Úterý 4. října 2022, svátek má František
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Úterý 4. října 2022 František

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

A80r47n63o11š26t 46V55o60c59i68l10k65a 9570425194969

Tyto zdánlivě rozumné nápady mají jedinou vadu, a to je realizace. Píšete ....dohodne se demarkační linie. S kým? A kde bude? Podle Rusácka na hranicích Slovensko, Maďarska a Polska. Rusácko vede na Ukrajině vyhlazovací válku

Vyhlazovací válku ?

Vyhlazovaci válku viedli Američania vo Vietname.

Používali Napalm, Fosfor, Kobercové nálety,Agent orange na živé ciele.

Veľmi poučné čítanie : https://tomaskrejci.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=785331

0/0
22.6.2022 9:58
Foto

V78i23l17é25m 21B45a28r52á68k 4856407399586

Tyto zdánlivě rozumné nápady mají jedinou vadu, a to je realizace. Píšete ....dohodne se demarkační linie. S kým? A kde bude? Podle Rusácka na hranicích Slovensko, Maďarska a Polska. Rusácko vede na Ukrajině vyhlazovací válku, víte.

Potom má nastat období klidu. Proč? Proč by Rusácko nemohlo kdykoliv postupovat dál?

Takže jedině kapitulace Ukrajiny. Řeknou, vezměte si co chcete, znásilněte koho chcete, deportujte koho chcete a kam chcete. Myslíte, že uniklé plány co s Ukrajinou jsou jen fantasmagorie? Vždyť se ale realizují.

Unavuji se zde psaním, protože váš "rozumný" návrh je úplná blbost.

0/−1
14.6.2022 18:34
Foto

P74e10t77r 33H86a11n61n42i79g 5346594875524

vaše dikce nese znamení nižší inteligence, tak si laskavě nechte pro sebe, že rozumný návrh je blbost. Nenávist přináší jenom problémy. Co já vím, nazývá se stále ještě Rusko. Podle Vás by nikdy žádná válka neskončila. Nemyslím tím druhou světovou, to byla totální porážka Německa, ovšem, podívejte na globus, Rusko se tak porazit nedá a přesvědčili se o tom jak Napoleon tak Hitler. Jednáním skočily tyto války První světová, Korejská, Vietnamská a dokonce v roce 2014 i ta na Ukrajině Minskými dohodami. Rusko ovšem minské dohody respektovalo. Ukrajina v posledních letech s nimi nesouhlasila. Takže i tato válka musí být ukončena garancemi velmocí a OSN.

+2/−1
14.6.2022 20:05
Foto

V73i62l69é31m 78B93a37r97á52k 4446987799686

Pro hloupého všichni hloupí. Toho OSN, které se na vraždění Rusáckem na Ukrajině jen dívá? Garance jako Budapešťské memorandum? Na vašem mudrování je zásadní chyba. Na dohodu musí být dva. I kdyby Ukrajina chtěla uzavřít mír, tak jedině za cenu kapitulace. Rusácko vede genocidní válku.

Minské dohody byly dotlačením Ukrajiny k faktické kapitulaci Německem a Francií. Teď se naplno vybarvili co jsou zač. Rusácko tak jako vždy, vše použije jen na šikanování "protistrany". Tak se to mělo i Minskými dohodami.

0/0
14.6.2022 21:46
Foto

P44e29t20r 42S39k15á25c11e84l 6684319429

K první větě - zde se diskutuje o myšlenkách a skutcích. Nikoliv o lidech a tak se snažte předložit argumenty. Třeba pro Vaše shora uvedené tvrzení, vlastně otázku o možnosti Ruska postupovat dál. Jaký důvod by mělo Rusko, aby si postupem dál Evropou přidalo další problémy? Prozatím Rusko bojuje o svoje satelity, to vadí. Ale že USA má po světě 400 základen nikomu nevadí? Že se 180 roků nikdy neválčilo v USA též nikomu nevadí? Jen naváží svoje vojsko po světě, po Evropě taky. Před rokem dokonce jejich vojáci projížděli naším státem. Kdy už konečně někdo vyžene vojska z Evropy, přeci my války nechceme, že? Nebo ano?

0/0
20.6.2022 22:24
Foto

V69i40l56é64m 98B88a56r37á67k 4706647829476

Otázka" "Jaký důvod by mělo Rusko, aby si postupem dál Evropou přidalo další problémy?" je hypotetická. A proč ne? Slibuje to, klade ultimáta, a to i nám.

Jsem rád, že USA mají po světě základny a když jejich vojsko projíždělo Českem, šel jsem jim mávat. Bez jejich přítomnosti a angažmá bych již prchal z Evropy. Zvláště, když se podívám na rusácké kolaboranty Německo, Francii, Itálii.

