V57á94c79l76a46v 30V18y63s10u82š15i60l 1351847522980

Lidé potřebují opatřením rozumět a opatření by měla dávat smysl. Prý je teď "lockdown". Odpoledne jsem nic takového neviděl. Vyřizoval jsem něco po městě a naprostá většina obchodů fungovala jako včera. Takže nechápu, proč třeba prodejna barev, oblečení nebo obuvi musí být zavřená. Ne kvůli mě, ale kvůli majitelům, pro které je to živobytí. Třeba do prodejny barev chodím pravidelně a nikdy tam kromě mě a prodavače nikdo jiný není. V obuvi pravidelně vídám maximálně tři jiné zákazníky, přestože prodejna je to docela velká. To je nějaké epidemické riziko? Seznam výjimek je tak obsáhlý, že epidemický přínos nevidím, pouze vznikají ekonomické ztráty. Nebylo by lepší nechat otevřené obchody všechny a regulovat spíš počet zákazníků uvnitř? Vždyť pohled na zavřenou prodejnu s botami a naproti narvanou samoobsluhu je absurdní. A to je pouze jeden příklad.

Nechme lidi fungovat, byť s nutností nosit roušky a zachovávat odstup. A pokud je situace natolik vážná, že je třeba načas přerušit kontakty, zavřeme kromě lékáren a obchodů se základními potravinami úplně všechno. Zůstaňme doma. Ale jen na nejnutnější dobu a pak se znovu nadechněme.

A důsledně vymáhejme respektování hygienických opatření. Ať pocítí ekonomický dopad jejich odpírači, až zaplatí vysokou pokutu, ne kadeřnice nebo majitel malého krámku, kteří kvůli nim zůstanou bez příjmů.

+3/0
22.10.2020 22:59
Foto

L50u33d19m63i74l13a 57B46u48l25v90o76v21á 9496813878164

Máte 100% pravdu, vláda vyhlásí long down a čt 24 - jako veřejnorpávní televize už honem dává do pořadu ty kteří to kritizují... , tím tomu opravdu napomáhají již tak složité situaci. Dneska jsem jela na nákup po 5 dnech to nutné , malé městečko na jihu čech , která má při 6300 obyvatelích již 145 nakažených a 8 v nemocnici a parta náctilétých stojí u místního básničkářského rozhlasu bez roušek hlavy u sebe ... co chceme ? Asi jim to doma nevysvětlili , asi nemají staré rodiče nebo někoho koho ohrožují nebo jim je to fuk .. je vidět, že k dospělosti mají ještě sakra daleko , ale brzo dostanou občanský průkaz. Je mi smutno s těch mladých, sobečků, kteří mají všechno na co si vzpomenou ( ne všichni ale spousta z nich). A sdělovací prostředky tomu svým postupem proti vládě pomáhají co to jde ! Jinak hezký článek.

+3/−1
21.10.2020 15:20
Foto

L39a85d65i21s88l84a97v71a 26S30t38r96n66a50d68o19v31a 3118294261932

Domnívám se, že by vše měl zpět vzít do rukou pna Babiš. Opatření pana Prymuly jsou překotná, špatná komunikace, celkově je moc hrr.To nikdy nebude budit dobrý dojem. Od jara se situace velmi změnila, lidé jsou už zdeptaní a psychicky to nesou hůře. Nevidí nic pozitivního , ono i pan Prymula nikdy nic pozitivního , kromě konstatování kolik lidí je pozitivních na Covid neřekl.

Chce to střední cestu, dle mého je i špatná ne-li žádná komunikace ve vládě, celé to vypadá , že pan Prymula rozhoduje za všechny a Ti se pak jen diví.

Takhle důvěru nikdo nezíská.

0/−1
20.10.2020 22:53
Foto

P20e55t63r 84H68a18n67n80i22g 5766754735684

Paní Strnadová. Teď už nejde o důvěru. Teď jde o život. Vyzýval jsem ve svém předchozím článku Via media, střední cestu. Teď už je pozdě. Abychom uviděli světlo na konci tunelu, tak musíme kousek do toho tunelu vejít. Procházíme si očistcem. Bohužel nevidíme, jestli za očistcem je nebe nebo peklo. Musíme alespoň navzájem být vstřícní. A bohužel už to nechce ji komunikaci. Teď to chce jasné rozkazy a jejich dodržování. Vím, že tak trochu popírám tímto svým prohlášením ducha mého článku. Ta čísla jsou však hrozná. Nakažených víc jak v Izraeli. Kapacity nemocnic se plní. Narůstají čísla mrtvých. Není doba na diskuze

+2/0
21.10.2020 8:14
Foto

L73a62d24i51s60l91a42v 46H15o90r95n78í 3161694747912

Přesně naopak. bylo by myslím lépe, kdyby to vzal zpět do svých rukou Babiš jako na jaře a nenechal místo sebe tohle řídit bandou lobistů. Stačilo by trochu naslouchat rozumným lidem. Představa o zapojení demobloku do tohoto je zcestná. Jen to ne. Jejich rady byly letos vždy špatně.

+2/−1
20.10.2020 8:46
Foto

P32e87t56r 94H82a32n79n51i80g 5266264595484

Kupodivu s Vámi souhlasím. Jenomže, my tady čelíme cca 50% síle odpíračů všech nařízení a tito jsou podporováni kritikou nejenom demobloku, ale i SPD Tomia Okamury a Trikolóry V. Klause ml. Navíc V. Klaus starší se činí seč může, aby podpopával to, co pro snížení nákazy dělá vláda. Zapojení všech do vlády by snad alespoň zčásti utlumilo takové věci, jako byla ta demonstrace na St. náměstí a pasivní rezistenci cca 50% procent obyvatelstva, zvláště v metropolích

+2/0
20.10.2020 11:24
Foto

L54a63d37i91s86l54a66v 69H19o85r79n87í 3491244767562

Je vcelku jedno, kdo bude u vlády. Lidé začínají rebelovat v okamžiku, kdy mají pocit, že na ně vláda dělá boudu. A tu si zažila skoro každá minulá generace. A zase je tady "nařízení". Předzvěst nějakého průšvihu. Pro Čechy riziko omezení svobody nebo znehodnocení peněz. Česko hrdá textilní velmoc a nakupují se šíleně předražené čínské roušky. Chápete o čem je řeč? Na podzim se žádná opatření kvůli volbám nedělala, tudíž vláda upřednostnila politiku tedy svoje zájmy nad potřebami národa. A teď obviňuje národ, že za to může.

+1/0
21.10.2020 8:12
Foto

T24o93m26á44š 92K64u81c92h51a87ř 3317811968341

Nemyslím, že by do toho opozice chtěla jít, protože až se z tohoto budou skládat účty, tak to nebude pěkné, ať by vládl kdokoli. Opozice raději bude bez jakékoli odpovědnosti až do jara a tisícovek mrtvých jen pindat, jak ona by to udělala lépe.

Tak trochu si umím představit scénář, že cca do Vánoc pan prezident podlehne koronaviru, Babiš neustojí hlasování o důvěře vládě a na jaře bude už sestavovat vládu někdo jiný. Ale zima bude krutá, protože vládnou "promořovači". :-/

0/−1
20.10.2020 1:30
Foto

V10i53k87t81o77r 97N18á34r49o10ž65n15ý 3529982168

Sorry pane Hannigu ,ale mám pomalu pocit z Vašeho blogu, jako bych žil v jiné zemi, než Vy. Ok , souhlas s tím, že pořádat v létě žranici na Karlově mostě nebyl nejrozumnější nápad. V tom s Vámi souhlasím. Ale to je asi tak vše. Navíc, ta žranice se konala v době, kdy takřka o nic nešlo, kdy nakažení přibývali tempem pár desítek za den. Vidím dva mezníky, které mají za následek to, že se to totálně zvrtlo a že jsme dnes co jsme. První mezník- konec srpna. Ministr Vojtěch v televizi říká, že vzhledem k tomu, že začne školní docházka a lidi začnou ve velkém chodit do práce, je třeba se vrátit k rouškám. Což vzbudí všeobecný odpor, na který zareaguje Andrej Babiš tím nejhloupějším možným způsobem. Ze svého celkem schopného ministra udělá před národem totálního hlupáka a návrat k rouškám se nekoná. Další mezník. Blíží se volby. Všichni tuší, že situace se začíná vymykat z kontroly. Všichni čekají nějaká opatření. Nekoná se nic. Přeci velký Andrej nemůže být před volbami spojován s něčím nepopulárním, co by se lidem nelíbilo ? . Takže ztratíme tak dva týdny času, které se postupem času okážou jako fatální. Andrej Babiš za poslední dva měsíce předvedl obrovskou dávku nekompetentnosti . Nic podobného se nepovedlo žádnému premiérovi za posledních 20 let. Nikdo za posledních 20 let národu tak pěkně nepředvedl, že jím totálně pohrdá a že pro úspěch ve volbách je schopný jakékoliv špinavosti na vlastním národě. Divíte se, že po tom všem mají veškerá opatření v národě tak nízkou podporu ? Úkolem manažera vždy bylo získávat zaměstnance pro své plány. Úkolem politika, získávat lidi pro své plány. Co udělal ? Totálně selhal. Závěr roku bude pro tuto zemi znamenat větší ztráty, než představuje hodnota slavného Agrofertu. A vláda národní jednoty ? Nesmyl. Spíše úřednická vláda v čele s nějakou všeobecně respektovanou osobností.

+1/−2
19.10.2020 18:49
Foto

P79e15t74r 64S57k64á80c33e93l 6654619229

Když uvážíme, že většina politických stran a hnutí má obdobné volební programy, proč by se nemohla najít schůdná cesta vedoucí ke spojení sil? Tohle by volič ocenil nejvíc v dalších volbách. Skutky totiž přesvědčují, nikoliv "exkluzívní" průzkumy.

+1/0
20.10.2020 0:00
Foto

V48i69k14t57o41r 69N65á97r96o20ž50n16ý 3529172248

Proč ? Dokážete si představovat ta dlouhodobá vyjednávání, kdo bude mít jaké koryto ? Je na něco takového čas ? Myslíte, že třeba Babiš by dobrovolně pustil finance a životní prostředí ? A jak vidno z posledních voleb , ten kdo se dává do holportu s Babišem , bojuje o svůj další politický život. Takže Babiš vysál socdemáky s komanči , ale už nikdo není , kdo by s ním šel...

0/0
21.10.2020 17:42
Foto

P38e20t91r 92S58k11á86c75e32l 6734279259

Nynější doba nepřipouští žádná dlouhá vyjednávání, nastoupit musí razantní řešení. A změna systému, nynější se totiž neosvědčil. Stačí oprášit zkušenosti našich předků. Stačí do vyhledávače uvést "Kopné právo Slovanů" a hle: http://www.slovanskakosile.cz/2016/11/13/kopne-pravo-a-samosprava-slovanu/

Jako první na světě můžeme nastolit systém spravedlivý, který fungoval před tisíciletími. Na co se ještě čeká...?

