Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Pane Hannigu, jste velmi empatický. :-)

1 1
možnosti
JD

J75a77n 89D89o27u59š30e58k

28. 1. 2022 9:16

Já vám rozumím. Asi by mě lidé nazvali full stack developerem. Programátor, kodér, grafik atd.... Prostě mě to živí. Často narážím na jisté bariéry se staršími klienty. Co je pro mě jasné, je pro ně obtížně pochopitelné a je na mě abych to možná co nejlépe objasnil.

Že potřebujete na rádiu velké kolečko? No hrome, to já taky. Tedy je to pro mě výhoda prostě hrábnout na velký vypínač a ono to začne fungovat.

2 0
možnosti
Foto

P92e42t35r 51H42a28n88n43i36g

28. 1. 2022 14:49

Ano, takto má reagovat (jako pan Doušek): "Co je pro mě jasné, je pro ně obtížně pochopitelné a je na mě abych to možná co nejlépe objasnil." ZLATÁ SLOVA!!!

1 0
možnosti
MM

Upřímné vyznání, ten problém je ale jinde. Já jsem byl v kolébce v době, kdy ještě nebyly ani barevné televize, natož chytré telefony. Přesto s jeho používáním nemám problém, stejně jako moje 80 letá maminka ani kdokoli z mých přátel 70+. Chápu, že jsou lidé, kteří mají problém s ovládáním čehokoli jiného než vypínače osvětlení, ale věřte pane Hannigu, není to věkem. Ale nezoufejte, i na vás se stále myslí, alespoň v těch základních potřebách. Stále si tak můžete koupit valchu na praní nebo kotlík na vaření nad ohněm.

2 1
možnosti
JD

J67a65n 15D88o11u26š41e58k

28. 1. 2022 9:24

A dokáže ho vaše maminka ovládat i jiným stylem než se speciálním seniorským rozhraním a stylem: Kontakty > volat...?

Nejde jen o to umět zařízení zapnout, ale také jak jsem schopen ho ovládat. Výše jsem psal co dělám jako práci a je obrovský rozdíl, mezi tím jak počítač používám já (rychlost, efektivita) a třeba moje mamka.

Autor určitě umí zavolat, zapnout rádio, strčit médium do slotu. Jen asi nevytvoří botnet a nepomůže nikomu s doinstalováním dx knihoven.

3 0
možnosti
OD

O97t72a 68D47v31o54r77a28k

28. 1. 2022 8:40

Zřejmě začíná předvolební kampaň. Bude boj pane Hannigu, na důchodce míří Andrej Babiš

3 1
možnosti
TS

Jestli prezidentský kandidát neumí zapnout rádio-tak takového prezidenta fakt NE!!!

2 1
možnosti
PM

Pane Hannigu,mluvíte mi z duše.Stejný problém mám s obyčejnou mikrovlnkou.Má 7 tlačítek,totálně neintuitivní ovládání,na pouhé zapnutí nejméně 3 úkony,a změnit výkon nebo časovač,úplně neřešitelné.

1 1
možnosti
TS

A jinak počítače jsou tady s námi již min.30 let, takže i 80lety senior se nimi v 50ti letech mohl naučit zacházet!!!

2 2
možnosti
JD

J42a49n 55D66o71u69š13e95k

28. 1. 2022 8:58

Před 30-ti lety to byl výrobek víceméně jen pro určité vrstvy a pro většinu naprosto nepotřebný, takže netuším co to melete.

4 2
možnosti
TS

Za tím je pouze lenost učit se nové věci. Znám dost starých lidí, kteří s PC opravdu nemají žádné problémy.

1 0
možnosti
MB

Co jednomu nedělá problémy, s tím může mít jiný potíže. Někdo se pere s počítačem, jiný nedokáže pochopit tak triviální věc, že všichni lidé nejsou stejní;-)

3 1
možnosti
Foto

Tak jsme se dozvěděli, že neumíte anglicky a nedokážete naladit rádio.

A to v sáhodlouhém článku vysvětlujícím tento fakt objektivními potížemi.