Ty sugestivní otázky si nechejte. Od roku 1945 se Západ připravuje na válku s Rusáckem, takže ano, teď je vhodná doba vojensky (válčí Ukrajina) i politicky (neúspěch bude stát Puťku život) třeba i zahájit válku proti Rusácku.

0/−1
21.6.2022 10:51
Foto

Z17d45e12n59ě31k 65Z77a53v28a65d42i31l 8460938534718

Svatá prostoto - a také vám mávali ?

;-D

0/0
21.6.2022 12:16
Foto

V51i88l93é47m 87B19a62r79á43k 4536547519516

Ano, odpovídali na pozdrav.:-)

0/0
21.6.2022 14:46
Foto

P10e73t63r 36S94k32á68c23e50l 6634129539

Vaše sympatie k našemu tzv. "spojenci" USA mají velkou vypovídací hodnotu. Nevyvracím Vám Váš názor, ale dobré je znát všechna fakta: Např. že 180 roků se na území USA neválčilo, navzdory dvěma "světovým" válkám. Jejich vývoz válek po celém světě a v Evropě zvláště je do očí bijící. Tedy do těch, které jsou otevřeny a vnímají realitu. Vaše babička či prababička před 120 lety bojovala o holé přežití rodiny, zatímco v té době ženy v USA měly kuchyňské linky, automatickou pračku, auto - viz film "Místa v srdci". Prostě pro nás přepych. Třikrát nás USA a další spojenci v min. století hodili přes palubu - roky 1938, 1968 a 1990. Takže počtvrté se od nich napálit nenecháme...V

0/0
22.6.2022 21:09
Foto

V88i51l74é24m 42B61a93r12á65k 4266817699456

V roce 1938 se Češi zadávili Sudety, kořistí z toku 1918. Mohli za své kolonie bojovat a....nebojovali. Viz Ukrajina, která bojuje.

1968 měli USA udělat co? Opět ČSSR kapitulovala. Takže podle vám měl za ně bojovat někdo jiný?

Ten rok 1990 se od dezinformátorů objevuje často. Co se v tom roce stalo? Kdo ČSR ublížil?

0/0
22.6.2022 21:16
Foto

P58e97t82r 32S26k76á20c35e11l 6274919789

Po roce 1918 Josef Pekař (oponent T.G.Masaryka) varoval před problémem "Sudety". Ale hlavní problém byl v našich úspěšných předcích, kteří do roku 1938 zbudovali silný a bohatý stát (firma Baťa ovládala celý světový trh obuví a strojů na jejich výrobu, např.). A tak nás naši tzv. "spojenci" svorně potopili, abychom jim nekonkurovali na světových trzích, víte? Pomohl jim slabý pan Beneš.

Rok 1968 - i M.Allbrichtová řekla, že nám USA měli tehdy pomoci. Podle mne USA příjezd tanků Moskvě odsouhlasili, ale něco za něco. Proč by jinak Brežněv a jeho vojska ponechali určitý čas otevřené hranice, kterými od nás utíkali vzdělanci. mozky?!

Rok 1990 - jaképak desinformace? To Vy uvádíte desinformace, je přece ověřitelné, jak nám Západ včetně USA v roce 1990 a dalších sliboval, že nám pomohou je dohnat. Naši politici ve vedení na základě toho slibovali, že do tří roků doženeme Rakousko a další státy Evropy. "Spojenci" usilovně podporovali naše ústavní činitele, pana prezidenta (disidenta) Havla s tím, že on to byl, kdo jim šel na ruku. Zrušení zbrojovek, kritika zemědělství, atd. Později jen jemu odhalili bustu, za skutečné zásluhy pro USA, nikoliv pro náš národ, stát.Tleskali krachům našich světově proslulých značek (Škoda, Tatra, Zetor, Poldi, Adast, Metra, atd.). Dílo dokonáno po roce 2003, kdy jsme měli 47 cukrovarů a nyní máme tři. Uvítám Vaše faktické argumenty o tom, jak nám USA a další prospívají, nikoliv otázky...

0/0
22.6.2022 21:52
Foto

V94i51l71é84m 58B10a34r91á93k 4986667879656

Ano, Pekař varoval před schvácením Sudet, kterým se Češi v roce 1938 zadávili.

1968, tyhle spiklenecké teorie. Působíte jako zapšklý důchodce, ale znalosti té doby máte jako patnáctiletý pubiš, který nic neví. Pokud jste v té realitě žil, měl byste vědět.

1990-z politických slibů o dohánění Západu usuzujete nesmysly. Kromě toho nic takového nepadlo. Opakujete nesmysly tradované u baldovců, resp. japonských flastenců.