0/0
21.10.2020 23:19
Foto

I11v15o 86S35l69a38d38k13ý 5755179407983

Celý svět se řítí do ďáblovi řiti.To co je dole uvedené popsal už dávno ve své knize Michael Morris - Co neSMÍTE vědět !!Celou planetu už dlouho ovládá 10-15.nejbohatších rodin ,jejich banky,firmy, nadace,společnosti atd.Nenávidím to.Lidi probuďte se a nepodporujte tento celosvětový hnus a ani tomu nefanděte.Přeposílejte to dál,mnozí lidi neví vůbec o co jde a co se chystá.

https://mail.centrum.cz/download.php?msg_id=00000000893e00007b1c05231ae0&idx=1.2&filename=pl%C3%A1n%20pandemie.pdf&r=40.799024259276564

0/0
19.10.2020 11:34
Foto

P16e54t88r 65S73k62á67c50e29l 6534889399

Zdravým rozumem lze zvládnout každý, tedy i světový problém. Naši předkové jsou toho zářným příkladem...

+1/0
20.10.2020 23:33
Foto

A45l63e73n45a 25F95i86l41i40p63o78v71á 1374802226129

Chceme-li něco změnit, musíme si vládu vyměnit. Nesmí se do vlády dostat opět ODS, která nás rozkradla a rozprodala. Nesmí se tam dostat KDU-ČSL, která rozdala v církevní restituci spoustu miliard, nemovitostí, pozemky, lesy a rybníky, které už dávno církev nevlastnila. Císař Josef jim majetek sebral proto, že aby ho získali spoustu lidí upalovali a zabíjeli. Nechal jim ho jen k užívání aby se starali o chudé a bezmocné občany. Spoustu církevních řádů vznikla nedávno. TOP 09 je strana zlodějů, která nás nejvíce zadlužila.

KDO JSOU PIRÁTI si přečtěte a zamyslete se zda opravdu tuto stranu ve vládě chcete.

Pirátská Internacionála byla založena v roce 2010 v Bruselu. Podporu vzniku hnutí zajistil miliardář George Soros. Sdružuje všechny pirátské strany na světě. Vůdcem hnutí je muslim narozený ve Švýcarsku Guillaume Saouli. NAŠI PIRÁTI JSOU DOBŘE PLACENÍ MUSLIMY!!! A ZA PENÍZE JSOU SCHOPNI NÁS DOSTAT I DO PEKEL!!!

STÁT JE TAK BOHATÝ JAK BOHATÍ LIDÉ ŽIJÍ V NĚM.

Například: Exekutoři bohatnou tím, že prodají nemovitost dlužníka za 1/3 ceny kamarádovi který ji pak prodá za běžnou cenu. Z té částky se zaplatí dluh, někdy ani ne celý, proto že se z té částky vyplatí náklady na vymožení a slušný plat exekutorovi. Kamarád prodá nemovitost za běžnou cenu a o 2/3 se rozdělí s exekutorem. Nám však příbývají bezdomovci, kterým platíme z našich daní spoustu peněz.

Stejné názory na změnu má mnoho lidí. Jen se neumíme spojit, udělat jednu stranu se spoustou členů. Každý člen má minimálně 10 kamarádů kteří ho budou volit. Pak bychom si vládli sami.Viděli byste kolik by se do té strany přidalo lidí a klidně by přidali 500,-Kč ročně na volby. Pak by o té straně věděla celá zem.

+2/−2
18.10.2020 19:35
Foto

L75e98o83n38t13ý47n14a 92C37h33v18á81t54a73l36o71v68á 1323605346

S Vámi je legrace! Bezdomovcům platíme spoustu peněz? Jak přesně to probíhá?

0/0
20.10.2020 1:41
Foto

A22l41e26n44a 76F75i30l44i27p17o52v71á 1864672656899

Šíření epidemie koronaviru s napětím sleduje celý svět. Veřejně se případy začaly objevovat v prosinci 2019v Číně ve Wu-chan. Čínské úřady o nové nemoci poprvé informovaly Světovou zdravotnickou organizaci (WHO) v prosinci 2019. V té době se nemoc už dávno šířila v USA, ale o tom se mlčelo. Během následujících měsíců se vir rozšířil téměř v celé zeměkouli.

Vzpomenu-li si na stránky z roku 2009 Strany svobodných občanů, tak si vzpomínám jak se přátelé z Bilderbergu domlouvali že sníží stav obyvatel celé země. Kdo si to tenkrát četl, ví o co jde. Proč si strana SVOBODNÝCH ZALOŽILA 13.4.2015 SVOU ZEMI SE JMÉNEM SVOBODNÁ REPUBLIKA LIBERLAND ? Je to ostrov mezi Chorvatskem a Srbskem. Nebylo to proto, že věděli co nás čeká? Koronavirus je III. světová válka, která bez zbraní zabije v každém státě několik mil.lidí. Zadejte si VIKIPEDIE BILDERBERG a podrobně si ho pročtěte. Zjistíte že k nim patří přítel Václava Havla, Jiří Pehe a co je to za člověka. Pak vám dojde proč se na školách učí zcela jiný dějepis než jsme se prožili léta my a proč jsou mladí vedeni k tomu aby nesnášeli důchodce. Neuvědomují si, že když jsme pracovali a odváděli daně tak mladí lidé se vzdělávali za naše peníze. Jejich rodiče a prarodiče je živili a jednou i oni zestárnou. Jejich děti však k nim cit nebudou mít, proto že ho v dětství nepoznaly. Koronavirus je vir, který zabije spíše starší občany. Proto mladí lidé jezdí do Itálie aby ho k nám přivezli. Nevědí že dějiny se opakují abychom si vrátili, co jsme komu dlužni. Pamatujete se na spoustu divokých zajíců, koroptvičky a bažanty, které se nám pletli do cesty když jsme jeli po silnici mimo obce? Pamatujete se na všechny ptáky co nás ráno budili? Kde to všechno je? Všimli jste si jak letadla létají sem, tam a vypouští široké vlny, které se spojí, udělají bílé mraky a pak se rozpadnou k zemi? Nejsou to náhodou jedy a nemoci, která ta letadla vypouští?

+1/−1
18.10.2020 19:19
Foto

P49a50v34e52l 36M50a36c43h50a23č15e68k 5931552203

Víte, pane Hannigu, dnes, jako i jindy, jste naprosto přesně prezentoval důvody, proč jste (jako i vaše jakákoliv strana) bez šancí u voleb.

V žádném případě nejde o vámi propagované zásady slušnosti, morálky, osobní odpovědnosti a pod., to v žádném případě, naprosto naopak. Za takový program byste u mne byl na prvním místě z kandidátů.

Jde však o to, že své principy prosazujete zcela mimo realitu. Nejde o to, podřídit se realitě, jde o to realitu vnímat, komunikovat své výhrady a způsob, jak svým programem realitu zkvalitníte.

Nemáte a nechcete mít zpětnou vazbu, také zřejmě proč, když vaše názory jsou jediné správné, což musí každý automaticky pochopit a stejně tak automaticky se změnit k obrazu vašemu. A co se vám nehodí, to smažete.

Když jako řadový občan přijdete do přeplněné lékárny, nemůžete jen tak jít přímo k výdeji a očekávat, že bez dostatečného vysvětlení ostatním oni všichni mlčky uznají a pochopí, že máte pádné a obecně prospěšné důvody. Oni totiž ostatní čekající mnohokrát slyšeli různá "zdůvodnění" a výmysly a pokud jim nedokážete a nepomůžete vysvětlit a přijmout, že vaše upřednostnění bude pro ně jednoznačně výhodné, nezískáte je na svou stranu.

Bez toho, abyste nejdříve pochopil ostatní, nedokážete u nich dosáhnout aby vás vůbec poslouchali a vnímali, natož pak toho, aby se snažili pochopit a přijmout vaše odůvodnění a dát vám přednost. Kdo chce být u výdeje léků před ostatními, musí se nejen snažit, ale i umět přesvědčit. Nic přece není zadarmo.

To vy ne. Vy jdete rovnou, bez vysvětlování, protože to by vás snad urazilo, a divíte se, že se neprosadíte.

Já vím, plácám nesmysly a jsem mimo.

Jenže já mám argumenty a za nimi stojí, jako důkaz jejich platnosti, vaše volební výsledky.

+4/−1
18.10.2020 16:49
Foto

A12l68e79n85a 41F31i17l18i68p29o96v49á 1654452496259

Souhlasím s Vámi pane Macháčku, ale já jsem si mnoho politiků prověřila a vím že pan Hannig není ta bohatý aby stále zvečejňoval své názory. Nenechává se uplácet a bohužel jsme zřejmně národ hlupáků jak se to o nás vypráví v západních státech. Když mi to říkal muž, který přijel z Francie a vyprávěl mi jaký to byl podvod s tou SAMETOVOU REVOLUCÍ, tak jsem tomu nevěřila. Přesvědčuji se o tom už 15 let. Prostě se nedokážeme sjednotit a zvolit si změnu.

+2/0
18.10.2020 19:53
Foto

P63e33t84r 46S26k94á20c96e78l 6904129399

Já naopak v něčem s panem Macháčkem nesouhlasím. Např.: Jde však o to, že své principy prosazujete zcela mimo realitu. Nejde o to, podřídit se realitě, jde o to realitu vnímat, komunikovat své výhrady a způsob, jak svým programem realitu zkvalitníte.

----------------------

Pokud kdo pozorně čte články pana Hanniga a seznamuje se s jeho volebním programem tak ví, že myšlenky a doporučení od něho vychází z reality, kterou dobře vnímá. Svoje výhrady jako málokterý autor zde komunikuje v diskuzi. Třeba mě přesvědčí, když někdo uvede konkrétně, kde, kdy a jak pan Hannig prosazuje své principy mimo realitu. Každý název jeho článků je namířen přímo "na branku", má na ni tah.

+2/−1
18.10.2020 20:18
Foto

P81e73t33r 25S47k71á84c55e46l 6574819809

Díky za mínusování, vlastně jen dokládáte, že k obsahu článku Vám chybí argumenty, A tak hodnotíte autora, což náleží do podniku, dřívější V. cenové skupiny

+1/0
19.10.2020 22:57
Foto

P31e37t12r 70H14a86n27n85i89g 5296314775594

Zde jsem smazal pouze dva příspěvky. Jasně jsem předem napsal, že pokud to bude k věci, tak budu mazat. Vidíte sám dobře, že z x příspěvků jsem Vám smazal pouze jeden. Ten jediný nebyl k věci, i když tento, na který odpovídám , také k obsahu článku není, ale budiž. Možná, že se Vám zdá, že příspěvky paní Filipové také k věci nejsou, jenomže já v článku píšu, že je třeba ustanovit vládu národní jednoty se všemi subjekty zúčastněnými v Parlamentu ČR. A ona vyjmenovává, kdo by tam, podle jejího názoru být neměl. Takže to k obsahu článku je, i když má jiný názor než já, protože já myslím na současnou dobu, kdy je nutné, abychom všichni táhli po určitou dobu za jeden provaz.

+1/0
19.10.2020 10:24
Foto

P10e14t89r 88H82a12n22n35i43g 5456144585764

pardon má být: pokud to nebude k věci tak mažu

0/0
19.10.2020 10:25
Foto

P79a89v13e66l 81M51a63c18h23a34č15e20k 5601142223

Morální výzva k jednotě má nepochybně své místo v úvahách o řešení problémů většího rozsahu, ale určitě tol nemůže být řešení jediné či to nejvýznamnější. A ustavit vládu národní jednoty? KDO by jí ustavil? Nové volby? Neprůchozí, protože by molo dojít k odlivu voličů vládních stran a proto to nepřipustí. Prezident? Dtto.

Vláda se subjekty zúčastněnými v Parlamentu - dejme tomu, že předchozí problém byl vyřešen.... Jak dlouho si myslíte, že by trvalo jednání o počtech, křeslech a pravomocích? Pokud by se vůbec dohodli, tak by v té době virus byl zřejmě problémem pouze této republiky. Atd. atd....

Kvůli takovýmto stěžejním problémům realizace tvrdím, že vaše představy a návrhy jsem přijatelné pouze ve vašem matrixu a vůbec nereflektují realitu. A "užitečnost" fikcí pro řešení reálných problémů nebudu popisovat, o již udělali dávno přede mnou a mnohem chytřejší.

Ostatně i touto svou reakcí na mou poznámku a jste sám sebe usvědčil. Ačkoliv, usvědčil..... to by mělo smysl pouze tehdy, pokud by reflexe byla ve vašem arzenálu a to evidentně není.

Je smutné, že se pohybujete v oblasti chimér, ačkoliv byste jinak mohl být nezanedbatelně prospěšný. Takhle zaujmete jen pana Skácela a pár dalších fandů. A to zcela jistě, pan Skácel a další fandové prominou, není k ničemu mimo hranice fanklubu.

Přeji hezké a stále zdravé dny.

BTW: Zvažte směrování své energie do jiného kulturního žánru, např. titulek "Andrej Babiš hrdinně a čestně zachraňuje svět v čele vlády národní jednoty" by byl určitě celosvětový šrapnel.

+1/0
19.10.2020 13:58
Foto

P19a85v13e23l 32M20a57c82h12a53č33e32k 5481452263

Vy jste snad z jiného světa.

Čím dál víc mne utvrzujete v přesvědčení, že název své partaje jste pojal jako pouhou provokaci ve snaze zastřít antonymum.

+1/0
17.10.2020 6:36
Foto

P78e34t89r 24H83a59n14n47i64g 5236634355944

Máte pravdu, pane Macháčku. Jsem z jiného světa. Ze světa, který se neřídí nenávistí, který nechce aby lidé jeden druhému byli vlkem, ze světa, kde se ctí spolupráce a ne házení klacků pod nohy, kde člověku člověku dovede odpouštět...

+8/0
17.10.2020 7:03
Foto

P93a38v83e69l 91M35a31c29h22a93č10e93k 5761462783

;-D;-D

Teď jste mne dojal a potvrdil mé obavy.

Já vám ten váš svět opravdu přeju a možná i trochu závidím. Jenže já neobývám váš matrix, já žiju ve světě, který není jen zlatý, voňavý, načančaný, pohádkový a řízený Mirkem Dušínem. Chápu, že vy ze svého světa můžete předkládat takové návrhy řešení problémů pro váš svět, ačkoliv nechápu jejich motivaci, když váš svět problémy přece nemá!

Můj svět problémy má a je třeba je řešit. A má velké problémy. Jenže račte chápat, že návrhy řešení vámi předkládané jsou vhodné opravdu jen pro váš matrix, neboť pro můj svět jsou absolutně nereálné, nefunkční a velmi úsměvné (ten úsměv je jenže hodně smutný).

Kdyby takto formulované a vážně myšlené návrhy předkládal např, nějaký Franta Flinta z Horní Dolní, nestálo by to za reakci. Pokud to však předloží osoba veřejnosti relativně dost známá, navíc předsedající straně s takovým názvem, silně to vyvolává dojem inertnosti k okolí a osoby o níž se např. říká: "On je takový hodný".

+2/−2
17.10.2020 8:42
Foto

P44e43t16r 46H38a88n43n89i36g 5106104745534

Myslím si, pane Macháčku, že takový svět, který nám předkládáte Vy, že je nutné se smířit se všemi lumpárnami a pokrčit jen rameny - ten svět je takový jaký je, a nelze jej změnit, vyvolává pocit naprosté bezradnosti. Nebojte se, já umím v pravý čas i pořádně kousat, nejsem ten, který jen štěká. Ale teď je čas, který nutně vyžaduje spolupráci a ne jen hloupé poštěkávání. Myslím si, že to je nanejvýš rozumné a kritizovat tento můj přístup, je, pane Macháčku, nanejvýš hloupé

+7/0
17.10.2020 9:20

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

P72e49t87r 37S26k28á98c41e60l 6964109289

Záleží na úhlu pohledu, mně naopak výzva ke společnému postupu připadá jako velmi faustní.

Totiž tento závadný stav nás přibližuje ke Kopnému právu Slovanů.

