Diskuse

Mesiáš

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Mimochodem, na konci mého předešlého článku „Řád a klid“ jsem napsal něco v tomto duchu: „A i když nevyhraje kandidát, kterého preferuji, svět se nezboří, život jde dál“, přesné znění ještě týden najdete na titulce iDnes, dole jako nejoblíbenější článek dle karmy.

Zdroj: https://hannig.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=797460

.

Při karmě 48,28% a 16203 přečtení, vám přímou karmu, to znamená souhlasilo, méně než 16% čtenářů.

Zbytek je za pouhé otevření blogu, což nutně nemusí ani znamenat přečtení.

Takže k jásání to moc není.

Nehledě k tomu, že v cirkusu má největší obdiv obvykle dvouhlavé tele.

8 6
možnosti
Foto

P32e64t72r 88H68a38n14n67i96g

30. 1. 2023 16:32

Na konce minulého článku jsem napsal něco, co už předem signalizovalo ( toto slovo přece používá váš další idol), že počítám s vítězstvím Petra Pavla, o čemž vlastně celý tento nový článek je. Napsal jsem tam: " Není-li tu ta, kterou mám rád rád, tak mám rád tu, která je tu". Radši to pro Vás a další zdejší experty přeložím, co jsem tím myslel. "Byl bych radši, kdyby vyhrál Babiš, ale když vyhraje Pavel, tak to budu respektovat a bude mým prezidentem."

3 6
možnosti
Foto

Nevážený strašpytle Hannigu. Vaše starostlivost o to, co by se kdyby se apod. je až dojemně hloupá. Přežili jsme dvě volební období Zemana, kterému se podařilo rozdělit národ jako málokomu. Babiš na to vsadil a dostal drtivě za uši. Národ už totiž není takový vůl aby volil tak jak by " rozumným " vyhovovalo.;-)

21 10
možnosti
Foto

P48e82t90r 66H88a94n37n54i10g

30. 1. 2023 16:28

Jestli já jsem strašpytel? Pokud bych jím byl, tak bych psal články, které by se Vám líbily. Právě, že píšu takové, tak to chce odvahu, pomalu jako za bolševika.

11 7
možnosti
MV

M70a86r61e52k 50V21o15l75f

30. 1. 2023 16:10

Pane Hannigu, nechcete už jít do důchodu? Uleví se plno lidem. Zeman už doufám doškodil, tak co ho následovat na Vysočinu, třeba? :-)

3 10
možnosti
Foto

P23e75t20r 68H12a57n32n17i17g

30. 1. 2023 16:25

Už v důchodu jsem dlouho. Děkuji za to, že mne považujete za tak důležitého, že si myslíte, kdybych přestal psát články, že se uleví mnoha lidem. To jsem si ani nemyslel, že by mé články (byť jsou zde jedny z nejúspěšnějších) dělaly tak velké zdravotní potíže zdejším majitelům té jedné správné pravdy.

7 1
možnosti
RN

Ta vaše "karma" má asi takový praktický význam jako vítězství J. Bašty v hlasování diváků TV Prima.

13 3
možnosti
Foto

P10e58t66r 35H53a96n11n29i32g

30. 1. 2023 16:40

To máte pravdu. Ale mě to baví psát články, které se většině líbí a iritují menšinu. No, zatím. Třeba už to bude brzy tak jako za bolševika, že články budou moci psát jenom vyvolení. Tak už si připravujte témata. Jistě budou zajímavá.

6 3
možnosti
Foto

Pane Hannigu oháníte se tu strašně vysokou karmou. Proč se Vám jí nepodařilo zúročit v minulých prezidentských volbách? Nebude to tím, že ta karma jaksi vypovídá něco jiného, než co si myslíte Vy?

11 6
možnosti
LM

Pane Flaška vy jste fakt pan Flaška

8 5
možnosti
Foto

J43a63n 19Š83i24k

30. 1. 2023 13:35

Nedobrovolně odposlechnuto v polední pauze. Dva důchodci v obchodním centru, jeden říká: "Budu psát prezidentovi, ať mi zajistí příspěvek na termální lázně". Tři důchodkyně před knihovnou, jedna říká: "Však mladí uvidí, až je povolají na Ukrajinu". Tohle je výsledek a ti lidi za to nemohou. Vina je v neúspěšném kandidátovi, který mluví o tom jak chce mír, ale přitom nejčastěji vyslovuje slovo válka anebo pomáhá lidem ve všem. Naštěstí většina prozřela a došla ke správnému závěru: Nejtragičtější jsou totiž politici, kteří pomáhají lidem, aniž by oni o to stáli....

31 2
možnosti
KT

No já nevím, je mi třiasedmdesát a stále čekám, kdy už ztratím rozum. Jak může někdo skočit na populistické bláboly nechápu.

3 0
možnosti
RK

Do role Mesiáše se pasoval pan Babiš. O voliče Pavla nemějte strach. Ti oslavovali pouze to, že zvítězil rozum a slušnost nad populismem.

40 3
možnosti
MV

Zdravý rozum nakonec zvítězil.

25 1
možnosti
Foto

P59e84t68r 44H20a81n88n40i37g

30. 1. 2023 13:29

To máte pravdu. Nedokážu si představit, co by se dělo,kdyby zvítězil A. Babiš. Budete se divit, ale i já jsem nakonec rád, že to takto dopadlo. Už nebude možnost se vymlouvat na Babiše. Momentálně nemá vůbec žádnou politickou moc.

4 0
možnosti
Foto

Jedinej, kdo v kampani nesmyslně sliboval voličům, jak vše za ně vyřeší, byl Babiš. Více se vašemu blogu asi nemá cenu vyjadřovat, jedině s nad s dovětkem, že já jsem zase mnohokrát četl, Rozumní jsou nerozumní...

23 3
možnosti
BG

Hannigu, v tom Vašem růžovoučkém světě se sice žije hezky, ale v realitě nemáte šanci obstát. Pavel jasně několikrát řekl, že nemá potřebu slibovat něco, co nedokáže splnit nebo ovlivnit. Já jako jeho volič počítám s tím, že to není žádný mesiáš, superman nebo vědecká knihovna s encyklopedickými znalostmi. Koncentrace moci svádí hlavně Vás, ale bohužel nejste rozumný. A je dost průhledné, když si na něj hrajete. Rv

24 9
možnosti
Foto

P42e44t10r 98H85a24n57n68i42g

30. 1. 2023 13:35

Nedokážu si představit, co by se dělo,kdyby zvítězil A. Babiš. Budete se divit, ale i já jsem nakonec rád, že to takto dopadlo. Už nebude možnost se vymlouvat na Babiše. Momentálně nemá vůbec žádnou politickou moc.

4 0
možnosti
  • Počet článků 280
  • Celková karma 47,17
  • Průměrná čtenost 8328x
předseda politické strany

ROZUMNÍ - za spravedlnost a životní jistoty 

Absolvent 1. střední umělecko - průmyslové školy v Turnově obor umělecký kovář, 2. Konzervatoř v Praze obory varhany dirigování a skladba, 3. Hudební akademie múzických umění obor skladba.

kandidát na prezidenta ČR 2018

Mgr. Petr Hannig nová fb stránka (page)

Twitter - @petr_hannig

Petr Hannig FAN KLUB

www.rozumni.net

http://www.petrhannig-rozumni.cz/

http://www.facebook.com/budmehrdi/

http://www.facebook.com/Rozumni2017/

Mé motto: Je třeba naslouchat, nejenom mluvit,

ale nikdy se nevzdat

 

Seznam rubrik