Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

S ovládáním takovýchto zařízení se člověk časem vždycky nějak vypořádá. Horší je, když si v dobré víře zakoupíte rozhlasový přijímač s digitálním příjmem DAB+, a pak zjistíte, že u vás ještě není dostupný signál. V době, kdy je příjem televizního signálu DVBT2 samozřejmostí i v té největší "díře".:-)

1 0
možnosti
Foto

Jsem ročník 1947, ale tyhle problémy nemám.

2 0
možnosti
Foto

P32e82t95r 35H35a77n67n88i76g

27. 1. 2022 12:09

gratuluji. Já také ne, ale to neznamená, abych se nebral za práva těch seniorů ( a je jich spousta), kteří tyto problémy mají.

0 1
možnosti
Foto

Pro vysvětlení. Já sám ono DAB rádio nemám. ve své fb skupině Petr Hannig - FANKLUB dostávám tyto sa podobné tížnosti od svých trochu starších vrstevníků na ignoraci seniorské a připadá mi to velice smutné. Sám ovládám internet, instagram a pod., protože jsem se o ty věci začal zajímat hned v počátku. Jeden příkla d za všechny: "Od ledna nemohu najít Prahu 2 na rádiu a jsem smutná,2 byla má společnice od rána do večera a máte pravdu,vše je tak složité...'" Tou Prahou 2 myslí seniorka ČRo Dvojku.

0 0
možnosti
Foto

oprava: seniorské generace, příklad...

0 0
možnosti
AT

Já teda nevím, jaký vzorek chodí do vaší skupiny, ale když jsem dostal do ruky první digitální rádio, byl jsem překvapený jak jednoduché to je. A babička po 2 upřesňujících dotazech hi používá k plné spokojenosti.

Nedělejte prosím ze seniorů blbce

11 0
možnosti
MK

M87i17l39a88n 87K37ö30n61i22g

27. 1. 2022 21:34

Podle sebe soudí ostatní.

1 0
možnosti
Foto

Když se podíváte na nabídku třeba Datartu, tak tam přístroje pro vás najdete. Třeba: https://www.datart.cz/radioprijimac-s-dab-gogen-dab-300-n-stribrny.html

Je tam i videonávod a je to jednoduché jak facka. Jenom se smiřte s tím, že stanice nelze ladit knoflíkem. To je prostě dané podstatou digitálního vysílání. Já taky zpět na stromy nechci.

Podle toho videa to musí každý rozumný člověk zvládnout. Tedy snad dokonce i Vy.

4 5
možnosti
ND

Rádio poslouchám přes mobil, nebo TV, ale řekla jsem si, že kdyby vypli elektřinu, tak tady potichu nechci být i jsem zakoupila tzv. tranzistorák na baterie a ten hledá stanice pomocí knoflíku. Já jen, že kdo hledá, ten najde. Viz můj příspěvek 3:58.

2 0
možnosti
Foto

Dobrý den, no ono mi to zrovna jako prkotina nepřijde... A skoro se mi zdá, že úplně nefunguje v tomhle ohledu ani trh, Vždyť vzhledem ke stárnutí západní části civilizace jsou senioři význámná cílová část zákazníků....

10 0
možnosti
AT

Pane Vracovský, ale ona nám stárne generace, která už se sofistikovanou technikou do styku přišla. Takže bych to neviděl tak dramaticky, jak se Nejrozumnější snaží naznačit.

3 0
možnosti
ND

Chápu to naříkání, nejsme všichni stejní, já se naštěstí ráda učím novým věcem a s elektronikou jsem kamarádka odevždy, takže nemám problém, ale s tím rádiem, existují přeci i rádia s jednoduchým ovládáním, dokonce i na baterie, a dvojku lze naladit na krátkých vlnách.

Zde popis ladění: https://dvojka.rozhlas.cz/jak-naladit-stanici-cesky-rozhlas-dvojka-po-vypnuti-vysilacu-na-strednich-vlnach-8611180

A tady levná rádia

https://www.czc.cz/radia/produkty

No, seniore, ale uč se a nevymlouvej se, že chceš pořád jen tužku a papír, i když i já mám obyčejnou, dřevěnou tužku s gumou na konci a papír moc ráda.

3 1
možnosti
PJ

Plně se ztotožňuji s uvedeným článkem. Bohužel mi vše připadá jako snaha k odstranění vlivu a zájmu seniorů. Stárnutí je přirozený proces a nikoho nemine, na to by se nemělo zapomínat.

9 0
možnosti
AT

Ano, pěkná iniciativa, chválím. A dovedu si představit, jak nějaký Kanaďan v diskuzi pod tímto článkem zveřejňuje odkaz na blog p.Hanniga s jednoznačným závěrem, že problém senioři a moderní technika je hlavní problém dneška

1 0
možnosti
  • Počet článků 280
  • Celková karma 47,18
  • Průměrná čtenost 8328x
předseda politické strany

ROZUMNÍ - za spravedlnost a životní jistoty 

Absolvent 1. střední umělecko - průmyslové školy v Turnově obor umělecký kovář, 2. Konzervatoř v Praze obory varhany dirigování a skladba, 3. Hudební akademie múzických umění obor skladba.

kandidát na prezidenta ČR 2018

Mgr. Petr Hannig nová fb stránka (page)

Twitter - @petr_hannig

Petr Hannig FAN KLUB

www.rozumni.net

http://www.petrhannig-rozumni.cz/

http://www.facebook.com/budmehrdi/

http://www.facebook.com/Rozumni2017/

Mé motto: Je třeba naslouchat, nejenom mluvit,

ale nikdy se nevzdat

 

Seznam rubrik