0/0
17.10.2020 23:13
Foto

P32e32t77r 40H22a77n14n25i70g 5416284835744

Vážení diskutující. Já vím, že můj článek se vám může zdát jako čirá utopie. Byly však momenty naší vlasti, kdy jsme se všichni postavili do jednoho šiku. A to bylo při zrádcovském postoji našich dosavadních spojenců Francie a mocnosti, o které jsme si mysleli, že ctí demokracii - Velké Británie, kdy nás tyto " prodali" Hitlerovi v roce 1938 podpisem o nás bez nás Mnichovské dohody. Cítili jsme zásadní ohrožení našeho národa. Dnešní situace je v něčem jiná. Nedohlédneme kam až bude sahat nebezpečí nové mutace koronaviru. Zřejmě se pro mladší diskutéry dnešní situace zdá marginální. Ale ona marginální není. Proto vyzývám všechny ke spolupráci, nebo alespoň k tomu, aby si nechali devastující kritiku až na dobu, kdy nebezpečí pomine (jestli vůbec někdy pomine)

+2/0
16.10.2020 21:14
Foto

V90l14a66d38i82m94í47r 62S81o40b84o77t80k94a 1455843817

Dohoda je nyní nemožná, protože neexistuje žádný konsensus a dominuje zmatek a neznalost. Nemůže to být jinak, protože zmatky a nekompetentnost panují hned na počátku - v získávání statistických údajů. Hlavní parametr - počet nově nakažených - je jednoznačně závislý na počtu provedených testů. Čím více testovaných, tím více nakažených. Proč se neřídíme procentem nakažených z nově testovaných? Jedině tomu lze věřit a má to jasnou vypovídací schopnost. Samotný počet nově nakažených je naprosto zavádějící a k ničemu. A dále - k obrazu o závažnosti epidemie by skvěle posloužilo srovnání s chřipkou, kdyby se pro chřipku uváděly tytéž parametry jako pro kovid-19. Bohužel to nemáme k dispozici. Jak pak může dojít k nějakému konsensu?

+8/0
16.10.2020 18:33

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

Foto

P44e24t83r 24H60a57n30n22i32g 5846394435354

Přátelé i nepřátelé. Protože ne všichni mají možnost se připojit pod diskuzi, budu přesně interpretovat jednoho diskutéra s iniciálami F.M., kterému se nepodařilo připojit k diskuzi zde a jehož s mým článkem nesouhlasný mail jsem obdržel. Píše: "Čím víc stran, tím větší bordel, v této situaci pouze vláda jedné strany, co rozhodne, to platí a potom to tvrdě vymáhat a bude klid" Takže to je názor, který tu ještě nezazněl. Co, vy, diskutéři, na to?

+3/0
16.10.2020 16:52
Foto

M88a74r96e32k 58V89a25l45i22č44e28k 2861469534950

jaci "nepratele"? ten, kdo s Vami nesouhlasi je podle Vas hned nepritel?

+4/−2
16.10.2020 17:48
Foto

P45e76t92r 31H80a55n56n13i33g 5266694915444

Ani ne, ale povězte mi, pane Valíčku, jaké oslovení bych použít směrem k Vám? Nemohu říkat dámy a pánové, protože zde ani jedna dáma zatím nediskutovala. A kdybych použil pouze pánové, tak by to bylo společensky nekorektní a jistě byste nechtěl abych Vás nazýval přítelem.

+3/0
16.10.2020 19:09
Foto

R52a53d61e22k 72K17n43ě62ž29í90n78e98k 4715467253369

Co třeba Vážení diskutující....

+2/−1
16.10.2020 20:03
Foto

P47e69t63r 22H53a28n10n14i82g 5856324655574

děkuji, hned to použiji

0/0
16.10.2020 21:14
Foto

M36a39r23e47k 71V83a10l70i20č53e82k 2341159654770

Oslovte docela obyčejně : čtenáři /diskutující. To vás opravdu nenapadlo. Je nutné psát o nepřátelich, když v blogu horujete pro spojeni? Nebo jen blafujete?

0/0
18.10.2020 16:29
Foto

J30a84r64o29s19l42a69v 13L26i73m44a 1475697751

Pane Hannigu. Tu vami navrhovanou vladu nemuzete vytvorit a opozice nebude spolupracovat, dokud nase politicka reprezentace bude muset vytvaret KOALICI pro vytvoreni vlady a tim postavit opozici na stranu, ktera ma jen pravo kritizovat.

Vlada je tim postavena na uroven politickeho mysleni a ne na urovni schopnosti resit prideleny mandat. Rozhodnuti jednoho politika pro tyto dulezite funkce (prezidenta) je vysmechem moderniho statu. Vlada musi byt oddelena od moci zakonodarne!!! Svym rozhodnutim musi vlada ukazat silu znalosti a nabidnout reseni ke kazdemu problemu podle nejnovejsich moznosti. Snemovni a Senatni vybory musi byt tou kritickou skupinou, kontrolujici cinnost vlady, jako predstavitelku MOCI VYKONE!!! Zde je misto pro opozici se plne zucastnit k reseni problenu. Zde kriticke nazory MUSI nasledovat i predlozeni reseni z teto strany.

A snad ke konci me pripominky k vam a ctenarum. Vlada, jako moc vykona, musi VYKONAVAT prikazy ze zakonodarnych sboru Parlamentu. To znamena, jeji reseni MUSI projit a byt prijaty obema komorami. A opacne, tyto komory musi mit duveru k predstavitelum vlady jako k odbornikum a prozkoumat kazdy navrh na reseni vychazejici z teto strany. To se v anglictine nazyva "Checks and Balances" a je soucasti modernich statu v industrialnim svete.

+1/0
16.10.2020 16:38
Foto

P88e17t58r 16S33k15á52c17e25l 6704749149

A mohl byste uvést, ve kterém průmyslovém státě (moderním) podle Vašich "musí" se řídí? A pokud se neřídí, odstupuje sama? Jsme svědky bídy demokratického způsobu vládnutí/nevládnutí a nastal čas na přeměnu systému vedení státu. Samozřejmě zastupitelským způsobem, ale spravedlivým.

P.S. Musíme akorát umřít, to mi řekla před mnoha lety jedna prodavačka ze stánku na hl. nádraží v Brně, když jsem po ní chtěl vrátit peníze za zboží, které mi chybně deklarovala.