Zbrojovky vyráběly zbraně, které již v té době byly šrot. Ukázalo se to v izraelsko-arabských válkách. "Prodejné" byly jen diktátůrkům na základě státních úvěrů, které za ně neplatili.

Nejvíce cukrovarů zlikvidovali komouši, za 1. rep. jich bylo 240. Dnes s těmi 7 je výroba vyšší než za komoušů.

0/0
26.6.2022 13:59
Foto

P11e90t60r 49S85k83á90c92e90l 6454339859

1938 - to jsem rád, že jsme se shodli. 1968 - žádné teorie, reálně m.Allbrichtová tohle řekla. A diskutujte o myšlenkách a skutcích. Je mi fuk Váše sociální či právní postavení, tudy diskuze vede do slepé uličky, ale proč ne. 1990 - po tomto roce jste neposlouchal projevy našich představitelů, škoda. Jinak byste nyní posuzoval onu dobu jinak, pravdivě. Takže pan Havel provedl pro náš průmysl skvělou věc, když vyzval ke zrušení zbrojovek. Proč jemu ale v USA odhalili bustu? Cukrovary - oněch 47 cukrovarů bohatě stačilo na zpracování cukrovky z našich polí, která nám Bůh svěřil k obdělávání. A ještě jsme vyváželi! Ale po roce 2003, tedy po vstupu do EU se např. zlikvidoval cukrovar v Hrochově Týnci (postavený v roce 1970 za neefektivní malé), kde lidská ruka nesáhla na sutŕovinu a výrobek. Odborník na zemědělství řekl, že šlo o zločin, viz:

Do EU se hrnou státy podobně jako my v roce 2003 - „ceniči zubů“ tehdy objížděli ČR a slibovali padání pečených kuřat do úst až z Bruselu. Místo toho u nás padají cukrovary a další objekty, viz cukrovar Hrochův Týnec:

http://zvedavec.org/komentare/2010/03/3584-zanik-cukrovaru-v-hrochove-tynci.htm

Nejsmutnější obrázek je nakonec, vydržte a poučte se, zda tohle chceme!??

Byli jsme před EU, budeme i po ní, věřte si. Viz I.republika, zlatá, suverénní..

0/0
27.6.2022 19:09
Foto

P89e34t85r 90S27k86á33c82e45l 6464199329

Vaše odpověď proč Rusko hodlá postupovat dál do REvropy neodpovězena, škoda. Kam vojska USA vstupují má vždy důvod, víte? Nebo se naivně domníváte, že nás v Evropě mají rádi a tak zde jsou jejich vojáci? 180 roků se na území USA neválčilo navzdory dvěma světovým válkám, to je fakt.

Na další otázku zda chceme války jste opět neodpověděl, takže zde končí diskuze. Leda,že byste změnil a/nebo poopravil názor.

0/0
22.6.2022 21:15
Foto

V27i16l26é56m 77B50a59r40á93k 4666257849596

Jasně jsem vám napsal, že souhlasím s válkou proti Rusácku.

0/0
22.6.2022 21:18
Foto

P85e25t43r 10S84k13á16c47e97l 6674749479

Ale tohle Vám neberu, Váš názor můžete poopravit po diskuzi. Protože války nejsou řešením civilizovaných lidí, mezi něž jistě patříte. Takže logicky vzato, něco proti něčemu. Navíc, průšvih je, že USA dosáhly nemožného - válčí Slované proti Slovanům. A to je špatně. Co obě strany pro mír vykonaly od roku 2014? Víte, co byl vlastně majdan v roce 2014? V roce 1948 soudruh Gottwald provedl převrat beze zbraní, z nichž by se střílelo a na majdanu se střílelo, do všech. Chápete ten paradox?

0/0
22.6.2022 22:48
Foto

S10t76a21n43i14s30l63a81v 38J31e78l66e44n 8252495856

Co pro mír dělali Rusové je teď už celkem jasné: Plánovali si Speciálně přioperovat svého souseda.

Pro tyto účely připravili devizové rezervy (zjevně počítali s tradičně polovičatými sankcemi), postavili mosty pro převoz vojenské techniky na Krym, pokusili se podplatit pátou kolonu v Kyjevě, podpláceli si evropské politiky, aby zvýšili evropskou závislost na svých surovinách, zbrojili (ale to naštěstí jejich armáda rozkradla podobně jako výše zmíněné peníze pro pátou kolonu).

0/0
29.6.2022 22:24
Foto

P92e90t33r 19S11k41á40c71e89l 6824599439

Jistě jste slušný člověk, takže byste neměl schvalovat války. Války přinášejí zisky jen zbrojařům a hlavně - farmacprůmyslu, ti přímo jásají! Obyčejní lidé trpí, stejně jako naši/Vaši předkové, kteří bojovali v I. sv. válce v Evropě. Po válce mrzáci a vdovy s dětmi, sirotky. Tohle opět chcete v Evropě a u Slovanů?

