Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Hlavně si nezapomeňte zazpívat a nejen naše písničky od našeho Petra https://www.youtube.com/watch?v=HFNMx0LIHw4

0 0
možnosti
Foto

Také se těším na dolare. Už jsem toho Lupu slyšel.

0 0
možnosti

Změnil se dějepis podle toho jak si to přáli ti, co nemusí myslet na budoucnost svých potomků. Oni se budou jednou chovat tak, jak to vidí u svých rodičů. To je výsledek našich dětí. My jsme jim nic o minulosti a jiném životě asi moc neřekli. Myslím tím jiné rodiče. Já jsem své děti vychovávala tak, aby znali minulost takovou jakou jsem prožila já. Nedovolím aby i moje vnoučata byla tak hloupá jako je dnes mnoho mladých lidí. Osud se opakuje a na nich záleží jak si svůj život zařídí. Koho si zvolí aby jim vládl je jejich věc. Při posledních volbách se opět do vlády dostali ti, co tento stát rozkradli a nevadilo jim, že 3 strany se dali dohromady aby nás opět rozkrádali. To je důkaz jak jsou nepoučitelní. Osud se opakuje a z dějin se málo kdo poučil.

3 1
možnosti
Foto

Jsem velmi rád, že se "svazácká" parta do mě zase pustila. Znamená to, že článek je dobrý. Ještě mi tam schází dvě, tři jména. Asi mají v neziskovce dovolenou. Zajímavé je, že článek jsem zveřejnil někdy odpoledne a všichni jsou hned připraveni článek kritizovat. To nepracují? Nebo právě toto je jejich práce? Zajímavé.

3 4
možnosti
Foto

Musí penzista nutně pracovat???

1 0
možnosti
Foto

Když tak vidím tu diskuzi, asi jste měl opravdu napsat jiný článek.

0 0
možnosti

Správně, začnou se psát články, po nichž bude poptávka. Nemusí tnout do živého, nemusí nutně někoho přinutit přemýšlet, apod. Jako před rokem 1989...kam jsme došli?

3 0
možnosti
Foto

Z Aurory by se mělo zase střílet. Precizní Paroubek komentuje. ČSSD nechce s KSČM na věčné časy. Více české muziky do českých, veskrze soukromých rádií, která platí autorská práva do zahraničí zahraničním autorům.

Jsem rád, že jste nevolitelný.

4 2
možnosti
Foto

Pokud podle vás Paroubek "velice precizně" komentuje současnou situaci, zdražování a činnost této vlády, tak jste ještě horší, než jsem si doteď o vás myslel.

8 2
možnosti

ČSSD musí jít do voleb samostatně. Rozhodně NE s Ksčm.

4 3
možnosti
Foto

Aby propadly obě, že?

0 0
možnosti

No, podpisu tzv. Anticharty jste se, pane Hannigu, nějak nevyhnul.

Nebo tam účast nebyla povinná?

8 0
možnosti
Foto

Nebyl jsem ani v Národním divadle, ani v Divadle hudby. Tomu jsem se vyhnul. Ale nakonec jsem někde své jméno přečetl. Takže si to proberte. Ale nikdy jsem nečetl svém jméno jako člena KSČ, či spolupracovníka StB.

3 0
možnosti
Foto

Přeji ČSSD znovuzrození, ale nikoliv za cenu spojení s KSČ(M). Pokud by chtěl někdo tvrdit, že KSČM je něco jiného, než bývala KSČ, tak stačí projít si projevy soudružek Semelové, soudruha Skály a nově i předsedkyně Konečné v souvislosti s Ukrajinou, a musí být vyveden z omylu.

12 0
možnosti
  • Počet článků 280
  • Celková karma 47,30
  • Průměrná čtenost 8328x
předseda politické strany

ROZUMNÍ - za spravedlnost a životní jistoty 

Absolvent 1. střední umělecko - průmyslové školy v Turnově obor umělecký kovář, 2. Konzervatoř v Praze obory varhany dirigování a skladba, 3. Hudební akademie múzických umění obor skladba.

kandidát na prezidenta ČR 2018

Mgr. Petr Hannig nová fb stránka (page)

Twitter - @petr_hannig

Petr Hannig FAN KLUB

www.rozumni.net

http://www.petrhannig-rozumni.cz/

http://www.facebook.com/budmehrdi/

http://www.facebook.com/Rozumni2017/

Mé motto: Je třeba naslouchat, nejenom mluvit,

ale nikdy se nevzdat

 

Seznam rubrik