+1/0
17.10.2020 23:33
Foto

J81a63r44o57s56l75a96v 25L49i63m75a 1885957531

Pane Skacel. Mohu !!!

Ve svem zivote jsem prozil svuj zivot pod mnoha utvavy statni moci. Prvnich 30 let meho zivota byla to oklestena CSR, Protektorat , 3 roky svobodne republiky a potom diktat komunismu. S mnoznosti odejit s tohoto diktatu (vyfasoval jsem i s manzelkou za to 18 mesicu), ocitl jsem se v novem svete. Dalsich 52 let prozil jsem ve svem druhem domovskem state (14 let) a dale 38 let ve state, ktery me znalosti potreboval.

Ty dva posledni staty maji organizaci statu postavenou na tradici, rozumu a take, coz je vlastne nejdulezitejsi, na discipline. Jejich sestava je komplentne rozdilna. Jedna je s podtonem socialisticka a druha se snazi vyuzit sily jedincu, presne jako pred 240 lety, kdy tento stat se formuloval. Obe jsou bohate. Jedna, ta socialisticka ma obrovske nerostne bohatctvi a ta druha sbira "smetanku" s tvurci cinnosti jedincu. Vnitrni organizace techto statu je sestavena na 100% podpore techto vymozenosti. I ta politicka sestava to doplnuje. Oba tyto staty spolupracuji tak dokonale, ze i ja beru duchod ze jednoho statu a platim dane v tom druhem. Kooperace je unikatni.

Ukazkou vam mohu poukazat na tu vasi otazku. Ten druhy stat kde ziji je federalni. Jeho vykona moc vsak nema pravo zasahovat do cinnosti jakehokoliv statu ve federaci. V tomu bodu federalni Ustava je ten dokument, ktery celou vec usmernuje. Ta urcuje, co federalni VYKONA moc MUSI dodrzovat a pri jakem problemu muze zasahnout. To se dnes jeste deje.

Pro vas pane Skacel, mam jeden bod, ktery vam doporucuji. Nez neco budete menit, je treba znat vsechnu plusy a minusy toho ci onoho systemu. Jinak preji vam mnoho stesti v premene systemu v CR. Mate moji podporu.

+1/0
18.10.2020 16:50
Foto

P20e65t78r 98S11k18á20c63e61l 6464599299

Díky za slušnou diskuzi. Neuvedl jste název ani jednoho státu, ale je to Vaše volba. Snad se nemýlím, ale v předposledním odstavci uvedený stát je USA. Tuto federaci chválím z pohledu mého životního záměru - zrušení nesmyslného "letního času". Podle federálního zákona z roku 1960 si každý stát může v referendu upravit, zda LČ zavede či nikoliv. Toť vše, v Evropě se doufám LČ zruší jiným způsobem. K tomu ale by měli proběhnout změny ve vedení Evropy, ve vedení EU podle Vámi uvedeného způsobu. Stále platí, že stát je organizované násilí.

Ale - bohužel výsledkem vládnutí systému, že se něco "musí" je stát (federace), který nikdy nedostál k naší republice svým závazkům. Takového spojence by jste určitě nechtěl ani Vy. Roky 1938, 1968 a 1990 jsou důkazem, jak nás mají rádi. I M.Allbrichtová sdělila, že se nás v roce 1968 USA proti tankům vůbec nezastaly, ostuda státu, který se ohání lidskými právy. Respektuji Váš názor, usmívám se nad současným stavem (v USA má snad každý svého psychiatra) a je mi líto všech, kteří jsou nuceni žít ve společnosti, kde si není nikdo jistý svým životem. I děti ve školách. Ve smyslu "respekt, úsměv, lítost" podle našeho MUDr. Hnízdila.

Plusy Kopného Práva našich předků Slovanů jsou neoddiskutovatelné, prověřené praxí. K přeměnám systému určitě dojde, předpověděl je pan Paseka ze Svratouchu. Bude spravedlivý a jako první na světě. Ale měli bychom každý pro jeho zavedení cosi udělat.

+1/0
18.10.2020 20:09
Foto

J61a57r62o59s19l59a46v 55L97i21m56a 1505757291

Vidite, pane Skacele, i ten dejepis mate trochu pomateny. Spojene staty v roce 1938 byly neutralni zemi. To znamenalo nevmesovani se do deju sveta. Manchurie, Sarsko a i to Ceskoslovensko bylo cizi uzemi a ty byly z dosahu jejich vlivu. I neucast v Lize narodu byla podstatnym duvodem se nevmesovat. Vase poznamka o roku 1968 je take ukazka neznalosti tehdejsich pomeru ve svete. A take vnitrniho politickeho klima v USA. Nestastna valka ve Vietnamu byl dostacujici duvod se nevmesovat do dalsich ohnisek.

Rok 1989 a dalsi leta, jsou ukazkou neukaznenosti ceskych obcanu v reseni vlastnich problemu. Jelikoz jsem cs. obcan, prozil jsem 16 let vzdy v letnich mesicich (2001-2016) v CR Pet mesicu v tech sestnacti letech me stacilo poznat tu neschopnost. Muj zajem o politicke uskupeni prislo v dobe "PATU" mezi Paroubkem a Topolankem. (take jsem volil) Po tomto debaklu jsem zacal studoval mnoho politickych uskupeni ve svete. Znam podstatu britskeho commonwealthu, mam svycarskou federalni Ustavu v pocitaci a prelozil jsem si Ustavu USA. Otazky "kralovskych" statu neresim. Prisel jsem na jmeno barona Montesqueiu, francouze, ktery formuloval politicke uskupeni tak, aby se zeme nestala diktatostvim. Jeho kniha "Spirit of the Law" (V duchu zakona) vydana 1748 v Zeneve je zakladem americke Ustavy. Jeji cast "Checks and Balances" nese i jeho jmeno.