Zatímco v USA Ford od roku 1910 vyráběl auta, která si mohl za měsíční mzdu pořídit jeho kvalifikovaný zaměstnanec, víte? Zatímci v USA již měli ženy kuchyňské linky, plynové spotřebiče, atp. Viz film "Místa v srdci" děj z roku 1935! V něm nám Američané samy předvedli, jak jsou proti nám vepředu, hlavně že v roce 1990 slibovali, jak je do 10ti let doženeme. Sliby, chyby od našich tzv. "spojenců". Roky 1938, 1968 a 1990 dosvědčují jak to s námi myslí. I dnes nás využívají jako nárazník k válce, za kterou nemůžeme. kterou občané ČR nechtějí! Jak dlouho ještě budeme za otloukánky v EU? Jsme vůbec suverénní? Za 32 let jsme i bez EU mohli být někde jinde, škoda.

0/0
29.6.2022 21:54
Foto

P13e83t29r 48S50k18á76c73e47l 6954899469

Ty sugestivní otázky si nechejte.

----------------

To už zde před rokem 1989 bylo: Říkali nám, že vědí co si máme myslet.Takže žádné otázky a přísná cenzura. Tohle nejsou průvodní znaky demokracie, vlády lidu, že?

0/0
22.6.2022 21:18
Foto

P60e13t31r 63J45u75n64g68m62a30n53n 6163430658468

Diskutujeme o záležitostech, o kterých víme pouze to co nám propaganda jedné a druhé strany sdělí. Tedy víme, že nic nevíme. O tom, že válka je hnus nelze pochybovat, ale co za tím vším je ??? I kdybychom tu pravdu znali, tak s tím nic neuděláme. Nechceme ruský plyn, nechceme ruskou ropu. No ale ČR ani jedno z toho od Ruska neodebírá. Dodavatelé nejsou státní. Stát není dodavatel do prodejní sítě. Vše dříve státní se privatizovalo a převážně rozprodalo. Pokud odmítnutím nákupu benzinu, nafty a plynu přimějeme dodavatele odebírat tyto komodity z jiných zdrojů, tak OK. Celý ten náš politický blázinec s Ruskem mi připomíná film "Myš, která řvala". V tom filmu se jednalo o jakési knížectví, které vyhlásilo válku USA. Vojáci toho knížectví jeli na turistické lodi napadnout USA. Cestou jejich loď míjela americký válečný křižník na který vojáci knížectví spustili svoji válečnou lukostřelbu, což americké vojáky pobavilo. Velice bych si přál mír a to všude. Mé přání však nikdy žádná velmoc nevyslyšela.

+2/0
12.6.2022 19:51
Foto

L68e45n48k53a 31K69r29i77š53t12o39f25í35k48o74v47á 5956114868577

Mate pravdu. Tak jako nekteri dlouhodobe varovali pred potencialem pro valku a navrhovali resit situaci na UA vcas (resp.neprilevat olej do ohne),tak napr. prof.Stanek uz pred ctvrt rokem vysvetloval, proc jsou sankce nesmysl... Ona se vsak lepe poslouchaji hloupa hesla.

Lidi se perou o uzemi a zdroje od nepameti. Nemeni se. Jen jsme bohuzel venovali svoji energii nejvice do vyvoje zbrani proti sobe. Rusko se chova despoticky. USA se svoji mentalitou vydelavat se nestiti niceho a se Saudskou arabii budeme obchodovat misto s Ruskem. Jeden vrah vedle druheho... Je to na volicich. Nez se nam podari znicit vse.

+1/0
12.6.2022 20:42
Foto

P96e20t75r 35K23u27m90s79t82á39t 1225151847707

Máte naprostou pravdu. Válka je hnusná, ale sankce nic nevyřeší. Budou z nás nuzáci, nebudeme mít co jíst, elektřina bude skoro nedostupná, ale budeme se bít v prsa, jak Putinovi ubližujeme. Jen ti naši hloupí politici a média nás v tom utvrzují. Fiala je domagog, nevidí si na špičku nosu a jen rve peníze na Ukrajinu, a to do černé díry. Všichni víme, kdo vládne Zelenskému, kolik oligarchů musí poslouchat a co je do nebe vynášený pluk AZOV.

+2/0
13.6.2022 15:26
Foto

Z18d38e97n52ě67k 75Z40a34v76a60d15i59l 8390308874818

Bohužel máte pravdu.

R^

0/0
13.6.2022 18:06
Foto

S57t14a55n18i49s57l68a22v 39J13e78l49e94n 8232895346

Pokud všichni víte kolik, tak to číslo prozraďte. Pokud si vymýšlíte, tak samozřejmě žádný konkrétní počet nesdělujte.

Mimochodem: Vy si na špičku svého nosu za běžných okolností vidíte? ;-)

+1/−1
13.6.2022 19:30
Foto

Z40d64e39n46ě48k 52Z43a20v26a71d42i25l 8300628874698

A co byste chtěl vědět ?

Google vám nestačí ?

;-)

+1/0
14.6.2022 8:18
Foto

S91t10a81n17i58s76l31a59v 68J85e22l63e96n 8902395626

Děkuji za odpověď, sepsanou přesně podle mých instrukcí. R^:-)

0/−1
14.6.2022 9:05
Foto

P70e80t29r 73K89u50m43s14t70á45t 1905761257537

Stanislave, za kolik Kč jsme už nacpali na Ukrajinu jen ve zbraních vykládá válečnice Černochová stále dokolečka. A když si zadáte na netu historie Ukrajiny, vyjede vám kdo na Ukrajině skutečně vládne a rozhoduje. Je to 5-6 oligarchů a z velké většiny vlastní i část armády. Tam to není nic tajného. A taky si najděte, co je to pluk AZOV a budete jen zírat, kam cpeme naše peníze, které nám pak zde chybí. Válku odsuzuji, ale podporovat fašistický režim na Ukrajině mi moc a moc vadí.

0/0
14.6.2022 10:09
Foto

S91t76a25n18i57s93l41a81v 75J63e42l79e76n 8622395786

Podle jakých znaků určujete, který režim je fašistický a který ne?

----

Co se týče oligarchů: podle toho, co jsem dohledal, tak vedle těch našich nejspíš tahají za kratší konec provazu. Bohatší než Andrej Babiš (coby český představitel spojení politiky a byznysu) jsou nejspíš jen dva, po zničení Azovstalu možná už jen jeden. A to je u nás Babiš až 3.-4. nejbohatší (poté, co z absolutní špičky odpadl Kellner a nezapočteme jeho dědice).

Ale mohu se samozřejmě mýlit a rád se nechám poučit. Můžete začít tím, podle jakých kritérií lze podle vás rozlišit ty prutosvaznické a neprutosvaznické režimy.

0/0
14.6.2022 10:45
Foto

P23e35t42r 78K53u48m43s23t78á50t 1655771467237

Aha, tady se někdo brání pravdě a hlavně nenávidí Babiše. Vy jste už jako pětikolka, kterou jste evidentně volil, a nebo že by Pirát. S internetem snad pracovat umíte, tak si tam zadejte historie Ukrajiny a snad už číst nebude problém. Já nebudu nic komentovat, i já jsem si to přečetl. Naše média Ukrajině fandí, toto se nikde nedočtete, ale najít se to dá a není to žádný web, který by byl pětikolkou vypnutý. Už to samo o sobě by vás mělo varovat před našimi médii. Protože žádná vláda nemá právo si osobovat rozhodnutí, která informace je správná a která lživá. To vám nestačí vystoupení Zelenského v televizi, kdy celý svět slyšel jeho vyhrožování, že pokud mu spojenci nepošlou na pomoc svá vojska (ne jen zbraně), klidně rozpoutá 3. světovou válku.

Tohle mělo varovat celý svět, co to je za šílence. Tímto svým vyjádřením samozřejmě neschvaluji válku rozpoutanou Ruskem.

+1/0
14.6.2022 11:00
Foto

Z84d53e44n25ě92k 45Z48a87v42a44d31i88l 8150648414208

R^

0/0
14.6.2022 11:29
Foto

S72t80a73n91i32s65l44a45v 98J53e43l11e38n 8162375636

Je samozřejmě možné, že někde tam u Vás (z Vašeho pohledu "tady") má někdo Vámi popsaný postoj k pravdě a vztah k Babišovi. Můj vztah k tomu pánovi je neutrální - prostě je to byznysmen a politik v jedné osobě. V diskusi jsem jej použil čistě jako etalon pro poměřování vztahu mezi byznysem a politikou i jako míru pro poměřování bohatství potenciálních oligarchů. Etalon, který je nám geograficky blíž, než postavy z Ukrajiny.

S Internetem pracovat trochu umím. Jsem ale rád, že stále odpovídáte přesně podle mých instrukcí z příspěvku 13.6.2022 19:30. :-)

Co se týče vypínání webů: myslím si, že k němu dojít nemělo. Řada z nich mi připadá jako sebeparodie (zvlášť humorný je třeba Protiproud). Po celou dobu je ale možné si zobrazit ruské zpravodajství - zprávy z druhé strany se sledovat dají a sám to dělám.

Co se týče vystoupení Zelenského: takové, ve kterém by zaznělo "že pokud mu spojenci nepošlou na pomoc svá vojska (ne jen zbraně), klidně rozpoutá 3. světovou válku" jsem nenašel. Pokud píšete pravdu, můžete dát odkaz? Našel jsem jen dvě jeho prohlášení: 1.) že 3. světová může nastat, pokud selžou jednání s Putinem. 2.) Že uzavření vzdušného prostoru Ukrajiny by provedlo NATO teprve až začne 3. světové válka. Obojí je ale něco jiného, než hrozba rozpoutáním třetí světové. Nevylučuji samozřejmě, že mi něco uniklo. Ale právě proto, že se snažím nebránit se pravdě a nepodléhat lži, rád bych si Vaše tvrzení ověřil.

0/0
14.6.2022 12:03
Foto

Z44d62e78n87ě44k 61Z68a93v39a34d91i96l 8570648434778

Jelikož Zelenský s Putinem odmítá jednat a svého vyjednavače, který dohodl stažení Ruských vojsk od kyjeva, dal Zelenský zastřelit, tak evidentně válčit chce - a tím nepřímo potvrdil, že chce i 3 sv. válku.

Uzavření vzdušného prostoru Ukrajiny ( a tím i rozpoutání světové války ) byl původní požadavek Zelenského, hned po vstupu Ruských vojsk.

;-)

0/0
14.6.2022 14:34
Foto

S81t68a76n84i13s54l90a28v 19J98e25l48e12n 8462585356

Myslím, že jste to otočil.

Jednání Putina a Zelenského na neutrální půdě odmítli představitelé Kremlu, nikoliv Zelensky. Putin prozatím pouze nabídl Zelenskému jen jednání v Moskvě - což je po zkušenostech s tím, jak Rusko dodržuje své předchozí garance, spíše výsměch než vážně míněná nabídka.

Žádost o garanci bezletové zóny není "vystoupení Zelenského v televizi, kdy celý svět slyšel jeho vyhrožování, že pokud mu spojenci nepošlou na pomoc svá vojska (ne jen zbraně), klidně rozpoutá 3. světovou válku." Váš argument pro podporu Vámi vysloveného tvrzení je tedy neplatný.

+1/0
14.6.2022 15:14
Foto

P16e67t53r 52K85u52m74s21t21á79t 1615961737467

Moc se omlouvám, ale já jeho vyjádření, kde si poroučí, co chce a i to o vyloženě vojenské pomoci vyslechnu a nijak neeviduji, protože to k ničemu není. Když jsem to v tu dobu okomentoval na Seznamu, tak mne vymazali, protože jsem byl ruský troll, byť jsem tam uváděl, že tuto válku si Rusko mohlo odpustit a neschvaluji ji. Když jsem tam ale i napsal, že do dnešního dne nikdo nevyšetřil upálení, myslím, 20 ruských civilistů někde v divadle na Donbasu, což je veřejně dostupná informace, tak jsem byl opět vymazán. Přitom cca před měsícem říkali na Nově, že tam poslala EU komisi, která má toto osvětlit. Do dnešního dne samozřejmě ticho po pěšině. A právě o toto upálení opíral částečně Putin vpád vojsk na Ukrajinu. To se nedalo zpochybnit, byť podle mne, kdyby si zabral z tohoto důvodu ty 2 republiky, kde je většina obyvatel ruské národnosti, a kterým zvláště pluk Azov moc ubližoval a terorizoval je a nebojoval o Kyjev, trošičku by se to dalo pochopit.. Hezký den.

0/0
14.6.2022 15:00
Foto

S86t44a20n64i29s69l39a52v 59J89e70l59e78n 8452465306

K uhoření civilistů nedošlo na Donbasu, ale v Oděse. To je od Donbasu dál, než je z Prahy ke Středozemnímu moři.

Civilistů tam nezemřelo 20, ale skoro 50 (z téměř 400 protimajdanských demonstrantů, kteří se do divadla schovali před rostoucí přesilou demonstrantů promajdanských). Z těch mrtvých neuhořeli všichni - někteří se zabili při pokusu vyskočit z budovy a někteří podlehli střelným zraněním v okolí.

Vyšetřování tenkrát proběhlo a obviněno bylo 26 lidí, ale většina byla propuštěna. Že vyšetřování ukrajinské orgány odflákly, konstatoval letos i Evropský soud pro lidská práva.

Na druhou stranu: Rusko z toho vyrobilo několik mýtů, které se nezakládaly na pravdě, jak je vidět i z Vašeho příspěvku, který klade událost úplně jinam, než se stala.

0/0
14.6.2022 15:41
Foto

Z90d92e74n65ě90k 89Z21a89v91a38d92i65l 8730338924928

Neschovali se do divadla, ale do Domu odborů.

