Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I56v83o 58P40a31t92t86a

6. 8. 2023 12:46

Ještě by se dalo něco smysluplného dělat. V Česku za 5 minut 12, v EU čtvrt hodiny po 12, tj. zachránit co se dá. Klíčová je nikoliv ekonomika, ale demografie. Vzpomeňte si na výrok plk. Kaddáfího, cituji: "Evropu dobudeme dělohami našich žen". V kapitole Memorandum k přistěhovalectví v knize Ekonomům to myslí černobíle, se o tom rozepisuji podrobněji. Mimochodem text dostali do svých emailových schránek v roce 2015 všichni poslanci, odpověděl a vyžádal si spolupráci jen jediný z dvou set. Knihu si můžete po prázdninách vypůjčit v městské knihovně.

3 0
možnosti

Dobyto už je Německo, Francie, Belgie i Británie.

1 0
možnosti
Foto

Ja taky nesouhlasím s Green dealem. Ale podlézavost SPD a AfD Rusku jsou pro mě horším zlém.

1 2
možnosti

Vydržte ještě pár měsíců a pak uvidíte změnu.

1 0
možnosti

Svobodě pohybu brání železná opona, ozbrojení strážci hranic, výjezdní doložky a devízové přísliby, nikoliv nedostupnost auta. Ta nikomu nebrání v tom, sednout na jakýkoliv hromadný dopravní prostředek a jet (nebo letět, či plout) třeba do Tramtárie.

2 1
možnosti
Foto

To bylo. Nevracejte se do minulosti. Auto je jedním z atributů svobody pohybu.

5 0
možnosti

Evropu není možné zachránit. Některé jednotlivé státy zachránit ještě lze

4 1
možnosti
Foto

To je hloupost. Pletete si Evropu a EU.

2 1
možnosti

Stále víc nám vládnou lidé, kteří si z boje za něco nebo proti něčemu udělali životní program a skvělý způsob obživy - aktivisti.

Nikdo je nevolil a za nic neodpovídají - přesto nám vládnou.

Protože hlasitě křičí a málokdo si troufne jim odporovat nebo říct že jim nepošle finanční příspěvek.

A nikdy nemají dost - to by museli zavřít krám a jít dělat něco užitečného.

Vnucená elektromobilita je jen jeden z projevů, ale zvrhlost zásahů profesionálních aktivistů do života EU a nejen EU je vidět i v dalších oblastech.

Práva menšin, genderová vyváženost čehokoliv, LGBT+, zákaz knih Karla Maye atd. atd. Vždycky napřed existoval nějaký problém a ten byl řešen a vyřešen. Ovšem nikdy na 100%. Třeba emise aut. Jasně, smrdělo to. Hodně. Mezi EURO 0 a EURO 6 je ale už tak ohromný rozdíl, že diesel funguje jako čistička vzduchu. Ano, vypouští do ovzduší méně pevných částic než kolik jich nasává. Takže by se na to aktivisti už mohli vykašlat a na politiky netlačit dál. Ale nedají pokoj. Nikdy. A až v roce 2035 budou v prodeji jen elektromobily, budou otravovat dál. Co by jinak dělali a čím by se živili? Bude jim vadit hluk elektrických aut, nebo otěr z pneumatik nebo cokoliv jiného. Kde najít politiky kteří je pošlou do háje a firmy, které jim řeknou, že na jejich ptákoviny peníze nedají?

11 0
možnosti

Kromě emisí je tu ještě bezpečnostní výbava aut a aktivistický argument - "kdyby to zachránilo jen jediný lidský život...".

Kvůli tomu platíme věci, které v autě většinou ani mít nechceme a po nastartování je hned vypínáme.

Já osobně si v Octavii IV připadám jako před startem raketoplánu při předletové přípravě - co všechno musím najít a povypínat.

6 0
možnosti
Foto

Problém trošku vidím v tom, že v dobré míře odvolíme, ale náš kandidát po předvolebních libých slovech otočí. Že to neni možný? Kdeže, máme na to u nás přímo kabinetní ukázku. Převedeno na naše poměry, samozřejmě Babiše a Okamuru nikdy, Fialu už taky nikdy, a teď co, a to pomíjím, že naše společnost nebyla schopna ani do semifinále presidenstkých voleb vygenerovat nekomunistu.

8 0
možnosti
Foto

Pane Šišo. Jsem velice pozitivně překvapen Vaší reakcí. Byla vygenerována 5 jmen s nekomunistickou minulostí, Nerudová, Fischer, Hilšer, Bašta a Diviš. Ovšem velice závislá lobbistická Nadace nezávislé žurnalistiky vygenerovala dvě jména. Jedno pro pozitivní výsledek z jejich hlediska, a jedno pro negativní. Jako odstrašení. Pavel versus Babiš. Nebo-li Deník - N ze kterého všichni citovali a citují. Ta dvě jména naprosto zastínila vše ostatní.

7 0
možnosti

Dobře napsáno, souhlasím. Byla by základní chyba kritiků EU bojkotovat volby. Právě naopak, musíme konečně začít ve velkém do orgánů EU volit lidi kteří to vidí stejně. Volby do EU jsou totiž svým způsobem důležitější než volby do našeho parlamentu.

13 0
možnosti
Foto

Dobře napsáno. Platí, že kritika a odpor pomáhají zlepšovat. Poznali jsme to u kvót na migraci - zvedl se velký odpor, tak se od nich upustilo, stejně tak maltská komisařka po velké kritice stahovala své manuály o tom, co říkat a co ne. Funguje tu ale propaganda, hodně ji dělá Forum 24, které kritiky EU nálepkuje za proruské kolaboranty nebo v lepším případě za východoevropské burany, co se nechtějí přizpůsobit Západu.

Přitom u těch aut byla myšlenka zpočátku dobrá, že se na počátku 90tek začaly řešit emise - přestaly se vyrábět trabanty, zavedly se katalyzátory. Stačí si také vzpomenout, jak čmoudily třeba Pragy V3S a dnes nákladní vozy vůbec nekouří.

Za zmínku stojí dva výroky pana premiéra: "Některé nápady EU jdou nejen proti zdravému rozumu, ale i proti mírně nemocnému rozumu" "Pokud se EU radikálně nezmění, tak nemůže přežít".

11 1
možnosti

Pan premiér už ale zatím otočil o 2 pravé úhly a s EU je velký kamarád. Zlí jazykové tvrdí, že si přeje být zvolen do EP...

Kdyby se řešily jen emise.

Můžeme jít od aut jinam, protože práce aktivistů je vidět všude kolem.

BLM: Proč by se měl občan A omlouvat občanu B za to, co občan C kdysi provedl občanu D? To je nesmysl jak z pohledu práva tak obecné logiky. Ale omlouvá se a klečí se. Proč?

LGBT+: Pokud si to někdo přeje a najde dost šíleného chirurga ať se nechá přeoperovat třeba na lesního skřítka. Nic proti tomu nemám.

Jenže na pochody této komunity musí ze svých daní přispívat i ti, které to nezajímá. Proč?

atd. atd. atd. Těch věcí se zmocnili aktivisti a skvěle se tím živí. Jsou to oni, kdo vždycky politiky, Brusel a příslušné organizace dotlačí někam, kde už pokračování nedává smysl, ale oni přece nezavřou krám a nepůjdou dělat něco užitečného. Nikdo je nevolil, za nic neodpovídají, ale zasahují do všeho. Jak se jim ubránit? Nevím.

8 0
možnosti
Foto

Necítím se být dostatečně poučen či zasvěcen do ekonomické problematiky.

Některé zkušenosti občanů nakupujících zboží u nás i za hranicemi se zdá, že zahraniční řetězce uplatňují doma příznivější obchodní "politiku", což může vnášet pochybnosti zdravém společenství rovnocenném společenství.

K pojmu "vlastenecké strany" si dovolím malou poznámku.

Kdybych na hranici mezi spánkem a bděním neslyšel z rádia o našich vlasteneckých stranách, možná bych byl jen v mírných rozpacích. Ve stavu úplné bdělosti bych si však jistě ihned vzpomněl na vlastence Ivana Davida, jenž se při podání vysvětlení v souvislosti s šířením ruské propagandy ( jejíž hlavní zbraní je předstírané blbství), stavěl méně bystrým.

0 0
možnosti
Foto

Sice velmi malá výseč celé problematiky - ale i tak karma a

7 1
možnosti
  • Počet článků 280
  • Celková karma 47,18
  • Průměrná čtenost 8328x
předseda politické strany

ROZUMNÍ - za spravedlnost a životní jistoty 

Absolvent 1. střední umělecko - průmyslové školy v Turnově obor umělecký kovář, 2. Konzervatoř v Praze obory varhany dirigování a skladba, 3. Hudební akademie múzických umění obor skladba.

kandidát na prezidenta ČR 2018

Mgr. Petr Hannig nová fb stránka (page)

Twitter - @petr_hannig

Petr Hannig FAN KLUB

www.rozumni.net

http://www.petrhannig-rozumni.cz/

http://www.facebook.com/budmehrdi/

http://www.facebook.com/Rozumni2017/

Mé motto: Je třeba naslouchat, nejenom mluvit,

ale nikdy se nevzdat

 

Seznam rubrik