A já je shrnu do jedné věty : lenost se učit nové věci

9 8
možnosti
Foto

Dala jsem vám plus, ale trochu se mýlíte. On to rádio nemá ;-D

1 0
možnosti
Foto

P70e58t96r 63H41a58n32n22i75g

27. 1. 2022 15:50

Takže, toto mi teď napsal jeden můj známý, senior, špičkový fachman ve svém oboru. Velmi úspěšný podnikatel, pracující důchodce, který platí poměrně dost velké DPH, čili žádné "ořezávátko". Takže vy, kteří mě zde kritizujete, není to o hloupých seniorech.I starý člověk, který se nevyzná v IT technologiích, je velice prospěšný pro společnost. : Toto mi napsal: "Vážený pane Hannigu. Souhlas, ještě,že jste to napsal ! Možná mnoho důchodců tak jako já se nyní chystalo radio DAB koupit. Přepošlu jim to. Já ho rozhodně již nekoupím. Rakousko razí zásadu při novém způsobu třeba komunikace - elektronická - ano ale ponechají i starou papírovou pro seniory. U nás jsem dříve donesl třeba hlášení DPH finančáku - odevzdal u okénka,dostal jsem razítko a podpis. U druhého okénka jsem zaplatil daň v hotovosti a zase jsem dostal doklad. Pak se přešlo na Datové schránky. Šel jsem až za šéfem finančáku, že to vůbec neumím. Chápal to, ale je to takový zákon - nyní již jen datové schránky. Tak si na to platím člověka. O to odvedu nižší daň - je to uznatelný náklad. Jestli tohle není Kocourkov tak co je to ? Alespoň peníze za to nové rádio jste mi ušetřil - díky A telefon ? Používal jsem ten nejjednodušší. Děti mi koupili k vánocům ten chytrý za 15.ooo.- Kč. Byl jsem z něj úplně blbý. Naštěstí mi vykradli auto včetně toho telefonu. A tak mám zase ten svůj jednoduchý starý."

7 0
možnosti
VV

A co bude ten pan co neni orezavatko poslouchat az mu vypnou po AM i to FM.

V Norsku a Svycarsku uz ho vypli take. Ja to DAB vysilani tenkrat jeste pokusne slysel prvne na Rundfunlplatz a ted uz nevim zda 1 nebo 2 a byl jsem tou kvalitou primo unesen.

Dnes ho mam v obou domovech, v tom prvnim je nabidka programu nesrovnatelne vetsi, ale stejne je nemohu poslouchat vsechny najednou. To slo jeste v padesatych letech na doma sbastlene jednolampovce.;-D

Tusim, ze ta hloupa EU ted naridila ze vsechna nove vyrobena auta musi byt vybavena prijimacem DAB. Ma to vyhodu, aspon si uz nemusim do noveho auta porizovat za priplatek jeste autoradio. Ale nevyhodou je ze v mnoha evropskych tunelech ten DAB zmlkne.

4 1
možnosti
Foto

P21e60t17r 62H40a27n75n11i82g

27. 1. 2022 15:30

teď úplně o něčem jiném. V závěru článku mám asi gramatickou chybu. S tím své, svou, svého a mé a naše a vaše, vzhledem k tomu, že jsem vyrůstal bilingválně mám neustálé problémy. Asi má být "mějte na své rodiče" a ne "na vaše rodiče". Prosím zde přítomné češtináře o potvrzení mé domněnky, že " na vaše rodiče" je chybně, či je to přece jenom dobře?

0 0
možnosti
MV

To nereste, to je to nejmíň smutný na obsahu vašeho blogu

7 2
možnosti
  • Počet článků 280
  • Celková karma 47,30
  • Průměrná čtenost 8328x
předseda politické strany

ROZUMNÍ - za spravedlnost a životní jistoty 

Absolvent 1. střední umělecko - průmyslové školy v Turnově obor umělecký kovář, 2. Konzervatoř v Praze obory varhany dirigování a skladba, 3. Hudební akademie múzických umění obor skladba.

kandidát na prezidenta ČR 2018

Mgr. Petr Hannig nová fb stránka (page)

Twitter - @petr_hannig

Petr Hannig FAN KLUB

www.rozumni.net

http://www.petrhannig-rozumni.cz/

http://www.facebook.com/budmehrdi/

http://www.facebook.com/Rozumni2017/

Mé motto: Je třeba naslouchat, nejenom mluvit,

ale nikdy se nevzdat

 

Seznam rubrik