Někteří byli zastřeleni, ale většina byla ubita, či dokonce upálena zaživa - včetně ženské v pokročilém stádiu těhotenství.

Nedivte se, že to Rusko pěkně rozmázlo, když to Ukrajina tak buransky zametla pod koberec !

Z vrahů se stali řádní příslušníci praporu Azov, kteří beztrestně vraždili od té doby neustále až do letošního roku.

;-(

0/0
14.6.2022 20:13
Foto

S54t72a21n80i38s46l26a88v 95J63e17l62e80n 8352735396

Děkuji za upřesnění budovy.

Já bych zase upřesnil, že Rusko rozmázlo celou událost hned druhý den, kdy ještě nezačalo pořádně vyšetřování, natož nějaké zametání. Ale souhlasím, že vyšetřování bylo zpackané a spravedlnost dostala nafrak. A také že policie ten den naprosto nezvládla svou práci, kterou mělo být důsledné oddělení dvou vzájemně nepřátelsky naladěných skupin demonstranrů smísených se skutečnými grázly.

---

Píšete "Z vrahů se stali řádní příslušníci praporu Azov".

Kolik bylo celkem těch vrahů a z kolika z nich se stali ti příslušníci? Jsou o tom nějaké ověřené údaje?

0/0
14.6.2022 20:45
Foto

L74a90d87i67s32l17a55v 96B32á29t72o90r75a 7725788368966

Které »číslo« máte, pane Jelene, na mysli? Respektive který počet nám nemá pan Kumstát sdělovat?

0/0
14.6.2022 23:49
Foto

S77t15a15n33i65s90l54a75v 84J68e36l81e58n 8192655636

Ten pán psal:

"Všichni víme, kdo vládne Zelenskému, kolik oligarchů musí poslouchat a co je do nebe vynášený pluk AZOV."

Informace o konkrétním počtu by mohla být zajímavá, ale zároveň může sloužit i jako test důvěryhodnosti jím předávaných informací. Připadají v úvahu následující možnosti:

1. Pokud je pravda, že všichni ze skupiny, již svým plurálem zahrnuje, vědí kolik oligarchů musí Zelenslý poslouchat, zná i on ten počet a může jej tedy sdělit. 2. Pokud se v přehledu svých vědomostí mýlil, mýlil, může své tvrzení dementovat. 3. Pokud úmyslně lhal, a ten počet neví, tak buď neodpoví, nebo plácne nesmyslné číslo, nebo zkusí různé argumentační klamy, aby se ověřitelné odpovědi vyhnul.

0/0
15.6.2022 0:24
Foto

L63a90d81i45s34l69a46v 26B24á57t19o73r35a 7235338848806

Aha, děkuji. Ono tady je příspěvků moc, tak jsem přehlédl ten »s oligarchy«. A ještě maličkost k tomu zdejšímu oligarchovi, o kterém jste se vyjádřil, že k němu máte vztah neutrální:

Já k němu mám vztah silně negativní, neboť jen úplný blbec, něčí bezbranná loutka nebo nestoudný lhář může veřejně prohlásit, že mu ze mě »bouchly saze, a proto se rozhodl, že vstoupí do české politiky.« Což Andrej Babiš dle časopisu Týden opravdu prohlásil. A může si vybrat...

Článek, ve kterém tu mou »iniciační« roli zmiňuje ;-O, je bohužel dostupný zdarma celý jen pro abonenty:

https://www.tyden.cz/tema/jak-klaus-privedl-babise-do-politiky_287116.html

V papírové podobě je to Týden 44/2013, str. 28.

0/0
15.6.2022 7:48
Foto

S64t12a30n67i15s18l10a43v 91J46e48l28e24n 8732195166

Že pan Babiš dělá spousty věcí, které nepovažuji za správné, pro mne není důvod k nenávisti, ale jen k tomu, abych jej jako volič nevolil. Jako pozorovatel politické situace jej ale beru neutrálně jako jednu ze součástí naší politické scény.

Pán, se kterým jsem tady diskutoval, se ale snažil změnit téma a snahu o neutrálně pojaté porovnání přesunout do osobní roviny. To považuji za diskusní faul a proti tomu jsem se také ohradil.

+1/0
15.6.2022 8:55
Foto

L36e21n80k95a 89K72r17i67š88t19o17f80í79k49o71v45á 5516114928167

Kratky zaber v CT na civilistu na Ukrajine: "Chceme jen, aby to skoncilo". Nerika jak. Ti trpici civilisti chteji jen ty hruzy ukoncit. A ihned v CT nasleduje propaganda valky, kolik zbrani jsme dodali atp. Co rika Putin...Co rika Zelensky...Co rika Fiala. A mezitim umiraji deti kazdy den a vsem tem klukum hrajicim si na vojaky je to fuk. Celistvost uzemi pry je dulezitejsi. Sice zniceneho uzemi s mrtvolami a s nekoncicimi krvavymi spory do budoucna, ale je to pry zasadni. Jako by menici se hranice skoro vsech statu nebyly krvave....

+2/0
12.6.2022 17:38
Foto

S45t95a58n81i81s12l41a33v 97J97e98l82e10n 8662985116

To známe z historie. Už roce 1938 se mocnosti v Mnichově dohodly, že zachování míru je důležitější než územní celistvost nějakého Československa.

Na jak dlouho to fungovalo jako pojistka proti zničeným územím s mrtvolami a daším krvavým sporům?

+1/0
12.6.2022 17:54
Foto

L51e87n89k91a 94K61r78i94š10t28o62f51í74k13o75v23á 5806124708407

A proc nemohly byt dve republiky na Vychode nezavisle? A i kdyby patrily k Rusku, asi by jim nebylo hur nez v bide a obcanske valce. V budoucnu jsou jen dve moznosti; bud nas vtahnou do treti svetove a nebo bude Ukrajina rozparcelovana. Cim dele, tim hure pro ni. Treti moznosti je, ze ty nepresne strely trefi jadernou elektrarnu a jsme v pti cela Evropa.

Nejak dnes pri tech silnych recech nechapu, kde byli vsichni klavesnicovi hrdinove, kdyz umirali v Cecensku. Nebo v Lybii. Nebo v Jemenu? Mate mnoho moznosti za co horlive bojovat.

+3/−2
12.6.2022 18:52
Foto

S61t98a23n87i40s83l69a89v 20J34e80l23e50n 8692925636

Proč ne dvě republiky? Protože by to nejspíš Rusku stačilo jen nakrátko. Poslouchala jste Putinovy projevy? Pro něj je vzorrem Petr I., který vojensky rozšiřoval ruskou říši až kam to šlo. A Ukrajinci podle něj nejsou národ.

Dlouhodobě jde podle mne o to, jestli se lačnost agresora podaří zastavit, nebo bude pokračovat dál. Připomínám, že Putin už vyhlásil, že chce zvrátit stav před náš vstup do NATO. A okolní státy, které nejsou v NATO, celkem bez skrupulí ovládá pomocí své armády, pokud usoudí, že se mu neubrání.

Co se týče náhodného zásahu jaderné elektrárny: Taková, která by zopakovala Černobylskou katastrofu, už na Ukrajině není. Takové mají Rusové jen u sebe doma. Na Ukrajině jsou už provozovány jen poměrně bezpečné tlakovodní reaktory jako u nás.

To, že je možností mnoho, neznamená, že je třeba volit všechny.

0/0
12.6.2022 19:45
Foto

Z20d11e21n82ě26k 63Z80a62v49a88d57i94l 8310848124968

Kdyby Kyjev plnil Minské dohody, Rus by zůstal doma !

:-/

+1/0
13.6.2022 9:59
Foto

P95e68t49r 52K74u12m60s20t91á87t 1835751477487

Oligarchové vládnou Ukrajině a ne Zelenský. Ten si jen v televizi poroučí, jaké chce zbraně. Cpát tam peníze a zbraně nic neřeší, Putin se stejně domůže svého a jen zbytečně zemřou další lidé a u nás se snad už lidé vzbouří proti vládě, která uznává jen ukrajinský problém a na nás kašle. Kde je dnes Milion chvilek a Středula. Jo, řvát na Staromáku proti Babišovi, to jim šlo. A nyní jsou zalezlí jak krysy.

0/0
13.6.2022 15:32
Foto

S11t15a19n22i13s79l89a86v 23J97e27l59e48n 8512355736

Putin prohlásil, že hchce vrátit stav před náš vstup do NATO. Podle Vás se toho tedy domůže?

0/0
13.6.2022 15:38
Foto

P68e35t32r 82K27u81m30s50t88á17t 1495111907377

To jsou jeho silácká vyjádření a s tím nám ublížit nemůže. Kdyby už jakákoliv snaha byla, nejprve by musel obsadit Slovensko či Polsko a to nedokáže. Ale chápu, že se NATO Putin může bát. Jenže tam vládne USA a ti by nás v Evropě chtěli mít co nejvíce u zdi, protože USA má samo o sobě nezměrné problémy a nechce, aby jim Evropa přerostla ekonomicky přes hlavu.

0/0
14.6.2022 10:13
Foto

S78t15a25n10i87s52l84a19v 80J31e16l18e54n 8502345246

Rus se cítí doma na celém území bývalého východního bloku, takže "doma" zůstáva i teď a jako doma se také chová.

+1/0
13.6.2022 15:37

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz