Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Cituji Vás: Podle mě to bylo rozumné řešení, kdy by tyto ruskojazyčné regiony požívaly v rámci Ukrajiny dost velkou autonomii, včetně zachování druhého úředního jazyka, to jest ruštiny.

Myslíte si, že by bylo správné kdyby někdo v roce 1938 o Sudetech prohlásil:

Podle mě to bylo rozumné řešení, kdy by tyto německojazyčné regiony požívaly v rámci Československa dost velkou autonomii, včetně zachování druhého úředního jazyka, to jest němčiny.

7 2
možnosti
Foto

Ano, tak to chtěl Masaryk a kdyby tomu tak bylo (Beneš byl proti), a kdyby tehdejší Sudetoněmecká strana, která vyhrála volby, byla vzata do vlády, tak jak to chtěl Masaryk ( a Beneš byl zase proti), tak by Hitler neměl šanci. ČSR měla vyšší životní úroveň než Německo. Ovšem v roce 1938 už bylo pozdě. ČSR byla proponována jako federace. Od toho (vlivem Beneše) sešlo.

7 0
možnosti
GH

Jak pisete o volech, tak jsem si vzpomnel na napisy na WC na CVUT nekdy kolem 1960, ktere rikaly "Servit je vul"... pod tim se za cas objevily napisy: "Vsichni jste volove. Servitova".

5 0
možnosti
AP

Taky se říkalo - "Novotný je Servít"

0 0
možnosti
Foto

Máte pravdu, avšak některým státům, které se v rizikové oblasti nenachazeji, válka velmi vyhovuje !!

9 0
možnosti
DR

Kterým, to asi nemá smysl psát.

1 0
možnosti
MV

pred "Minskem" byla v roce 94 Budapest a memorandum tam podepsane Kucmou, Jelcinem, Majorem a Clintonem

a jak to s Krymem dopadlo?

ano, valka je to nejhorsi - doufam, ze je to jasne RF vice, nez ji byly jasne umluvy v ramci Budapestskeho memoranda

4 0
možnosti
Foto

Válka je zdravím státu a tyranií jeho občanů.

0 0
možnosti
Foto

Omlouvám se, že jsem ztropil zmatek ( ve své snaze všemu přijít na kloub, a všechno do detailu vysvětlit, jako nový pan ministr Válek): Teď jsem zjistil, že už není řazení blogů takové, že byly všechny blogy včetně politické arény na jedné hlavní straně. Teď je to separované. A hlavně, já na těch blozích neležím, napíšu a potom se dívám na diskuze, takže mi uniklo, že někdy v poslední době se to separovalo. Všiml jsem si, že na hlavní straně už nejsou ty zarůžovělé blogy politické arény. Škoda, že to není dohromady, jako dřív. člověk si přečetl i zajímavé názory naprosto apolitických lidí. Takto se budeme všichni separovat.

0 0
možnosti
Foto

Zase vedle ;-D;-D;-D vzdejte to

0 3
možnosti
JV
Foto

Poslechl jste si letitou píseň? Původně byl název mého článku "Válka je vůl", ale myslel jsem, že mi to admini nedali na hlavní stránku kvůli vulgaritě, tak jsem to přepracoval na více nemastný neslaný titul.

0 0
možnosti
Foto

Lidé zlatí, jak jste se k mému článku dostali, když není na hlavní stránce, Vysvětlete mi to. Vždyť je naprosto skrytý.

3 0
možnosti
IB

I11v58o 59B74o98u88š24e

2. 2. 2022 16:29

Narodil jste se ve spatnou dobu. V 1938 byste se uplatnil vic.

4 0
možnosti
Foto

Doporučuji objektivní článek na Novinkách:

Pohledem Thomase Kulidakise: Komu vyhovuje a komu škodí krize kolem Ukrajiny

4 0
možnosti
  • Počet článků 280
  • Celková karma 47,18
  • Průměrná čtenost 8328x
předseda politické strany

ROZUMNÍ - za spravedlnost a životní jistoty 

Absolvent 1. střední umělecko - průmyslové školy v Turnově obor umělecký kovář, 2. Konzervatoř v Praze obory varhany dirigování a skladba, 3. Hudební akademie múzických umění obor skladba.

kandidát na prezidenta ČR 2018

Mgr. Petr Hannig nová fb stránka (page)

Twitter - @petr_hannig

Petr Hannig FAN KLUB

www.rozumni.net

http://www.petrhannig-rozumni.cz/

http://www.facebook.com/budmehrdi/

http://www.facebook.com/Rozumni2017/

Mé motto: Je třeba naslouchat, nejenom mluvit,

ale nikdy se nevzdat

 

Seznam rubrik