Vase kritika pomeru v dnesnich Spojenych statech je ukazkou nedostatecne vychovy deti v zemi. Kdyz si uvedomite, ze 85% cernych deti vyrusta bez otce, navstevuje skolu ktera se stara jen o dobre vysledky na papire, poznate okamzite kde je zacatek problemu. V rodinach jine rasy je to trochu lepsi.

Podstatou USA je svobodny obcan. On sam je zodpoveden zit podle radu (nekdy nepsanych) zeme, dane historickou minulosti. Zde neni zadny DIKTAT, kterym se usmernuje jeho zivot.

0/−1
19.10.2020 16:44
Foto

J97a16r98o10s20l15a95v 66L35i53m16a 1165597211

Pokracovani..

Nacmaral jsem toho dost. Snad jen pro vas, pane Skacele, nabizim moznost nahlednou na vysledek meho mysleni k puvodni me poznamce k clanku pana Hanniga. Staci si najit internetovou stranku

pod nadpisem "jerry.limafamily.net"

0/0
19.10.2020 16:50
Foto

P52e45t13r 25S94k98á22c47e15l 6894269309

Podíval jsem se na doporučenou stránku a k Ústavě ČR jen Vám sdělím její jednu vadu - totiž nechrání soukromý život občana, není v ní ošetřena možnost obrany občana proti vládám ČR. Vysvětlím: Já a přátelé Spolku "Čas pro Evropu" jsme osobně navštívili spolu s pekařem Peckou z Chrudimi (odpůrce "letního času") pana ombudsmana JUDr. Motejla s tím, aby nám prokázal, že vládní nařízení o tzv. "letním čase" porušují Ústavu ČR. Opak nám pan ombudsman sdělil, prý se tímto nařízením proti přírodě a proti zdraví lidí nic neporušuje. Takže od roku 1979, kdy LČ je zaváděn, nás občany a jejich děti obě Ústavy v tomto ohledu chrání jak? Zdravého rozumu je nám třeba, ten nabízí pan Hannig. Trvale od roku 2002, kdy založil Stranu zdravého rozumu.

+1/0
19.10.2020 23:57
Foto

J90a83r96o68s89l59a11v 94L18i20m52a 1555497911

Pane Skacele. Hned na zacatku jsem naznacil NASTIN nove Ustavy. Je to jen organizacni pohled na celou vec, Oddeleni lidskych prav je dalsi odstavec. Ten je dan vynosem OSN a je plne citovan i v nasi Ustave. Je zanesen do Ustavy USA jako prvni devet bodu v prvnim dodatku k Ustave. Alexander Hamilton byl "otcem" tohoto dodatku v roce 1791. Tedy prvni takovy dokument na svete.

0/0
20.10.2020 15:47
Foto

P92e18t50r 55S98k96á16c11e51l 6824259569

Ano, máte pravdu. Ale v praxi vše funguje jinak, jak jsem již uvedl. Papír snese všechno a právo člověka na svobodný život skomírá. Skutky totiž přesvědčují, v tom se jistě shodneme. Abychom nerozčilovali autora, můžeme na tohle téma diskutovat pod článkem, který se problematikou lidských práv a způsobů vedení státu zabývá. Doporučuji též seznámit se s Kopným právem Slovanů, našich skvělých předků: http://www.slovanskakosile.cz/2016/11/13/kopne-pravo-a-samosprava-slovanu/

0/0
21.10.2020 23:25
Foto

P37e38t23r 18S88k77á19c36e18l 6364769759

Pokud někdo i nadále vidí USA jako náš vzor, nechť se seznámí s těmito informacemi: V předchozí části rozhovoru s panem profesorem Peterem Staňkem jsme slyšeli velmi důležité informace – ačkoli asi nikoho nepotěšily. Polarizace ve Spojených státech je obrovská, nikdy tak výrazná nebyla. Například ještě za prezidentů Clintona a Bushe měl stát přehled o počtu bezdomovců, bylo jich tehdy zhruba kolem osmnácti milionů. Pak jejich počty přestali sledovat, a dnes už jen odhadují, že jich je kolem čtyřiceti milionů. „V nejbohatší zemi světa, v zemi, která je na technologické špičce, máte čtyřicet milionů bezdomovců... je to přece naprosto absurdní...“ Pan profesor se také vyjádřil poměrně skepticky o naší schopnosti poučit se, když řekl: „Jsme nepoučitelní. Neustále opakujeme tytéž chyby. Proč? Protože jsme nenašli poučení v matce věd, v historii, která nám nastínila důvody, příčiny, důsledky činů z minulosti. My je neustále opakujeme.“ A posléze šel ještě dále, když prohlásil: „Problém je v tom, že se ztratila síla diskuse a argumentů. Teď existuje jen rozdělení –

Viz: https://www.youtube.com/watch?v=ec2kJoCuvQo&feature=youtu.be

0/0
23.10.2020 19:44
Foto

P51e20t96r 49S67k96á94c21e31l 6864579669

Doučit dějiny II.sv. války byste se měl Vy, abyste neblouznil.

Jeden z mála důkazů neutrality USA v Evropě.

Plzeň po skončení II. světové války:

https://www.email.cz/download/k/vIeEnf61Lb1WgUwQ4xKKQ02o79_4FNN4UZt1ykENuIb9rO_VzlYn_J4N4BeqmeyjhyX4L_M/PLZE%C5%87%201945.pdf

+1/0
19.10.2020 23:19

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz