Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

P73e11t39r 64H32a91n12n72i96g

7. 12. 2022 15:21

Tak jsem si prošel žebříčkem čtenosti a myslím si, se iDnes (blogy) totálně změnilo. Žebříček čtenosti je znakem toho, že až na 2 články je dokladem toho, že to, že zvítězilo SPOLU, je naprosto relevantní a my "protestanti" dříve se tomu říkalo disidenti, jsme v naprosté menšině (alespoň zde). A já ještě navíc se nechám lynčovat v diskuzích (jeden z mála těch, co píší zde jinak než většina). Ale jsem zvyklý dostávat "céres" z doby, kdy jsem na stanici Vltava v pořadu "Rytmus, pohled do světa populární hudby" jako jediný v sedmdesátých letech dělal pořady o Deep Purple, Led Zeppelin atd., to je v době hluboké normalizace a dokázal jsem to před šéfy svým trpělivě neodbytným postojem (jak mi jeden řekl " ty jedinej ses přede mnou nepos.al), ačkoliv jsem nebyl v KSČM a byl tedy sestřelitelný bez problémů, obhájit. Jenže jsem uměl řeči a byl hudebně vysokoškolsky vzdělán ( nikdo takový tam v 70 tých letech v pop music v rádiu nebyl). Protože jsem byl v letech 68, 69 v GB, tak jsem neprojevil žádný postoj k vývoji té doby, protože tehdy se novináři prostě ke mně nedostali, a tak jsem byl čistý pro normalizátory jako lilium (po nástupu Husáka už se nikdo, kromě prověrek členů KSČ na postoj k okupaci neptal a já nikdy nebyl v KSČ, tak jsem toho byl ušetřen.)

0 0
možnosti
Foto

P72e91t25r 42H77a81n72n96i58g

7. 12. 2022 15:22

Omlouvám se za špatnou stavbu vět v předchozím komentáři, ale psal jsem to v jednom proudu slov bez korekce.

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
3 2
možnosti
Foto

P21e32t63r 82H86a41n68n43i77g

4. 12. 2022 15:01

Vážený pane Konráde, máte naprostou pravdu. Kaji se, a myslím to doopravdy. Příště se toho zkusím vyvarovat přímo v těle článku. U diskuzí je to však jiné, Tam musím adekvátně ke kvalitě diskuzního příspěvku reagovat.

6 0
možnosti

No, zde v Evropě by se řeklo, že se v USA neintegrují jak na západě ti muslimové.

1 0
možnosti

Jen jedna otázka, pane Hannigu. Kolik "diskutujících" se vyjádřilo k té citaci z toho Economistu? Myslíte, že někomu z toho "uličního výboru" lze smysl té položené otázky vysvětlit?

8 4
možnosti

Například já se k ní vyjádřil. A nevidím v tom článku nic tak převratného. To víme i bez jejich těch jejich obav o vývoj v Evropě.

3 0
možnosti

Politicky blog zhodnotil "uliční výbor". Mně zaujalo těch 60 doláčů měsíčně za vytápění celého domu. A asi tam nemají ceny zastropované.

4 0
možnosti

A Chapel Hill není žádná Florida.

0 0
možnosti

Rusko se musí zodpovídat z válečných zločinů spáchaných na Ukrajině, shodli se Macron s Bidenem.

2 0
možnosti

Přečetl jsem tento podivný článek a jsem v rozpacích. Po celodenním přemýšlení jsem nakonec dospěl k tomuto závěru. Autorem článku je Jirka Paroubek, který se v tomto případě vydává za pana Petra Hanniga. Jinak to nevidím.

3 3
možnosti
Foto

Vtipné. také už mi někdo z mých příznivců napsal, že to je bezzubé a zatím tady takové vášnivé nenávisti, že by se dala krájet.

5 4
možnosti
Foto

P97e61t45r 74H54a80n45n75i11g

3. 12. 2022 20:05

Ptáte se mě, jaké mám řešení na ukončení války na Ukrajině. Já žádné řešení nemohu mít, protože by to byla jenom utopie. Přikláním se však k aktivitě Emmanuela Macrona, kdy jednal v USA s Joe Bidenem a zřejmě se sjednocuje názor i s Olafem Scholzem:

https://www.novinky.cz/clanek/zahranicni-evropa-jake-dame-rusku-zaruky-macron-vyzval-zapad-k-pripravam-na-jednani-o-miru-40416384#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=novinky.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest203_personalizovany_layout_varA&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz

Že by se skutečně pomalu začalo jednat o míru?

11 3
možnosti

Řešení je jednoduché... stejně jako v případě znásilnění ci napadení... ukončit utrpení může jen útočník tím, ze to vzdá a bude pykat a nebo okolí, které pomůže obránci a ukončí útočníka...kecy kolem jsou jen kecy a prodlužování utrpení...

8 1
možnosti

Začetl jste se v USA do časopisu The Economist, a hned nejste pouze rozumný jako předseda Rozumných, ale přímo univerzitně moudrý jako univerzitní společenská vrstva. Ale stejně vám to s tím prezidentem nevyšlo, ba ani s jinými kandidaturami. No, řekněte, pane Hannigu, není to k vzteku. A nezkusíte kandidovat na prezidenta v USA? Tam žádné rozumné nemají, tak by vám to třeba vyšlo.

3 10
možnosti

J45a45n 91R76á60ž

3. 12. 2022 19:21

Vaše intelektuální schopnost stačí jen na osobní napadání autora? Nějaký relevantní protiargument by nebyl?Rv

15 3
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
5 1
možnosti

Kolík že platí v Americe sociál a zdravotní pojištění? Pokoje s samozřejmě víte, co to pojištění je.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS